Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Šéf Michelinu: Takto sa klame s pneumatikami

124 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Inuyashax
18.12.2017 16:00 | |
+8 -4
no tak teraz už viem prečo sú tie značkove take drahe, viete kolko musel stať vývoj procesu aby pri výrobe pneumatiky ešte mohli navulaknizovať tu vonkajšiu vrstvu
GASTIK001
19.12.2017 12:21 | |
+0 -0
myslím si že sa to vulkanizuje spolu nakoľko sa vulkanizovaná guma s nezvulkanizovanou nespája. Skôr bude ten vstrek gumy do formy veľmi komplikovaný aby sa vytvorila iná vonkajšia a iná vnútorná vrstva.
farizejskastriga
18.12.2017 15:53 | |
+16 -5
pokial sa k tomu nevyjadri trubo primitivec pokemon, nemozem zaujat ziadne stanovisko. Cakam
Waffer
18.12.2017 14:25 | |
+78 -2
Klamanie spotrebitela umelo znehodnotenym tovarom, nekvalitnymi potravinami, nebezpecnymi liekmi sa stalo dennym standartom a preto je dnes nutne hladat o produkte fakty, jeho pôvod, podrobne detaily, pripoistovat si hned tovar pri jeho nakupe nad hranicnu 2 rocnu zaruku, robim tak roky, ked sa pokazi vracaju mi peniaze, tiez kupa potravin, nekupujem vylucne ani slovenske ani zahranicne ale hladim v prvom rade Ečka a ich pocet, tiez vajcia som zo zapadnej Europy koli pouzitym chemikaliam uplne vylucil, lieky neuzivam ziadne ani ked ma hlava boli a ani sa nedopujem umelo vitaminmi, ved v kazdej reklame je 40% casu urceneho na lieky, co sa tyka pneumatik, jazdil som na 11 rocnych a som tu, nikoho som nezabil lebo som sa plne sustredil na soferovanie zima/leto, ovladanie motoroveho vozidla, prispiosobil som jazdu povahe a stave vozovky, daval som si odstup, nesadol som si o ž r a t ý za volant a dodrzujem predpisy, ludia robia vsetko ine len sa nevenuju v dnesnej dobre sprave svojich penazi a potom koncia v dlhoch alebo v rakve lebo povazuju uponahlany zivot kde kazdy musi mat 1400€ iPhone X za nutnost, nevazia si inych ludi, len potrebuju hlupo konzumovat a jednoducho zit, vsetci sa uz nacisto zblaznili, prezieraju sa, vyhadzuju tony surovin planety a vytvaraju vrstvy chemickeho odpadu ktory nikto nerecykluje, toto vazeny dlho nevydrzi, ja by som kazdu firmu, kazdeho jej sefa ktory umelo degraduje produkt aby mohol v co najkratsom case dalej predavat poslal na trest smrti, ved zisky si za roky znasobili x-krat ale naco im budu tie miliardy miliard? pokapu s nimi ale s dobrym osobnym pocitom ze odpalili tuto planetu len pre vlastnu nenazranost.
GASTIK001
19.12.2017 12:32 | |
+2 -0
Súhlasím s tým čo píšeš okrem toho poistenia. Frajerka mala telefón za 270€ (Huawei) a priplatili sme si predĺženú záruku ďalších 40€ (datart). Po dva a pol roku sa mobil pokazil tak sme ho poslali do opravy (však je poistený). Z opravy napísali že mobil sa nedá opraviť a tak poisťovňa vyplatila škodu. Dostali sme 50€ (oproti nepoistenému sme ušetrili 10€) !! Po kontaktovaní poisťovne sme dostali odpoveď že vyplácajú škodu a nie nový výrobok a že 2 roky používaný rovnaký typ mobilu je možné v bazári kúpiť za 50€ takže preto nám toľko vyplatili a viac nám nedajú. Takže ak sa s poisťovňou potom nechcete súdiť tak určite sa neoplatí si platiť predĺženú záruku na veci čo strácajú rýchlo hodnotu a predávajú sa v bazároch ( lebo vás len okradnú na poistke). Konečný výsledok: už nikdy nedám za mobil viac ako 200€ a už nikdy nebudem brať žiadne poistenie nad rámec zákonného!!
dunciii
19.12.2017 21:10 | |
+0 -0
Wafer tiez vravim Ze ludom hrabe a je moc dobre, ale drzim sa za hlavu ked vsetko musia mat ludia co im to ani nevychadza presne x ko iohon suv aj ked nejake lacnejsie hypoteky najvedsiu telku a podobne .... ak na to niekto ma sa nemusi zadlzit ok ale vidim ludi co vsade maju dlhy ale nemozu stratit tvar pred susedmi napr
dunciii
19.12.2017 21:11 | |
+1 -0
Gastik auto do Urciteho veku neni zle mat havarijnu ale isli pekne hore tento rok
kruce
18.12.2017 14:15 | |
+51 -3
a co robi EU? toto je vec ktoru by mala automaticky riesit, nie zahnute banany. treba im kazdemu naparit 10 miliard euro pokuty za podvod a vybavene.
Saag2202
18.12.2017 15:48 | |
+22 -2
Budíček! Z toho profitujú všetci okrem spotrebiteľa. Z toho má miliardy aj štát na daniach.
lea.leona
18.12.2017 14:12 | |
+30 -2
Ach kam sme sa to dopracovali na nasej ceste za kapitalizmom s výsledkom ze všetci výrobcovia oebavaju iba s rozdelom ze niekto to robi viac a ktosi este vacej. Ako ten klam všeho a všade už otvorene dostal, bastrdi. Nic osobného. Mysleniu zdar.
cactuss
18.12.2017 14:00 | |
+32 -6
ono je to hlavne o gumarenskej lobby,u nás je silná,inde v záp.krajináchaj na severe,zimné gumy nie sú predpísané vyhláškou,len odporučené!!!)))((( a majú tam 5 x tolko snehu!!!je to podvod na vodičoch ako s celoročnou dialničnou nie od dátumu kupy,ale kalendarne,proste červene ku--rvy pokračuju!!!
milan197870
18.12.2017 13:58 | |
+45 -11
Moj nazor! Podla mna bi sa gumi mali meniť! Mam firemný seat a mali sme zimné aj letné na diskoch nahodili zme na zimu zimné volaký dobrák nám tie letné ukradol tak sme jazdili zimné v lete ! Čista katastrofa! Gumi pištaly už pri pozretí na brzdu! Meniť gumi alebo nie ¿?môj názor ano meniť ! Len kvôli tomu že zimná guma je mäká ,a letná tvrdá
kruce
18.12.2017 14:18 | |
+20 -21
letna guma dobre drzi aj pri nizkch teplotach, tesne nad nulou. velky problem pre ne ale nastava ked nasnezi, alebo mrzne, ci je na ceste blato. vtedy su zimne vyrazne lepsie a pouzivat letne je cisty hazard
dunciii
18.12.2017 15:14 | |
+4 -57
Kruce presne ako pises . Napr letna guma ked prsi, co v zime je casty jav je urcite lepsia ako zimna. Moj nazor a skusenost.
Matko-Sniper
18.12.2017 15:45 | |
+54 -2
Duncii akože nič v zlom ale letná guma v zime pri teplote +1°C (ked prší) určite nie je lepšia ako zimná...letná guma je totiž pri tej teplote omnoho tvrdšia ako zimná a brzdná dráha a celkové jazdné vlastnosti sú omnoho horšie...skúsení vodiči mi daju za pravdu...ale nevadí snažili si sa, nevyšlo treba skusiť aj na buduce
dunciii
18.12.2017 18:47 | |
+2 -16
Matko sniper mam michelin ps2 jky alebo pilot supersport , kazdy kto tieto pneu pozna viie ze su makke . A kludne sa stavim ze skorej zabrzdim za dazda ako hocikto na zimynch mam vela odjazdene to neni chvala ale statovanie . Ked nemusim nejdem autom
Vidicon
18.12.2017 13:52 | |
+45 -0
Ja mam na zeninom aute 9 rokov stare zimne gumy BFGoodrich... po 4-5 rokoch som zacal citit, ze uz tak nedrzia... dnes su vyrazne tvrdsie ako nove a aj vyrazne viac smykaju (dobre pozorovatelne napr. pri rozbehu na asfalte) a pri jazde po snehu do kopca koniec, smyka jak na mastnom plechu... mozno ich uz naozaj vymenim :-)
kruce
18.12.2017 14:18 | |
+46 -0
vymen cim skor, prilnavost k ceste je otazka zivota a zdravia tvojho aj ostatnych
dunciii
18.12.2017 15:17 | |
+2 -43
Vidicon ja som tak skoncil s nokianami . Z garaze briezok a ked nasnezilo som mal problem stym vyjst. V servise som zo vravel a ze no tie pneu tam ale nepatria dali bridgestone a rozdiel triedy jasne su ceny ale presne v tom vyjazde zasnezenom som videl rozdiel v pneumatike
Rememberme
18.12.2017 13:40 | |
+34 -2
ja som pisal do autozurnalu nech spravia test novych a pouzivanych povedzme 6 rocnych zimnych gum odpoved ziadna... asi by sme zistili ze tam az taky rozdiel nebude ako ked nas nutia si kupovat nove gumy kazde 4 roky.. :)
Vidicon
18.12.2017 13:52 | |
+23 -0
presne toto ziadam aj ja, nech otestuju 4 rocne pneumatiky a to by sme videli, ktora znacka ponuka kvalitu!
solo42
18.12.2017 15:08 | |
+17 -0
Ale veď vám to ten šéf michelinu vysvetlil ako to je, dajú sa vyrobiť s dlhou životnosťou, no bežne sa robia tak, aby vonkajšie vrstvy materiálu mali vynikajúce vlastnosti kvôli testom a spodné vrstvy ( po nejakom ojazdení ) už sú tam materiály, ktoré sa rýchlejšie opotrebujú a majú samozrejme aj iné jazdné vlastnosti, a teda takéto pančované pneumatiky naozaj nie je rozumné zjazdiť až na doraz, vtip je v tom, že ide vlastne o podvod na zákazníkoch, ani sa michelinu nedivím, vydržia naozaj najdlhšie, no vďaka takýmto podvodom ich konkurencia hravo poráža v testoch, pritom po krátkom nábehu km je to možno naopak. Z vlastnej skúsennosti môžem potvrdiť, jazdil som už aj micheliny aj konkurenciu.
SeatAteca
18.12.2017 16:52 | |
+5 -1
https://www.stream.cz/meziplyn/10019722-vlog-52-letni-versus-zimni-jaky-je-to-opravdu-rozd­il
VALENTYN
18.12.2017 13:32 | |
+20 -3
To ešte Michelin neprezradil že držia patent na bezvzduchové pneumatiky už pekných pár desaťročí až teraz ich chce toyota uviesť natrh,hlavne že sa tu ondieme s defektami a nižšou torznou tuhosťou,money money money
kruce
18.12.2017 14:19 | |
+7 -3
bezvzduchove pneu niesu zdaleka tak dobre ako klasicke
Morpheus_25
19.12.2017 07:59 | |
+0 -0
valentyn až pri tých bezvzduchových pneumatikách ohluchneš pochopíš, prečo sa to dosiaľ nerozšírilo medzi osobáky. Čo ale viem, tak na ťažkú techniku sa takéto pneu montujú, pretože je to pre ňu rozhodne lepšie ako celogumové kolesá, na ktorých jazdiť je ako keď si vyfučíš gumy na bicykli a prejdeš sa po našich tankodromoch.
carbone
18.12.2017 13:26 | |
+14 -5
Konecne vysla pravda najavo. Roky pouzivan universalne pneu a jazdim pravidelne lyzovat ci tatier ci do alp, zazil som aj tazke zimne podmienky, sneh, poladovica a nikdy som nemal problem sa dostat do ciela a retaze som za svoj zivot pouzil asi 2x. A mozem povedat ze som vyskusal aj zopar znaciek kedze robim 35- 40 000 km rocne co je priblizne zivotnost pneumatik, zalezi od znacky. Pripadami uplne zbytocne si robit naklady dvomi druhmi sezonnych pneumatik a hlavne u ludi co jazdia v oblastiach kde sneh vydrzi na ceste polhodinu.
Rememberme
18.12.2017 13:42 | |
+9 -5
podobne.,., na starom aute som mal celorcky a ziadny rozdiel som nespoznal . pretoze som laik a jazdim normalne predpisovo teda nemusim skusat co gumy dokazu .. :)ale v podstate suhlasim ze hlavne na juhu slovenska stacia celorocky nakolko su tu zimy ake su
Cthulhus
18.12.2017 14:00 | |
+3 -7
Crossclimate sú vynikajúce
centralnymozogludstva
18.12.2017 13:00 | |
+29 -4
A keď uveríte marketingovým mágom gumárenského konglomerátu,presvedčia vás,že treba aj jesenné a jarné gumy.A prezúvať sa bude podľa teploty vozovky.Každý bude mať 4 sady gúm a teplomer v ruke.
maladama35
18.12.2017 13:09 | |
+12 -5
v mnohých južných regionoch Slovenska vôbec nie je oitrebné zimné pneumatiky, ked sneh na ceste je u nás v zime maximálne týžden .
carbone
18.12.2017 13:30 | |
+3 -8
Snech v juznych oblastiachna na cestach tyzden ? To si nedovolia nechat cestari ani v tatrach
Janik661
18.12.2017 12:41 | |
+42 -5
pred časom som vynadal na Fb predajcovi pneu ,že už na konci septembra propagoval výmenu pneu za zimné...napísali mi ,že či mám neaké iné testy než ktorými sa riadia oni...vynadal som im že je niesom výrobca aby som mal neaký test...môj test je vodičská skúsenosť ...poukázal som im na podvody s automobilmi a podotkol som že prečo by som mal veriť neakým testom...teraz sa to ukázalo...inak tie testy sú mi smiešne...kto z Vás jazdí v takých náročných podmienkach ??? pomôže nová zimná pneu na ľade alebo ked je v teréne pol metra snehu ??? kto jazdí ako blázon jemu nepomôžu ani reťaze ani hroty...v prvom rade treba jazdiť s rozumom...a treba rátať s tým ,že ked napadne veľa snehu musí sa jazdiť opatrne a pomaly...pri mojom jazdení po okrese a sem tam cesta do Tatier mi moje matadorky bohato stačia...ked vidím v Tatrách veľké a drahé SUV ,za volantom ***a, tomu nepomôže ani najlepšia pneu...
BriTTo
18.12.2017 12:03 | |
+16 -9
to sa dalo cakat,,to som uz pisal,,ked nejaky 18rocny slovensky dopravny expert pisal ,,ze uz pri takej a takej teplote treba prezuvat,,jasne ze nam stacia celorocne,,a teraz este niekto od vyrobcov olejov by mal napisat ,,ze nam staci menit pri stotisic,,
Davegil
18.12.2017 13:06 | |
+13 -3
Ako videl som motor po 2 vynechaných LL intervaloch výmien oleja cca. 70 000 km. Toľko "vazelíny" pokope som ešte nevidel. A tekutého oleja tak 1/4. Čistenie resp. škrabkanie bordelu na 1 deň... Takže ano, ak meniť olej pri 100 000, tak jedine aj motorom...
Inuyashax
18.12.2017 15:57 | |
+4 -1
nikto ti nekáže po ukončeni záruky meniť olej po 30000 km, skús si nevymeniť hlavne u dieslu olej po 80000km a uvidiš kolko ta potom vyjde servis ty mudrlant
BriTTo
19.12.2017 10:40 | |
+0 -0
hej vy dvaja majitelia servisu,,myslel som to tak,,ze nejaky vyrobca oleje teraz povie,,staci pridat toska viac,,horcice,,a olej mozeme menit po sto tisis,,zaujimave,ze po revolucii mal nakladny mercedes vymenu po 120tisic,,a zrazu perioda klesa namiesto stupania,,podozrive
dunciii
21.12.2017 12:41 | |
+0 -0
Britt suhlas a dnes oleje su uplne inde ako 20 rokov dozadu jedine ak mas nejaky silny haklivy motor davas pozor ale koli skorej turbam
jozo4500
18.12.2017 11:47 | |
+8 -12
akurat dnes sme prezuvali kupil na dodavku miselin jedna pneu 180e a chlap sa vratil ze po 1tyzdni ze su na nic vyvazene ze trasu a uplne vajcia tak ja neviem
jozo4500
18.12.2017 11:43 | |
+4 -8
Ja ma osobne skusenostami sPireli snow p 190 7 sezon bez problemu super gumy 40 tisic km pohoda teraz mam sx4 mal som tam matador 59 po troch sezonach ok 4 uz to bolo nestabile a na terjsiu sezonu 2017 som najazdil 2000km a von stym nedalo jazdit vobec smikalo sneh pocas vody nejazditelne gumy tak som skusil zobrat podla ludi s heureky matador snow 62 najprv 2 som vyskusal a dnes som kupil dve predajca mi spravil cenu 50e 1ks cize cena vyhrala zatil sa zdaju byt ovela lepsie ako dezen 59 nordika. cize racej vymenin lacnu gumu kadze 3 4r ako kupim drahe znacky a nezjadim ich rocne najazdim 15 ticis cize mi postacuju. Laka ma strasne nexen vyzera to ako super korejska firma a som kukl aj videa na yootube su neznami ale v vychodnom svete sa javia ako lacna a kvalitna znacka. Ale neboli skladom tak som zobral matadorky a vyhrla aj cerstvost pneu 2017/ 35 tyzden .
palo116
18.12.2017 11:39 | |
+13 -4
stare ako dinosaurus toto sa dobre vie uz davno a hlavne skuseny vodici z povolania to vydia ze pneumatiky navydrzia km ako volakedy- 80az100000 km a to bolo minimum
BriTTo
18.12.2017 12:05 | |
+7 -2
ano,,presne tak sa planovalo,,predne 160 a zadne 100az 120 tisic
romanosro
18.12.2017 11:35 | |
+5 -14
Micheliny a continentaly ani zadarmo.
romanosro
18.12.2017 22:59 | |
+2 -0
Poopravím. Zimné micheliny a continentaly ani zadarmo. Mám tretiu zimu Uniroyal MS-Plus 66 a na snehu a snehovej kaši držia ako pribité samozrejme pri rozumnej jazde...
Matko-Sniper
18.12.2017 11:26 | |
+39 -7
V dnesnom svete a v spotrebnej spolocnosti v ktorej zijeme ma tato informacia vobec neprekvapuje.....priznam sa ze tiez kupujem zimne Pneumatiky podla testov a potom podla toho ako sa mi osvedcia...zatial som pri zimnych Pneumatikach bol najviac sklamany s Matador ( na shehu a lade Ok ale na mokrom shehu ci pocas dazda auto nedrzalo stopu) a taktiez s polskych Kormoranov... Najviac sa mi osvedcila znacka Vredestain, Good year, Nokian, Continental...mozno mate ine skusenosti...pouzivam rozmer 215/65 R16 ...4x4 SUV
solo42
18.12.2017 15:22 | |
+8 -8
No a práve u tých gudyjeroch som mal skúsennosť, že prvá sezóna super, druhá sezóna už bolo cítiť rozdiel, no a keď som sa dopracoval na zákonnych 3mm (cca po 7 rokoch) tak už som na nich jazdil naozaj so strachom...takže asi tak. Podľa mňa by mal brusel venovať oveľa viac energie a kapacity na kontrolu kvality a podvodov na zákazníkoch, než neustále vymýšľať nové a nové "elkologické" nezmysly, ktoré v konečnom dôsledku ani ekologické nie sú.
Morpheus_25
19.12.2017 08:05 | |
+1 -1
Ekologické nezmysly sa robia preto, prečo sa u nás rozdávajú vládne zákazky spriazneným firmám - lebo biznis a tunel.
jadeyyy
18.12.2017 11:25 | |
+43 -7
Bravo Michelin, konecne to niekto povedal na plnu hubu...pouzivam zimne aj letne tejto znacky a nikdy ani najmensi problem, zivotnost paradna, vlastnosti tak isto. Celorocky jedine do oblasti bez snehu, na snehu su nepouzitelne!
dunciii
18.12.2017 11:38 | |
+4 -49
Michelin ma jedny z top sportovych gum letnych zimne uz by som ine asi bral
FocalNicko
18.12.2017 15:51 | |
+22 -3
Tento KO-kotko Dunciii je proste típek ktorí má 0 priatelov a tak trávi čas písaním komentárov k ľubovoľnej téme. Neni téma kam by tento re-tard niečo nenapísal.
dunciii
18.12.2017 18:52 | |
+1 -9
Focal to vazne si ty na foto?:-) neverim:-) cisty mojko
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×