Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Suzuki Vitara S: Bestseller s korením

34 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
readyjj
8.4.2018 12:22 | |
+1 -3
len 22tisic?kupim dve.jednu do rezervy ak sa po 3r pokazi nahodou.
mao7
1.1.2017 14:34 | |
+14 -0
Nečudujem sa že toto auto je najpredávanejšie pretože je to taká zlatá stredná cesta auto je prispôsobené jazdiť cesty,nejaký ten terén super spotreba, možnosť 4x4, priestor, celkom dobre vyzerá atd atd atd všetko plusy a to za dobrú cenu
P_11
11.1.2017 20:06 | |
+6 -0
Áno. To auto vie všetko, čo reálne človek mestský potrebuje. A navyše dobre vyzerá.
Sredan
18.12.2016 18:18 | |
+2 -17
Boze zase su tu vsetci mudrci.... Viva Octavia
hladam01
29.12.2016 00:41 | |
+12 -0
co je lepsie na predrazenej octavii? za tie prachy to auto nestoji
pohodovy.chlap
15.12.2016 11:20 | |
+2 -17
Mam klienta, ktory vlastni turbodizlovu starsiu Vitaru a keby bol vedel, aky to je "hnoj", tak by bol kupil Toyotu (ktora sa nepacila jeho zene). To auto ma sustavne nejaky problem - DPF kazdu chvilu ucpate, spotreba 9-10L, rozvodovka/zavesy/loziska/tlmice proste furt niekde nieco sa vykvedla a to s tym jazdi po meste a na zahradu. Ani toho 4x4 napokon riadne nevyuzije, lebo sa obava dalsej novej zavady, keby tomu nalozil...
luboveg
15.12.2016 11:44 | |
+39 -0
s tym jazdi po meste a na zahradu...Upchatý filter spalín každú chvíľu?... Kto si kúpi nafťák na jazdu prevažne po meste? Váš klient patrí asi k tým menej inteligentným. Nafta je na dlhé trasy. Mimochodom kazila by sa mu aj Toyota. Keď má auto na jazdu po meste, a na záhradu, nech si kúpy menšie auto, benzín, najlepšie bez turba. Nieje chyba Suzuki že si kúpil nafťák ktorý nepotrebuje.
obyvatelsr
14.12.2016 16:32 | |
+3 -5
pekné auto..moja pani poškuľuje po novom ignise..na jar si ho chce ísť obzrieť..ale páči sa jej aj captur vo výbave day-night...
quixilvery
16.12.2016 22:45 | |
+6 -3
len sa z toho nepo.se.r kks.
lu.k
14.12.2016 12:22 | |
+11 -10
No pokial vidim a citam dobre cennik na stranke Suzuki.sk Vitara sa da kupit od 14200 Eur a nie 16200 Eur...Pokial Pan redaktor nevidi dovod na kupu rokmy overenej atmosfery oproti tomuto motoru co nic nema za sebou je len a len jeho problem a nikto nomalny mu na to neskonci....
m.pokryvka
14.12.2016 16:47 | |
+12 -7
Dobrý deň. V texte i tabuľke uvádzam štandardnú základnú cenu, ale píšem tiež o dvojtisícovej zľave. Po jej odrátaní vyjde Vami uvádzaná čiastka. :-) Čo sa týka spoľahlivosti: na jej hodnotenie si po pár stovkách kilometroch naozaj netrúfam, preto môžem hodnotiť akurát dynamiku, spotrebu či cenu... A z týchto hľadísk je turbomotor jasný víťaz.
lu.k
14.12.2016 23:33 | |
+6 -5
Nehnevajte sa,ale to co ste napisali nedava vobec zmysel:)Tvrdite ze :Čo sa týka spoľahlivosti: na jej hodnotenie si po pár stovkách kilometroch naozaj netrúfam, preto môžem hodnotiť akurát dynamiku, spotrebu či cenu... A z týchto hľadísk je turbomotor jasný víťaz. O spotrebe pisete ze su cca rovnake,kopirujem z clanku: V porovnaní s „hladkou“ 1,6-litrovou alternatívou je prepĺňaný motor subjektívne podstatne pružnejší, treba sa však báť spotreby? Odpoveď je jednoznačné nie. Menší štvorvalec s turbom je prakticky rovnako hospodárny ako pôvodný variant. O cene tvrdite ze zacina na 20. tisic Eur,s bonusom 2 tisic Eur teda od 18 000Eur oproti 14 200 Eur 1,6 atmosfery.... Takze okrem dynamiky o akom jasnom vitazovi prosim Vas pisete????
m.pokryvka
15.12.2016 09:39 | |
+6 -6
Nedáva to zmysel? Stačí čítať pozornejšie a porovnávať porovnateľné. Vy uvádzate cenu pre 1,6-litrový motor so základným vybavením. Ale Vitara S má štandardne všetko okrem metalízy, reálny rozdiel pri dorovnaní vybavenia vychádza na 700 eur. A tento príplatok podľa mňa stojí za podstatne pružnejší motor, ktorý je navyše lepšie zladený s prevodovkou a nemá o nič vyššiu spotrebu...
lu.k
15.12.2016 12:17 | |
+8 -0
Cas ukaze ci si ludia radsej kupia rokmy overeny,poctivy motor aleba sa nechaju nalakat na novinku downsizingu s turbom ktory je dynamickejsi ale nebudu vediet co a kolko vydrzi.Uz sa tesim.
prasiak58
14.12.2016 10:47 | |
+0 -41
ked sa sefovi pred rokmi zadrel motor v Subaru pri 80tisic km, tak na moju otazku ze ako je to mozne ked moj favorit ma 350tisic a stale ide, mi technik v Subaru odpovedal: viete to su motory od Suzuki a to je strasny brak...
dunciii
14.12.2016 12:22 | |
+4 -4
neviem ci to je od suzuki ale viacerych poznam co zadreli subaru
Feroo338
14.12.2016 13:12 | |
+13 -0
Ak sa o auto vobec nestaral, tak lahko zadrie hoci i motor na BMW. :)
dunciii
14.12.2016 13:50 | |
+1 -4
fero ako a nestaras na aute v zaruke ? .-) to nechapem a aj tak ako sa dnes clovek stara o Auto ak nema ani 100 000km .-9
Fantinus
14.12.2016 15:04 | |
+16 -1
Každé auto časom zadreš a úplne stačí ignorovať a niekoľkonásobne prekračovať a predlžovať výmenné intervaly motorového oleja a olejového filtra. Takému "tiežvodičovi" treba potom rovno n*a*s*r*a*ť na hlavu a nepustiť k vode.
obyvatelsr
14.12.2016 16:29 | |
+9 -0
fero má pravdu..chmuľo zadrie motor aj z kosačky
JT570
14.12.2016 16:51 | |
+25 -0
Tak toho technika by som chcel poznat, Subaru cca 50 rokov pouziva plochy boxer motor, takyto typ motora nie je pouzivany v ziadnej typovej rade Suzuki, ale rad sa necham Vami aj tym technikom poucit.Z vlastnej skusenosti so znackou Suzuki( SX4 a Vitara 1,4 Boosterjet), su to mimoriadne spolahlive vozidla bez akychkolvek chronickych zavad, ci uz motorov, alebo inych casti, prirodzene pri standardnom pouzivani a servisnej starpstlivosti( vymena prevadzkovych naplni a pouzivani len vyrobcom doporucenych ND), Vynimkou su motory vozidiel prestavovanych na LPG, tam dochadza k skoremu skolabovaniu motorov, vzhladom k ich konstrukcnemu prevedeniu, ktore nevyhovuje prevadzke na LPG.
hladam01
29.12.2016 00:36 | |
+6 -1
az na to, ze suzuki pouziva motory od fiatu..najskor si zistite s technikom informacie a potom kecajte somariny. uz moj stary swift z roku 2005 ho mal...
JT570
14.12.2016 08:58 | |
+17 -1
Drobna nepresnost, Vitara S ma v zaklade 17 palcove disky kolies a nie 16 ako uvadza autor, rovnake vozidlo pouziva moja manzelka a ja kedze som uz mal mnozstvo aut, si dovolim potvrdit, ze predajne prvenstvo vobec nie je nahodny, ale zakonity vysledok , keze Vitara je skutocne velmi dobre auto. Kedze mam skusenosti s atmosferickym motorom z SX4, novy tiurbo motor je urcite mimoriadne vydarenou motorizaciou Vitary S a prave v kombinacii s klasickym 6 stupnovym automatom tvori mi oriadne uzivatelsky ustretovu kombinaciu navysenu benefitom v podobe 4x4.I napriek skutocnosti, ze ja denne vyuzivam BMW X6, na kazdu jazdu s Vitarou S sa nesmierne tesim a vrelo ju kazdemu kto sa rozhoduje pre nove auto, doporucujem.
m.pokryvka
14.12.2016 10:28 | |
+1 -0
Dobrý deň. Vďaka za upozornenie na nesprávny údaj o priemere diskov v texte, chybu hneď napravím.
dunciii
14.12.2016 12:23 | |
+15 -2
suzuki je super za tie prachy jasne aj swifty ...
djalibaba
13.12.2016 21:19 | |
+23 -6
Vydarené auto, ale mňa skôr prekvapuje že najpredávanejším autom na Slovensku sa stane auto ktorého cenovka začína na cca 15 tis. € Asi až tak zle sa na tom Slovensku nemáme, to som si len spomenul na večné príspevky od poniektorých, ako nás tu vykorisťujú automobilky :)
ErikEf
14.12.2016 00:17 | |
+8 -6
Podľa Slovákov tento národ vykorisťujú všetci, ktorí môžu. Slovensko je tak pozitívna krajina...
Feroo338
14.12.2016 10:58 | |
+3 -0
Tiez sa mi Vitara velmi paci a uvazoval som nad jej kupou. Ved v porovnani s konkurenciou je aj podstatne lacnejsia. No nakoniec som usudil, ze potrebujem vacsie auto. Skoda, ze Vitara neni trochu vacsia.
ewup
15.12.2016 00:51 | |
+1 -1
a co si mal doteraz dojem, ze Fabie stoja 500€ funglovky? Okrem toho, skusal si sa vôbec dakedy obzerat okolo seba, kdekolvek na Slovensku, ake auta chodia po cestách? Otvor oci a odpadnes asi…
mao7
1.1.2017 14:29 | |
+0 -0
Ľudia na SR sa majú tak zle že musia šporiť niekoľko rokov aby si mohli kúpiť aspoň toto auto v hotovosti alebo dajme tomu na leasing ako jeden známy čo šporil 3 roky aby si mohol kúpiť i20 a jeho brat ju mal za pol roka v susednom štáte
driveuinsane
13.12.2016 19:36 | |
+34 -0
ja praveze na rozdiel od autora vidim zmysel v atmosfere, kedze je rokmi overena, spolahliva, trvalka na statisice km, kde prakticky len menite olej s filtrom, pritom zaroven usporna...bude mat taketo nizke servisne naklady a trvanlivost aj novy turbomotor ?
pribi1986
13.12.2016 22:58 | |
+21 -1
toto je legitimna otazka samozrejme, treba dufat ze japonci sa aj nadalej drzia svojej filozofie a nesnazia sa nasilu emitovat na trh neotestovane technologie ako podaktore ine .. ehm.. ehm.. automobilky ktore poruchovost a muchy testuju na zakaznikoch.
perfe11
14.12.2016 08:19 | |
+9 -0
pribi1986 velmi pekne napisane :):) a nakepsie ze testuju ten isty motor vo viacerych automobilkach :):) a vsade na tom zarabaju
m.pokryvka
14.12.2016 10:37 | |
+7 -3
Dobrý deň. Samozrejme, trvácnosť je tiež argumentom, v závere hovorím o obavách z vyšších servisných nákladov. V klasickom teste však tento aspekt nemáme šancu zhodnotiť. No ak do rovnice dáme výkon/spotrebu/cenu, tak turbomotor vyhráva na celej čiare...
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×