Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tesla Model 3: Lacný elektromobil je tu

57 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
justin1976
3.4.2016 08:18 | |
+2 -1
Nechapem prečo idu do vyroby elektriky,keď su ine alernativy,než to,,napr.voda,,urcite baterie nie su buducnost,,jedine,že by v yate vydrzali min.20r. a mali dojazd aspon na jedno nabitie 1000km
soul001
3.4.2016 00:32 | |
+0 -1
Som zvedavý, koľko desiatok tisíc eur budú stáť nové batérie. Počítam, že ako päťročné jazdenky budú tieto autá v bazároch za pár sto eur, alebo nepredajné.
Mirexx
1.4.2016 20:38 | |
+12 -6
v najbližších 10 rokoch príde prudký nárast cien benzínu a nafty. Elektromobilibudú mať zelenú!
soul001
3.4.2016 00:28 | |
+3 -0
Aj elektrina bude len drahšia a drahšia. Rozšírenie kapacity prenosových sústav a výstavbu ďalších elektrární musí niekto zaplatiť.
sven01
3.4.2016 20:40 | |
+2 -0
bolo by naivne si mysliet ze v pripade rastu cien fosilnych paliv a masovemu rozsireniu elektrovozidiel by cena elektrickej energie nerastla podobnym tempom, plus kolaps elektrickej siete...skus si predstavit co by sa stalo keby u vas v Kalnej nad hronom kazdu noc sa pripojilo 1000 elektromobilov na nabijacky...
sento
1.4.2016 18:02 | |
+9 -13
sice sa jedna o komercny produkt jak *** a o nafukovanie bubliny... malo by to byt omnoho lacnejsie, vzhladom na maximalne lacnu elektroniku... co mechaniky je tam stejne len malo co... tak akoze... tesim sa velmi, ze KONECNEEEEEEEE pojdu s odstupom casu do muky vsetky smradiaci "benzinaky" a "dizlaky" ...hlavne tie udajne lacnejsie dieselove motory ktore spaluju naftu, co je vlastne len spinavy produkt ziskany priamo z ropy naproti "vycistenemu" benzinu ziskavanemu taktiez z ropy komplikovanym sposobom... konecne sa svet pohne dopredu, skoda len ze sa ja uz nedozijem toho, ked na svete nebude jedineho spalovacieho motora likvidujuceho Ozon v atmsfere nasej Zeme (aj tak potrva aspon 100 rokov, nez sa zase nasa atmosfera Zeme sama "napravi";)
palko95
1.4.2016 21:20 | |
+11 -0
ano je to super ze v mestach nebude smrad so spalovacich motorov otazne je akym sposobom sa vyrobi dana el. energia aj ja som fanusikom elektromobilov ale ked sa povie A treba povedat aj B
qwasance
2.4.2016 07:07 | |
+2 -0
Tiež fandím tomuto auto. Elektronika nebude ale až tak lacná záležitosť. Sú to batérie, ktoré robia potiaž pri stanovení ceny a ich nezvládnutá technológia výroby. Pripomína mi to začiatky výroby LCD displayov, čo už dnes ani iné obrazovky snáď ani nedostať kúpiť. Veľká zmetkovitosť výroby v začiatkoch, polovica výroby šla do odpadu ako nepodarky a vysoká cena tých niekoľkých úspešných kúskov čo bolo možné predať, mala kryť náklady na výrobu túch kusov, čo skončili v odpade. Tiež náklady na vývoj a prípravu sériovej výroby.
golyer
1.4.2016 15:37 | |
+8 -10
noo ,mne sa lubi.. z tych elektrickych najlepsie co moze byt.. nie jak tie male prditka co chodia po meste ze eco auta a vyzera to jak rikša - len ja a nákup- a nic viac.. toto by som bol sefko keby na takomto jazdim potichucky, ani babyk by som nepobudil :) ale na to si musim dockat kym budu mat aj nejake v bazaroch , kym ti prvi slovaci co kupili budu posuvat dale a namiesto 30dam 15 v acku a mam lepsie jak diesel
nocnyjazdec
2.4.2016 01:29 | |
+1 -0
fuha kks. mas to ale uz premakane vymyslene. kks. nie si ty nahodou genius?
soul001
2.4.2016 23:57 | |
+6 -0
A ďalších 15 si odlož na nové batérie.
sven01
3.4.2016 20:44 | |
+3 -0
veru je t uzasna predstava. kupis za 15, baterky vymenis povedzme za 5 nejaky repas mozno bude dovtedy, to si na 20 tis a budes na jedno nabitie schopny prejst hadam aj 300km...to je uzasna predstava...
MMedea
1.4.2016 15:24 | |
+17 -20
Pohľad na presklenú predajňu s uhladeným logom a zástupom "veriacich" túžiacich vložiť svoje peniaze do rúk svojho "spasiteľa". Hm, čo mi to pripomína? Aha, už viem! Predsa predajne Apple, ďalšieho amerického výrobcu predražených zariadení, ktoré sa veľmi rady a rýchlo vybíjajú. Jedno sa tým Američanom musí nechať, sú skutoční majstri marketingu.
Terradyn
1.4.2016 15:39 | |
+29 -8
preto su to elektricke auta s najvacsim dojazdom z pomedzi vsetkych a preto chcu za auto co je velke asi ako octavia menej, nez citroen za prditko Czero a obdobne elektro auta, co maju dojazd 60km, stoja 50tisic a nabijas ich 8 hodin a ziadne rychlonabijanie a vlastna siet nabijacich stanic, kde si moze majitel dobit auto sa nekona... presne o tomto je aj apple...
MMedea
1.4.2016 16:05 | |
+17 -22
Za tú istú cenu ti každý výrobca ponúkne auto s dojazdom 800 až 1000 kilometrov, ktoré si môžeš "nabiť" v každej druhej dedine za 5 minút. Môžeš si ho "nabiť" v Paríži, ale pokojne aj na rumunskom vidieku. Stačí použiť správnu technológiu - motor s vnútorným spaľovaním. Citroen, Nissan a i. vyrábajú elektrické autá ako malé, mestské prdítka, pretože ako skúsení výrobcovia automobilov vedia, že to je zatiaľ pre ne jediné rozumné pole pôsobnosti, kde limitovaný dojazd a zdĺhavé nabíjanie nepredstavujú výraznejší hendikep. Apple a Tesla majú spoločné to, že prinášajú samúčelnú inováciu bez reálneho prínosu užívateľskej hodnoty pre bežného užívateľa. To všetko na úkor reálnej využiteľnosti, ktorá je v oboch prípadoch obmedzená vybíjaním batérie. Na čo je Tesle 500 koní, keď aj tak končí v pravom pruhu plaziac sa osemdesiatkou v aerodynamickom tieni nejakého kamionu len preto, aby sa vôbec dostala domov??? Tak isto tá vlastná sieť nabíjačiek je pre mňa asi rovnako zaujímavá, ako ceny benzínu vo Venezuele - Je to síce pekné, ale mne je to tu na nič, keďže je to za oceánom. Tesla aj Apple stavajú marketing na istom pocite privilegovanosti, ktorý dávajú svojim majiteľom. Ten sa ale veľmi ľahko stratí spolu s energiou v batérii.
MMedea
1.4.2016 16:07 | |
+13 -13
No a samozrejme v prospech Tesláckeho marketingu hrá aj ilúzia toho, že "budeme jazdiť zadarmo".
RandyRimer
1.4.2016 19:15 | |
+1 -4
Teba stále neprevalcovalo SUV-čko?
FreeBird11
1.4.2016 22:04 | |
+9 -7
utahujes si z dvoch spolocnosti ktore spravili/robia revoluciu vo svete .... dam ti radu, ostan v tej zaprdenej dedine, kludne aj na Slovensku, a nemontuj sa do veci ktorym nerozumies
MMedea
2.4.2016 00:33 | |
+9 -4
Uťahujem si hlavne z klientov dvoch spoločností, ktorí sa nechali poblázniť obrovským marketingom, ktoré tieto produkujú okolo svojich výrobkov. Chceš nazvať elektrické auto revolúciou??? Elektrické auto poháňané energiou z batérii je vynálezom z devätnásteho storočia, ktorý sa periodicky po nejakom čase vždy snaží vrátiť na scénu a urobiť "revolúciu". Podotýkam, že neúspešne. Obmedzený dojazd a nutnosť zdĺhavého nabíjania sú nielen nepraktické, ale aj oberajú elektrické auto o aspekt pocitu slobody, ktorý človeku osobný automobil poskytuje. Od plánovania zastávok a hľadania nabíjacích staníc je už len kúsok k hľadaniu spojov verejnej dopravy, od otravného čakania na nabitie auta je len kúsok k otravnému čakaniu na vlak, či lietadlo. Ničím z tohoto ma auto obťažovať jednoducho nesmie! Chceš hovoriť o ekologickom aspekte??? Čo sa vlastne zmení? Namiesto odpadu v podobe oxidov dusíka a uhlíka budeme našu zem zaťažovať odpadmi zo spracovania batérii, alebo len presunieme vznik jedovatých oxidov zo zadku svojho auta na elektrárenský komín. Drancovanie zeme kvôli ťažbe ropy zmeníme na kopanie obrovských povrchových baní na ťažbu lítia. Zase tu je tá istá otázka, ako pri rope. Koľko nám to lítium vydrží? Chceš chváliť niekoho za revolúciu? Toyota má v sériovej výrobe auto na vodíkové články. Auto, ktoré nepotrebuje šialene veľké lítiové batérie, auto, ktoré natankuješ rovnako rýchlo, ako benzínové, auto, ktorého jediným odpadom je čistá pitná voda a jazdí na niečo, čoho množstvo je prakticky neobmedzené a nevyžaduje si žiadnu ťažbu. To, je pokrok, to je budúcnosť! A tú majú na svedomí osvedčené automobilky ako Honda a Toyota!
MMedea
2.4.2016 00:52 | |
+5 -3
So spoločností Tesla ani Apple si neuťahujem. Ako som už napísala, sú to skutoční majstri marketingu a propagácie svojich produktov. Ťažko povedať, či na tomto poli dosiahli revolúciu, avšak osobne obdivujem majstrovstvo, ktorým dokážu donútiť ľudí kupovať tie nebotyčné nezmysly, ktoré vyrábajú.
dunciii
2.4.2016 08:41 | |
+0 -2
apple ma komplet svoj program System pre svoj vyrobok takze nechapem co to ma s marketingom a USA a neviem co lahko sa predava ked je nieco jednoduche a dobre .-)
dunciii
2.4.2016 08:48 | |
+3 -1
medea potom aj ziarovku nepotrebuejes Doma v obyvacke staci stale sviecka ? .-) ak chapes co tym chcem povedat .-)
MMedea
2.4.2016 12:09 | |
+4 -0
Dobre, že spomínaš žiarovky a sviečky. Jednou z hlavných nevýhod sviečky je skutočnosť, že oproti žiarovke vydrží len veľmi málo, potom sa musia pracne vymeniť. Naproti tomu žiarovku tam natočím raz, vydrží strašne dlho a jej výmena zaberie len moment (nemusím čistiť svietnik od vosku napr.) Nieje náhodou batériový elektromobil tá sviečka??? Koniec koncov, v prvých rokoch 20. storočia sa predalo viac elektromobilov (Baker, Detroit Electric) než áut s vnútorným spaľovaním. Až "skultúrnenie" a zdokonalenie spaľovacích motorov viedlo k tomu, že úplne vytlačili elektromobily z trhu. Ak sa im kvôli niečomu nepodarilo vrátiť späť a uchytiť si seriózny podiel na trhu, tak je to práve limitovaný dojazd a zdĺhavé nabíjanie, ktorých kombinácia obmedzuje majiteľa v štýle:"Máš toľko a toľko dojazdu, potom musíš čakať". Tento problém Tesla nerieši, len ho zmierňuje. Ak niečo rieši nedostatky pohonu elektromotorom, tak práve vodíkové palivové články, ktorými sa Tesla nezaoberá.
dunciii
2.4.2016 13:57 | |
+0 -2
a to ma tesla vyriesit za mesiac to nabijanie nejka sa zacinalo aj s tou ziarovkou :-) ?? a mas smartfon ? .-) ci aj to aplle zle vlastne cele navrhlo :-) ci mas android android nikdy nemoze byt lepsi lebo sa dava do vsemoznych znaciek a ios je iba do jedneho zariadenia takze je to kompatibilnejsie ci sa mylim ? .-) ja mam rad osobne nove veci nestranim sa som moderny .-9 aj ked nemusim vsetko mat jasne ze prvy .-) a hej hej elektricke BMW 2 jka zu na Olympiade isla hej viem plny kufor baterii :-)
dunciii
2.4.2016 14:03 | |
+0 -0
ok pootm ale ziarovka a Xenon , Xenon a led ,led a laser .-) takze kde na ziarovke ostaneme .-) ??
soul001
3.4.2016 00:20 | |
+1 -0
MMedea, dokiaľ bude najlacnejšie vyrábať vodík z ropy a uhlia, vodíkové auto nebude lepšie (ekologické) ako elektrické na baterky. Len ho rýchlejšie natankuješ. Ale ten dojazd bude podobný elektrickému, vďaka malej hustote energie vo vodíku.
domino2301
3.4.2016 09:05 | |
+2 -3
Ak by nebolo spoločností ako Apple alebo Tesla, tak sme stále na úrovni z 50-60 rokov. Na počiatku spoločnosti Apple si nevedeli zavedené značky ako HP alebo IBM predstaviť, že by mali úspech s predajom osobných počítačov. A aj hľa, čo sa stalo. Počítač má dnes už skoro každá domácnosť v rozvinutých krajinách. Alebo ovládanie myši: kedysi manažéri Xeroxu povedali to nemôže mať úspech, a dnes si v podstate prácu na počítači bez myši veľmi predstaviť nevieme (áno je tu touchpad a dotyková obrazovka). Alebo smartphone. Pred vydaním iPhone s iOS mal mať Android stále ovládanie tlačidlami a žiadnu dotykovú obrazovku (teda taký novší Symbian S60). Ale ako náhle Apple ukázal, že sa to dá bez dotykového pera a tlačidiel, prišla "revolúcia". To isté Tesla. Kým neprišla Tesla na trh, nikto si nevedel predstaviť, že by mohol mať elektromotor tak vysoký výkon pri tak nízkej hmotnosti (hovorím o samotných motoroch nie batériách). A pritom tu ten patent na motory od Nikola Teslu boli od konca 19 storočia. Všetci do tých svojich hybridov dávali konvenčné ťažké elektromotory. Alebo dojazd. Kým sa tu neukázala Tesla, nikto z štandardných značiek nemal odvahu spraviť elektromobil, ktorý by dokázal prejsť viac ako len na nákup a späť aj to s dobýjaním kým nakupujete. Tesla ale všetkým ukázala, že sa to dá inak. Že batéria môže mať slušný dojazd. Že nie je nutné aby kvôli batérii nebol dostatočný kufor. Jednoducho štandardné firmy sa boja riskovať. Apple a Tesla založili svoje podnikanie na riskantných projektoch a tak ich nebrzdia akcionári, ktorí dobre vedia do čoho išli. Naopak pri značkách ako VW, Audi, BMW, Mercedes, Opel, Peugeout a mnohé iné, nie sú investori taký zhovievaví k experimentom a preto tieto firmy radšej budú rozvíjať existujúci koncept.
MMedea
3.4.2016 11:12 | |
+3 -0
soul001: Takto položený argument o ekológii nedáva veľmi zmysel. Aj elektrická energia, ktorou nabíjaš baterkomobil môže pochádzať zo spaľovania uhlia, biomasy, plynu, či rozpadu uránu, takže v konečnom dôsledku tiež nemusí byť nutne považovaná za ekologicky prijateľné riešenie. Tak, ako elektrinu do batérii môžeš vyrábať ekologicky, tak môžeš ekologicky prijateľne vyrábať aj vodík. Práve to "akurát ho rýchlejšie natankuješ" robí obrovský rozdiel čo do užívateľskej hodnoty vozidla. Je totiž obrovský rozdiel mať "plnú nádrž" za tri minúty (čas, ktorý uvádza Toyota ako čas potrebný pre plné natankovanie Toyoty Mirai), alebo za 75 minút (čas, ktorý uvádza Tesla na svojich stránkach ako čas plného nabitia batérie 90kWh pomocou nabíjačky Supercharger). Nehovoriac o tom, že batérie majú už takto obrovskú hmotnosť a rozmery, pričom nádrž je možné vhodne zväčšovať a jej hmotnosť nieje nijako významná.
dunciii
3.4.2016 11:44 | |
+1 -0
medea Domino reagoval na to co si napisala :-9 asi toto svojim prispevkom .-) Uťahujem si hlavne z klientov dvoch spoločností, ktorí sa nechali poblázniť obrovským marketingom, ktoré tieto produkujú okolo svojich výrobkov
dunciii
3.4.2016 11:47 | |
+1 -0
ja si utahujem z ludi co maju uslachtily plast za cenu 900 euro ,to je Samsung :-) Samsung ktory od klimy tiez nic moc chladnicky a 1300 eurove pracky za to Mama miele zu teraz robi aj trelefony co stali kedysi 130 euro :-) vlastne android si kupis doladeny a v umelej krabici za 900 super a to je ako co ?? .-9 neni Marketing ?`oni este aj dokazu kupujucim natlacit, ze su naj a lacny, aplle aspon jasne dava najavo ze su premiovka .-)
MMedea
3.4.2016 11:50 | |
+3 -0
domino2301 Vykazuješ presné črty človeka, ktorý je zmanipulovaný práve tým majstrovským marketingom, ktorý som tu spomenula. Žiješ v ilúzii, že tieto spoločnosti skutočne zmenili, či posunuli svet. Myš nieje vynálezom Applu, jej korene siahajú až do druhej svetovej vojny. Nebudem to tu celé rozpisovať, stačí si nájsť históriu počítačovej myši na anglickej Wikipédii. Tak isto, ani osobný počítač nieje vynálezom spoločnosti Apple, rovnako, ako ním nieje ani dotykový display, ani telefón s rozšírenými možnosťami využitia. Dobre, že spomínaš práve typický moderný "smartphone", pretože práve ten je ukážkovým príkladom samúčelnej inovácie. Dovolím si tvrdiť, že prevažná väčšina ľudí na týchto telefónoch nerobí nič také, čo by nezvládali pokročilé tlačidlové telefóny so Simbianom, či Blackberry. Napriek tomu "živíme" obrovský dotykový display a silnú výpočtovú kapacitu, ktorú reálne nevyužívame. V podstate sú dotykové telefóny v tomto veľmi podobné Tesle. Tesla aj moderné dotykové telefóny ponúkajú vysoký výkon, ktorý je väčšinou prebytočný. Ak sa náhodou rozhodneme tento výkon využiť, prídeme vo veľmi krátkom čase o veľkú časť výdrže batérie, čím stratíme schopnosť využívať zariadenie na jeho primárny účel. Jednoducho ak na tom dotykovom mobile spustím na istý čas náročnú aplikáciu, rýchlo sa mi vybije batéria a následne nebudem môcť telefonovať. Podobne ak v Tesle predvediem maximálne možné zrýchlenie, stratím značnú časť dojazdu a možno sa nedostanem domov. Spomínam si, že kedysi mi mobilný telefón vydržal celý týždeň bez nabíjania. Vďaka Apple a tomu, že svojim marketingom presadil svoju "inováciu", si nabíjam mobil prakticky denne. Och, ako som im len vďačná za tento úžasný prínos..... Firmy ako Tesla a Apple neprinášajú reálne nič prínosné, využívajú majstrovský marketing na to, aby ľudí naučili kupovať si veci, ktoré reálne nepotrebujú, ktoré sú založené na vynálezoch niekoho iného.
MMedea
3.4.2016 11:58 | |
+1 -0
duncii: Samozrejme, že na trend, ktorý nastavilo Apple s telefónmi sa vrhli rýchlo aj ostatní výrobcovia. Človek, ktorý je dostatočne hlúpy na to, aby dal 900€ za TELEFÓN je veľmi vďačným klientom pre každú spoločnosť. Tu by sa dala nájsť analógia s BMW X6 a jej kópiou od Mercedesu či plánovanou kópiou od Škody. Vždy je veľmi jednoduché robiť marketing niekde, kde absentuje racio a zdravý rozum.
MMedea
3.4.2016 12:04 | |
+0 -0
domino: Ešte niečo. Samozrejme, že žiadna automobilka nesmerovala svoju snahu smerom k vývoju niečoho, čo je prakticky nevyužiteľné. Akokoľvek logicky sa na to pozrieš, elektromobil má uplatnenie len na vozenie sa v meste na nákupy. Koncept elektromobilu ako veľkého,luxusného a rýchleho auta je až tragikomicky nelogický.
soul001
3.4.2016 12:32 | |
+1 -0
MMedea, to, kde sa berie elektrina do baterkáčov som ani nepokladal za potrebné spomínať. Skôr som sa zameral na tú vodíkovú technológiu, o ktorej si mnoho ľudí myslí, že by sa jednoducho štiepili molekuly vody a je energie nadostač. To, kde tú energiu na štiepenie zobrať, už nedomyslia. Ďalším problémom je nedostatok platiny na výrobu palivových článkov. Jednoducho jej nie je na svete dostatok pre významné množstvo áut. A aj jej cena je obrovská. Možno sa to podarí s oxidmi céru, s ktorými teraz experimentujú, ale nemá to zatiaľ takú efektívnu životnosť, ako platina. Preto ani baterkáče ani vodíkové palivové články nevidím ako blízku budúcnosť. V štádiu sľubných experimentov je atómový pohon paládiom. Náplň na 500 tis. kilometrov by stála asi 1 euro a reaktor má momentálne pár sto kíl (pracuje sa na jeho zmenšení), rádioaktivita je tak slabá, že sa dá odtieniť hliníkovou fóliou, takže ani pri dopravnej nehode nehrozí nebezpečenstvo zamorenia.
domino2301
4.4.2016 09:57 | |
+0 -0
MMedea: nikde vo svojom komentári som nepísal že Apple vymyslel PC alebo myš. Práve naopak, poukazujem na to, že tieto veci už boli k dispozícii skôr, ale tí skontnatelí businessmani to nechceli presadiť, tak to musela urobiť firma ako Apple. Pri Tesle je to podobné. Zabehnuté automobilky nemali záujem meniť status quo a tam musela prísť nová spoločnosť, ktorá robí poriadny vietor. Ako Apple tak Tesla určite nemajú produkty, ktoré by človek vyslovene potreboval, ale povedzte mi ako inak ako na prípadných omyloch a predimenzovaní sa dá zistiť čo je vhodné pre priemerného človeka. Proste štandardné firmy nikdy nič neposunú.
Stefan499
1.4.2016 15:15 | |
+9 -15
Americká Šopa
eurome
1.4.2016 15:08 | |
+12 -9
LACNY??? to je Aprilfool,alebo ste v novej vlade,kto si moze dovolit taketo auto,no co uz
Terradyn
1.4.2016 15:40 | |
+13 -5
pozri si kolko stoja ine elektro auta co maju dojazd pod 100km a su mensie ;)
Jerdna
1.4.2016 14:30 | |
+16 -12
Pokiaľ bude na svete ropa z nej koristiaci miliardári, tak elektromobily nemajú šancu preraziť a budú stále násobne predražené.
Gitarista-Pista
1.4.2016 20:36 | |
+4 -2
v najbližších 10 rokoch sa očakáva prudký vzrast ceny benzínu nafty ropy, elektromobily budú mať zelenú !
chrapun1710
1.4.2016 13:34 | |
+11 -8
Toto bude od dva a pol roka moje nove firemne auto.
kidon
1.4.2016 13:09 | |
+21 -22
Dať zálohu za auto, ktoré zákazník ani nevidel (a vôbec sa v ňom už nepreviezol), to môže urobiť len pacient. Môžme len závidieť Tesle takých zákazníkov :-D
dunciii
1.4.2016 14:08 | |
+3 -14
ja zu som aj poslal peniaze do nemecka predajcovi ani som Auto nevidel len na nete .-)
kruce
1.4.2016 14:11 | |
+6 -4
predpredaje su bezne aj u inych automobiliek(mozno vsetkych). dnes uz vyslovene zle auta snad ani niesu. a keby sa ti nepacilo, kym na neho cakaju rady, do minuty ho predas, este aj so ziskom..
Terradyn
1.4.2016 14:47 | |
+7 -2
Kidon, je to bezna vec... kolkokrat uz aj ako maly chlapec, som si cital o autach v SPEEDe alebo AUTOMOTO o nejakom modely v obmedzenej vyrobe 400,500 alebo aj 800 kusov s tym, ze uz su vsetky vypredane v case ohlasenia, ze sa novinka dostane aj do vyroby... este ani linky neboli pripravene na vyrobu vozidla, no uz bolo vypredane. Sice tu vravim o luxusnych a sportovych autach, ale kazdy kto viac sleduje TESLA a to ludia co si ju uz objednali asi sleduju, tak vedia, kedy sa zacne vyrabat, ktore trhy su prioritne s tym, ze o modely a jeho cene sa hovori, uz skoro dva roky. Takze cim skor objednas, tym skor ti auto dorazi. Ziadny pacienti, skor ludia co si to vedeli zratat, lebo sa ocakavalo, ze bude vela objednavok a zda sa mi,ze zavod este nieje postaveny... mal by sa vyrabat v Cine
dunciii
1.4.2016 13:04 | |
+2 -8
kokso toot hocikde aj na fb je len tu somariny .-) panvice nalepene na podvozku .-)
dunciii
1.4.2016 13:04 | |
+1 -5
http://www.stern.de/auto/porsche-911-gt3-rs--mechaniker-versenkt-250-000-euro-porsche-in-k­anal-6771264.html
fatwilly
1.4.2016 12:15 | |
+26 -2
No lacny pre krajiny s normalnym platom... Pre bežneho Slovaka s 500-600 eurovym platom je aj 30 000 eur pre auto nekrestanska cena... Inač Model S je podla mna najkrajšie nove seriove auto... Toto je tiež pekne ale "čumak" sa mi u S-ky viac pačil...
dunciii
1.4.2016 14:07 | |
+2 -23
ty necitaj potom taketo casopisy a nekukaj obrazky ked stale bdues porovnavat s platom .-)ved ked zarobis 600-700 aj manzelka tka spolu sa da aj nie ??
jpogadl
1.4.2016 15:38 | |
+7 -8
mal si sa lepšie ucit
dunciii
1.4.2016 10:57 | |
+8 -11
toto vazne rozmyslam ze by som si kupil raz :-)
mrvs
1.4.2016 11:48 | |
+8 -6
Duncii to snad nie sak to nema ani zvuk
RandyRimer
1.4.2016 11:56 | |
+8 -3
mrvs.Práve o to ide...
dunciii
1.4.2016 12:34 | |
+4 -11
mrvs jasne ze ma to caka ja sa tomu nebranim .-) mam rad nove veci .-)
mrvs
1.4.2016 13:51 | |
+8 -1
Duncii no ja si auto bez zvuku neviem ani predstavit citil by som sa asi ako v elektricke alebo v trolejbuse tak cestuj radsej mhd bus to mat lecnejsie 😉
dunciii
1.4.2016 13:55 | |
+3 -8
ved som sa vozieval ako direta v trolejbuse aj elektricke hehe a nebolo to zle :-) len revizori mi tam vadili hehe
mrvs
1.4.2016 20:49 | |
+1 -0
Zmija nooo retarda mas v trenkach a chudak je a bol tvoj dedo z kysaku co vsetko prechlastal
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×