Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Renault Mégane R.S. vykúka spod textilu

14 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
potom999
13.5.2017 10:51 | |
+1 -0
Megan RS je kultový hothatch tak isto ako Golf GTI Civic type r atd , a môžem povedat ze renault ma slušný dizajn narozdiel od psa
natalia524
12.5.2017 05:06 | |
+0 -0
tie zadne svetla su grc
1soda
10.5.2017 19:39 | |
+5 -0
Ak to bude taka zabavna hracka akou je megane III coupe RS 250-275 CUP,tak klobuk dole. Mal som dva megany RS cup a nic zabavnejsie na svete som zatial nejazdil v tejto triede. Podotknem len,ze type R 9g je lepsia,no nieje taka zabavna. Tak sa tesim ze snad raz budem mat stastie skusit aj toto,este nepredstavene RS cudo :). Ten vyfuk v strede je topka.
Terradyn
10.5.2017 17:43 | |
+0 -1
mozno sa stane. Teraz ked vymenili asfalt na viacerych miestach, tak vsetci trhaju rekordy... Ved ked Huracan bol o 7 sekund rychlejsi nez Aventador?
1soda
10.5.2017 19:36 | |
+1 -1
Huracan mal fejk video ...bolo zrychlene. Len nato nikto neprisiel len par ludi ktori real jazdia na ringu.
pribi1986
10.5.2017 12:23 | |
+2 -0
Zaujimalo by ma aky motor a prevodovku zvolia. Peugeot GTi taha 270 koni z posilenej 1.6, rozmyslam nad tym ze renault - nissan ma momentalne v ponuke najsilnejsie tusim 1.6 Turbo v Juke Nismo a clio RS ma 220 koni. Tak uvidime ci zvolia specialne motor alebo upravia uz existujucu 1.6.
mrvs
10.5.2017 13:28 | |
+2 -0
Skor si myslim ze tam bude 2.0 no uvidime alebo pride piki a prezradi nam vsetko ;)
pribi1986
10.5.2017 14:59 | |
+3 -0
no uz len krz to ze megane tejto generacie je vacsi a sirsi. Ten motor bude musiet mat minimalne cez 300 koni aby bol rovnako mrstny ako jeho predchodca... avsak o jazdnych vlastnostiach budeme moct hovorit az ked to vyjde. Stale je to totiz prilis malo info. Ten 2 liter je asi najpravdepodobnejsi, ale ani mechanicky upravena 1.6 turbo by nemusela byt zla.
sven01
10.5.2017 16:32 | |
+9 -0
prmtvci vidis. TSI sa ani nepriblizuje tomu tlaku a vydrzi este menej. nieje to tragicke? som povul ze na TSI sa pri servise meni iba olejovy filter, pretoze olej je tam vzdy novy, kazdych tisic km 1 liter...
pribi1986
10.5.2017 17:37 | |
+5 -0
zase to len tabulkovo hodnotis podla objemu. Pezotacky THP ale ani ziadny z HH agregatov nie je robeny primarne na hlatnie km, to vsak neznamena ze len pretlakuju turbo a nacipuju riadiacu jednotku. Cely ten agregat je prekopany a su tam materialy ktore dokazu dlhodobo odolavat vysokemu tlaku. Teba stale trapi nejaka "diera" (valec) ze "nic nevydrzi". nedas si stale povedat. Kym sa dostanes na predpisanu zivotnost agregatu co je niekde ca od 100 - 120 000km uz to davno budes predavat. Toto si clovek kupi, rocne najazdi mozno tak do 20t km a to je tak vsetko. Este mi prosim ta vysvetli, ako OBJEM ovplyvnuje zivostnost motora? to akoze ked je tlak na kluku - prevodovku-diferak a kolesa 400Nm z 2 litra tak to vydrzi viac ako ked ten isty tlak vytvara 1.6 ? Zamyslal si sa ty niekedy aj nad takymi vyhodami mensej kubatury v ostrejsich autach? Na jednej strane tu zatracujes francuzke motory z nejakej svojej presvedcenosti o ich poruchovosti, lebo kamratov stryko mal kedysi pezotku z roku 1985 a ta sa mu chudakovi po 25 rokoch a 500 000km rozpadla? Co keby som ti povedal ze niekedy je lahsie vytiahnut vykon z trochu mensieho objemu vdaka lahsim pohyblivym castiam a nizsim frikicam... ci to uz je mimo tvojej jednoduchej sablonky objem/zivotnost? Lebo z toho co ty sa domnievas mi vychadza ze je OK ked na 1.8 TSI ktora ma 280 koni pouzijes slabsie piestne kruzky a retaz ktora podlieha pravidlam VW o "setreni na miestach kde sa setrit nema" ale ked spomenies 1.6 THP od pezotu kde mas zosilene tesniace materialy ktore navyse maju vyrazne nizsie frikcie (trenia) ze motor "sam seba nebrzdi" vdaka comu ma lepsi power output na kluke smerom do prevodovky tak to zrazu je motorcek co nic nevydrzi iba preto, ze ma o 0.5 deci na valec (diera) nizsi objem. Ak by si bol fakt taky znalec proklamovany tak by si sa mal skor bat o veci ako spojka, pneumatiky a brzdy, a nie nejake tlaky v turbe. Ale to ti uz radsej nebudem motat hlavu o variabilnom casovani a atkinsonvom/mullerovom cykle.
Terradyn
10.5.2017 17:42 | |
+0 -1
ma tam byt 1.6
mrvs
11.5.2017 02:56 | |
+2 -0
Pribi naco to prosim ta vysvetlujes takemu co ta nikdy nepochopy pochybujem ze cital co si mu odpisal no ak sa snazil tak sa uz urcite v prvej vete v tom stratil on si bude stale dookola verklikovat to svoje co niekde pocul sak si ani nepameta ze uz ani neviem kolko krat si mu to ty pisal aj iny ze CDI je mercedes a DCI je renault skoda casu a namahy ja jeho komenty uz necitam viem co tam je je.ako pokazena LP dam mu len minus a hotovo
Egeto
11.5.2017 08:46 | |
+0 -0
+1 za vysvetlenie o THP v GTI od Peugeotu. BTW ak prmtvci riesis tlaky, tak vec ze mam 1.4 TSI 150k a mam tam podla papiera tlaky 2b (spolu s odlahcovanim na kluke a ojniciach s piestami som zvedavy kolko vydrzi)
Stephenn
10.5.2017 10:58 | |
+10 -2
vyzera super... palec hore
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×