Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Vybrzďovanie: Hlúposť, ktorá môže stáť vodičák

107 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Fiatka
18.8.2017 22:56 | |
+1 -0
Mam len jeden dotaz. Kolko je max.rychlost na dialnici pre kamiony? a kolko je min rychlost na dialnici pre vsetky auta? pokial viem maximalka je 90km/h a minimalka po rovine 80km/h. Tak preco sa tvoria kolony kamionov na cestach? Nieje to tym zakazom predbiehania ale vzdy sa najde neaky *** co ide 81km/h. ved zakon neporusuje. Komu v takom pripade nahlasit takehoto vodica?
kalbimde
18.8.2017 21:35 | |
+1 -0
Iak sa smejem, najrychlejsi jazdny pruh na SK je pravy :) A ak niekto v lavom, zrazu chce odbocit doprava, ak som tam, ma smolu! neuhnem, lebo chrapunom sa nepodvolim
kalbimde
18.8.2017 21:20 | |
+0 -1
a co sa tymi tupcami, ktori vas odstrelia na dialnici, lebo iswtw peipomLO... LEN 135 ..... Co s tymi ***mi, co maju mobil na uchu a idu v lavom pruhu, lebo oni su lordi! Za takeho hajzla, co smskoval som dostal pokutu, lebo som ho predbehol! SK policia, to je zdierac obcanov, Zumpa SK!!!
Teodoroo
26.5.2017 22:54 | |
+4 -0
vodici jazdiaci par metrov za mnou,mi zeru nervy!,staci prekazka a moje pribrzdenie,a som na par mesiacov bez auta!
arman
14.4.2017 09:13 | |
+4 -0
chore mozgy za volant nepatria,rozny vybrzdovaci a pod,-tam by malo by im byt odobrate pravo riadit motorove vozidlo,navzdy.Pretoze diagnoza ktoru maju,sa neda liecit._Kto zazil vybrzdovanie vie o com hovorim._V mestach ludia chodia namiesto 50-60km/h-tym padom ty s bocnej cesty,nemaju ziadne sance normalne sa zaradit._Rano policia spi.-a neuvidite jedneho policajta,-preto najviac rano howiadka za volantom vybrzduju,priedbiehaju,lietaju 70km-cez mesto,ohrozuju..neschopna policia = bezohladne bohorovne howiadko za volantom.
TvojaMaterKKK
7.3.2017 09:12 | |
+10 -2
Agresivni vybrzdovaci su mentalne chori ludia. Nemali by mat dovolene sadnut za volant.
kalbimde
18.8.2017 21:22 | |
+0 -0
Nemas pravdu a vsetci vravia, ze som dobry vodic, ale agresivne holohlave ho***o ma neodstreli z cesty a to pribrzdim!!!
dancyber
7.3.2017 08:16 | |
+10 -2
Idem na SK po dialnici, na tempomate 135 (GPS 130), ked ma predbehne cierne SUV, zaradi sa predo mna a zacne spomalovat. Stiham dat smerovku a bez zasahu do tempomatu ho predbehnem. Zaradim sa s5 do praveho pruhu. Cierne SUV ma znovu predbehne a znovu spomaluje. Znova predbehnem bez zasahu do tempomatu, znovu sa zaradim do prava. Takto sa to opakovalo asi 5x. Potom ma to uz prestalo bavit a dal som na tempomate 140. Trosku som sa mu vzdialil, ale aj tak ma dobehol a situacia sa zopakovala este asi 2x. Az nasledne odbocil na cerpacku. No nepochopis.
dunciii
7.3.2017 21:11 | |
+1 -2
Asi ta sledovali:-)
arman
14.4.2017 09:15 | |
+1 -0
nahrat to na kameru,a ist s tym na dopravny inspektorat.,.Nech sa vyjadria,k bezpecnosti a plynulosti ,-co je povinny kazdy vodic dodrziavat.
nachelo
7.3.2017 00:54 | |
+9 -3
Jazdim po EU a popravde Slovensko je na tom velmi dobre!!! Taliansko je krajina v ktorej moze byt aj 35 pruhov no na 130 ide 98% blbcov 110 v lavom v ktorom obiehaju auta v strednom ktore idu 105 a pravy uplne a to doslova uplne prazdny :D Jedine co plati blikat a trubit, samozrejme smerovky nedavaju to by bolo pre nich ponizujuce.
dunciii
7.3.2017 21:11 | |
+1 -1
Presne ako pises!!! Suhlas
nexus11
6.3.2017 21:39 | |
+4 -8
v meste sa jazdi v MHD
kalbimde
18.8.2017 21:26 | |
+0 -0
jazdim :)
Andrej196845
6.3.2017 18:41 | |
+12 -17
kde mám názor? Nieje v ňom žiadny vulgarizmus!!! Osobná skúsenosť: Šiel som od Prístavu Bratislava smer most Apollo od križovatky na Plynárenskú je dopravnou značkou povolená rýchlosť 70km/h. Čur---ár predo mnou išiel 50 tak som mu blikol nech pridá ... nič rozumnejšie ho nenapadlo ako hamcnúť na brzdy pred plne naloženou Tatrou 815. Debil dobehol som ho na križovatke pred Apollom mal neskutočné šťastie, že mu skočila na semafore zelená. Tú bitky čo by dostal ... neposkladali by ho ani na Kramároch!!!
dunciii
6.3.2017 20:04 | |
+0 -8
Si predstav ze nejaky mma jkar tam sedi:-)
muzvobleku
7.3.2017 07:06 | |
+5 -4
Jaký bitkár :-)))) .. ,,(1) Vodič smie dávať zvukové výstražné znamenie len vtedy, ak je to potrebné na odvrátenie hroziaceho nebezpečenstva, a mimo obce aj na upozornenie vodiča predchádzaného vozidla. (2) Vodič smie namiesto zvukového výstražného znamenia dávať svetelné výstražné znamenie prerušovaným zapínaním stretávacích svetlometov alebo diaľkových svetlometov; na upozornenie vodiča predchádzaného vozidla ho smie dávať aj v obci." ....Možno si myslel, že mu hrozí nejaké nebezpečenstvo, keď si blikal :-)) V zákone sa nikde neuvádza, že blikanie diaľkovými znamená, aby zvýšil rýchlosť jazdy. Si ho vlastne iba upozornil, že ho ideš predchádzať, ak si nevyblikoval, kvôli odvráteniu hroziaceho nebezpečenstva :-)))
muzvobleku
7.3.2017 07:17 | |
+7 -5
Aj tak mi nejde do hlavy, ako si ten ,,čurák" mohol dovoliť ísť 50 km/hod, keď tam je maximálna povolená rýchlosť 70km/hod... Ešte keby niekomu inému to urobil, ale tebe. Drzáň drzý jeden hnusný to bol :-)))...A zdôrazňujem to slovíčko MAXIMÁLNA! Bo ty si to napísal zle. Značka b31a vyznačuje najvyššiu dovolenú rýchlosť, nie rýchlosť, ktorou musíš ísť :-)))
arman
14.4.2017 09:22 | |
+3 -0
ANDREJ xx:mnooho ludi si mysli...ze maximaalna dovolena rychlost,je ta doporucena...myslia si ze cela cesta je ich..a len pre nich..uz to je bezohladnost,-rovnako ako to ,vyhrazat sa niekomu bitkou.Ubohe.
Gilles_Garnier
6.3.2017 18:39 | |
+19 -2
Obľúbený manéver vodičov u nás v BA je aj zmena jazdného pruhu bez smeroviek, prípadne niektorý zapnú smerovku až potom čo sa zaradia do iného jazdného pruhu. Na to by sa mohli niekedy policajti zamerať :)
dunciii
6.3.2017 20:05 | |
+4 -3
To su hladaci ulic :-) a odbociek
michalha1
6.3.2017 21:19 | |
+4 -0
super je aj keď stále pribrzduje ako .... a potom dupne na brzdu a prudko odbočí do ulicky, pripadne zaradí spiatočku a začne cuvat bez ohľadu kto je za ním hlavne nech nepríde o flek. ja osobne keď v rámci roboty hľadám ulicu alebo číslo domu že musím ísť pomaly a vidím že sa dakto blíži tak vyhodim výstražné a dám sa nabok nech nezavadzam.
kalbimde
18.8.2017 21:25 | |
+0 -0
anoi, za to, by som bral vodicak! Mas pravdu!
Rizlon
6.3.2017 14:43 | |
+6 -11
treba mat zapnutu kameru, a ked ta bude niekto vybrzdovat, treba to nechat do neho napalit... dokaz je na kamere
dobra.vila
6.3.2017 15:00 | |
+15 -1
Ak budes vtedy sediet v kamione s nohami nad strechou vybrzdovaca urobis dobru sluzbu ostatnym vodicom :)
dunciii
6.3.2017 20:06 | |
+2 -9
Ked domna zozadu naburas sa stav ze ti dokazem Ze si na vine:-)
dunciii
6.3.2017 20:07 | |
+1 -4
A hlavne si moze niekto staru chrapu rozbit asi si nebude niekto co ma nove auto :-) poznam jedneho co ma g cko dvyhnute ten by ta hned sundal ale tomu to je jedno chora hlava to je ine
Rizlon
7.3.2017 07:42 | |
+2 -2
pre taketo pripady mam v aute slzak, a teleskop. a ked vytiahne zbran tak ho naberem na kapotu a este mu urvem dvere
dunciii
7.3.2017 21:14 | |
+0 -3
Rizlon si macher sa ta vsetci teraz boja pockaj raz natrafis na vedsieho chlapa a budes rad ze ti nevykruti krk:-) vies ako sa vravi :-) vzdy je nad chlapa chlap... pametaj ked budes v akcii:-)
exo777
12.3.2017 07:59 | |
+2 -0
Tak treba takých zbytočných vybrzdovacov fotiť a urobiť s ich fotkami tupelo rebríček a vycapiť ho v každej krčme a restike či fitku kde chodia.Alebo na FB nech to vidia aj ich známi s kým majú dočinenia...
kalbimde
18.8.2017 21:27 | |
+0 -0
\e si robijes auto, to stoji za to?? ty si ***
sali5000
6.3.2017 14:40 | |
+42 -1
Je úplne jedno čo tu trieskate za blbosti a ako premúdrele pri tom vyzeráte. Tento článok hovorí o tom že sa na cestách chováte ako prasce. Len málokto je za volantom aj ohľaduplný a slušný.
1boybody
6.3.2017 14:58 | |
+8 -19
najváčšie nenažraté prasce sú čuráci v uniformách terorizujúci občanov hh ...
qwasance
7.3.2017 06:03 | |
+3 -3
Bohužiaľ 1boybody, máš pravdu, aj keď by som to miesto Teba popísal trochu diplomatickejším spôsobom, no Tvoje otvorené vyjadrenie plne vystihuje trpkú pravdu. Neriešia vôbec nedisciplinovaných vodičov, ktorí na našej ulici v našej obci ohrozujú nepovolenou rýchlosťou ostatných. Oni riešia len svoje výplatné pásky a odmeny, a tak ich zaújmajú len zažaté svetlá za jasného slnečného dňa, bezpečnostné pásy a autolekárničky.
xboy20
6.3.2017 14:33 | |
+15 -8
Príslušný paragraf zákona o zákaze obmedzovať rýchlejšie vozidlá síce nehovorí o tom, či rýchlejšie auto porušuje povolenú rýchlosť alebo nie, lebo to riešia iné paragrafy. Logicky, keď niekto riadne dodržuje povolenú rýchlosť a tým "obmedzuje" magora, čo chce v úseku s predpísanou 50kou ist 90tku a viac, nedá na neho použiť paragraf o obmedzovaní rýchlejších vozidiel, pretože je podľa zákona jednoznačne povinný onú nižšiu rýchlosť dodržať. V článku však vytvárate dojem, že vodič rýchlejšieho vozidla je vždy podľa paragrafu o obmedzovaní rýchlejších vozidiel vo výhode aj keď porušuje rýchlosť, čo nie je pravda. Taktiež, čo sa týka používania jazdných pruhov meste a bránenia v jazde rýchlejšiemu, to dôležité je v druhej časti paragrafu za slovami "to neplatí ,ak ...". V meste (najmä väčšom) je totiž každých pár metrov nejaká odbočka, križovatka a pod. a je len málo príležitostí, kde sa dá využiť prvá časť tohto pragrafu, skoro vždy sa treba radiť podľa toho, kam sa odbočuje a následne bezpečne prejde križovatkou.
estix
6.3.2017 16:06 | |
+10 -2
xboy20, nic ine ako suhlasit s tebou sa neda, ale je tu to ALE :) Clanok chcel podla mna iba poukazat prostrednictvom tych paragrafov na to, ze "vychovavatel" sa casto stavia do pozicie "policajta". Lenze od toho su fakt iba policajti, aby posudili, ci ten-ktory vodic sa dopustil priestupku alebo nie. Ja osobne, ked vidim, ze sa za mnou ruti nejaky Fitipaldi, tak hned ako je to mozne, sa mu uhnem. Mozno je to ozaj iba nejaky pubertak, ale co ak ten vodic sa ponahla do nemocnice, alebo domov pretoze sa dozvedel, ze vytapa susedov a pod. Aj mne sa stalo, ze som sa takto musel ponahlat domov a vtedy by som vrazdil tych "vychovavatelov". Neospravedlnujem pretekarov, ale pochopit to dokaze len ten, kto uz z nejakeho dovodu sa musel takto ponahlat. Preto to neriesim a ak sa da, tak sa uhnem. Ak nie, tak smola:( Dalej by som chcel reagovat na ten nestastny paragraf o obmedzovani rychlejsich vozidiel. Podla mna je dost nestastne formulovany - ako si vlastne aj ty uz pisal. Ja to vsak vidim asi takto, ze ak idem v lavom pruhu a niekto rychlejsi sa ponahla, tak ak je volny pravy jazdny pruh, tak ma moze obehnut vpravo. Ak vsak ten pravy pruh nie je volny, tak logicky sa mu nemam kam uhnut. Ine je to napr. ak sa za mnou ruti sanitka a ja na 2-prudovke sa nemam kam uhnut a navyse oproti ide kolona aut... Presne v takej situacii som sa ocitol, tak som musel zrychlit na cca 100km/h, aby som sa dostal na sirsi usek cesty a tam sa uhol. Vtedy paradoxne v danom useku merali aj policajti a bolo to samozrejme bez pokuty. Iba prisli ku mne a kyvli mi na pozdrav. Neviem si predstavit, ako by to riesil taky "vychovavatel"
zak1966
6.3.2017 14:03 | |
+6 -2
Zákon nehovorí o tom, či rýchlejšie vozidlo porušuje najvyššiu povolenú rýchlosť alebo nie. Od toho je príslušné ustanovenie a je na polícii, aby prekročenie rýchlosti zdokumentovala a potrestala podľa platného sadzobníka. tak taketo vysvetlenie mohli najst iba gumaci. o chvilu pridu s vysvetlenim, ye ak naburas do auta vychadzajuceho z protismeru z prava, tak si vynnik
xboy20
6.3.2017 14:39 | |
+5 -2
Tento zákon (o obmedzovaní rýchlejších vozidiel) síce nerieši, či "obmedzovaný" porušuje rýchlosť alebo nie, ale iný zákon jednoznačne áno. A na to zabudli v článku upozorniť. Tým navodzujú dojem, že rýchlejšie vozidlo je vždy vo výhode, keď je obmedzované a tomu, čo obmedzuje hrozí pokuta bez ohľadu na okolnosti. A to nie je pravda.
estix
6.3.2017 16:09 | |
+1 -2
zak1966, trosku som sa stratil v tom aute "vychadzajuceho z protismeru z prava,". To si ako myslel?
estix
6.3.2017 16:17 | |
+6 -3
pre xboy20: nikto nenavodzuje dojem, že rýchlejšie vozidlo je vždy vo výhode, keď je obmedzované. Tu ide iba o to, ze iba policia je opravnena posudzovat prekrocenie rychlosti. Je preto relevantne, ci niekto ide rychlo, pretoze prvorada je bezpecnost. Paradoxne prave tym, ze sa mu niekto neuhne, moze dojst k havarii. Z toho dovodu je jednoduchsie sa uhnut, ako sa hrat na policajta. Navyse ak taky pretekar sa ti nalozi do kufra, tak potom tazko budes dokazovat, ze ty si siel predpisovo a on rychlo a preto ho mas v kufri. Ten pretekar moze tvrdit, ze si zabrzdil bezdovodne a a bude to tvrdenie proti tvrdeniu. Ano, on bude vinny, ze nedodrzal bezpecnu vzdialenost, ale dosiahne aspon tvoju spoluvinu za bezdovodne zabrzdenie. Tu rychlost mu uz nikto nedokaze...
UzivatelTDi
6.3.2017 13:03 | |
+13 -2
Na Slovensku si kazdy jazdi ako chce. Kazdy den stretavam na cestach cistych blbcov co nepoznaju pravidla cestnej premavky ale nepoznaju ani slusnosti. Vybrzdovanie je jedna z veci preco ma kazdy druhy sofer rozbitu ***...
zoro9831
6.3.2017 12:14 | |
+25 -1
Väčšinou človek natrafí na rozumných šoférov, no uz sa mi stalo že mimo mesta povolená 90 týpek ide 70 obehol som ho a on vzápäťi obehol mňa a zas išiel 70 (blb) ta sa môžeš ponáhľať. Samozrejmeze ižiel na starom pasate frajerik.
pohodovy.chlap
6.3.2017 17:19 | |
+3 -6
Mozno tvoje auto s***elo a dymelo ako tank pri manevroch a on nemal chut to cuchat, ale ani jeho vylagrovany pasat s milionom kilakov uz nechcel trapit na 90tke, preto znovu spomalil na 70 ;)
muzvobleku
7.3.2017 07:25 | |
+4 -0
Ego. Niektorích ľudí nemôžeš len tak obiehať, bo to považujú za drzosť :-)). Si ho mal podpichnúť otázkou, či mu ten verkel hádže do núdzového režimu, keď sa rozbehol - spomalil, rozbehol - spomalil :-)))
exo777
12.3.2017 08:23 | |
+0 -1
Netreba ani navigáciu stačí aplikácia ktorá nezaberie toľko miesta v pamäti slabšieho telefónu ani nezerie toľko batériu. Volá sa to speedometer je ich v obchode na mraky.
veslar
6.3.2017 12:05 | |
+0 -3
je to tak, ako som vravel - podla tychto predpisov mal Hrnko pravdu.
Intermediary
6.3.2017 12:34 | |
+2 -0
Nemal! Však to práve píšu. Pri preraďovaní do pruhu v ktorom sa nachádza auto nesmieš ho obmedziť ani ohroziť aby vodič nemusel zmeniť smer, ani náhle znižovať rýchlosť. Hrnko sa mal včas zaradiť za neho. Tým by uvoľnil aj ľavý pruh, aj by sa bezpečne zaradil do pravého.
NEXUS_999
6.3.2017 11:34 | |
+17 -1
Mňa nikdy nikto nevydrzdil pretože sa snažím ísť tak ako treba. Kde je 90 idem 90 alebo 100. V obci max 55. Na cestách ale "zbožňujem" takých, ktorí idú 70 tam kde je 90 a s tým sa stretávam často. Alebo na diaľnici idem 135 a niekto sa mi vrúti do dráhy a spomalí ma. Mylsím, že by mal mať odhad trochu :) a nie ma obmedziť. Inak je problém so smerovkami pri prebiehaní ani nehovorím a sledujem, že i páni šoféri, ktorí obľubujú zančku Škoda zabudli na smerovky, asi si myslia, že majú Mercedes, alebo RR :)
Fantinus
6.3.2017 11:41 | |
+5 -29
Dnes ti policajti "zrátajú" aj tých 5 km rýchlosti navyše a veľmi silne pochybujem že máš vo svojom aute 100% presný a kalibrovaný tachometer aby si poznal 100% presnú rýchlosť akou práve ideš.
HTML
6.3.2017 11:54 | |
+23 -3
Fantomas netáraj :D AK ideš tachometrových 55 tak reálne ideš možno 51-53. Za túto rýchlosť pokutu dostať nemôžeš, aj keby si šiel reálnych 55 tak ti pokutu dať nemôžu ešte. Môžu to riešiť len napomenutím. Pokutu môžeš dostať pri prekročení rýchlosti o 7 až viac. A čo sa týka tej kalibrácie, tak žiadny tachometer neukazuje presne, alebo dokonca viac. Každý jeden ukazuje menej a čím väčšia rýchlosť tým väčšia odchýlka
Intermediary
6.3.2017 12:36 | |
+10 -3
Pomerne presne ukazuje navigácia. Tá ťa aj upozorní. Najskôr piktogramom a potom aj hlasom.
dobra.vila
6.3.2017 15:15 | |
+0 -6
Obecne radary ukazuju vacsinou dost presne rychlost prechadzajuceho auta, navigacia tiez hoci s oneskorenim. Najpresnejsie si otestujes tachometer na dialnici podla kilometrovnikov umiestnenych medzi zvodidlami. Ak nebudes mat nikoho blizko za sebou, chod podla svojho tachometra rychlostou cca 63 km/hod., spusti si stopky na hodinkach, ak prejdes kilometer presne za minutu isiel si 60-tkou hoci tachometer ukazuje nieco ine. Ak sa pri vymene kolies zmeni obvod pneumatik zmeni sa aj skutocna rychlost pohybu auta.
estix
6.3.2017 16:26 | |
+8 -2
dobra.vila, ty si teda "dobra"...vila. Po dialnici jazdis 60 ???!!! Co tak radsej ist 120 a prejst vzdialenost 1km za 30 sekund??? Este ti prezradim jedno tajomstvo: pri vymene pneumatik sa ti nezmeni velkost obvodu, samozrejme pokial dodrzis predpisane rozmery pneu zapisane v TP. Ak mas napr. na aute 14tky a vymenis ich za 15tky, tak tie 15-tky budu urcite "nizkoprofilove", cize priemer disku spolu s penumatikou bude rovnaky, tym padom aj obvod. Stav sa o co chces :)
potom999
6.3.2017 19:26 | |
+4 -1
Nexus plne suhlasím, s tou dialnicou to poznám... ale ked ides 130 v lavom pruhu a niekto ti don vojde 110 a musís brzdit znamena to ze ta obmedzil co by nemal.... za toto by maly pokutovat! nech sa tu ludia naucia jazdit
dunciii
6.3.2017 20:07 | |
+2 -1
Hrml presne
dunciii
6.3.2017 20:08 | |
+1 -3
Dobra vila navi nad 250 neukazuje:-)
muzvobleku
7.3.2017 07:31 | |
+0 -1
Híííí. Sa priznal, že porušuje zákon! Kde je max. povolené ísť 90, on chodí 100. :))) ... Nestresuj. Ak ide ten pred tebou to, to poľahky predídeš. Podradíš do 4., šup a si pred ním. :))
exo777
12.3.2017 08:19 | |
+1 -0
Presne tak navigácia ukazuje dost presne takže stačí ísť na dostatočne dlhom úseku stabilnou rýchlosťou a potom si odčítať presnú rýchlosť na tachometri prípadne si ju tam ak je to možné označiť napr maličkým pásikom nálepky alebo tachometrova rýchlosť plus dve hrúbky ručičky tachometra....A človek nebude brzdou premávky....
HTML
6.3.2017 11:27 | |
+18 -4
Na cestách je hlupákov jak keby ich tam vyrábali. Fajn článok, no *** sa nezmenia a aj tak budú takí čo sa snažia "vychovávať", potom tí agresori a ešte skupina tupcov, ktorí si jazdia ako chcú lebo dostatočne neovládajú PCP a to sú hlavne ženy a senilní dôchodcovia(je jedno akého pohlavia :D ). Pritom by stačilo naozaj tak málo a to byť k sebe ohľaduplný a nebiť sa do pŕs, že ja jazdím predpisovo tak musíš aj ty...či ja som v meste tak môžem jazdiť v ľavom pruhu aj 40, veď čo, že pravý je úplne voľný, že ? Ja sa snažím jazdiť tak, aby som nikomu nezavadzal. V meste ak to dovoľuje situácia nechodím pod 50-55 a na dvojprúdej jednosmerke sa držím vpravo. Ľavý pruh používam iba na predbiehanie, poprípade na odbočovanie. V zákone je síce uvedené, že v meste človek môže jazdiť v akomkoľvek pruhu, no ak to nie je naozaj nevyhnutné, tak ho nevyužívam. Každý normálny človek berie aj ten mestský ľavý pruh ako pruh pre rýchlejších...samozrejme ak sa nejedná o súbežnú jazdu, ale na SK jazdí veľa hňupov len tak v ľavom 40, alebo tam kde je 70 tak jazdia 50-60. Toto je nebezpečnejšie ako jazdiť o 10 viac lebo tým vy hovada zbytočne rozčulujete ľudí. Veľa tzv. agresorov je normálnych ľudí, ale keď je na ceste toľko retardov, tak aj normálny človek vybuchne. A tí naši policajti, to je kapitola sama o sebe. Zameriavajú sa na nepodstatné veci, merajú rýchlosť mimo mesta, alebo v častiach miest, či dedín, kde niet skoro ani nohy, ale za tie naozaj podstatné veci ako sú aj tu v článku nepokutujú...
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×