Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : BMW X3: Tretia generácia rúbe vysoko

49 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
PrehodenyKabat
27.6.2017 10:23 | |
+2 -4
Ked dnes kupite BMW X6, je to predosla X5, nova X5 je zas mierne zväcsena X3, ukazkovo to vidno a dizajnovo su na jedno kopyto, hlavne ze za to pytaju sakramentske peniaze a najväcsi luzri si kupuju BMW X5 M50d jest dieslovy sestvalec nadopovany 3 turbami za 90000€, na spotrebu.
dunciii
27.6.2017 10:27 | |
+4 -3
Kamo meviem ci to si iba pocul alebo si si vymyslel ale keby si sa v tom viezol vies ze nove x ka su uplne inde ako tie predtym:-) komplet podvozky prevodovky atd
dunciii
27.6.2017 10:28 | |
+2 -2
Ty mas ake auto aby som vedel ze nie si luzer tak daj:-) a nemam x ko nemam ani peniaze na take nove auta ale nemam ani tvoj nazor:-)
pavolpribela
27.6.2017 10:12 | |
+3 -4
Mne sa najlepsie paci hlaska mojich nemeckych kolegov. Prve auto musi byt nemecke... ale potom uz nie...pretoze naklady , ktore su na tie auta , su fakt neunosne. Cize ked Ti Nemec a Rakusak povie, ze radsej maju Forda, ci rozne ine znacky, nie tie BMW, VW, Audi, tak to uz asi nieco vypoveda....a to aby som upresnil, vravia o autach vyrobenych od roku 2010...tolko k terajsej nemeckej kvalite automobilov :) a keby ste si prezistili, kde sa vyraba Audi, BMW , z akych dielov, tak by ste za auto nikdy nedali 60 tis a viac :) ale prave preto to kupuju len ludia, co si myslia, ze nad nich niet :) rest in peace :)
dunciii
27.6.2017 10:30 | |
+2 -2
Sory ale nejakych cudnych nemcov poznas:-) dristy sveta zase pustas priblem je ze ani nemec bezny si premiovku nemoze dovolit a ne ze by to nechcel kolk kvalite ci co dristas sa uz spametaj si prvy keby ti dam mega euro udres taku supu nemecku ze az tak sa spamataj
pavolpribela
27.6.2017 11:09 | |
+3 -0
Nie su cudny, len vedia, co je kvalita a co je klam, plus necakaj , ze na SVK posielaju kusky z Nemecka :) vychodna Europa ma tovarne vsade mozne len nie Nemecko :))))
dunciii
27.6.2017 11:34 | |
+0 -3
Palko x ka sa robia v usa bmw napr:-) a mi nechci nakecat ze si kupim audirs5 a vyrobili ju v rumunsku:-) zase si nevymyslaj:-) a amg mercedes je z litvy:-) dobre dobre nechaj si tie tcoje vymysli vies pre koho aj ked napr audi tt co ma velmy dobru kvalitu sa v madarsku robi ale neviem co mi vysvetlujes:-) nechapem :-) ty si vlastne radca vsetkym poradis lebo uz si rakusan na urovni len my sme blbi slovaci ci ako?:-)
pavolpribela
27.6.2017 11:40 | |
+3 -0
napriklad A4 robia v Madarsku, to iste aj o inych audinach, najviac predavanych :) Bmw je na tom podobne, i ked mas x3 z Rakuska, presnejsie Steyer, tak vsetko, ktore tam uz len davaju dokopy, je povacsine z cinskeho zavodu :) realna cena kazdeho auta je uz tak skresana, ze zisk z bmw, mercedes , ci audi, Ti robi total rozdiel :))) nastuduj, poznaj ludi, co robia vtom fachu a potom sa mozme bavit :) PS staci, ked robis na letisku a s trosku vacsimi rybami a vies o com je ten biznis :))) o zakaznikovi to uz nie je 20 rokov :)))
dunciii
27.6.2017 11:58 | |
+0 -2
Palko a co robis na letisku ked same velke ryby okolo teba su nejsi prava ruka mateschitza som ta videl snim tusim hore nad annabergom na vrtulniku boli u neho v restike:-) nechovaj sa ako male decko si len ich otrok kamo si to uvedom:-) ty vies o tych sutach a ja sa na nich vozim cudne ne?:-) ale zase ma vysmej :-)
TvojaMaterKKK
27.6.2017 07:31 | |
+1 -5
To, ze ma clovek BMW na lizing este z neho nerobi frajera. Frajer je, pokial si ho moze dovolit zaplatit v hotovosti. Teda pokial tie peniaze nenakradol (co vela ludi na Slovensku robilo a robi). Ale su aj slusni podnikatelia. A tych by mal stat podporovat. Nie davat danove prazdniny Volkswagenom ...
dunciii
27.6.2017 08:43 | |
+4 -2
Ale ved aj ten lizing musis platit:-) a za dalsie ak niekto vie dobre peniaze spravovat preco by vyhadzoval cash za nie o ako su auta:-)
USAfilcki
27.6.2017 09:37 | |
+4 -1
TvojaMaterKKK ver mi že slušní podnikatelia na Slovensku nemajú miesto(väčšinou sú len živnostníci - remeselníci a tí sa musia inak obracať a ani zďaleka nemajú na také auto ani na lízing), tí sa môžu aj zdrieť a sú radi ak patria medzi priemer, lebo slušný podnikateľ je ten ktorý platí dane(bohužiaľ aj kvôli nepoctivcom a špekulantom ktorých je asi 90% v súkromnom sektore, ktorí tie dane poriadne neplatia viď. Matovič), tak kvôli nim musia tí slušní platiť ďaleko vyššie dane ako by platili, keby tu bol poriadok v tomto štáte. Slušný podnikateľ je ten ktorý ak jeho zamestnanci makajú a odvádzajú kvalitnú prácu tak pozerá na konci mesiaca v prvom rade na nich aby mali z čoho žiť aj s rodinami a zaplatí im to čo odrobili, nepozerá prv na seba, že mu ešte chýba 5000€ na nové auto alebo žene na kožuch, tak zamestnancom nedá výplaty a v nekonečnom rade slušný podnikateľ ak aj niečo vyrába tak chce aj spokojnosť zákazníka aby sa zákazník vracal do jeho firmy, takže robí tak aby neo+ebával zákazníka, že napríklad ak povie že preto je ten tovar taký drahý lebo je náš slovenský, tak nebude nakúpený potajme v Poľsku za polovičnú cenu ako ho on predáva. Proste je tu xy vecí kvôli ktorým na Slovensku slušný podnikateľ je rad ak má sám čosi nad priemernú mzdu a nie sebe tisíce € mesačne a zamestnanci MM a aj na tú musia občas čakať mesiac a pol, ako to v tomto štáte býva zvykom a človek sa o tom dozvedá zo všetkých strán.
dunciii
27.6.2017 09:47 | |
+1 -1
To sa chvalis ci stazujes?:-) a kto je na tvoje vylevy zvedavy ?:-) tak makaj viac a budes mat asi stale malo vidis:-)
Gimex
27.6.2017 10:53 | |
+0 -1
Slušný podnikateľ je ten, ktorý platí dane. Takže na to, aby som bol slušným človekom, musím so sebou nechať vyje bávať, však? Potom sa čudujete, že máte ho vno.
dunciii
27.6.2017 11:36 | |
+0 -1
Gimex to je jedno iba blbec ako ja plati vsetky dane a viac ale aj tak mi daju minusky to si nevsimaj:-)
dunciii
27.6.2017 11:37 | |
+0 -1
Gimex naposledy ma zastavili policajti a ze to auto mate na vas ako kukam !!! A ja ze hej hej ja som ten jediny blbec aj dph vsetko co platim:-)
USAfilcki
27.6.2017 12:46 | |
+2 -0
Gimex ty si tomu absolútne nepochopil, ja nie som obhajca takého daňového zaťaženie aké tu je, ja len tvrdím že keby 90% podnikateľov neoj+ebávalo 10-15 ale aj 20 rokov štát na daniach tak ani to daňové zaťaženie by také nebolo aké dnes je na SZČO. Totiž štát chce vybrať peniaze práve na poctivých kvôli tým nepoctivým a toto je ten problém. Keby každý platil dane ako mal a má tak také daňové zaťaženie akú tu je pre zamestnávateľov, teda podnikateľov a živnostníkov by tu nikdy nebolo(Lenže všetci poznáme ako sa tu podnikalo do 2006 roku, za Dzurindu sa podnikalo tak, že koľko si podnikateľ priznal zisk tak len z toho odviedol dane, takže si priznal 10% zo zisku a 90% si vopchal do vreca a z tých 10% zaplatil dane a toto tu fungovalo 14 rokov), tak nečudo že prišiel niekto iný a toľko podnikateľov pení a dnes ich ešte naháňa NAKA(Aj keď samozrejme tie megaryby napojené na politikov tým sa nič nestane). Čiže teraz aj sami sebe môžte poďakovať že sú také nenormálne dane, lebo sami ste to zapríčinili a tí dobrí podnikatelia iba na to doplácajú a nakoniec na to doplatíte všetci. Čiže nie nemusíš so sebou nechať vyj+ebať len sa nečuduj keď niekto šikovnejší vyj+ebáva s tebou ako ty vyj+ebávaš so štátom alebo so zamestnacom či zákazníkom, lebo vy podnikatelia sa už požierate aj medzi sebou cez oj+eby, tak on osa to choré a zhubné prostredie aj samé redukuje a ešte aj taká doba príde že vás vaši zamestnanci a zákazníci zredukujú(Vlastne ono sa to už aj pomaličky deje, keď sa už aj v médiách dozvedáme že pána podnikateľa navštívila partia chlapov aj jeho rodinu a on mal v trezore pištoľ a 15 000€), to nie mafoši, ale už oj+ebaní ľudia si chodia po výplaty a bude sa to len stupňovať a zhoršovať.
dunciii
27.6.2017 15:07 | |
+0 -1
Usa ze sa ti to chce rozpisovat a donekonecna to Iste vsade a stale:-) aj tak to nik. Necita max po 3 tiu vetu:-)
USAfilcki
27.6.2017 15:22 | |
+0 -0
dunciii vieš čo je najlepšie, že tebe som ešte nikdy nič nepísal len to že si chu+j ako budzogáň to si snáď zvládol prečítať, inak všetko ostatné čítaš dobrovoľne, ja ti nekážem čítať čo píšem. Pre mňa to nie je náročné ja to mám za minútu, nepíšem ako po 4 infarktoch ako zrejme píšeš ty jedným ukazováčkom na sociálke pol dňa.
readylv1
27.6.2017 06:53 | |
+0 -2
dobre napisane
readylv1
27.6.2017 06:52 | |
+1 -5
cukrik pre blavakov
USAfilcki
27.6.2017 00:31 | |
+10 -7
Aj podľa auta spoznáte kto je na Slovensku zlodej, podvodník a úžernícky podnikateľ a viete prečo, lebo na Slovensku po 28 ročnej zlodejine si slušný a poctivý podnikateľ a živnostník ani len nedovolia takéto autá. Tých čo si také autá dovolia bez toho aby okrádali štát na daniach, svojich zamestnancov a ešte aj zákazníkov tak tých je na Slovensku asi len 10% čo si tieto autá aj kupujú. Čiže z horných 3% zazobancov čo na to majú, len 10% na to má poctivo, zvyšok by mali ľudia povešať, lebo ten zvyšok si žije v luxuse práve kvôli chudobe ktorú vytvorili. Iným Slovami v normálnom štáte by si 80 - 90% ľudí dovolilo raz na 5 - 6 rokov nové auto samozrejme nie prestížnej značky(BMW, AUDI, Mercedes-Benz), ale horné 3% z toho 90% špekulanto,v zlodejo a pdovodníkov na čele so skorumpovanými politikmi rozhodlo že oni budú mať nie každý 5 - 6 rokov ale každé 2 - 3 roky nové auto a nie KIU, ale rovno BMW za 60 000 - 100 000€ a vy čo na nich robíte si budete kupovať nie každý 5 - 6 rokov KIU, ale 10 - 5 ročné ojazdenky. Vitajte ľudia v kapitalizme v úžerníctve a tak si tu krásne "žijeme" 28 rokov.
mrvs
27.6.2017 08:17 | |
+5 -1
Som tad ze patrim k tym par percentam podla teba zlodej no s tym dokazem zit ak si to myslis nekupujem si nove auto kazde 2 roky kupim si ked ma prestane bavit to co mam niekedy kupym raz za 5 rokov niekedy kazdy rok vymenim no nekupym nove zoberiem predvadzacku no a ty co sa boja vyskusat ist nieco urobit zo zivotom rysknut to tak im ostava lopata alebo za pasom vo VW Bratislava a potom tu tialchat taketo somariny tak sa zobud a vyuzi svoj zivot rozumnejsie nez zavidiet niekomu a este nieco nic som nikomu neukradol robim ako vsetci ostatny
dunciii
27.6.2017 08:45 | |
+3 -1
Mrsv vsetci su zlodeji, zli a neviem aky ak maju viac ako ja na to pamataj:-)
Nikolaj1980
27.6.2017 08:56 | |
+2 -2
Clovek v BMW je podla teba automaticky podvodnik..zbav sa tychto predsudkov co najskor..bude ti lahsie na dusi.
mrvs
27.6.2017 09:02 | |
+2 -1
Dunciii je mi to uplne jasne vzdy ma takyto clovek pobavy vysiel zo skoly nejakej zamestnal sa v tescu za pokladnou ci vo VW za pasom alebo niekde inde ak skoncil VS a ma titul a len somre a nadava no aby nieco zmenil a dokazal v zivote to nie radsej budena kazdeho kto nejazdi na felde kii ci na com neviem nadavat ze je to zlodej ved to je ubohe take slovenske v krcme s kamosmi pri pive ponadavat potom pride domof zbije zenu deti a rano znova za pokladnu do tesca tetaz neviem ci takeho cloveka lutovat lebo si asi nic ine nazasluzi
USAfilcki
27.6.2017 09:25 | |
+2 -2
Chlapci ale veď ja vám vaše tvrdenia neberiem, ja som to sem písal už z tým že na 100% na mňa zareaguje nula na sociálke dunciii(ten tu snáď aj spí ako Dunčo), lebo či tu prídem cez víkend, či cez týždeň keď mám voľno, či ráno či v noci, on tu je furt, Nikolaj1980 ten je buď jeho druhý nick alebo rovnaký mrzák ako aj Dunciii tí zareagujú na každého a vždy v každej diskusií na autobilde, čo sa týka teba mrvs je mi u prdele či na to máš alebo nie, je to tvoja vec. Ono väčšinou trafené husi zagágajú ak sa zbadajú v mojom príspevku. Mne je úplne jedno či na to máš poctivo či nie a mal by si už dávno bručať, myslím si že každému je to jedno, to že si sa potreboval pochváliť a ukázať to nám je jasné. Reč tu bola o inom a za tým si stojím:"z horných 3% zazobancov čo na to majú, len 10% na to má poctivo, zvyšok by mali ľudia povešať, lebo ten zvyšok si žije v luxuse práve kvôli chudobe ktorú vytvorili. Iným Slovami v normálnom štáte by si 80 - 90% ľudí dovolilo raz na 5 - 6 rokov nové auto samozrejme nie prestížnej značky(BMW, AUDI, Mercedes-Benz), ale horné 3% z toho 90% špekulanto,v zlodejo a pdovodníkov na čele so skorumpovanými politikmi rozhodlo že oni budú mať nie každý 5 - 6 rokov ale každé 2 - 3 roky nové auto a nie KIU, ale rovno BMW za 60 000 - 100 000€ a vy čo na nich robíte si budete kupovať nie každý 5 - 6 rokov KIU, ale 10 - 5 ročné ojazdenky. Vitajte ľudia v kapitalizme v úžerníctve" Ja som to tu proste napísal, lebo som sa chcel k tomu vyjadriť a proste to je fakt a realita, len mizivé % tých čo si tie auta kupujú si tie autá aj zaslúžia poctivou prácou, zvyšok mal už dávno visieťna kandelábroch, inak sa to tu nikdy v tejto republike nedá do poriadku To či vy na to máte či nemáte a ako ste k tomu prišli to mi je u prdele, to že reagujete niektorí tak buď to máte v náplni práce, alebo ste sa našli v mojom príspevku to je celé. Ja mám na šťastie takú povahu že nepotrebujem mať všetko naj a všetko hneď, ja to nepotrebujem k životu, nemám nutkanie sa predvádzať
dunciii
27.6.2017 09:50 | |
+2 -1
Nikolaj a mrsv vidite mate bmw mercedes mate brucat toto je aky odpad clovek?:-) strasne nestastny musi byt tak chodi na fora tliachat:-) a ano nezamestnany som socka som a co ale netliacham a nezavidim hlavne ja nic nepotrebujem ja som skromny:-)
djalibaba
27.6.2017 11:34 | |
+3 -0
USAfilcki viem čo chceš tým povedať, na Slovensku sú pripastne rozdiely medzi vrstvou bohatých a tou relativne strednou vrstvou. Ono stále sme nezapreli tu povahu, som podnikateľ, mám napr. pekáreň a 4 zamestnancov ale do roka už musím mať Mercedes, dávať zamestnancom min. mzdu a na ruku doplácať niečo navyše... Druhá vec je že priepastný rozdiel je medzi východom a západom republiky. Ak by si napr. ty a manželka robili vo VW a dostaneš ty aj ona po 1 tis. € v čistom tak z tiscky mesačne v pohode vyžijete a za 4 roky máš našetrené aj na tú X3, človek niekde v prešovskom kraji asi toľko šťastia nemá (resp. ľudia nemajú toľko možnosti si nájsť tak dobre platenú prácu) a je rád ak rodina ma príjem spolu 1 tis. € v čistom
dunciii
27.6.2017 11:39 | |
+0 -1
Alibaba uplne suhlasim ale k tomu dodam ze sa super podnika na vychode kde svojich ludi pekne domaci podnikatelia vyplacaju za total minimum viem o com pisem:-)
USAfilcki
27.6.2017 12:35 | |
+1 -0
djalibaba som rád že aspoň niekto tu rozmýšľa a vie čo som chcel tým povedať, to bolo napísané tak, ako to tu v tomto štáte klerofašistickom - kapitalistickom funguje. Nie že mám niečo proti všetkým čo majú na také auto, veď som napísal že 10% z tých čo tie auta majú si ich aj zaslúžia a majú ich oprávnene, keby som bol závistlivý a všetkých čo majú také autá hádzal do jedného vreca, tak by som to nenapísal a napísal by som že všetci čo majú také autá sú podvodníci, zlodeji a úžerníci, ale nie všetci sú taký, bohužiaľ väčšina je taká. o rozdieloch v tejto 5. kolónií západu ani písať nebude, lebo to je zbytočne, to už vedia aj malé deti a čo sa týka VW a čo som čítal diskusie pod článkami tak aj tí čo tam robia a dlhé roky, tak sami priznali že 1000€ nemajú, možno v hrubom, že v čistom väčšina zamestnancov vo VW má 650 - 700€ a neviem či to je na Bratislavu až taká výhra, kde len nájom v garzonke stojí 500€, a človek nechce bývať s ďalšími 5. Ja poznám dosť ľudí z celého Slovenska, tak viem že na Slovensku ak si človek kúpi raz za 10 rokov auto do 15 000€ tak je už frajer.Inak píšeš že keby dvaja zarábajú po 1000€ mesačne tak za 4 roky máte spolu našetrené aj na X3, ani to nie je pravda a vieš prečo, lebo dnes mladí ľudia už v mladom veku majú hypotéku na krku na 30 - 50 rokov, ani nevravím že majú v byte nejaké vybavenie na splátky či na pôžičku k tomu si treba pripočítať stravu a cestovné, k tomu nespomínam ani malé školopovinné deti, nakoniec zistíme že aj keď dvaja majú po 1000€ mesačne, tak z toho ich im možno zostane 1000€, ak vôbec, lebo treba sa aj obliekať aj deti. Dnes človek ani nevie kedy a kde minie peniaze a to ani nemusí utrácať na voloviny a chodiť po dovolenkách. Čiže suma sumárum na X3 si možno môžeš našetriť, ale musíš sa roky obmedzovať čo je choré, tak žiť kvôli autu. Skôr realita pre 90% Slovákov je tá druhá možnosť že sú dvaja radi že majú spolu 1000 - 1200€ a keď všetko poplatia tak im zvýši 200€ a sú radi.
Nikolaj1980
27.6.2017 14:11 | |
+0 -0
Pocuj ty myslitel..jasne, ze AUDI alebo BMW si nemoze dovolit kazdy u nas..ale ani v nemecku, ci inych vyspelych krajinach nie. aki ludia si u nas kupuju tieto auta neviem zovseobecnit..to si dovolis iba ty. Z mojho okolia poznam dvoch ludi, co si cca kazde 2 roky kupuju taketo auto, jeden robi pocitacove programy a druhy je spickovy cievny chirurg.
USAfilcki
27.6.2017 14:24 | |
+0 -0
Mysliteľ budeš asi ty trollík, keď si si ani po 3 príspevkoch odo mňa nevšimol že ja nezovšeobecňujem a ešte zdôrazňujem že sú aj takí čo si také auto zaslúžia a sú poctiví, ale to by si sa musel aj naučiť čítať a chápať písanému textu, nie len trepať furt stále svoje ko+kotiny dookola. Inak v Nemecku čo sú miliardári a multimilionári tam ma to neprekvapuje, tam tým podnikateľov založil rodinný podnik ešte ich dedo za Hitlera alebo ešte niektoré podniky sú staršie, ale že tu za 28 rokov máme miliardárov a ešte tých tu niekto bude obhajovať čo doslova všetci patria na jatočný hák, za privatizáciu a zlodejinu, lebo kvôli ich zlodejine žije väčšina národa v biede tak to ste už poniektorí iné tupelá.
Nikolaj1980
27.6.2017 14:50 | |
+0 -0
do kazdej diskusie o autach vnasas komunisticke dristy a nicim nepodlozene tvrdenia. tot vsjo..a trotlik si tu pre 99 % citatelov ty.
USAfilcki
27.6.2017 15:24 | |
+0 -0
Kto je tých 99% čitateľov ty pod dvoma účtami Nikolaj1980 a dunciii, lebo neverím že ste až dvaja takí ko+koti, inak neviem kde si zase dnes vyčítal komunistov ty tupohlav, keď píšem o tom ako to tu funguje práve od 89 roku a nepodložené to je možno len pre slabomyseľných hlupákov ako si ty.
Android.
27.6.2017 00:21 | |
+7 -1
Neviem,ako ostatní,ale asi som z tých skromnejších a stačí mi Ateca vo výbave excellence.Už to je dosť na SK pomery,nie ešte nejaké BMW v hodnote domu.Myslím,že auto pre "horných 10 tisíc"
dunciii
27.6.2017 08:45 | |
+1 -2
Ale aj domy na sk stoja vsade inak:-)
pavolpribela
26.6.2017 20:41 | |
+13 -5
Bmw uz davno nie je to, co byvalo, kazde dva mesiace novy model, ktory je v podstate rovnaky stym predoslim, no ale ked vymenia svetla a pridaju par systemov, co sa aj tak za par rokov pokazia, tak uz je narok povedat , nova generacia :) pre mna je nova generacia, ktore ma prepracovane vsetko od prveho srobu az po posledny kabel...to je nova generacia, tak ako to bolo napr u Imprezy abo kedysi u Audi, dnes to uz je len kopirovanie vo photoshope :) nic viac nic menej
dunciii
26.6.2017 23:28 | |
+1 -4
Ty si nevymyslaj :-) jaguar neni vsetko
pavolpribela
26.6.2017 23:48 | |
+6 -1
duncii radsej chod robit ako komentovat vsetko naokolo ako pokazene radio :)
dunciii
27.6.2017 08:46 | |
+1 -1
Palko nerobim oddy***em:-) a citam mudrosti tu tvoje :-)
dunciii
27.6.2017 10:32 | |
+1 -1
Palko pokazene radio si ty dokola vsetko je zle nemecke iba jaguar stary zodrany je top vsetci su zlodeji a pupok sveta je salzburg kde makas ako auslander inac bol som tam zase na par dni a nikde som ta nevidel urcite do centra nechodis ze?:-) drahe asi urcite napises ze tam len luzri a neviem kto chodi ty sedis doma na gauce a kukas topgear
pavolpribela
27.6.2017 11:31 | |
+3 -0
Duncii Teba by nepustili z blazinca, nieto, aby si bol este v Salzburgu :) a do centra nechodim, to mas pravdu :) mam radsej prirodu ako 1000 Japoncov na meter stvorcovy :) a Auslander? radsej budem clovek, ktoreho si vazia, ako byt v krajine, kde si clovek nevazi nic, vsak? Sam sa hras na dokonale zviera, ale mas tak chudobny zivot, ze 99 percent ludi Ta tu uz proste lutuje vcetne Pikiho :) Ja som hrdy na to, co som v zivote dosiahol a akou cestou idem, Ak raz sa dostanes tak vysoko ako ja, tak potom sa mozme bavit, ale inak je to len vrcanie do prazdnej steny blazinca, :) PS hadam sa Ti raz podari zit ako si prajes :) drz sa , rest in peace :)
dunciii
27.6.2017 11:41 | |
+0 -2
Hej si pan vazne pan rakusan :-) vsetci su bedari slovac ale ty si rakusan nestrapnuj sa mna nezaujima ako si vysoko sory
dunciii
27.6.2017 11:42 | |
+0 -2
A to ta vedsina su cinanci ty osol ne japonci:-)
pavolpribela
27.6.2017 11:46 | |
+1 -0
kedze robim na letisku, kedze som s nimi kazdy den :) Tak su to Japonci, Korejcania, Cinania tu lietaju len s privat jetmi a vzdy len par ludi :) cize skor ako napises blbost, si to prever :))))
dunciii
27.6.2017 12:01 | |
+0 -2
Palo netrep uz ty kral letiska kokos ty si na letisku a ja cestujem 2x do mesiaca cudne ne ?:-) nestrapnuj sa uz vieme vsetci uz ze si riaditel letiska a bol si v hangare uz v tej micheiinivej restike ci aj ta je zla ?:-)
driveuinsane
26.6.2017 17:43 | |
+8 -9
vyzera ako Suzuki S-cross
dunciii
26.6.2017 23:29 | |
+1 -7
Hehe hej hej aj tak jazdi aj pocitovo uplne vazne
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×