Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Vodičov čakajú 4 výrazné zmeny: Pocíti ich každý

88 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Contradict
15.1.2019 09:56 | |
+1 -0
Autorovi clanku by som sa chcel pekne podakovat za bludy co to uviedla. Nabuduce by bolo vhodne aby si autor overil svoje tvrdenia ci maju oporu v zakone. A este by som sa chcel podakovat za to ze na zaklade tychto bludov som musel zaplatit pokutu 165 EUR. Zaklady zurnalistiky ste mali v 3. semestri, pokial samozrejme predpokladam ze autobuild nie je bulvar.
Niktos_Alfonz
2.5.2018 17:47 | |
+4 -2
dobrá správa pre tých, ktorí budú predávať autá s 250 000 km. Ľudia konečne zistia, že každé druhé auto má nalietaných pol milióna a prestanú sa báť kupovať autá s 200 tisíc km :-) Samozrejme, týka sa len áut do roku 2005, lebo odvtedy sa robia šeplety, ktoré sú už od výroby plánovite skonštruované tak, aby pol milióna kolometrov neurobili ani náhodou.
vmozdik
3.5.2018 09:05 | |
+3 -0
Alfonz asi si trochu vedľa. Naše firemné auto ktoré nabehá denne stovky km , ročník 2011 má 750 tisíc km, a zatiaľ bez problémov. Nechcem robiť reklamu, ale pre info - Ide o VW 2,0 TDI
kalanak
1.5.2018 10:25 | |
+1 -0
Ak máte skutočne odborný záujem, prečítajte si Článok 5 ods. 4. SMERNICE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY 2014/45/EÚ z 3. apríla 2014 o pravidelnej kontrole technického stavu motorových vozidiel a ich prípojných vozidiel. Potom zistíte, že meritom veci nie sú opravy, ale absolvovanie kontroly technického stavu mimo predpísaných intervalov. Smernica hovorí o "nehode", ale žiadnu "opravu" tam nenájdete. Takže súvisiace ustanovenia zákona č. 106/2018 Z.z. sú v tomto znení a v nabližšom období NEVYKONATEĽNÉ, ale nie z dôvodu chyby predkladateľa zákona.
kevinsor
19.4.2018 08:58 | |
+2 -1
nevyhovuje prispevek jednoducho honescvalia načo sem viobec chodite cenzura bleee
OnlyCuriosity
22.3.2018 21:02 | |
+5 -0
Pociti ich kazdy.. hned v prvom bode pisete ze sa netykaju osobnych ani uzitkovych aut... Co KONKRETNE pre vas znamena slovicko kazdy ? :D
vmozdik
3.5.2018 09:07 | |
+1 -0
niet sa čo čudovať, hlúpi novinári tliachajú dve na tri a v druhej vete popierajú prvú...
meterson
21.3.2018 23:53 | |
+14 -4
Keby ludia vsetci prestali chodit autami a aj autobusmi verte mi, ze do roka by padlo vsetko to svinstvo a nezmysle co zavadzaju ohladne motor aut... Za socializmu nikomu nic nevadilo.. ziadne zmeny a teraz odrazu vcsetko im vadi... To je sila...
miroslav.ferko1
22.3.2018 16:46 | |
+6 -2
Za socializmu bolo rovnako veľa áut ako dnes? 😁 To čo je za vtip
RamoS
23.3.2018 14:39 | |
+1 -4
Za socializmu ľudia nemali na autá peniaze. Navyše nemohol mať každý všetko. Aj parkoviská na sídliskách sú dôkazom toho, že nie každý mohol mať auto
kevinsor
19.4.2018 08:50 | |
+15 -0
Pre tých chrunov čo tu pišu, že nemohol mat každý za sociku auto mohol ale načo , , ked si mal miestnu dopravu za 1 korunu a týždenný do prace za 5 korun a mescný za 14 korun cca 56 km spolu čo tu dristate čo nemate ani šajmu o tom čo bolo ake boli ceny a za sociku ti dal štat 150 000 korun na dom nenavratnu požičku zadarmo len tak na stavaj a za tie penize si postavil dom ROH si zobral požičku bezurikovu 20 tis, s splacal si ked obyčajný človek vo vyrobe zarabal od 2500 aj 3500 koru pozemok pod dom bola cena jednotna v celej čssr 20 kurun za m2 no čo vy nato ako sa mame teraz 80e m2 za pozemok boha kde sme sa to dostali a teraz tie domz predavau za 200 000e to čumite čo viem doložiť papere ktomu ak niekto neverí
weton1
21.3.2018 20:47 | |
+4 -21
esteze nezijem na SK a nie som na Ovce odkazany
pepo6464
21.3.2018 21:24 | |
+19 -1
Sa chváliš alebo sťažuješ?
weton1
21.3.2018 20:47 | |
+1 -9
a co teraz? ako n SK? jeeeeziko je mi z nasho SK biedne
weton1
21.3.2018 20:45 | |
+1 -11
v De nie je ziadne sudne rozhodnutie pravoplatne. SK chce byt papezskejsi ako Pabst/Papez :-) v DE budu zadara montovat EUR 6d-Temp. Na slovensku si ti Ovce budu platit
pepo6464
21.3.2018 21:26 | |
+18 -0
V DE zadara..., ešte si zabudol napísať že v DE Ti každú hodinu padne do huby pečený holub.
Gitarista-Pista
21.3.2018 20:11 | |
+8 -14
Elektromobily nebudú potrebovať emisné kontrola lebo žiadne emisie neprodukujú. A tí vyrývači čo chcú naspísať že emisie produkujú elektrárne a výrobcovia elektriny, adresujte to v nejakom časopise pre energetikov, pretože vodičov a majiteľov áut sa to týkať NEBUDE !
marmmolit
21.3.2018 20:33 | |
+18 -3
a co baterky? odpad z baterii hm?
miroslav.ferko1
22.3.2018 16:49 | |
+5 -4
Hmm už od začiatku výroby moderných elektromobilov (cca od 2008) sa batérie recyklujú. Je to príliš vzácna vec na to aby sa vyhadzovali. Inak taktiež od začiatku nie sú toxické. Neverím že si ich niekto stále mýli s kyselinovými tužkovými baterkami
rjavorsky
21.3.2018 20:05 | |
+33 -1
"Emisné plakety budú nálepky, ktoré sa budú nalepovať na dolný pravý okraj čelného skla"... už sú tam nálepky STK,Emisná, Kontrola originality....keď to tak bude pokračovať ďalej spolujazdec nebude mať žiaden výhľad.
RamoS
23.3.2018 14:40 | |
+5 -0
A nemecká plaketa, potom príde rakúska, časká... a potom bude vodič pozerať cez otvor 20x20 cm :). Prečo sa nezavedie celoeurópska emisná plaketa?
maladama35
28.3.2018 09:11 | |
+11 -0
k tomu KO: Známy kúpil v nemecku BMWX5 za asi 20000. Priviezol ho na SK, prešiel KO,STK,EK tu ho prihlásil a spokojne na ňom jazdil. Asi o pol roka za ním prišli policajti a auto mu zobrali pretože zistili že je kradnuté. ČO Z TOHO VYPLÝVA? že KO je len jeden veľký o-jeb na vyťahovanie peňazí z vrecák ľudí, pretože KO za nič nenesie zodpovednosť !
delet
21.3.2018 19:42 | |
+53 -2
Na Sk najprv nech cesty porobia poriadne a potom nech od vodičov niečo požaduju banda X
marmmolit
21.3.2018 18:47 | |
+41 -3
ja by som bol zvedavy ci ten pako co toto vymysla pocita aj s prudenim vzduchu (vietor),, mozem ja mesto rozdelit aj na 20 emisnych zon ale ked zafuka slaby vetrik tak zo zony 3 sa dostane sajrajt aj do zony 6 :D ...nic viac zase len ryzovanie penazi za nic, za kus papiera na okne s lepidlom
karolzh
23.5.2018 12:56 | |
+4 -0
To je len buzerácia držitelov votidiel .Najprv nech výroba zabespečí aby boli dosiahnuté parametre a až potom šikanovať držitelov vozidiel.Každý má take vozidlo aké bolo vyrobené tak prečo má doplácať na chyby výrobcu vozidla.
SS6010
21.3.2018 18:29 | |
+36 -0
1000 stran kvoli takejto stupidite......strasnee...
metju9258
21.3.2018 18:22 | |
+37 -1
Fasa :( človek si konečne splní sen, kúpy si pekne auto ktore ide pekne nehanbí sa za neho a teraz môže ľutovať lebo za chvíľku zákazu z nim vôbec vijst z domu :(
morskyvlk
21.3.2018 18:06 | |
+16 -29
Zaujímalo by ma kto bude vydávať tie emisné plakety a od kedy sa budú nalepovať. Najvyšší čas riešiť smradľavé diesle, už včera bolo neskoro
Eja20
21.3.2018 18:46 | |
+34 -9
Neboj hned potom poriesia aj este smradlavejsie benziny a budes chodit peso.
miroslav.ferko1
22.3.2018 16:53 | |
+0 -5
Teta eja, už 10 rokov sa vyrábajú moderné auta ktoré nie sú benzín ani diesel. Za najbližších 10 rokov prekonajú spaľovacie
habibi0
21.3.2018 17:33 | |
+9 -33
Konecneee.v nemecku prave schvalili zakon a diesle uz do velkych miest maju stop a zakaz vjazdu!!!uz nech to je aj tu.a hodnoty aut na diesel tam hned spadli o 20percent.a blba slovač to kupi a budu sa furikovat po okrskach.a co sa tyka toho zakona ze budu kilometre v celoeuropskej databaze tak to suhlasim.uz kšeftari nebudu stacat km z nemecka a predaju drahsie.haha...vsetko raz skonciii
Gitarista-Pista
21.3.2018 20:03 | |
+7 -2
Pre Slovákov je to dobre, na slovensku sú autá drahé a tieto diesle ešte 10 rokov budú behať kým u nás príde takýto zákon.
anonym1001
21.3.2018 21:01 | |
+6 -7
Vidno že nemáš o tom ani páru a v Nemecku si určite ani nebol, ale si odborník. Ak by si v Nemecku niekedy bol tak by si vedel že EURO3 má zákaz vstupu do viacerých miest už dosť dávno a teraz sa to ide rozširiť na EURO4...to znamená že na cca autá do roku výroby 2005. Potom sa už do dieslových áut montovali DPF filtre a to sú už EURO5. A čo sa týka toho že diesle spadli hneď o 20% dole tak to si úplne mimo. Netreba radšej vypisovať keď nemáš vôbec info.
Humenne9999
21.3.2018 16:56 | |
+6 -3
Som zvedavý, kedy zakážu parkovať na chodníkoch analogicky s § 25, Zákon č. 8/2009 Z. z.?!
Humenne9999
21.3.2018 16:53 | |
+13 -3
Vidno, že Kaliňák je motorkár!
reaktor123
21.3.2018 15:44 | |
+29 -7
Bez ohladu nato kto,čo vymyslel v neprospech vodičov,stále neviem prečo STK nemožu robit specializivané servisy tej ktorej značky.Prečo musím chodit pred STK do servisu na prípravu/ked chcem aby auto prešlo/ a potom na stk?Nie je to nahánanie penazí medzi sebou?Jednoducho odovzám auto do servisu a o dva dni si prídem pre neho.Auto bude pripravené aj s nalepkami o STK a emisii,zaplatím a idem preč.Nie je to jednoduchšie?Alebo to niekomu nevyhovuje?
morskyvlk
21.3.2018 18:07 | |
+9 -5
Keď dáš splnomocnenie, spravia to to aj dnes za poplatok.
sandokan33
21.3.2018 20:24 | |
+8 -0
@morskyvlk, Veď už teraz je to bežná služba niektorých servisov. Odovzdáš im auto a oni ti ho skontrolujú a absolvujú s ním STK a EK. Nikde nemáš napísané, že sa týchto kontrol musí zúčastniť majiteľ vozidla. Tak načo ti je nejaké splnomocnenie?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×