Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : 10 áut s najčastejšie stočenými kilometrami

50 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
pista43
18.2.2016 23:50 | |
+12 -1
V dnesnej dobe uz by nemalo byt problem zistit stocene km A za to by sa malo trestat.V obchode ak zakaznik ukradne tovar za 5 eur ,je sudne sthany O kolko okradene predajca ,zakaznika ak odpise 100 a viac tisic km? To uz zakon na to neni?
kar.ma
26.2.2016 14:35 | |
+6 -0
hlavne smelinarov co dovazaju auta zo zahranicia, stocia kilometre a veselo predavaju na slovensku za poriadne palky
lechero1
18.2.2016 21:43 | |
+4 -0
bude sa to robit dovtedy kym sa ako na prvu vec budu ludia pytat na to kolko to ma km. Mal som alhambru mala 13rokov ked som ju kupil a na palubaku svietilo 150 000. Len *** by tomu veril.......Nova stala do 50 000€ur, ked da niekto za auto take prachy tak na nom jazdi a najazdi minimalne 30 000 rocne.
monolop1
18.2.2016 21:46 | |
+0 -5
toto iste som videl u motoriek Suzuki v strom 650, cestovne enduro a tie na nete maju aj po 10 rokoch menej ako 50 000 km alebo aj 30 000km ...normalny clovek ked si kupi nieco na cestovanie tak to predsa nenecha stat v garazi...to iste pri autach
Nikolaj1980
19.2.2016 09:32 | |
+2 -0
monolop1: motorka je sezonna zalezitost..ja za jeden rok spravidla tiez nenajazdim 5000 km na motorke napriklad, takze 10 rocna moze mat kludne pod 50000 km
Nikolaj1980
19.2.2016 09:35 | |
+1 -0
niekedy pocet km na odometri nemusi byt smerodajny..kludne mozes kupit 3-4 rocne silne dieslove auto s 250 000 km dialnicnymi, ktore bude v lepsom technickom stave ako auto s 50 tisic km najazdenych po meste.
selecttor
4.3.2016 14:09 | |
+0 -0
Nikolaj1980 suhlasim s tebou ze n iektore jazdenky s vacsim poctom km su na tom technicky lepsienez tie s mensim. Ono hlavne zalezi ci jazdili do kopca alebo napr len dialnice. Ja som naposledy kupoval 4 rocnu mazdu v ackach a jazdim s nou uz asi 3 roky a som upln spokojny
tluschenko
4.3.2016 15:01 | |
+0 -0
jasne ze aj v ackach sa daju najst pekne kusky, ak teda nekupuje 15rocnu jazdenku, do ktorej budes urcite len vrazat
monolop1
18.2.2016 21:23 | |
+4 -1
tak tiez som uvazoval o jazdenke, ale radsej si kupim za tu istu sumu nove aj ked v nizsej triede alebo s mensou vybavou, aspon sa ma menej coho pokazit. jazdim pokial sa nezcnu objavovat poruchy..napr dacia ci renault z fabriky rovno v lpg verzii nieje co riesit ...samozrejme toto je pre ludi ktorym staci odviezt sa, nabehaju malo km a nepotrebuju machrovat....kdo na to ma si kupi luxusne
selecttor
4.3.2016 14:11 | |
+1 -1
no ja si radsej kupim jazdenku nez nove auto a hlavne chcem mat komfort, kedze robim dlhe trasy
ppRIDE
18.2.2016 19:13 | |
+6 -1
Srat luzerov stacacich, mi machrujeme kto ma viac ba tachaci (znamena lepsi sofer, kedze opotrebenie nie je rovnake u kazdeho sofera) manzelkina lancia kappa 409 tis km, kamosova mazda premacy 360 tis, moja A6 320 tis napriklad...
1cesar1
18.2.2016 18:11 | |
+0 -0
ja by som chcel vediet ako zistim či na mojom aute boli stačane KM ? diagnostika to vie zistit ? auto je z nemacka dovezene
FCBGabo
18.2.2016 19:41 | |
+1 -0
ževraj sa dá na všetkých ak sa fakt do hlbky nestahovali km ale len budíky.. Tvrdil mi to servisák Chrysleru že robil v troch servisoch ale všade sa to dá len je s tým veľ roboty tak tvrdia že sa nedá
blavacek
18.2.2016 22:10 | |
+1 -0
Ak stočil niekto km iba na budíkoch,tak cez riadiacu jednotku motora sa to dá zistiť.. Ale musíš mať dobrý program a vedieť kde hľadať..
dunciii
19.2.2016 15:48 | |
+1 -2
Vez viacere riadicky a ine veci hehe to bxva poschovavane hocikde
eminem7ex
18.2.2016 17:38 | |
+7 -0
Mna by zaujimalo ako dokazali vyratat ten pocet presne na desatiny percenta. Ved vsade sa vravi ze sa to neda presne zistit ci je stocene alebo nie. Ak sa to da zistit ci ma auto stocene km preco tuto sluzbu niekto neponuka ludom pred tym ako idu do bazaru.
stif222
18.2.2016 15:45 | |
+7 -3
nove auta robia zo zemiakovej vnate a motory maju stale menej kubikov,teda ho v no vydržia.
Rasija
18.2.2016 14:25 | |
+29 -7
Nekupujem nove ani ojazdene budem moje terašie auto platať ako na KUBE az kym sa mi nerozpadne pod nohami nedam ani cent tejto zlodejskej bande SMER-SD žiadna luxus dan registracne poplatky a tie nezmysly fuj...
pista43
18.2.2016 23:42 | |
+1 -6
Rasia Zabudol si napisat ze to chodi tie km stacat Fico Si chory clovek.Daj sa liecit.
pista43
18.2.2016 23:44 | |
+0 -6
este by ma zaujimalo ako je mozne ze na takom biedmo Slovensku,ktore tak ozobracuje Fico ,moze niekto najazdi 300-400 tisic km.Skuste si prepocitat na eura. A ze vraj bieda na Slovensku.
pista43
18.2.2016 23:45 | |
+0 -3
Rasia A ty si bol na Kube? Ako vies ake tam auta jazdia?Co ak tam plataju auta ako ty aby nekupvali zo stacanymi km?
1kocuricek1
18.2.2016 14:12 | |
+1 -19
stocene auta su pre ,,zob.ra.kov. a odkedy bude bit zobrak pana? kto to kde videl? naopak to funguje. ZAVISI OD SERVISU, CO BOLO MENEJE, auto so 400 tisic moze byt ovela lepsie ako slovenske auto so 120tisic.
resys
18.2.2016 12:46 | |
+9 -3
tu ide o to ze vela ludi si kupi radsej jazdene bmw audi superb atd. ako ma dat 20k za novu octaviu alebo fabiu ci i30...kazdy sa chce obklopovat cim honosnejsimi sidlami a vecami a pri autach sa ludia dokazu uspokojit za lepsiu cenu
FCBGabo
18.2.2016 12:57 | |
+21 -11
Ale to je spôsobné tým že nová i30,fabia či Octavia nevie ponúknuť to čo 5 ročná Audi a BMW :) čí už výbavou alebo výkonom
pista43
18.2.2016 23:48 | |
+2 -1
reys Je to pravda Na Slovensku sa kazdy chce ukazovat aky je bohac aby mu zavideli A este si kupi psa A doma si dava na ranajky 2x nic bez chleba.
pokemon5
18.2.2016 12:03 | |
+5 -2
Stacanie km je nelegalne ale za kazdu cenu kazdy chce predat za co najvyhodnejsie dost smutne treba vediet kde nekupovat auta a vediet co spravit tak aby auto bolo v poriadku vsetko sa da jednoducho zistit
peugeot2002
18.2.2016 12:05 | |
+11 -1
Ty si stále myslíš že od súkromnej osoby môžeš kúpiť lepšie a nestočené auto? Si na omyle!
Gitarista-Pista
18.2.2016 13:35 | |
+1 -5
Na stránkach http://www.stkonline.sk/overenie-technickej-kontroly-vozidla/ si vieš overiť stav kilometra a históriu vozidla . Stačí trochu rozmýšľať
FCBGabo
18.2.2016 14:38 | |
+15 -2
Gitarista: blbosť :) STK je každé 2 roky nnapr v 2014 som mal 140 tisíc km a za 2 roky som nabehal 110 tisíc km čiže reálne mám 250 tisíc km....lenže ja môžem pred druhou STK stiahnuť na 180 tisíc km a nikto nič nezistí
pokemon5
19.2.2016 14:09 | |
+1 -0
Ja dobre viem co pisem stale ked som kupoval auto som si cele obzrel a skontroloval ...ale iba od cloveka ktory ho vlastni alebo ktoreho poznam ...kamarat raz kupil medaka z blavy a si ho neskontroloval az ked prisiel domov tak zistil zo zaznamov ze to bolo taxikarske auto a malo nabehane 500 000km a stocene pod 100 000km okamzite ho predal inemu ..treba vediet kde co a od koho kupovat auto...najlepsie je kupit uplne nove a mat pokoj na dusi
dunciii
19.2.2016 15:51 | |
+0 -1
Gabo ja nezistim ze tvoje auto ma 250 000 km tak to dost nakladne bx bolo :-)
dunciii
19.2.2016 15:53 | |
+0 -1
Mudrlanti vyberem si auto napr bmw a odvezem ho pred kupou do autorizovaneho servisu bmw 80 euro to stoji s doh check a nech mi tu nik nepise ze oni nevidia ci auto ma 12000 km alebo 120 000 :-)
garminbreak
18.2.2016 08:14 | |
+3 -0
Nie je pravda, ze kilometre nerozhoduju. To platilo 15 rokov dozadu, ked auta nemali CR cerpadla, CR vstrekovace, DPF, EGR, dvojhmoty a turba. Dnes kupis auto v celkovom super stave, ktore ma zdanlivo vsetky tieto veci bez zavad. Po par sto km zistis, ze DPF sa regeneruje akosi pricasto, pritom mechanik na nom pred kupou premeral diferencne tlaky a tie boli OK. Das ho vymenit (slusny clovek) za 500 EUR, alebo vyklepat a upravit RJ (***). A jazdis dalej. Ale filter bude opat regenerovat, tentokrat nie po 100km, ale po 200, co tiez nie je vporiadku. Uz si pouceny, na fore si precital ako funguje DPF, kupil si ELM327 a za jazdy merias diferencny tlak. Zistenie - po 200 km naozaj narastie a vynuti si regen. Ale preco ? Nuz preto, ze vstrekovace maju po 200k km dost, maju poskodene ca*** od ustavicneho prehanania auta na plny plyn po nemeckych dialniciach, no neprejavuje sa to dymenim, pretoze sadze zachytava DPF. Hmmm, dalsia palka cca 150 az 200 eciek za repas jedneho vstreku a to su tam 4 kusy (obvykle). Po najazdeni 2000 km zacne spievat svoju pohrebnu piesen turbo, repasujes ho za par supov, najazdis dalsich 1000 km a turbo spieva znova, pretoze ten, kto navrhoval toho 16 ventiloveho prekliateho zabozruta 1.6HDI bol absolutny cvok a vsetko horuce strcil pred motor, trubku mazania turba dal do nevetratelnej medzery medzi blok motora a teleso katalyzatora a DPF, kde v nej karbonizuje olej a upchava ju. Po precitani mudrych prispevkov vo forach zistis, ze dalsi repas bez totalnej rozborky motora a jeho totalneho cistenia su vyhodene peniaze si povies, ze do toho uz nejdes, nechas repasovat hlucne turbo a auto strcis do Aciek. Ziadna z tychto zavad nie je pri kupe viditelna a teda nie je zistitelna, celkovy stav auta je uplne super, tak preco ho nekupit ? Nuz preto, aby to nedopadlo tak, ako som pisal. A preto neodporucam nakup jazdeneho diesla s viac ako 100k km. To iste plati o downsizovanych kosackach na travicku typu EcoBoost 1.0, 1.2TSI atd.
kroky992
18.2.2016 07:54 | |
+24 -7
Myslim ze na SK uz niekto zarobil ked preslo sledovanie a kontrola km...mozno z jednej strany je to opticky efekt na kupcov...ale myslim ze viac zalezi na stave daneho auta pretoze casto auto ktore ma zleho majitela vypada so 100tkm horsie ako auto ktore malo servis a ma 200tkm...cize pocet km nie je jasne meritko kvality...
tluschenko
4.3.2016 14:59 | |
+1 -0
Jasne, ze nie je meritkom, ja hlavne pozeram na technicky stav, ale jedine co ma serie su dovozy, kde su stocene km len preto, aby nahnali cenu a auta davaju za neskutocne palky
FCBGabo
18.2.2016 07:47 | |
+11 -9
ľudia sú zato môžu sami tak nech majú...číslo nna tacho nieje dôležité a bolo auto starané mne osobne sa len nepáči že za auto ktoré má 400 tisíc km skutočných a na tacho 180 platím toľko čo za 250 tisíc skutočných iného auta....bohužiaľ ak niekto dá auto so 400 tisíc za lacnejšie tak si ho nikto nekúpi
garminbreak
18.2.2016 11:54 | |
+8 -2
To mas rengenove oci, ze vidis do najdrahsich casti motora, ako je turbo, vstrekovace, CR cerpadlo, DPF, dvojhmota ? Dnes su OK, zajtra po najazdeni 1000 km mozu zacat nechutne problemy, ako sa uz ukrutne vela ludi presvedcilo na vlastnej kozi.
garminbreak
18.2.2016 11:57 | |
+5 -0
Auto s 200k km ma daleko vacsiu pravdepodobnost, ze najdrahsie komponenty budu potrebovat drahy repas alebo vymenu, nez v aute s realnymi 100k km. Preto ked jazdeny diesel, tak jedine do 100k km, jazdenu downsizovanu turbokosu EcoBoost 1.0 alebo 1.2TSI a podobne somariny iba ako nove, poctive atmosfery bez problemov aj s 200k km.
peugeot2002
18.2.2016 12:14 | |
+18 -1
Gabo-začo si môžu ludia? že chcú mať skutočný stav km a nie stočený?...Prepáč ale čo si napísal je kvalitná somarina že číslo na tacho nieje dôležité.Porovnaj si jazdenku so 100t km a 300t km.Ako bolo už spomínané predomnou : dvojhmota,vstrekovače,DPF,vstrekovacie čerpadlo,tlmiče,ložiská(kolesá,prevodovka,alternátor),spojka,... To je zoznam vecí ktoré sa menia pri vyšších nájazdoch ako 100t km! Keby si to zrátaš tak som vymenoval veci za cca 3000€,čo je dosť veľký peniaz ak niekto kúpi auto za 7000€ v domnení že má "poctivých" 100t km,pritom má 350t km skutočných.
garminbreak
18.2.2016 12:26 | |
+7 -1
Peugeot2002 : A to este nepisem o tom, ze manik VYHODNE kupi auto so 100k km a po 10k km mu odstreli rozvod a motor na totalku. naco by ho menil hned po kupe - ved interval je 200k km a ono to ma na budiku iba 100k !!!
FCBGabo
18.2.2016 12:53 | |
+7 -3
Peugeot: ľudia si môžu zato že chcú aby 15 ročné auto malo 150 tisíc km na tachometri pretože auto s 350 tisíc km nekúpia a preto sa stáčajú
FCBGabo
18.2.2016 12:55 | |
+8 -1
garmin:turbo,drahé vstreky,CR čerpadlo,DPF ani dvojhmotu nemám :D prepáč ale ja vlastním benzín pretože je to lacnejšie
garminbreak
18.2.2016 12:58 | |
+2 -0
Ani ja nemam diesel :) No turbo a dvojhmota tam je. Kedze sa ale nejedna o litrovu turbokosu, ani po 250k km nevykazuje ziadne problemy.
FCBGabo
18.2.2016 14:03 | |
+1 -0
dobre robíš že máš benzín :) ty máš turbo a dvojhmotu a ja automat - cenovo to isté ked sa to pokašle :D
FCBGabo
18.2.2016 14:03 | |
+1 -0
dobre robíš že máš benzín :) ty máš turbo a dvojhmotu a ja automat - cenovo to isté ked sa to pokašle :D
MMedea
18.2.2016 14:57 | |
+7 -2
Gabo: Mýliš sa! Ak niekto môže za stáčanie kilometrov, tak sú to len nenažrané ***, ktoré tie kilometre stáčajú! Všetko je len otázkou dopytu a ponuky. Jasné, že nikto nechce auto za 400 000, ktoré stojí na sklonku svojho života. Koľko kilometrov Ti také auto ešte dokáže poskytnúť? Jednoducho také auto musí mať adekvátnu cenovku. Ak auto, ktoré má reálnych 150 000 km predávam za 10 000€, tak totožné auto s 400 000 km musím predávať maximálne za polovicu.
MMedea
18.2.2016 14:59 | |
+3 -0
Samozrejme, keby sa na trhu predávali LEN nestočené autá, počet áut so 150-200 000 km by výrazne klesol, čím by mierne vzrástla ich cena. Následne by vzrástla aj ochota ľudí akceptovať auto s vyšším počtom najazdených kilometrov za adekvátne nižšiu cenu.
FCBGabo
18.2.2016 15:16 | |
+4 -1
MMedea: "auto musí mať adekvátnu cenovku. Ak auto, ktoré má reálnych 150 000 km predávam za 10 000€, tak totožné auto s 400 000 km musím predávať maximálne za polovicu. " - hovoríš mi z duše aj hore som to písal že niesom ochotnný platiť rovnaké peniaze za auto ktoré má 400 stočených ako 250 skutočných // ale máš aj pravdu kto by kúpil auto čo má 400 tisíc však nikto ale reálne všetky tieto stočenky toľko majú :) a práve preto sa ľudia uspokoja s číslom na tach o 180 tisíc i ked vedia že má skutočných 400 a preto zato môžu sami podľa môjho názoru
MMedea
18.2.2016 18:24 | |
+2 -2
Ťažko povedať, či to ľudia vždy vedia. Osobne si myslím, že väčšinou nie. Existuje síce mnoho odporúčaní, ako rozoznať stočené auto, no šikovný podvodník vie viditeľné veci ľahko zakamuflovať a tie neviditeľné zostávajú pred kupujúcim skryté. No a nikto nemôže tvrdiť, že neexistujú autá, ktoré majú aj po mnohých rokoch málo najazdených kilometrov. Existujú rôzne dôvody, prečo také autá vznikajú. Čo sa týka tých štyristotisícových áut, aj tie by si našli svojich kupcov..samozrejme, za adekvátne nízku cenu, niekoľko násobne nižšiu, než cena zachovalého auta.
dunciii
19.2.2016 15:57 | |
+1 -3
Vy riesite veci hehe nemam na auto idem bicyklom
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×