Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : 9 častých úprav: Kvôli nim neprejdete cez STK

51 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
slobodny3
10.4.2018 07:14 | |
+0 -0
Celelé stk aj emisná je len jeden biznis ako zarobiť čo najviac od majteľov áut. A servis to isté. jeden má cenu za výmnenu 800 druhý trepnem z brucha 450. najlepšie si objednávať diely z netu ja to tka robím namontujem si to doma a môžem oštať celý servis, aj s lokajom ktorý čaká na to ako vás odrbe.A prinesie vam napr filte z iného auta a vám vymontuje čistí a takto to chodí preto si robím všetko sám. a neverím servisákom . a to niesom auto mechanik.
volumed
19.4.2018 18:41 | |
+0 -3
Sam vlastnim stanicu STK/EK a tesim sa kazdy den do robity. Za den zarobim to co Bezny slivak za 2 mesiace:) Keby bolo na mne dam STK/EK kazdy rok ako v USA.
kidon
20.4.2017 16:47 | |
+2 -2
zadný spojler nie je úprava vozidla, ale motnáž doplnkového príslušenstva, ktoré nepodlieha nijakému povoľovaniu. Sem patria označenia Taxi, reklamy na streche (viete si predstaviť, že by mal niekto certifikát na plastové Ačko na streche s nápisom "PIZZA EXPRESS"? Alebo, že by mala autoškola certifikát na označenie svojich áut?), nosiče batožiny - a spojlery. Nesmie to len presahovať cez boťný obrys vozidla (dozadu môže) a musí to byť "riadne upevnené". Inými slovami, primontuj si to tam ako chceš, ale keď to odletí, zodpovedáš za následky. Kto chce, všetko sa to nachádza v zákone 464, 2009 z.z., paragraf 15, a paragraf 21, zákona číslo 725/2004 z.z.
JackGRU
4.4.2017 09:29 | |
+10 -1
:D... viete co je BIZNIS? Je to napr. STK...
dufco333
4.4.2017 01:13 | |
+11 -3
Kto vlastne potrebuje STK?
juro0085
4.4.2017 03:27 | |
+12 -1
ty co na tom zarabaju
Jano_1997
3.4.2017 23:32 | |
+12 -0