Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Ako odhaliť problémy, ktoré trápia vaše brzdy?

28 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
pokemon5
19.4.2016 00:35 | |
+1 -0
Poznane to hlavne pokrutene kotuce :D
blv2
19.4.2016 12:57 | |
+0 -1
Pises somariny!!! o brzdach nemas ani sajnu... Na Slovensko sa dovaza odpad pretoo sa vam zvlnia kotuce, original TRW je vyrobene v nemacku dava sa do prvovyroby niektorých automobiliek. co ti predaju u nas v obchodoch je bordel, to sa hned pokruti!!! Ja radsej montujem kvalitne brzdy co mam otestovane a nic sa na nich nekazi! Ja brzdim na svojom aute ostro a nikdy sa mi nepokrutili, ked slabucko brzdis tak ti skorej skoroduje kotuc a mozes ho vyhodit!!! Nepouzivajte nekvalitne a lacne brzdy s tými su len problemi!!!
kjaku
24.4.2016 18:51 | |
+0 -0
hlavne ked sa kupuju ojazdene tak to treba kontrolovat ked to kupujete v bazari lebo na to presne ludia zabudaju.
FocalNicko
18.4.2016 21:19 | |
+2 -5
Fatálne k o k o t s k ý článok
LosCanarias
18.4.2016 15:33 | |
+6 -0
Najlepsie su platnicky so signalizaciou opotrebenia, kde kontrolka zacne svietit pri opotrebovani menej ako polovicky oblozenia.
smedvaja66
18.4.2016 19:50 | |
+1 -3
Pri opotrebovani MENEJ ako polovicky - to je okamzite po namontovani novych, vtedy je opotrebovanie nulove, co je urcite menej ako polovicka.
maher
18.4.2016 15:23 | |
+2 -0
docela fajn návod ako správne zabehnut brzdy http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu
FCBGabo
18.4.2016 17:22 | |
+1 -5
"Nepřetěžovat brzdy prvním 200 km. " o tom som písal že všetci žijete v dobe škody 120 ked mám na aute brzdy o veľkosti 398x30mm myslíš že jemné brzdenie mi pomôže??***!treba to poriadne rožeraviť aby si sadlo
maher
19.4.2016 07:29 | |
+1 -0
tak si ich zapeč hneď na začiatku je to tvoja vec a je mi úplne jedno keď sa kvôli tomu niekde vysypeš. a len taká malá pikoška to že sa zmenila veľkosť kotúča nezmenilo vlastnosti opotrebenia len zvýšilo účinnosť bŕzd a stále ich treba trochu obrúsiť než ich zapečieš vieš to nie sú V braky z bicykla kde musíš odrať len gumu aby sadli
galand
18.4.2016 09:07 | |
+24 -2
obrovske rady,ziskal som tolko poznatkov,asi otvorim servis D
prememe
24.4.2016 20:31 | |
+0 -0
a potom rovno autobaza a mozes predavat jazdenky a budes davat ludom rady a nakoniec budes mat siet jak acko kade tade :)
falko126
18.4.2016 08:27 | |
+10 -1
Asi som uplne bl-by, ale vysvetlite mi toto niekto do ludskej reci: "Brzdite až takmer do zastavenia, stlačte spojku a nechajte auto dobehnúť. Ak auto spomalí s ľahkým šklbnutím, bolo by dobré navštíviť servis."
DusanDusan
18.4.2016 13:57 | |
+10 -0
Ja som to pochopil tak, že keď si si už istý, že auto zastane svojvoľne, máš pustiť brzdu a čakať, akým spôsobom auto zastaví. Ak zastaví plynulo, brzdy máš v poriadku. Ak jemne na konci šklbne, tak sa niektorá brzda neuvoľnuje poriadne, teda stále zostáva kontakt medzi dvoma trecími plochami.
FCBGabo
18.4.2016 07:38 | |
+9 -7
Mali ste radšej napísať ako správne zabehnúť brzdy lebo 98% ľudí si stále myslí že jazdia na škode 120 a brzdy sa zabehnú že prvých 100km jemnne brzdím čo je hlúposť
adcneam
18.4.2016 09:24 | |
+2 -5
to by sa vazne hodilo lebo uz som sa stretol aj stym ze treba poriadnu z prvej dupnut na brzdu nech zablokuje kolesa :D vtedy su naozaj dobre nahodene kotuce aj dobre odvzdusnene :D komedia na*** :D
FCBGabo
18.4.2016 10:14 | |
+8 -6
Smej sa..ale to je správny návod :) Zabehnutie brzd po správnosti má byť ostré brzdenie (s vypnutým ABS) z 100km/h na 30km/h a toto opakovať 6-8 krát aby si platničky sadli následne NESMIE opakujem NESMIE byť rýchlo schladený žeravý kotúč pretože sa zvlní...Robím to už myslím 6 rokov a nikdy a mi na žiadnom aute nič nezvlnilo
FCBGabo
18.4.2016 10:21 | |
+4 -6
PS: veľa ľudí má zvlnené kotúče ani o tom nevie pretože nejazdia v rýchlostiach kedy sa to prejaví..Ak mám požičané auto a letím po dialnici kde pri 160tke jemne stlačím brzdu tak väčšina hádže
DusanDusan
18.4.2016 13:47 | |
+3 -0
No ja mám asi zvlnené kotúče, lebo s vyváženými kolesami mi pri brzdení na diaľnici jemne kmitá volant. Brzdy sú úplne nové a nič extra som s nimi na zabehnutie nerobil. Tak nejak očakávam, že keď si dám v servise vymeniť brzdy, že zabehnutie spravia za mňa, alebo ma aspoň poučia, čo mám robiť. Nepovedali mi nič, tak som ani nič nerobil.
FCBGabo
18.4.2016 13:51 | |
+4 -2
daj si najprv skontrolovať vôľu v ramenách,čapoch,tyčky stabilizačné... V servise sú *** vo väčšine servisov nič poriadne urobiť nevedia fakt česť tým ktorý vedia poradiť ked sa opýtaš
DusanDusan
18.4.2016 13:59 | |
+3 -0
Hlásil som to v servise. Aj sa servisák bol previezť. Závada sa neprejavila... :D To je hláška, ktorú začínam z duše nenávidieť.
FCBGabo
18.4.2016 17:22 | |
+2 -1
to je klasická hláška ľudí čo nevedia aká je príčina
Fantinus
18.4.2016 17:36 | |
+4 -0
DusanDusan ak ti ten volant kmitá pri rýchlosti od cca 100 km/h a vyššie, tak ide jednoznačne o zlé vyváženie kolies. Mal som podobný problém vlani, keď som dal prezuť a vyvážiť letné gumy. Pokiaľ som jazdil na obecných cestách nižšou rýchlosťou, tak som nič necítil. Akonáhle som vyšiel na diaľnicu, tak som už od 100 ky cítil vibrácie volantu. Zašiel som do najbližšieho pneuservisu a zistilo sa že všetky kolesá som mal zle vyvážené. Po opätovnom vyvážení som to znova na diaľnici otestoval a už to bolo v poriadku.
dunciii
18.4.2016 23:20 | |
+0 -1
Ja som gabo menil predne komplet a nepovedali ze fest ale ze opatrne dve nadrze :-) :-) mal som par aut tiez
dunciii
18.4.2016 23:21 | |
+0 -1
Gabo na m ku bmw som este nepocull napr o skrutenom kotuci to na bicykloch mozno:-)
pokemon5
19.4.2016 00:25 | |
+1 -1
Dunci to mi je jasne ze si nepocul a ani nevedel ked si to este v realy ani za volantom nemohol sediet
pokemon5
19.4.2016 00:41 | |
+1 -1
Jemne brzdenie co nieje hlupost...mal som kotuce kde som ich hned pokrivil pri tom tvojom ako pises prudkom brzdeni..to nesme v dobe kamennej ...brzdil som v klude aby sa neznicili a vsetko ok skor dosticky odisli ako kotuce a to vyzeraju stale ako nove...treba kupit kvalitne a brzdit opatrne a ne hned nalozit a schladit inak sa dostavi k ohnutiu...a neze sadne :D to aj motor by si hned vytacal aby sadol akk novy ? :D skor hned uberies mu posmrtny balicek samozrejme to sa tyka len u obycajnych motoroch pri zavodnych mozes hned vytacat od prvej chvili..takze lovu zdar novych prudkych brzdeni vlnkave a dodrbane kotuce :D
pokemon5
19.4.2016 00:53 | |
+0 -1
Ty pises gabo tak ..prude brzdenie aby si sadli ale nie aby rychlo schladli inak sa ohnu takze mam prudko brzdit a po jazde drzat na brzde aby sa rychlo neskrutili ? Chujovina a si mal stastie ze sa ti nepokrutili ale rad im ako chces potom sa ti podakuju :D ja to robim inak a doteraz ako nove kotuce...co zas pri tom tvojom som dosiahol k pokriveniu kotucov :D sa rozpalili urobillo krasne ryhy do kotuca a uz boli viac menej na *** na druhy den krive a horsie brzdilo..takze super rada :D brzdit sa ma z lahka aby pekne sadli a sa tak rychlo neposkodili...inaksie mas 398x30mm kotuce a to mas kolesa akoze r20? Bo na r18 take kotuce ani nedas a podalsie na c300 nvm ci take davali od serie ja mam r18 300x30mm kotuc velky ako r14 koleso...
FCBGabo
19.4.2016 04:59 | |
+0 -2
máš ich rozžeraviť a potom pomaličky schladiť čiže neprejsť cez vodu ani nič len sa túlať napr 50tkou po okreske chvíľu nech klesne teplota čomu nechápeš?Ano,pretekárske autá majú iné brzdy ale sú na podobnom princípe to si myslíš že pred každým pretekom si krúžia 100km po parkovisku a jemnne brzdia???Nie proste tomu dupnú a behom 2km majú zabehnuté brzdy
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×