Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Parkovanie cez čiaru: Je to na mastnú pokutu?

69 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
chcemta11112
28.1.2018 17:55 | |
+0 -0
Reagovať
A. Čo chcú dávať pokuty degesi veď to je súkromné parkovisko firmy ktorá to ma
Terradyn
12.1.2018 19:12 | |
+1 -2
Reagovať
Problem s parkovanim sa da vyriesit uplne jednoduchym sposobom na striedacku. To znamena, ze jeden zaparkuje nosom na pred, ten dalsi zacuva s tym, ze sa priblizi co najviac pravou stranou k autu po pravej strane. Tretie auto zaparkuje zas nosom napred do boxu a stvrty to zas zacuva a tak dalej. Pretoze vodic si musi do auta nastupit, takze urobit priestor pre dvere s tym, ze posadka sa nastupy potom co vodic vyjde s autom z boxu... Tym, ze sa nebude robit miesto pre spolujazdcov nastupujucich z pravej strany, vznikne velky priestor z lavej strany... z tej, z ktorej nastupujue vodic/vodicka do auta... Pocet poskodeni by sa o dost zmensil, aj tak ludia casto cestuju sami. Tak naco robit pri parkovani miesto spolujazdcovi, ktory v aute ani nieje? O.o
Fantinus
12.1.2018 20:11 | |
+3 -1
Ešte je otázne koľko vodičov by na to pristúpilo a koľko exotov by ti pri cúvaní oškrelo auto.
rover075
12.1.2018 17:30 | |
+7 -0
Reagovať
Problém je v tom , že ak hľadám miesto a niekoľko aut už stojí cez čiaru a vlastne sa posunú až do 1/4 tak tam nemám zaparkovať ak by to bolo jediné miesto na parkovanie ? Blbosť, zaparkujem a ak osatné autá medzi časom zmiznú a ja tam ostranem tak som za ***a čo stojí cez čiaru.Na to nikto neberie ohľad ?
havkacik
12.1.2018 17:51 | |
+0 -0
pecka toto je cista pravda a stalo sa to uz aj mne ale toto je fakt potom smola a clovek moze hovorit co chce, uz nic nepomoze
lubikbbb
12.1.2018 16:50 | |
+0 -4
Reagovať
no treba hned auto zabavit,vprospech štatu,a vybavene,, to je kapitalizmus,,čii,,
MMedea
12.1.2018 16:47 | |
+5 -5
Reagovať
Úmyselné parkovanie cez dve miesta je problém, ktorý by polícia konečne mala začať riešiť. Na to by sme ale potrebovali zaviesť progresívny pokutový sadzobník odzrkadľujúci cenu auta, lebo ako tu niektorí aj napísali, radšej si zaplatia pokutu, než by mali "riskovať" škrabanec na bočných dverách. Keby výška pokuty odzrkadľovala cenu auta a dotyčný by za parkovanie s drahým autom cez dve miesta zaplatil napríklad 1000€, určite by si svoje budúce konanie dobre premyslel.Výhovorky na veľké autá a malé parkovacie miesta sú úplne absurdné... mám auto 5.26 x 1.95 metra (šírka bez spätných zrkadiel) a vždy si nájdem spôsob, ako zaparkovať ako slušný človek. Ak sú niekde príliš malé miesta, tak tam proste nejdem a zaparkujem niekde inde. Snažím sa parkovať na krajnom mieste a ďalej od vchodu a tak podobne. Ak niekto vie, že bude so svojim autom jazdiť prevažne vo veľkom meste a bude musieť často parkovať v stiesnených priestoroch a napriek tomu si kúpi vyslovene nadrozmerné auto, tak je proste kkrreettéénn a nevidím dôvod, prečo by niekoho mali zaujímať jeho problémy, ktoré si spôsobil sám svojou nebotyčnou stupiditou. Nikto nikoho nenúti vlastniť veľké auto, ak si kúpim veľké auto, musím rátať s tým, že to má aj svoje nevýhody a tie musím jednoducho strpieť. Tak ako majiteľ malého auta musí strpieť znížený komfort pri dlhých cestách, tak majiteľ veľkého auta musí strpieť znížený komfort pri prevádzke v meste, nakoľko veľké auto sa do mesta nehodí.
rover075
12.1.2018 17:31 | |
+0 -1
Ako chcete dokázať úmysel ?
havkacik
12.1.2018 17:52 | |
+4 -9
ty š t e t k a, tebe treba pokutovat ko ko tom do ust
kutil111
12.1.2018 19:31 | |
+2 -5
zavidiš že ma niekto drahšie auto?? chod pracovať a nie tu vypisovať blbosti
dunciii
13.1.2018 03:36 | |
+0 -1
Ten co ma drahe auto treba ho potrestat!!!!:-)
MMedea
13.1.2018 13:42 | |
+2 -1
Potrestať treba každého, kto nerešpektuje zákon a neberie ohľad na druhých. Dať pokutu 50 euro niekomu, kto zarába 500 mesačne je trest, ale dať pokutu 50 euro niekomu, kto má auto za 100 000 je nezmysel. Aby mala pokuta rovnaký účinok na každého, musí odzrkadľovať finančnú situáciu jednotlivca. Kto toto nevie pochopiť, tak má asi v hlave prázdno.
artorius
14.1.2018 00:02 | |
+1 -0
v hlave ma prazdno ten kto nepochopil clanok. Chces pokutovat statie cez ciaru ked v clanku sa pise ze to nie je pokutovatelne? Mas to v hlave vymlete? Neries problem velkych aut ale problem malych parkovacich miest ked uz chces byt za kazdu cenu chytra. Ked nemas na velke auto nekric ze tebe ten priestor staci. Ty budes ta prva ktora otlce susedne auto dverami aj keby tam bolo priestoru na tri lebo ty nemas na velke auto tak neh si kazdy kupuje male..mas ty vobec auto?
artorius
14.1.2018 00:10 | |
+1 -0
Velke auto sa do mesta mehodi? Vies kolko limuzin je sirsich ako bezny osobak? Limuziny patria podla teba kam ak nie do mesta? Rodinne 7 miestne auta si tiez odpisala a nemaju byt v meste? ked niekto parkuje cez ciaru ak je miesto uzke je to najmensi problem lebo ak by neboli ludia blby nezaberal by 2 miesta. Preto sa aj povoluje parkovanie cez ciaru jednoducho zaparkujes vedla neho nie do ineho boxu ale tak aby si mohla vystupit. ale ty hlupana chces pokutovat nieo co je z logickeho dovodu povolene lebo potrebujes matb nalinkovane ciary aby si nemusel rozum pouzit. Potom si to ty kto je *** ak dodrzujes ciary a vynechas box lebo by si stala cez ciaru. To ty vytvaras mrtve miesta a nie vodic co stoji cez ciaru lebo predtym vedla neho mohol niekto tak stat. Mohol lebo moze... ale ty vytvoris parzdy pristor lebo mas pocit ze cez ciaru sa stat nemoze a ked sa tam auto nezmesti vymyslis si ze domesta nepatri... medzi ludi zas nepatri ***....
artorius
14.1.2018 00:11 | |
+0 -0
*iiddiiott
Fantinus
12.1.2018 16:33 | |
+3 -1
Reagovať
Stačí keď sa tam dovalí trapko na Hummri tak šírka a dĺžka boxu mu bude málo a zaberie aj časť vedľajších boxov.
rover075
12.1.2018 17:33 | |
+1 -0
nepotrebujete ani HUMMER pri dnešných autách už dávno šírka parkovacích miest nepostačuje. Norma na parkovacie miesta je že vraj ešte s 74 roku !
dunciii
12.1.2018 17:38 | |
+1 -1
Rover najhorsie ze aj v bytovkach take male miesta predavaju niektori developeri
artorius
14.1.2018 00:16 | |
+1 -0
a kto ma siroke auto ma ako parkovat podla teba? trapko je niekto kto nepozna zakon a vola policajtov aj tam kde sa neporusuje zakon... trapko je aj ten co ked nema na vleke auto pise hluposti.. kopec aut je sirsich do tych pruhov namiesto riesenia problemu o minimlanej sirke parkovacieho miesta pisete hluposti ze velke auto do mesta nepatri... S klasse od mercedesu sa ma pouzivat na vidieku ci kde???
svetercokolada
12.1.2018 16:14 | |
+2 -1
Reagovať
Prejsť aj zasahovať môžte ale nesmiete to urobiť viac ako dvoma kolesami ....musíte prejsť troma .....to tupec novinár nevie ?
2smejo
12.1.2018 14:47 | |
+7 -0
Reagovať
kontrolujte tých vymastených bezohladných bastardov mafianskych čo stoja pred vchodom a nie takéto p.ičoviny
agem1960
12.1.2018 13:40 | |
+11 -1
Reagovať
nech sa konečne niekto zamyslí na šírkou parkovacieho miesta....***ny riešiť od stola,to zvládne aj žiak ZŠ
artorius
12.1.2018 14:13 | |
+7 -1
Sirku nikto neriesi lebo ju prakticky dodrzovat netreba. Je to postavene na hlavu ale developer ma radsej 400 parkovacich miest ako 200 a zakon neporusil. Porusi ho ten kto otlce druhemu auto a nie ten co sa do pruhou nezmesti a stoji cez ciaru
daniel808
12.1.2018 12:44 | |
+9 -2
Reagovať
Prosim vas neviete ci sa zvysila alebo znizila cena ropy?A este definiciu ropy BRENT,kedze od pondelka som to zabudol:)
artorius
12.1.2018 13:08 | |
+7 -4
Skus sa opytat v rubrike katolickych novin. Oni chodia stale v ciernom mali by o rope vediet viac...
tycu
12.1.2018 12:24 | |
+2 -3
Reagovať
dalsi nezmysel ak sa co len jeden posunie za ciaru a dobre vieme ako to je pred obchodakmi plno tak ako sa maju ostatny zaradit to znamena ze ten co zapricini zle parkovanie a odide medzi tym tak ostatny zaplatia pokutu?? alebo vynechaju cely rad co je absurdum....mne sa to osobne stalo a ten co zle zaparkoval medzi tym odisiel a dalsi ma obvinoval ze ako stojim...ta borci dobre rano zobudte sa....magorov je stale viac ale chorych sa da liecit...
sali5000
12.1.2018 12:43 | |
+2 -4
Na tvoju otázku veľmi lahká odpoveď a to zaparkuj vedla ***a tak aby si bol v pruhoch čo najrovnomernejšie ale natlač sa na jeho auto tak aby si bol čo najbližšie , vystúp z auta kludne aj cez kufor a uzamkni auto a zavolaj políciu. Urob si fotodokumentáciu.
artorius
12.1.2018 13:12 | |
+8 -5
V clanku je jasne napisane ze pruhy urcuju len orientaciu aut pri parkovani. Nevymedzuju striktne priestor v ktorom musis stat. Parkovat mas tak aby si neobmedzil ineho vodica. Cize ak mas sirsie auto kludne aj cez pruh ak dodrzis smer pruhov ale nikdy nie tak aby si branil inemu nastupit do vozidla... jasne a logicke. Fotit niekoho ze stoji cez pruh ak auto ktore odislo mu branilo zastat presne v pruhoch moze iba idddiiiot neznali zakonov...
motomotomoto1
12.1.2018 14:03 | |
+2 -1
sali5000 jasne necham si omlatit svoje auto len aby som druhemu urobil napriek, pche to je ale logika...
mikosoft
12.1.2018 15:29 | |
+1 -0
artorius, na parkovisku s vyznacenymi miestami mas stat na danom mieste tak, aby si ho efektivne vyuzil a nikoho neobmedzil, priblizne takto je to v zakone. A aky zakon si citoval ty?
Morpheus_25
12.1.2018 15:40 | |
+2 -0
artorius v tom prípade nechápem, prečo z toho robia policajti pri skúškach v autoškole vedu, ja som ešte nevidel na parkovisku stáť auto presne rovno, ale v autoškole za to dokážu uchádzača vyraziť.
dunciii
12.1.2018 17:44 | |
+0 -1
Artorius na nete mas stranku nafotenych aut a ozaj kukji vela foto vidis jasne ze zakomolexovani ludia sa tam odbavuju
artorius
14.1.2018 00:19 | |
+0 -0
Policajti riesia aby si vedel zaparkovat. Predstav si ze by to neriesli a auto zaparkujes na hlavnej ceste kde je pozdlzne parkovanie dovolene tak ze budes vytrcat do cesty. Preto sa trenuje parkovanie na koliky...
Strazov
12.1.2018 11:46 | |
+12 -1
Reagovať
treba parkovať tak aby bolo z jednej strany aj zdruhej rovnake miesto od čiar medzi ktorými sa parkuje to by malo byť normálné pre každého
artorius
12.1.2018 13:15 | |
+3 -3
Parkovat mozes aj cez pruh ak by bolo do vedla stojaceho vozidla problematicke nastupit. Pruhy urcuju sposob (smer) parkovania. Nevymedzuju priestor. Pri dnesnych parkoviskach kde z realnych 200 parkovacich miest urobia 400 sa to pri sirsom aute ani inak neda. Casto su pruhy take uzke ze su sirokej motorke tak akurat, nie vsak priemernemu autu...
mikosoft
12.1.2018 15:34 | |
+1 -1
Strazov, presne tak. Asi najspravnejsi prispevok v tejto diskusii.
dunciii
12.1.2018 17:40 | |
+1 -1
Ja chcem vidiet ako 70 percent vodicov dokaze presne najst ten stred:-)
Thegreatest
12.1.2018 10:28 | |
+34 -3
Reagovať
Ako tu uz niekto pisal..., tiez radsej parkujem dalej. Taktiez pokial mam moznost, vzdy sa postavim co najviac nakraj, aby malo auto vedla mna co najviac priestoru..., ale co sa stane v 90 percent pripadov, aj ked necham autu vedla kopu miesta, tak sa aj tak natlaci..., ako fakt sorry, ale neviem co za mag...ov to dnes jazdi a parkuje, nechapem. Taktiez sa mi stalo, kedze parkujem radsej dalej od vchodu, zastal som na kraji na siroko daleko nebol nikto, pridem z obchodu a vedla ma natlaceny nejaky bl..c, ale tak, ze som ledva nastupil, toto mi prosim fakt niekto vysvetlite...,ako ja som tolerantny clovek, ale co to je za ludi... mam pocit, ze to robia vyslovene naschval, inak si to neviem vysvetlit, ze to moze urobit aspon mierne inteligentny clovek. Ano, viem, ze auto je spotrebny tovar, ale aj tak si ho vazim..., ale ked vidim ako v BA sa jazdi a parkuje..., ale aj v inych mestach... to mi je do placu. Tu z noveho auta aj po 3 rokoch dokazu urobit totalnu kandlu..., v poriadku ved nech si to dotycna osoba obuchava kde chce, ale nech respektuje cudzi majetok. Ja si davam pozor, aby som nebuchol do dveri, aj ked vedla mna stoji 20 rocna felda..., ako fakt trosku slusnosti a spravania by neuskodilo niektorym jedincom.
thefinder
12.1.2018 12:25 | |
+13 -1
Absolútny súhlas, len by sa mi to nechcelo tak rozpisovať...:)
Humenne9999
12.1.2018 10:25 | |
+13 -4
Reagovať
Toto je nič. Stačí sa ísť pozrieť do Kitsee. Tam slovenskí *** zaparkujú na mieste pre autá s deťmi a otočeným výfukom na chodník. A potom tí sedláci vyjdú z obchodu - samozrejme bez detí - a začnú pri aute bufetiť!
axel929
12.1.2018 11:02 | |
+3 -4
V Rakúsku je označenie auta s deťmi zákonná? U nás nie /pokiaľ viem/.
Humenne9999
12.1.2018 10:22 | |
+5 -4
Reagovať
Nechajte tým nešťastným policajtom aspoň troch radosti zo života, že každodenne porušujú pravidlá preto, lebo sto môžu, že akože dovoliť. :-)
HUASCO
12.1.2018 09:53 | |
+11 -31
Reagovať
Parkujem zásadne cez dve miesta, pri šírke vozidla necelé dva metre a dieťati vystupujúcom z autosedačky to ani inak nejde. A je to vždy lacnejšie parkovať cez dve miesta a zaplatiť teoretickú pokutu, ako nechať lakovať dvere každý mesiac. Nedokázal by som jazdiť na obúchanom a doškriabanom aute.
sali5000
12.1.2018 12:52 | |
+14 -1
už vieme o kom je tento článok že? huasco áno o tebe huasco.
artorius
12.1.2018 13:07 | |
+3 -4
Tento clanok je o tom ze tak moze uplne legalne zastavit a o ***och ktory to nepochopia ze problem je ked niekto potrebuje 300 parkovacich miest a urobi pruhy ktore skor vyhovuju svojou sirkou motorkam ako autam. Preto ich mozu robit uzsie ako bezne auto lebo len urcuju sposob (orientaciu) a nie striktne vymedzeny priestor. Najviac toto moralizuje *** ktory ma uzke auto a aj ked stoji v pruhoch rovno nacapi sa na ineho aj ked z druhej strany ma priestor...
artorius
12.1.2018 13:17 | |
+5 -1
Iiidddiiooot je diagnoza a nie nadavka ked uz to slovo cenzurujete mali by ste to vediet...
MMedea
12.1.2018 16:34 | |
+0 -1
IIddiioott je naozaj diagnóza.. možno presne tá, ktorou trpia tí, ktorí úmyselne parkujú cez čiary.
artorius
14.1.2018 00:26 | |
+1 -0
Umyselne alebo riesia problem maleho miesta? Iddiioot je ten kto z clanku nepochopil ze sa cez ciaru parkovat moze a kto nevidi problem malych parkovacich miest a chce to pokutovat a dokonca povie ze velke rodinne auto nepatri do mesta.. no kde potom? Na pole za dedinu? ty chodis nakupovat na motorke? lebo velkost boxov je tak akurat pre velku motorku a nie priemerne auto.. IIDDIIOOTT nevidi male miesto vidi len velke auto na ktore nezarobi lebo je IIDDIIOOTT
Lignum
12.1.2018 09:49 | |
+4 -9
Reagovať
Ak má platiť na verejnom parkovisku vyhláška, musí byť nielen súčasťou cestnej siete - že to niekto povie ! - ale musí byť aj v cestnej sieti zakreslené a schválené !!!!
Lignum
12.1.2018 09:50 | |
+3 -8
...ako sa vodič môže o tom presvedčiť ???!!!
Humenne9999
12.1.2018 10:20 | |
+3 -8
A už vôbec nemôžu platiť takéto móesy na súkromných parkoviskách pred obchodnými centrami!
mikosoft
12.1.2018 11:16 | |
+10 -1
Nuz, takto. 1. Nie vyhlaska, ale zakon, vyhlaska u nas neplati uz hadam aj 15 rokov 2. Kazde miesto, na ktore vchadzas z verejnej komunikacie a je oznacene znackom "Parkovisko", JE parkoviskom. Je uplne jedno, ci je verejne, sukromne, za plotom alebo akekolvek ine, akonahle tam je ta znacka, JE to parkovisko aj keby si sa postavil na hlavu a potiskal sa usami. 3. Ak nic z toho vyssie napisaneho nevies, tak ti radim, aby si si co najrychlejsie zopakoval zakon a/lebo zaplatil nejaky kurz, lebo ak takto ovladas aj zvysok zakona, tak si jednak nesposobily na vedenie motorovych vozidiel a za druhe sa stavas ohrozenim dopravy.
lea.leona
12.1.2018 13:44 | |
+3 -2
Suhlas. Jednoznacne akekolvek parkovisko podla platného Zakona NIE JE sucastou pozemnej komunikacie. Zamyslite sa nad slovom komunikacie t.j.spajanie jedneho z druhym. Parkovisko nie je komunikacia, nebolo a nikdy komunikáciou NEBUDE.
artorius
12.1.2018 14:11 | |
+4 -0
Parkovisko je komunikacie. Auto tam nepadne z neba. Mimochodom na sukromnom parkovisku pred firmou musi vlastnim vytvorit invalidne miesta ak sluzi ako parkovisko pre zakaznikov. Preco asi ked podla vas sa zakon o komunikaciach na nom nevztahuje??
mikosoft
12.1.2018 15:27 | |
+2 -1
Prepanajana, vsetci, co tu tvrdite, ze parkovisko nepatri do komunikacii chodte vratit vodicaky, fakt. Na to sa ani neda pozerat.
dunciii
12.1.2018 17:43 | |
+1 -2
Mikosoft nerozculuj sa to dokola toto :-) takze ani znacky tam nemusi dodrziavat ani pravidlo pravej ruky:-) skoda reci:-)
natalia524
12.1.2018 09:19 | |
+19 -1
Reagovať
Sucasne platne normy na sirku parkovacieho miesta su zle a obchodne cetrum ma iba jeden zaujem a to nasekat co najviac parkovacich miest. Castokrat nedokazem v nakupnych centrach na aute otvorit dvere, aby som komfortne vystupila. Parkovacie plochy su nahustene a vysledkom je, ze mnohi vodici parkuju cez dve miesta...alebo si odnesiete od susediach aut skrabance a preliaciny na karoserii.
Fantinus
12.1.2018 09:01 | |
+12 -3
Reagovať
Pán vodič, prečo stojíte na čiare? Nááá co, pukua???
lea.leona
12.1.2018 13:45 | |
+2 -2
Vtip stary ako Praha, este SNBaci to rozpravali v 50-ich rokoch.
Fantinus
12.1.2018 15:51 | |
+4 -0
Ten vtip som tam dal zámerne aby som videl či s nájde nejaká šľahnutá sliepka čo bude naň reagovať a ako vidím, našla sa...
hliny
12.1.2018 08:40 | |
+8 -10
Reagovať
Verejné priestranstvo? Myslel som,že parkovisko pri hypermarkete je súkromný pozemok vo vlastníctve tej spoločnosti.U nás je Tesca aj podľa katastra.
levpard
12.1.2018 08:55 | |
+3 -3
Je to tak vo väcsine pripadov ;)
axel929
12.1.2018 11:06 | |
+9 -0
Pozemok súkromný,využívaný verejnosťou :-)
mikosoft
12.1.2018 11:17 | |
+8 -0
A na sukromnom pozemku nemoze byt parkovisko? Podla akeho zakona?
artorius
12.1.2018 13:21 | |
+4 -1
Pravidla cestnej premavky platia aj vo dvore sukromnej firmy ak je tento verejne pristupny...
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×