Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tesla Semi dostane futuristický vzhľad

11 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Bodie
8.10.2017 12:37 | |
+1 -3
Musk je názorný príklad, ako to dopadne, keď sa praštenému megalomanovi poskytnú miliardové dotácie. lebo ak to niekto náhodou nevie, tak na teslu dostal už 20 miliárd dolárov.
miroslav.ferko1
8.10.2017 13:12 | |
+2 -0
Ak myslíš dokopy dotácie ktoré dostali ľudia na elektromobily tak možno, ale napríklad gigafactory dostalo dotácie od štátu v celkovej výške 1% z nákladov na stavbu. A to sa tak robí keď chceš priniesť prácu ľuďom. Rovnako to je na Slovensku. Všetky zahraničné firmy dostávali daňové úľavy na 10 rokov. A pôžičku čo mala Tesla, splatil aj s úrokom. Takže opäť si mimo.
OnlyCuriosity
8.10.2017 13:52 | |
+2 -0
Myslim ze Miro ti to uz pekne vysvetlil :D
Bodie
8.10.2017 12:28 | |
+1 -4
nad týmto nápadom si všetci tiráci len klepkajú po čele. Ten re.tard Mus začne za chvíľu vymýšľať lietadlo na elektriku. Síce rovnaká blbosť, ale zaujme pospolitý ľud.
miroslav.ferko1
8.10.2017 12:52 | |
+3 -1
Re.tard si jedine ty chlapče... Lietadlo na elektrinu už je, a ušetrí tisíce litrov paliva napríklad pri výcviku pilotov, ale už sú aj prototypy väčších lietadiel na komerčné účely
sven01
8.10.2017 20:27 | |
+1 -1
ano to solarne lietadlo je a uz obletelo svet. sice na viacej etap ale preletelo, iba cez tichy ocean letelo 56hodin. radost s nim cestovat. a rychlost 50-100km/h? urcite sa to casom zlepsi to je jasne, ale momenatalne je to slabota.
miroslav.ferko1
9.10.2017 03:14 | |
+0 -0
To čo ty myslíš lietalo už v roku 2009 a plný cyklus vrátane noci zvládalo už v 2010 čiže žiadna novinka. Tu sme sa bavili o elektrických lietadlách bez solárnych panelov. Malé slúžia už dlhšie na výcvik pilotov a akrobaciu. Väčšie budú najprv ako súkromné stíhačky pre cca 10 pasažierov. Prípadne hybridné, ktoré poletí v 2019 za 3-5 krát nižšiu cenu ako spaľovacie. Ale bolo by zaujímavé keby sa Tesla spárovala s Boeingom a by dodávala batérie a motory.(presne tak bude to hybridné v 2019, len iná firma)
DJKarko
7.10.2017 11:07 | |
+2 -1
Ísť max 50 - 100 km za prácou a potom späť čiže ten dojazd pri kategórii osobných vozidiel väčšinou stačí hravo ale pri úžitkových resp. nákladných vozidlách by ten dojazd mal byť o mnoho vyšší a nemyslím že bude stačiť.
miroslav.ferko1
8.10.2017 00:16 | |
+1 -2
Áno ale ak bude dostatočne veľká sieť nabíjacích staníc, čo pre osobné autá už je, tak to možné je... Ale druhá a rovnako dôležitá vec je autonómia, ktorá v tom kamióne určite bude a keď už nebude musieť vodič na noc zastaviť a vyspať sa, ten čas sa využije na nabíjanie. A samozrejme aj bezpečnosť bude veľká úspora na peniazoch aj zdraví, lebo autá nebudú búrať.
Bodie
8.10.2017 12:35 | |
+1 -4
miroslav, pozri sa niekedy po parkoviskách na diaľnici, koľko tam stojí kamiónov, kvôli povinným prestávkam. Tie je sakra problém zosúladiť s požiadavkami na prepravu, aj keď pumpa je na každom rohu a na jedno natankovanie prejde kamión ďaleko cez 1000 kilometrov. Nápad s elektrokamiónmi je ešte väčšia ho.vadina ako celá tesla. A je úplne jedno, že by tá jeho električka pretiahla lanom iné ťahače, ako ten de.bilný megaloman tvrdí. Áno, ak by niekto chcel ťahač na to, aby sa preťahoval niekde na parkovisku s inými ťahačmi, na to je elektroťahač super nápad. Na použitie v kamiónovej doprave je to ale kolosálna de.bilita. Vidno, že ten šašo o tom nič nevie a ťahač pravdepodobne z blízka ani nevidel - a zvnútra už vôbec. Ako by to asi vodiči dobíjali nekonečné hodiny, aby sa zmestili s výkonom do predpisov podľa AETR? Však aj tankovanie je PRÁCA a nie ODPOČINOK!! S niekoľkohodinovými dobíjaniami je nemopžné sa do predpisov zmestiť. Môžeš mi veriť, že je to sakra problém aj bez toho. Okrem toho, chcem vidieť id.iota, ktorý kúpi do firmy ťahač, ktorý strávi polovicu času na nabíjačkách, a do ktorého bude musieť po pár rokoch kupovať baterky za desiatky tisíc eur.
miroslav.ferko1
8.10.2017 13:03 | |
+3 -1
Ty si úplne mimo... Ten šašo ani nevidel raketu z blízka keď jednu postavil a teraz s ním lieta NASA, lebo to je 10-krát lacnejšie. Ale áno tu povie hlupák že dostal miliardu dotáciu od NASA. A autonómiu si nepochopil vôbec, tam vodič ani nemá byť, čiže kamión môže 8 krát za deň zastaviť a dobiť a ísť celú noc samozrejme. A elektro je veľká úspora na údržbe a palive, čiže aj ten najväčší id.iot ktorý vie aspoň počítať si kúpi elektro, lebo ušetrí. Napríklad v Británii si chlapík kúpil Teslu S za 50 000 lebo jeho Citroen Berlingo ho vychádzal drahšie ako Tesla...a to rozváža pečivo
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×