Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Hyundai i30 N: Najlepší Nováčik?

49 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
airski
24.1.2018 02:27 | |
+10 -33
..dalsi otrepany dizajn ala cinan z vesmirnych vojen..
1soda
23.1.2018 21:43 | |
+15 -1
Ja som to este nejazdil,no odozva od ludi co to skusili bola az neskutocne pozitivna. Az na slabsie bocne vedenie sedadiel natom nenasli chybu. Mne sa paci ,hlavne v cervenej farbe je to vcelku pekne a ak by som to mal porovnat dizajnovo s niecim dnes predavanym v tejto triede sportovych hatchov,tak cupra je sterilna,posledny type R cosi ako cinsky drak,308 ujde,ale dizajn skor metrosexualneho charakteru....a novy megane som este nevidel. Tento hyundai dizajnom neurazi a vlastnostami sofera potesi,tak snad to tak aj v skutocnosti je. Kazdopadne pozitivny pocin v dobe,kedy kazdy ide len na imidz a sportovost ostatnych vozov triedy hothatch klesla na uroven hejtovanej octavie RS.
matejr
23.1.2018 21:41 | |
+1 -14
Zbytočne velké kolesá to má,ako malé nákladné auto...inak je pekné.
dunciii
23.1.2018 21:37 | |
+1 -10
Pekne lacne ale kto je ten iny novacik, sa zamyslam stale:-)
1soda
23.1.2018 21:39 | |
+3 -1
Novacik v kategorii hothatch. Doteraz nemali nic,co by dokazalo konkurovat GTI,nie este honde type R. Preto ten novacik.
dunciii
24.1.2018 07:51 | |
+2 -6
Jaj tak ja ze medzi nivacikmi:-) mne sa to auto paci tiez
harman131
23.1.2018 20:55 | |
+4 -4
No ja neviem. Viete niekto nejaky dovod, preco by som mal zobrat toto a nie 308GTI? Vazne sa pytam
Jano_1997
23.1.2018 22:40 | |
+4 -2
Podľa mňa sa podobné autá majú kupovať srdcom. Mal som možnosť zajazdiť si na Civicu Type R, Golf R, Seat Cupra a 308 GTI na okruhu aj bežnej ceste. Za mňa Type R je najrýchlejší, ale neuveriteľný kostitras a je to viac menej vhodné len na okruh. Dá sa s tým jazdiť aj v bežnej premávke, ale určite nie každý deň do roboty. Golf aj Seat sú rýchly, ale umelo tvrdý a používať to bežne je o tom, aký dobrú máte chrbticu a zadok. Ďalej, necítiť z nich nič, žiadne emócie. Po technickej stránke na vysokej úrovni, ale máte pocit, že idete v obyčajnom aute. 308 GTI je plus mínus rovnako rýchly ako aj predchádzajúce auta. Má mäkší podvozk, čo môže pre niektorých trocha nepríjemné, keďže sa troška nakláňa v zákrutách viac ako ostatný, ale jeho výhoda sa ukáže na bežných cestách, keď vďaka tomu aj na nekvalitných povrchoch to auto drží. Čo je pre mňa plus, tak je použiteľné na každý deň, aj na cestu do roboty a nebudete z neho rozbitý ako u predchodcov. Za mňa ešte plus, že z neho nekričí, že som hothatch a je celkom nenápadný, pokiaľ neviete čo hľadať. Ale osobne by som sa rozhodoval medzi 208 GTi alebo Alfa Romeo Mito QV.
1soda
24.1.2018 00:05 | |
+8 -3
harman131- dovody preco i30n a nie GTI. GTi ma palubnu dosku ako guci kabelka. Cimsi uputa,no je nezmyselna (opacny otackomer,maly volant,budiky hore). GTI nieje pocitovo sportove a dokonca nedava ani istotu pri jazde taku,aku by clovek cakal ,v zakrutach napriklad. Aj ked dokaze divi,pozitok tam nieje kym nejdes na hranici fyziky. GTI nieje sportovo naladene na okruh a permanentu zataz ,ako I30n. GTI ma maly objem,ktory je citit nizsim zatahom (nizsi krutiaci moment) v nizkom a strednom pasme otacok. GTI nikdy nemalo extra cenu a ziadne verzie gti peugeotov nemaju extra hodnotu po case,cize rychla financna strata. Zla predajnost,malo ludi ich vyhladava pre ich metrosexualny vzhlad. Aj ked ma svoje kvality,agilitu,spickove brzdy snad o dve triedy inde ako cupra napriklad,neda tolko emocii ako taky megane RS,ci type R.Cize ak je i30N take ako sa o nom pise,je minimalne o pol triedy inde ako GTI. Toto je moj nazor ,resp. odpoved na tvoju vaznu otazku.
palenka-maria
24.1.2018 06:01 | |
+7 -2
Osobne som viac nakloneny gti. Do extremu na okruhoch chodit nemienim,gti je vsak pouzitelnejsie tam,kde to auto vacsinu zivota stravi- na beznych cestach. Osobne aj akosi viac verim motoru gti,potvrdili to aj minuly rok v autobilde,kde tento motor vychvalili aj z hladiska konstrukcie. No a nakoniec aj spotreba. S gti sa bezne da jazdit za 6- 6,5L.
dunciii
24.1.2018 07:54 | |
+0 -4
Jano na golfe gti si jazdil 7 cke s adaptivnym podvozkom?
dunciii
24.1.2018 11:04 | |
+1 -4
Jano som to pisal tu ze civic r novy je traslak sa vyhybaju v meste vsetkemu co vidis na ceste a sama minuska bola ,asi poskusali to auto:-)
Jano_1997
24.1.2018 11:27 | |
+1 -1
Jazdil som na Golfe R 2017 a aj napriek tomu, že to má adaptabilné tlmiče,tak je to dosť veľký kostitras. Celkovo celý VW sú umelo tvrdé autá.
Strany
23.1.2018 20:29 | |
+6 -37
Akym PR sa da urobit zo znacky a z modelu pre dochodcov a mlade mamicky s detickami, akoze ostry hothatch?? Ak by som mal odhliadnut od tej skutocnosti a hodnotit ho ako bezne auto, tak interier des! ako solidne znacky mali pred 15 rokmi, volant velky a hruby ako kormidlo na rybarskej lodi a kvalita hroza!.. vidno to pekne na niektorych detiloch. Rodinny znami su zatazeni na hnujdaje, maju 2 a uz mali nejake aj predtym. Jazdil som ich viackrat a uz som si tejto znacke vytvoril nazor. Horsia je len Kia. A Skoda. Nijake PR by ma nedonutilo kupit hnujdaj, keby som mal v umysle kupovat nejaky hothatch. Ani cenou.
1soda
24.1.2018 00:08 | |
+14 -7
nuz,vidiet ze si este mlady a sprosty....kup si bmw ,ktore bude kvalitou pri cene 50.000e asi o triedu horsie ako ten huyndai za 30.000e.
Strany
24.1.2018 01:11 | |
+4 -27
A je vidiet, ze ty si k_k_t.. stacilo mi precitat tvoju poslednu vetu. Mozno mlady, ale natolko sprosty ako ty urcite nie. A odjazdene mam mozno viac ako ty, sodovka v dochodku. A dost na to, aby som vedel rozoznat a porovnat auta, jazdne vlastnosti, kvalitu. Narozdiel od teba, zjavne.
dunciii
24.1.2018 07:57 | |
+3 -11
Soda zase bmw 50 litrove myslis dufam 140 nu alebo po zlave m2 jku?? To nemyslis vazne ze horsie ako hyundai:-) na m2 jku sa len pozres a si zamilovany vybavene:-) 140 na x koca je zase ako prikovana:-) a to nepisem o materialoch ked sadnes a pocute uz ked volant doruky zoberes m kovy:-)
djalibaba
24.1.2018 09:38 | |
+9 -2
Strany, na jednej strane hovoríš že rodinný známi majú už neviem ktorý hyundai tak prečo ich asi kupujú, mňa keby nasralo auto od nejakej značky tak už druhé od nich už asi nekúpim nie to ešte 3,4... Interier je des? Tak ktorý je ten Top interiér v tejto triede? Dizajn je vecou vkusu, to že sa Tebe nepáči neznamená že všetkým sa nebude páčiť? Ked horsia je už len Kia, mimochodom sa pohybuje na prvých miestach v spolahlivosti a asi nie nadarmo sa odvažia dať 7 rokov záruku, a vlastne vylúčil si aj Škodu a teda cely koncern VW a Seat. Tak ktoré su tie Top auta?? Povedz, nech si tu zgustnú ostatní na Tvojích favoritoch. Možno viacerí by si napr. miesto i30 alebo Ceed kúpili Mazdu 3 ale treba podotknuť jednú dôležitú vec že ta mazda je v základe o cca 2 tis € drahšia (mimochodom Civic v základe s 1.0 trojvalcom / 92kW začína na 16900 €), preto ich aj jazdí po Slovensku ako šafránu...
Strany
24.1.2018 10:39 | |
+2 -11
alibaba ja nepisem za vsetkych, ja pisem svoj nazor, ak ti to uslo. Ak sa mne nepaci interier, volant, posed za nim, licovanie dielov a kvalita spracovania, pisem to ako svoj nazor..ak ti to uslo. To, ze niekto dookola kupuje jednu znacku je v drvivej vacsine u tych, co v inom aute nikdy nesedeli a tak su presvedceni vo svojej zadubenosti.. vid zakaznici simply clever!
Strany
24.1.2018 10:43 | |
+4 -8
Dalej 7 rocna zaruka u kie?? az si precitas 60 stranovy dodatok na co a sa to "nevztahuje" Vlastne tie male pismenka ani neprecitas a nedokazes velmi pochopit, pisane sofistikovanym pravnickym sposobom. Ale pri kazdom pokuse o zarucnu opravu ti to bude krasne jasne vysvetlene, neboj. A nevylucujem WW group, nesnaz sa citat medzi riadkami, vylucujem škodu konkretne a to pre financnu politiku vzhladom k hnoju co produkuje.
Strany
24.1.2018 10:48 | |
+2 -8
A to presne plati aj v pripade hnujdaja. Dat za hnoj 30 litrov a podobnu cenu liat za mazdu mi pripada ako jasna volba, ci?
dunciii
24.1.2018 10:59 | |
+1 -1
Ja prave riesim mazdu .pekne auto za nie mlc penazy ale jeden problem automaticka prevodovka viete mi k tomu nieco povedat?
Thegreatest
24.1.2018 13:23 | |
+2 -0
Duncii, automat v 6tke je uplne v pohode, auto je pritom usporne... bezproblemove jazdenie, ziadne spomalovanie auta a pod. Viem, ze niektori japonci nemaju moc dobre automaty, ale ja hovorim z vlastnych skusenosti a mazda je OK, ziadny problem... pekne plynule radenie aj dynamika. Ked zosliapnes pedal na podlahu, automaticky auto reaguje, ze potrebujes zvysit vykon, je tam taky spinac... Inak mozes si prepnut aj do manualneho modu ak si chces radit podla seba... Ja som nepostrehol nic, co by mi vadilo a jazdil som na kadecom od superbov, medvedov, bavorakov... takze som mal s cim porovnat, takze odporucam.
djalibaba
24.1.2018 13:42 | |
+4 -1
Ja reagujem na tvoj názor nie na všetkých. Kvalita spracovania? Mám Ceed 4 roky najazdených vyše 100 tis. km nič nehrká, nemal som najmenší problém, ročná servisná prehliadka cca 135 €, možno ho o dva roky predám (ešte bude v záruke) a kúpim si opäť Kiu. Vôbec nie som závislý na značke, ale proste ponuka najlepší pomer cena/užitková hodnota. A nečakám že keď sa mi vypáli žiarovka tak mi ju v rámci záruky vymenia, pretože na väčšinu bežných veci v aute sa vzťahuje záruka 2 roky (to väčšinou platí u všetkých áut). Finančná politika VW je rovnaká od Skody, Seat, VW až po Audi, lebo rovnaký „hnoj ma pod kapotou každý jeden z nich. 30 litrov za hnoj? Podľa čoho usudzuješ? Už dávno to nie typ auta Hyundai Accent...
Strany
24.1.2018 16:41 | |
+2 -5
Usudzujem z toho, ze jazdim vela a jazdim rozne auta! Ak ty jazdis do prace a na nakup do mesta, kia ti je super. Ak mas to stastie a nesrotuje sa ti. Ale neboj, to pride. Ak si dochodca, mamicka s dietatom, urcite je super aj ten hnujdaj. Ak si nikdy nesedel v inych autach, to tvoje je potom najlepsie na svete.. Ale ak jazdis dialky a vela, a vozis si rit v roznych autach, ziadne z tychto znaciek si nikdy nekupis. Nie za tie peniaze. A tu je debata o akoze ostrom hnujdaji za 30 litrov! To nieje cenovka pre dochodcu ci tu mamicku a ani pre nich urcene auto.. Takze stale si stojim za tym, ze ak niekto ide kupovat AUTO a to uz ani nehovorim ze ostry hatch a ma 30 litrov na ruke, nekupi si toto. Ak nema v hlave plevy.
djalibaba
24.1.2018 17:19 | |
+7 -0
Jasne v 23 rokoch si toho brutal veľa najazdil. Načítaš si rôzne mudrosti a potom tu s tým operuješ. Niekto nepotrebujem BMW 7, MB S si kúpiť na jazdenie do práce. A odpovedaj a netáraj zas svoje múdrosti. Čo si ty kúpiš za 30 litrov, aký ostrý hatch, nech sa aj my pobavíme, inak si tie dristy nechaj pre seba...
Strany
24.1.2018 18:04 | |
+2 -9
Ty ču_rak, vozim prevazne opatrovatelky ale tiez aj business obchodnych cestujucich po europe, aj mimo - anglicko, skotsko, uz 5 rokov a rocny najazd mam taky ako ty za 10 rokov! Naša firma ma autodopravu a tiez autobazar a autopozicovnu.. Vozim sa na takych autach, ze viem rozlisit co je auto a co hnoj. Ked sme u toho, ja by som siel do mazdy RX ty klainšmetke a tiež je tu toyota 86 oba do ceny toho hnoja! Samozrejme je to ina kategoria, ale mat 30 litrov a chut na ostre auto, idem takto.
Jano_1997
24.1.2018 23:12 | |
+9 -1
Poznám ľudí, čo vozia opatrovateľky a podobne. Každý z nich jazdi na VW Transporter, Ford Transit a Peugeot boxer a podobné. Žiadne osobáky, všetko 8 miestne dodávky. Máte autopožičovňu? No daj ktorú, že tam máte také špeciálne kúsky. 9/10 požičovní prenajíma autá typu Fábia, Oktávia, Passat, Dácia, Renault, všetko div že nie v základnej výbave. Takže by si mohol ešte raz tú o Červenej čiapočke.
Strany
26.1.2018 15:34 | |
+4 -3
Jano - na transporteroch, touranoch a pod sa jazdilo par rokov dozadu! Aspon u nas. teraz jazdime oktavie, superby a passaty. To co robim, som pisal ohladne najazdu km, ked sa tu do mna ten typek navazal. Nie preto, ze by som z dopravky mal skusenosti s lepsimi autami! Mas pravdu, v autopozicovni sa same simply clever, ale mame tam aj aj touarega, phaetona, nove CC a bmw 750, len pre tvoju zaujimavost. A po dalsie, v bazari nam stoji kadeco, nielen sunky o ktorych si pisal a podstatne je, ze sa auta dovazaju na zakazku podla poziadaviek zakaznika a to uz su rozne kary! Minuly rok som viezol Mustanga z Aachenu jednemu do kosic.. Ja osobne zatial nemam vlastne auto, lebo zatial nepotrebujem, som rad ked mozem zlozit ruky z volantu a zabuchnut dvere.. Ale ked si nejake kupim, tak tie peniaze vlejem do auta co za nieco stoji! O tom je vsetko co som pisal.
Jano_1997
28.1.2018 16:53 | |
+3 -2
Aha, takže ak sa vezie 8 opatrovateliek do dajme tomu Nemecka, tak idú 2x Superb. To mi je novinka. Už vidím to pohodlie tých 3 ľudí, čo musia vzadu sedieť. Ako hovorím, poznám ľudí, čo to robia, všetko sú to 8 miestne dodávky, nikto nevozí na osobákoch nikoho do Nemecka či Anglicka. Prevážať 4 ľudí sa nikomu neoplatí, resp. 3, lebo ani ľudia nie sú blbý, aby sa 3 tlačili v Oktávii vzadu. Dodávky sú pohodlnejšie, odnesú viac ľudí a náklady na cestu sú len o kúsok vyššie 6,5l spotreba u Oktávie, alebo 8,5 u dodávky, 3 cestujúci vs 7, žiaľ matika nepustí. Mustang má byť výhra? Dácia je kvalitou spracovania pred Mustangom, žiaľ je to pravda. To, že prejdete pár km na jednom aute ešte neznamená, že poznáte kvality auta. Pozrite si hodnotenia kvality áut za posledných 5 rokov, zistíte, že Hyundai/Kia kraľujú, koncernové autá VW sa ledva dostanú do prvej 5. Svet sa mení kórejci už teraz vyrábajú autá, ktoré viac ako dobre konkurujú VW. BMW, či MB už dávno nie sú to, čo boli v 90tych rokoch.
pola59
23.1.2018 20:26 | |
+9 -15
cena pre slovaka je mimoriadne prehnana. naco taky krutiaci moment? naco taka rychlost a kde na slovesnku? za zakladnu cenu 24.000 evri mozete mat 2 ks rovnakej kategorie inej znacky a bohate postacujucimi parametrami.
1soda
24.1.2018 00:10 | |
+9 -1
Rovnaka kategoria ako i30N ? si myslel asi trieda,lebo kategoria i30N je hothatch,priamo vytvorene vozidlo na zabavu a najlacnejsie v jeho kategorii ,s tou vybavoy a vykonom. Mam vacsi krutiaci moment ako ma ten hyundai a vyuzivam ho kazdy den. Ak chces jazdit pomaly,za cenu hyundai-u si kupis elektricenku na 30 rokov...len potom pis po forach MHD.
dunciii
24.1.2018 07:59 | |
+2 -5
Pola asi srandujes:-)
SamDoma
23.1.2018 20:12 | |
+11 -2
Videl som par testov a paci sa mi ze je taky nenapadny navonok. Naposledy som porovnaval novu 1,5 v octavii a 1,4 v Hyundai. Hyundai daleko lepsi motor. Novy motor 1,5 v Skode velke sklamanie.
sali5000
23.1.2018 20:01 | |
+10 -6
rád by som vedel ako bude jazdiť tak po 7 mich rokoch či sa bude výrobca rovnako chvastať o dokonalosti. Ono každé auto je božské keď má na tachometri 12 kilometrov.
joko731
23.1.2018 19:32 | |
+13 -35
stale to je korejsky srot
slobodny3
23.1.2018 20:51 | |
+13 -6
hovorí ten čo nemal žiadné korejské auto a pritom má v garáží sám hnoj
joko731
25.1.2018 18:34 | |
+1 -1
nemal a ani mat nebudem, jazdil som na Celice ked ty si cural do piesku ;-), momentalne mam CX7 a hnoj mas ty sam, urite korejsky :-D
djalibaba
23.1.2018 19:19 | |
+17 -5
Albert Biermann, ktorý svojho času šéfoval divízii BMW M a momentálne pracuje pre Hyundai vytvoril naozaj krásny kúsok na ktorého chválou asi ešte nikto nešetril a to som videl už nejeden test tohto auta. Videl som test kde porovnával Štefan Rosina Civic Type R a i30, áno uznal že Civic je športovejší ale radšej by si zobral i30 lebo je hravejšie, civilizovanejšie...
dunciii
23.1.2018 21:30 | |
+2 -7
Pekne lacne ale neverim Ze napravy , podvozok a vsetko co treba neni z beznej 1,4 ky a tie lubis byt vyrachsne rychlo na nasich cestach ako aj kia
Terradyn
23.1.2018 16:11 | |
+8 -26
Taky PR clanok som uz davno necital... inak mate tam chybu. pretoze 378 Nm ma iba kratkodobo, inak ma 353... Ja si ako vzdy pockam na zrovnavacie testy H/K su znamy, ze maju vykon len na papiery, u beznej i30 to moze byt viacmenej jedno, no pri i30 turbo co Pro ceed GT to uz bol problem... od Cupry, Meganu ci TRku ma daleko... Ak bude chciet niekto delo za 30 000, tak pojde prave do Meganu ci Cupry...
m.pokryvka
23.1.2018 16:31 | |
+31 -10
Dobrý deň. Máte pravdu, je to len PR článok. V skutočnosti je Hyundai i30 N haraburda. A všetci ľudia na celom svete, ktorí naň nešetria slovami chvály, sú podplatení... :-) Že je tých 378 Nm krátkodobých uvádzame v texte, ale doplníme to aj do tabuľky, vďaka za postreh. Od Cupry má ďaleko? Skúste sa previezť a uvidíte, že to vôbec nie je pravda. :-) Mégane R.S. zatiaľ zhodnotiť neviem.
mino74ma
23.1.2018 17:06 | |
+16 -4
jj, hlavne ze v teste na potoni Nko precuralo Golf GTI o sekundu!. Ale ano, je to smejd ze ;)
KAMENOMLYNCAN
23.1.2018 19:50 | |
+7 -6
Ked budem chciet GOLF GTI tak urcite neskoncim u korejca...(-:
pepo6464
23.1.2018 20:18 | |
+12 -2
Myslíš že Golf montujú zásadne modrooký blonďaví Árijci, a Hyundai len nejaký Kórejci?
dunciii
23.1.2018 21:33 | |
+2 -8
Nik ma nepresvedci ze to ma iny podvozok ako bezny hyundai a tie velmy casto po 30-40000 km uz rachotia spytajte sa hociktoreho taxikara co sa nechal nalakat
pepo6464
23.1.2018 21:48 | |
+5 -4
Kolega má i-30 160.000 km a všetko pôvodné(okrem oleja,filtrov a brzd.platničiek)
dunciii
24.1.2018 08:02 | |
+1 -2
Pepo super moze byt ale ja som pocul od nejedneho taxikara len zle ale urcite sa najdu aj vydarene
centralnymozogludstva
23.1.2018 15:55 | |
+13 -10
Bol som na testovačke,je výborný.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×