Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Autokamery: Extrémne pokuty a aj dôkaz neviny

66 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Jano_1997
2.4.2018 13:31 | |
+1 -0
Takže som sa dozvedel, že ak si s kamošmi spravíme selfie a dáme si to na FB, tak okolo nás nikto nesmie byť, ak nemám písomne povolenie. Pred pol rokom som sa našiel na na fotke jedného denníka a nik sa ma nepýtal na to, či môžu moju fotku použiť v denníku.
bartolomej987
8.1.2018 08:57 | |
+2 -0
Slávna EÚ rieši všakovaké hovadiny ako uhorky ale žeby zjednotiť niektoré zákony to nie. Potom to aj tak vypadá, jeden súd tak druhý inak. Bordel jak v tanku
potom999
20.8.2017 15:25 | |
+3 -2
Ja by som k tomu pristupoval prísnejšie nakolko máme medzi sebou jedincov ktorý sa zaznamom ohanaju zverejnuju (akože) arogantnu ,nebezpečnú jazdu predbiehanie atd... potom ludia riešia na socialnych sietach niekoho jazdu bez toho aby videly situaciu s druhej strany s ineho pohladu atd ..kolkokrat som pozeral video zverejnene ako nebezpečné predbiehanie a pri dôkladnejšom pozretí som zistil že ten čo natačal (predbiehaný) bud išiel strašne pomaly (čo je na SK bežne-bohužial... obec 40 mimo 70 dialnica 100) alebo zbytočne brzdil kde nebolo treba až ho auto za nim obehlo..hoc cez plnu čiaru, nasledne majitel zaznamu zverejní video s tým že aky hulvat ho rychlo obieha kde nnema atd...
dunciii
20.8.2017 00:02 | |
+0 -0
Ja som Dnes v banke bol Vlozit peniaze na ucet a ze povod:-) ue predaj auta a ze nejaky doklad o tom kde mam inac to memozem si vlozit na ucet:-)
jony.5
20.8.2017 07:59 | |
+2 -0
ved kupno predajna zmluva ak to bolo nad 5tis. mal si povedat ze si nasiel babkyne uspory :)
trud123
19.8.2017 23:32 | |
+13 -0
Zákony, vyhlášky, nariadenia. Jedno odporuje druhému, tretie dopĺňa štvrté a to je v zmysle neskorších predpisov rozšírené o piate ktoré ale odporuje tretiemu, takže to rieši šieste, ktoré je doplnené o siedme a ôsme. Nevyznajú sa v tom už ani tí čo to vymýšľajú. Veď sami žiadajú súdy o výklad zákonov ktoré ONI schválili. Človek aby bol právnik aj keď sa ide vy...ť. Celý tento systém je na hlavu.
pagart
19.8.2017 23:31 | |
+9 -0
Takže ak Facebook, google, alebo iní používajú a predávajú moje osobné údaje, je to v poriadku, lebo majú začiarknuté "súhlasím s podmienkami služby". V podstate ma sprosto vydierajú, pretože ak chcem používať službu, strácam kontrolu nad tým, čo o mne spoločnosť predáva tretím stranám. Ale fajn, "dal som súhals", aj keď s tým nesúhlasím. Ale ak chcem JA niečo natočiť, tak ma zlikvidujú pokutou ? Toto mi je teda demokracia postavená na hlavu
jony.5
20.8.2017 08:03 | |
+0 -1
hadam sa hnevas ze Facebook pyta od tvojej ratolesti kopie dokladov pri registracii :)
ivanhandera
20.8.2017 11:27 | |
+0 -0
jony kto už by sa hneval na fasabok?
Gerard31
19.8.2017 23:02 | |
+9 -0
zákon o ochrane osbných údajov je v dnešnej dobe len zdrap papiera a dôkaz absurdnosti našich zákonov...
ornelazmutovana123
19.8.2017 16:17 | |
+0 -0
ze kazdy :) :)
texas09
19.8.2017 13:05 | |
+27 -0
pekná sprostosť..tú kameru používa každý vodič ktorý ju má na svoju ochranu a obranu pred skorumpovanými poisťovnami a policajtmi..a zrazu už to niekomu bije do očí a hned je to zakázané..nejaký čurák sa zas nudí..
mrazik.59
20.8.2017 08:59 | |
+1 -0
texas09 ... to vieš, tá kamera poukazuje na to, ako sa daná udalosť stala, ale u nás je zrejme pravda neprípustná.
pierre2000
19.8.2017 11:44 | |
+24 -2
Pred pár dňami dňami som videl takú reklamu (upútavku), že sa vyrába nejaká séria aut, tuším Citroen a už vo výrobe tam automaticky montujú autokamery.> Podla mňa by autokamera mala byť povinná súčasť auta a mal by ju tam výrobca automaticky montovať.
74ms
19.8.2017 06:08 | |
+12 -2
Prepacte, takze podla tych zakonov by mali zakazat Google street :-) Pochybujem, ze by sa totiz kazdeho pytali.
Ded_Santa_Moroz
19.8.2017 08:42 | |
+9 -3
Na Google street majú osoby väčšinou rozmazaný ksicht, EČ sú tiež rozmazané
74ms
19.8.2017 10:53 | |
+3 -5
Ded_Santa. Mas pravdu. Ale nemaju suhlas k snimaniu osob tak, ako je tu urobeny vyklad
barbud
19.8.2017 19:00 | |
+0 -2
74ms nemudruj, ak máš rozmazaný xicht, tak dokazuj niekomu, že si to práve ty, aj malé decko by sa ti vysmialo
Vigilante2016
19.8.2017 04:01 | |
+28 -0
Castokrat ten co je zraneny alebo ostane paralyzovany nedostane odskodne dostatocne ani na to aby mohol prezit. Ale za ochranu osobnosti pokuta 300.000... Ten zapad je uz snad chory.....
lilian24
18.8.2017 22:11 | |
+35 -1
Chcela by som sa spytat toho, kto toto vymyslel, ci si vypytal suhlas od vsetkych ludi, ktorych ma napriklad na pozadi fotiek z dovolenky. Pripadne ked TV nataca reportaz vonku, ci si pytaju povolenie od vsetkych, ktorych nepriamo snimaju? Co je tu osobny udaj? Tvar? Kabelka? Vsak ju dobrovolne ukazujem vsetkym na ulici...
kalbimde
18.8.2017 21:17 | |
+29 -5
Sranda, vzdy som len pokutu zaplatil na SK!!! Zakon je jedna vec a realita druha, rocne najazdim 50 000 km ... SK Je Zumpa SK!!! Cudzincov neodstavia, lebo vymahanie pokuty je drahe, ale nasinca zdru z koze a ze policia, pomaha a chrani, blbost!!!
Morpheus_25
19.8.2017 18:11 | |
+10 -6
Ak by ste jazdili podľa predpisov tak Vám nemajú za čo tú pokutu dať.
fabia333
18.8.2017 18:42 | |
+40 -2
ak nemoze obcan pouzivat kameru v aute nesmie ju pouzivat ani policajt ci hasic ani na sude na ulici v praci zamestnávatelia dokonca ani televizia cize nikto.rovnost zakona pre vsetkych.peni pravnici hlavy pomazane akosi sa vam to v tych hlavickach mota.
zozo730
18.8.2017 17:19 | |
+55 -0
Nejaký magor uzákonil akože ochranu osobných údajov.....prídete do kovošrotu.....občiansky...prídete do zberného dvora s odpadom....občiansky...No a čo sa týka kamery v aute?...najprv sa pojdem spýtat ***a či ho možem nafilmovať ako dôkaz na svoju obranu...až mi náhodou medzičasom jednu nepri....be... Tak potom nesmú ani reportéri televíznych novín filmovat na verejnosti!!! Kolko je pri reportážach nafilmovaných náhodných chodcov a špz áut!!!...tak aká ochrana osobných údajov!!! Ten kto sa zaoberá nariadeniami, zákonmy a paragrafmi hodnými zákonodarcov alias Pat a Mat by sa mal chopit roboty adekvátnej jeho mozgovej kapacite.
Inuyashax
18.8.2017 16:26 | |
+31 -1
ja mam kameru v aute preto lebo jazdím na aute sám a na dlhe trate tak si len teba predstaviť že natrafite na bandu ***ov v aute stane sa vám nehoda, tak 4 je viac ako jeden. A verte mi takých nedisciplinovaných vodičov ako na slovensku v rakúsku nestretávam
1marhula
18.8.2017 20:22 | |
+15 -2
už si videl ako rakúšania jazdia u nás??? niektorí ako dobytok... doma sa boja
Inuyashax
19.8.2017 16:51 | |
+4 -2
to nesú rakúšania ale Slováci s rakúskymi značkami, povedz mi čo by robil rakúšan u nás:), Inak ak pracuješ v rakúsku tvoje auto musí mať rakúske značky, sú to len arogantny slováci lebo pár z nich poznám keďže som pracoval v rakúsku. Tak isto to je s tými českými značkami pozri sa na cestý keď sa pred sviatkami nehorazne zväčší počet cudzineckých značiek na slovenských cestách a aké je ich správanie
estix
18.8.2017 14:26 | |
+56 -2
použivanie kamier sa prieči so zakonom o ochrane osobnych udajov. Cele je to ako take kocurkovo. Preco potom su na vozidlach tie EČ (ŠPZ) ??! Ved ak je to osobny udaj, tak preco stat nas nuti ho mat vycapeny na aute? A ked ho uz mame vycapeny na aute, tak asi to nie je osobny udaj, ale identifikacny udaj ! Takisto to filmovanie na verejnosti... Ved prave, že ak sa niekto pohybuje na verejenom priestranstve, tak musí ratať s tým, že može byť nafilmovaný (sfotený). Iné je, ak niekoho šmirujem a filmujem v jeho súkromí napr. v spálni. Potom všetci paparaci by už mali sedieť v base !
Vidicon
18.8.2017 12:05 | |
+3 -3
clanok na vyrazne vyssej urovni, ako "zahmlievanie svetiel". Takze chvalim, aj vypracovanie. Akurat s tym rakuskom, ja som mal informaciu, ze je kamera uplne zakazana a ze za to pokutuju. Tak som mal asi nespravnu info.
palo116
18.8.2017 11:41 | |
+27 -10
potom ani policajti ma nemozu natacat lebo porusuju moju osobnu slobodu a nedal som im zvolenie ci?
lonely-wolf
4.12.2017 17:07 | |
+0 -0
tak nejak to vidim aj ja.takze ak ta zastavia, ze maju kamerovy zaznam, podla zakona tu spominaneho by si ich mal zazalovat za porusenie zakona o ochrane osobnych udajov a pytat odskodne, ze si im nedal suhlas... okrem toho ked si das kamery na dom, mal by si ho mat oznaceny nalepkou, ze priestor je sledovany kamerovym systemom, aby si splnal zakon. takze ked si das kameru do auta a nalepis nalepku, teoreticky by ta nikto zazalovat nemohol, lebo si oznaceny no on aj napriek tomu dobrovolne vosiel do zaberu... mal by sa k tomu vyjadrit niekto kompetentny...
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×