Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : 10 najväčších zmien, ktoré čakajú na vodičov

114 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
beta.k
6.9.2016 11:36 | |
+10 -15
A čo takto-znížiť v obciach predpísanú rýchlosť pre kamióny aspoň na 30 km/hod.ˇa zobrať konečne do úvahy fakt, že cesty v takýchto aglomeráciách neboli stavané na súčasnú premávku a záťaž ?! To pánom ministrom dopravy, či vnútra ktorí sa už na bohato dotovaných kreslách stihli vystriedať ešte nedobilo? Ani poisťovniam ? Čas, keď si klienti otrasmi poškodených domov začnú nárokovať bezpochyby príde.
gustavxl
6.9.2016 12:07 | |
+4 -1
A koho budu zalovat z korumpovany stat ? o)))
schumi086
6.9.2016 14:15 | |
+11 -0
No chcem ta vidiet ako sa budes tvarit ked v kazdej dedine pred tebou pojde kamion 30km/h a ty sa budes ponahlat a predbehnut ho nebude mozne :-) ty budes zasa nespokojny ako teraz a za dedinou budes zavodnik, ktory bude predbiehat, lebo ved... nebudes sa v dalsej dedine za nim vliect a to nebudes sam taky :-) a potom dalej treba povedat co by nasledovalo? Mnozstvo nervoznych predbiehajucich soferov a po cestach kopy auto srotu a policajti by mali dennodennu robotu pri odstranovani havarii :-D :-D Booooze dalsi ,,vysokointeligentny,, napad :-D
MMe117
6.9.2016 11:20 | |
+12 -3
co takto univerzalne EČ, ktore auto dostane pri prvom predaji a potom ho ma az do zlikvidovania? ziadne ***ske poddanske postavanie na policii pri prestahovani alebo predaji do ineho okresu kvoli novym znackam. pokuty za prekrocenie rychlosti su ekvivalenty pokut za oslovenie osamelej zeny na ulici, lebo niektore taketo oslovenia skoncili znasilnenim. povinne poistenie je iba inac nazvana dan. spravit ich dobrovolne a poistovne budu musiet o svojich zakaznikov zabojovat. co takto poistenie na pol roka, ked niekto vyuziva auto iba mimo zimy? co takto denne/dvojdnove poistenie pre vikendovych vodicov vybavene cez smsku alebo internet? ale samozrejme, to by davalo poddanym prilisnu slobodu a zodpovednost za svoj zivot, podobne ako nepovinne zdravotne poistenie. jedna statna buzeracia za druhou, plebs treba ubit zakazmi a prikazmi aby nahodou velmi nevyskakoval a uplne vo vsetkom sa spolahol na dobrotiveho tatka stat.
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:32 | |
+2 -1
Nie univerzalne,ale celostatne..ako je to v UK a aj s rokom vyrobenia...napriklam M118YWX...to M znamenalo rok...dnes uz maju 16,alebo 66,co znamena rok 2016...
verticalny
6.9.2016 11:00 | |
+11 -2
slovak11111 ty ***! ked nemas havarijne budes platit vyssie PZP lebo chcu zaviesť to, že diely bude nutne nahradiť len za nove. A keď za nove tak fajn povie poistovna... ale pzp pojde hore lebo originalne diely su drahsie a vy nam neuznate amortizaciu vozidla. proste vyssie náklady, vyssie poistky ***!!!
ficurADAM
6.9.2016 11:06 | |
+3 -2
Samozrejme tak.Ale taký ako on zákerák čo urazí a hneď sa odhlási,tak taký to nemôže ani pochopiť.
dunciii
6.9.2016 11:29 | |
+2 -5
Ved nech dvyhnu:-)
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:34 | |
+0 -0
a to nieje v zmluve,ze mozes mat auto opravene len v zmluvnom servise=autorizovanom?
gustavxl
6.9.2016 11:00 | |
+9 -6
No ked ciklisti nemozu pit,lebo vodici nemozu,no tak potom ani chodci coby ucastnici cestnej premavky nemozu pit! O)...a sme pri obmedzovani ludskych prav,ako sa dostane domov navstevnik vesnickeho sklepu,ak nie pesi ? taxikom čo ? O)))))
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:37 | |
+0 -0
v skutocnosti nemozu.....)))
Planet
6.9.2016 10:54 | |
+6 -9
Bod čislo 1: znizenie danoveho zatazenia na benzin a naftu(PHM) "vo vyslednej nakupnej sume rovnajucej sa Rakusku" - Bod cislo 2: za 100% prekrocenie rychlosti v obci a meste sa odoberie vodicsky preukaz na 3 roky ,pridava sa nutnost uhradit pokutu 1500€ namieste, ked nie prejde vec do spravneho konania kde sa vodicsky preukaz odoberie na 5 rokov a pokuta bude primerane rast urokmi kym ju dlznik nesplati - Bod cislo 3: nulova tolerancia alkoholu u vodica motoroveho vozidla, u cyklistu a chodcov pohybujucich sa na ceste pre motorove vozidla, ak sa zisti alkohol u vodica dozivotne sa mu odobera vodicsky preukaz, ulozi sa k tomu financny postih vo vyske 5000€ a nastupuje na nepodmienecny vykon odnatia slobody v dlzke 3 rokov, ak sa zisti alkohol u cyklistu odobera sa vodicsky preukaz na 5 rokov a k tomu financny postih 1000€, ak sa zisti alkohol u chodca navyse neoznaceneho reflexnou vestou iduceho po vozovke, financny postih bude 500€ + 100€ - Bod cislo 4: za kazdy den neopravnenej jazdy po dialnicnych a rychlostnych cestach bude ucastnikovi takeho motoroveho vozidla udelena pokuta 5 nasobku sumy za nakup platnej rocnu znamku, jest 250€, suma sa nasobi kazdy dnom "ciernej" jazdy vodica motoroveho vozidla bez pardonu - Bod cislo 5: v pripade zavinenia smrti ineho vodica motoroveho vozidla, cyklistu alebo chodca vodicom v stave jeho dokazanej opitosti alebo prilisnej rychlosti nezodpovedajucej stave a povahu vozovky sa udeluje okamzite dozivotne odobratie jeho vodicskeho preukazu, dalej financny postih vo vyske/sume 10 000€ ktora bude vyplatena rodine zosnuleho a vinnik bude obmedzeny na slobode s tym ze ked to jeho zdravotny stav dovoli nastupi okamzite na nepodmienecny vykon trestu v trvani 20 rokov, vo vynimocnych pripadoch sa udeluje trest dozivotny.
schumi086
6.9.2016 14:24 | |
+3 -2
No a dalsich 100 vaznic postavit, co by kapacity na tebou pozatvaranych nestacili a este aj nenarodene pravnucence vinnika zaviazat nutnostou zaplatit pokutu za pradeda, ktory bol dedinsky ochlasta s platom zobraka (ako drviva vacsina aj normalnych ludi na SK), ktoreho pred 30 rokmi chytili na bicykli opiteho a nemal na pokutu :-D :-D :-D
verticalny
6.9.2016 10:54 | |
+8 -3
A tento článok ste tak fantasticky upravili pre oko čitateľa, že sa vlastne na zvýšenie cien PZP mám tešiť :-) Skvelé. Asi ste v tom novom čase nevedomí. Lebo ja neverím, ak si predstavím fakt, že aj vy budete platiť vyššie PZP a predsa podporujete navrhovateľa tejto šikovnej zlodejiny tým, že pretočíte text tak, aby miatol tak ste normalne k..kti. Fakt ste banda k..ktov. A to je len názorny príklad, že si režete konár pod vlastnou riťou. Proste k..kti
verticalny
6.9.2016 10:45 | |
+1 -9
1. Povinne zmluvné poistenie - takže naturálna reštitúcia alebo uvedenie vozidla do pôvodného stavu znamená jediné. Zvýšenie cien za poistenie. Takže ďakujem pekne tým vodičom, ktorí neplatia PZP, parkujú svoje vraky pred napr. Hypernovou a nejaká prvovodička do nich nacúva a oni sa idu domáhať zákona, ktorý sami porušili zým, že nemajú zaplatené PZP. Nemaš na poistku? Odhlas auto. Nemáš na odhlasenie? Odtiahni ho do lesa, kde by ti do neho nik nenacúval. Proste ťahaj s ním kadel ľahšie lebo na to doplatíme všetci. Tento návrh je obyčajný podvod zo strany poslancov len, aby zas navýšili ceny za PZP. Ďakujem pekne všetkým poslancom za to, že dávaju najavo svoje o svojích cestičkách ako si zasa prilepšiť a že nas uvádzajú do faktov, kto posiťovne v skutočnosti vlastní.
slovak11111
6.9.2016 10:51 | |
+8 -4
Ty debo,si najprv precitaj o com sa tam pise !!! ziadne PZP !
ficurADAM
6.9.2016 10:58 | |
+6 -1
Nevieš ako to je ale píšeš len to čo si myslíš.Není vôbec to tak ako ty píšeš,lebo kto nemá uzatvorené PZP,tak ani sa nemôže cez poisťovňu ničoho domáhať.Cez ktorú poisťovňu keď není jej klientom??Už teraz je to tak,že keď si aj klientom poisťovne a nezaplatil si poistku včas-v lehote,tak ti poisťovňa nedá ani cent.A to ako píšeš,že po tomto novom upravenom zákone si poisťovne budú žiadať zvýšenie platieb poistného,tak to máš určite pravdu.Obávam sa,že dôjde k značnému zvýšeniu PZP.Poisťovne budú mať vyššie príjmy a viac zo svojho zisku odvedú štátu. Ldia zaplatia všetko.Poslanci vedia,že čo robia,to neboj.:-)
ficurADAM
6.9.2016 11:02 | |
+4 -3
slovak11111 , prečo tak agresívne a sproste mu píšeš?Nemusí sa tu nič písať o PZP,ale je to logické,že keď príde k novelizácii zákona,tak poisťovne nebudú škodné a budú isť do minúsu.Automaticky si zvýšia platby za PZP.
yokoono123
6.9.2016 10:16 | |
+2 -7
KEĎ BUDE VLÁDNUŤ AJ OPOZÍCIA,ZLODEJI SA NÁJDU - ONI NEKRADNÚ PRE STRANU,KRADNÚ PRE SEBA,TAK JE TO!JEDINE OZNÁMENIE ZLODEJSKÝCH JEDNOTLIVCOV POMôŽE,ALE MUSIA BYŤ DôKAZY !INÁČ JE TO LEN HRUBÁ POLITIKA OPOZÍCIE PROTI VLÁDE!
yokoono123
6.9.2016 10:07 | |
+24 -4
NEVIEM,PREČO POSLANCI NEPRÍDU Z NÁVRHOM ABY PIRÁTOM KTORÍ VYSOKO PREKRAČUJÚ POVOLENÚ RÝCHLOSŤ - SÚ VLASTNE PIRÁTI SA NIČ PO OKAMŽITOM ZAPLATENÍ POKUTY NESTANE,BY MALA BYŤ URČENÁ HRANICA PREKROČENIA RÝCHLOSTI A BEZ PARDÓNU VODIČÁK ZOBRAŤ,URČITE BY SA BEZPEČNOSŤ ZVÝŠILA!
travex951
6.9.2016 10:34 | |
+10 -4
Presne tak . Okamzite zadrzanie vodicaku na 2 roky . Ked pocujem Danka ako hovori ze pokuty treba znizit tak sa mi chce grcat . Na cestach vsade arogancia a smrtelne nehody a on chce znizovat pokuty. Henten na ferrari zaplatil 800 eciek a moze dalej ohrozovat ludi . Danko je pirat tak si to zariadil .
ErikEf
6.9.2016 10:46 | |
+5 -8
A PREČO POSLANCI NEZAVEDÚ ZÁKON O OBMEDZENÍ MAXIMÁLNEJ RÝCHLOSTI VŠETKÝCH VOZIDIEL NA MAXIMÁLNU DIAĽNIČNÚ UŽ PRI VÝROBE VOZIDLA? PRETOŽE ZA RÝCHLOSŤ BY NEBOLI POKUTY. NEJDE O BEZPEČNOSŤ, IDE O PENIAZE. ROVNAKO BY TO BOLO AJ V PRÍPADE ODOBRATIA VODIČÁKU. NEPLNILA BY SA KASA. TO TI MUSÍ VYSVETĽOVAŤ ČLOVEK O 45 ROKOV MLADŠÍ OD TEBA?
palco01
6.9.2016 11:07 | |
+4 -11
Piráti boli v staroveku. Prečo by mali brať vodičský niekomu, kto prispôsobí jazdu povahe vozovky a poveternostným vplyvom a NESPÔSOBÍ nehodu?
dieselmotor
6.9.2016 09:55 | |
+9 -4
V tom 1.bode to bude sloboda pre špekulantov,ktorí majú na aute hrdzavý predný blatník,alebo dvere,prasknutý predný,alebo zadný nárazník,stačí malý "tukes" niekde schválne a nahlási,že sa to stalo na parkovisku,alebo inde a poisťovňa mu preplatí nový blatník,dvere,alebo zaplatí mu nový nárazník.:DD A čo poisťovne urobia pred platnosťou novelizovaného zákona? Riadne si každá dvihne povinné zmluvné poistenie a poctiví budú platiť povinné zmluvné poistenie o polovicu(len keby o polovicu!) vyššie ako doteraz a niektorí zaplatia aj každý rok skoro také poistné ako má hodnotu ich staršie ,alebo staré auto. :D
saro123
6.9.2016 09:55 | |
+13 -4
Ty kokos . ja sa uz smejem ale aj nadavam, Na taketo blbosti co ony rokuju a ake navrhy davaju v poslaneckej bude?? K comu je to dobre?? Nemqju co ine robit? Podla mna amnohych inych len zbytocnosti davaju na stol a vsetko schvaluju,., To uz nie je normalne""""" Chujovinami sa zaoberaju ale normalnymi vecmi kolom ludi co do huby, nie!!!! To he mi vlada!!!!! Ludia nemaju co zrat ale ich zaujimaju take blbosti kto im co nahovori z ich family ak maju problemy,,,
yokoono123
6.9.2016 10:10 | |
+5 -5
PLNÉ OBCHODY,ĽUDIA MÍŇAJÚ VIAC PEŇAZÍ!
perlicka3333
6.9.2016 14:03 | |
+1 -0
toto predklada opozicia, cize SaS a Matovic
trololoo
6.9.2016 09:52 | |
+7 -7
co tak platit poistku na osobu, teda iba na jedno ( najvacsie) auto v drzani , ktora by sa vztahovala na vsetky moje auta? ..ci to by sme uz boli privelmi ako vo svajciarsku a to zasa nechceme ? Paraziti predsa musia mat zdroje na ulievanie "nasim ludom"..
jony.5
6.9.2016 09:40 | |
+8 -2
Ako vodic a aj cyklista tu vzd. 1,5m uvitam ale mna skor ohrozuju blazni co ma ignoruju v protismere na cestach bez krajnice, chcel som pre to aj kameru kupit ale tazko date niekomu pokutu kto pri predbiehani to stoci cez 2 plne ciary na vas ked pre rozdrbany kraj idete v strede svojho pruhu na bicykli, to uz rovno TR pre pokus o vrazdu :) :)
enslow
6.9.2016 09:30 | |
+14 -4
Nic nove pod slnkom. V rakusku bezna vec ze majitel ma aj 5 aut ale iba jedni SPZ a tie ma zaregistrovane na SPZ ktoru ma pod svojim menom. A spz prehadzuje. Kludne moze mat aj dve SPZ registrovane pokial chce vyuzivat viac aut. Co sa tyka dialnic navrhol by som moznost platby aj cez mobil a povedzme do 12 hodin po opusteni dialnice. Pokial zastavite na pumpe proces registracie a platenia trva niekedy 10-15 minut co je velmi otravne a samozrejme zdrzuje. Druha vec je ze niekedy im tie systemy jednoducho nefunguju a nemate si kde kupit znamku pretoze nie kazda pumpa ho ma. Preto by som zaviedol moznost platby aj po opusteni dialnice.
trololoo
6.9.2016 09:54 | |
+2 -1
mne sa zda ze toto nie je tento druh "jednej SPZ " ..tato ma byt iba prenosna na dalsie auto ked to jedno sa odpise... nebude sa dat prehadzovat..
enslow
6.9.2016 10:08 | |
+1 -1
Myslim ze mas pravdu. Je to iny system ( lepsi ) :-)
verticalny
6.9.2016 10:20 | |
+1 -0
oni o jablkách ty o hruškách
travex951
6.9.2016 10:39 | |
+4 -2
Fakt lepsi system . Somarina jak traky ! Ako keby nebolo jedno aku SPZ mas . Kolko mas tych aut 10 ? A ak si na parkovisku nepamatas SPZ radsej si kup tabletky na pamat ako dalsie auto . Niektori ludia nemaju co jest a ty chces mat na svojej felici a fabii rovnaku SPZ
fatomar
6.9.2016 13:07 | |
+2 -1
ale ved ta moznost uz existuje aj teraz, do 23h59 mozes zaplatit dialnicnu znamku a nemusis zaplatit ziadnu pokutu.
elban
6.9.2016 09:04 | |
+12 -8
a hlavne treba zacat pokutovat ludi ktory nevedia ako sa ma jazdit v stredovom pruhu. mna ide niekedy medzi BA a TT roztrhnut
elban
6.9.2016 09:05 | |
+5 -5
ktori
Carlo73
6.9.2016 10:14 | |
+7 -1
A ako sa má jazdiť v strednom pruhu? To nevieš také ľahké? Tak ako aj v pravom a aj v ľavom, ideš stále rovno. Otázne je iba, kedy tam jazdíš. Ja napríklad vtedy, ak je v pravom pruhu rýchlosť obmedzená na 80 km, vtedy automaticky prechádzam do stredného a idem tam 110 km/h.
travex951
6.9.2016 10:42 | |
+4 -1
presne tak , v pravom pruhu 30 kamionov a znizena rychlost a ja za nimi pojdem cely cas, aby bol elban spokojny .
mino0091
6.9.2016 12:35 | |
+3 -1
myslím ,že v prvom rade by mali pokutovať tých ,kto tejto stavbe dal štatút dialnice, je protiprávne na tejto ceste vyberať dialničné poplatky , ked aj jej značenie je stavebné....koľko nevynných životov na tom krátkom úseku bez odstavného pruhu muselo vyhasnúť len preto ,že je tam stav ,taký aký je....a ten sredový pruh mnoho vodičov považuje za najbezpečnejší....
kozorohx
6.9.2016 08:59 | |
+29 -2
..niekto do vas napali,znici vam auto a poistovna vam da 500 eur...pritom netreba nic vymyslat,stačí uzakonit,ze vozidlo po takejto skodovej udalosti musi prejst STK...čize poistovna bude musiet uviest cestou opravy auto do takeho stavu,ako bolo pred havariou,tym odpadne ich debi.lne natahovanie sa o amortizacie...
yokoono123
6.9.2016 10:14 | |
+1 -3
TO BY SI MAL VYMENENÉ HRDZAVÉ VECI ZA NOVÉ,POISŤOVŇA BY SKRACHOVALA!
kozorohx
6.9.2016 10:40 | |
+5 -1
yokoono123...ja netrvam na novych dieloch,ani nechcem priviesť poistovne ku krachu...ale do momentu poškodenia moje vozidlo splnalo podmienky pre prevadzku na komunikacii a malo platnu STK,havariou mi vznikla skoda a ta zanikne tým,že vozidlo je uvedene do stavu ,aby splnalo tieto podmienky a preslo STK...
Tvoj_Talizman
6.9.2016 21:56 | |
+0 -0
Zaplatíš si tú stk? Vystojíš si tam aj rad?
lentaktok
6.9.2016 08:48 | |
+9 -3
ja by som tie zakony este sprisnil a este zvysil pokuty az do nebies, pretoze aj hlupost velkej casti motoristov tam siaha. Nebyt mojich ostrazitych reakcii, uz by som davno prdel do hliny a to len vdaka ***om za volantom nebezpecnej zbrane. automobilu
BuducnostLopey
6.9.2016 08:42 | |
+6 -5
tupci robia zakoni ale pravda je taka ze asistenti ich usmernuju a hlavna vec ze nevedia zrusit imunitu smrady
mppm1
6.9.2016 08:25 | |
+23 -4
matematika nepustí. ked chce štát vybrať peniaze na dialnice, tak to môže urobiť cez dialničné poplatky, alebo pokuty. kedže slovensku vládnu zlodeji, tak súcitia s inými zlodejmi, ktorí jazdia bez poplatkov po diaľnici a preto im znižujú pokuty. Chýbajúce peniaze vyberú od poctivých vodičov, ktorí si kupujú známky na diaľnicu. a problém je vyriešený.matematika nepustí....
yokoono123
6.9.2016 09:55 | |
+6 -3
KEĎ BUDE VLÁDNUŤ AJ OPOZÍCIA,ZLODEJI SA NÁJDU - ONI NEKRADNÚ PRE STRANU,KRADNÚ PRE SEBA,TAK JE TO!JEDINE OZNÁMENIE ZLODEJSKÝCH JEDNOTLIVCOV POMôŽE,ALE MUSIA BYŤ DôKAZY !INÁČ JE TO LEN HRUBÁ POLITIKA OPOZÍCIE PROTI VLÁDE!
Jozef.Vojtek
6.9.2016 08:16 | |
+22 -4
Nesúhlasím so znížením pokuty za jazdu na diaľnici na čierno - bez zaplatenia poplatku. Zákon platí - treba ho dodržiavať a nevychádzať v ústrety bezohľadným vodičom, či majiteľom vozidiel zmenou zákona! V štáte je istotne viac dôležitejších problémov, ktoré treba riešiť a nie neustále vychádzať v ústrety takým čo nedodržiavajú zákony a predpisy. Trochu ironicky poznamenávam: Možno by bolo najlepšie poplatky za diaľnicu zrušiť, netreba potom ani kontrolórov, vyberačov pokút a tieto voľné kapacity ľudí využiť pre opravu našich Samá Jama ciest I. a II. triedy. Možno by bolo lepšie zrušiť aj zákony a zákonodarcov, nemuseli by sa zákony dodržiavať, nebolo by čo porušovať.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×