Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Suzuki Vitara AT: Len pre pohodlných

29 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
AdoZalman
20.2.2016 17:02 | |
+15 -3
Tej kombinacie benzin automat sa netreba bat, som rad ze konecne niekto testuje aj takuto na nase pomery " raritu ". Rozhodne nesuhlasim s tvrdenim ze je len pre pohodlnych soferov. V rezime sport a s manualnou volbou packami vie jazdit pekne dynamicky a s nadhernou kulisou, ktoru ponuka len atmosfera. Ta se*** navyse z nuly na sto je bohato vyvazena vyhodami automatu, a to nie len pre zeny. Motor nikdy nezochne, pri rozbehu auto neskacka, automat vzdy zaradi spravny stupen a pri rozbehu do kopca automat odrzi a netreba ist cez rucnu. Ja som kupil Vitaru s automatom hlavne kvoli sestke, manual toci na dialnici 3500, automat na sestke 2250, pri jazde do kopca si podradi na 5. a 2800 otacok. Nestalo sa mi ani raz, ze by podradil na stvorku, ani so zapnutym adaptivnym tempomatom. Nikdy som nezraradil M miesto D, je to vec zvyku. Jazdil som spustu automatov, jedno, dvojspojky aj CVT ale klasicky automat s hydrodynamickym menicom mi vyhovuje najviac. CVT ma vyslovene otravuje a dvojspojka reaguje zbrkle najma pri rozbehu. Spotreba Vitary v tejto konfiguracii je famozna, okolo 6,3 a nezvysi ju ani dialnica, ani mesto. Stary automat sa naozaj da zlikvidovat zaradenim spiatocky za jazdy, ale nove automaty maju poistku na pake proti nahodnemu posunu. Samozrejme nevyradovat za jazdy na neutral.
EvickaPekna
19.2.2016 23:15 | |
+2 -14
Za 24 000€ je Toyota RAV4 2.0 manuál 4X4 a to je iné kafíčko po každej stránke 0-100km/h robí nie za 13s, ale za 10.2 o dizajne, kvalite, cene pri predaji nehovoriac.
Nikolaj1980
22.2.2016 07:08 | |
+12 -2
za 24 tisíc dostanes toyotu v zakladnej vybave, kym toto suzuki ma cenovy strop na 23.000 eur. Kvalitu nemozes hodnotit, ta Vitara je na trhu par mesiacov a parametre ako zrychlenie 0-100 ma nezaujima. Okrem toho ma Toyota o 400 kg viac a pri tom 2 litrovom motore to nevyzera tiez na ziadneho trhaca asfaltu..
Rizlon
16.2.2016 15:05 | |
+2 -11
interier je nudny ako by ho robil niekto z VW
djalibaba
16.2.2016 10:41 | |
+9 -0
Na prvý pohľad vyzerá veľké a robustné, ale dĺžka 4175 mm a razvor 2500 mm ju radí medzi malé autíčka. Exteriér fajn, interiér neurazí ani nenadchne hádam za tu cenu (čo nie je nejak nízka, základ od 16 tis. €) bude stáť aspoň spoľahlivosť za to, ako sme u japoncov zvyknutí.
Nikolaj1980
16.2.2016 07:15 | |
+7 -1
"Toto usporiadanie nám spôsobovalo vrásky na čele: pri klasickom potiahnutí čo najbližšie k sebe sme totiž neraz namiesto želaného módu D zvolili manuálny režim. Chybu sme si uvedomili až pri vytočení motora bez preradenia." načo pište do recenzie taketo voloviny..ved predsa to nie je chyba auta, ze ste zle zvolili jazdy rezim.
m.pokryvka
16.2.2016 08:17 | |
+2 -3
Dobrý deň. Nejde o žiadnu volovinu. Valná väčšina samočinných prevodoviek má manuálny režim aktivovaný posunom páky do strany, nie je zaradený do jednej línie s P-R-N-D. Zvykom pre zaradenie režimu D je preto potiahnuť volič automatu k sebe do najbližšej pozície. Nespomínam si, v ktorom inom aute by som musel pri tomto úkone dávať pozor na konečnú polohu páky...
mppm1
16.2.2016 08:23 | |
+1 -1
nikolaj. z čoho vychádzaš, že mysleli chybu auta? Nikde nebolo napísané, že bol zvolený chybný systém uloženia jednotlivých režimov. Iba možno atypický. ja som to pochopil tak, že si uvedomili svoju vlastnú chybu pri zaradení režimu jazdy.teda nie chybu auta, ale svoju. Či?
Nikolaj1980
16.2.2016 09:31 | |
+6 -0
Mppm1: v poriadku, beriem späť. Ale aj tak.. režim "D" zaradim raz na začiatku jazdy, nezaradujem predsa D-čko 50-krat počas jazdy. toto predsa nemoze byt problem a uz vobec to nestoji za zmienku pri teste. To je moj nazor
RandyRimer
16.2.2016 12:10 | |
+2 -0
Nikolaj.Koľko komentárov na autobilde obsahuje informácie,alebo skôr názory,ktoré nestoja za zmienku,a aj tak je ich stále kvantum...
Capy18
16.2.2016 13:14 | |
+9 -2
Niekto kto testuje stále nové auta a nevie čo zaradil? priamo pred očami na palubnom počítači ukazuje čo je aktuálne zaradené. To už čo je za odborníka...
FCBGabo
16.2.2016 14:53 | |
+1 -2
Capy:sedel si niekedy v automate?Ak počas jazdy chybne preradíš z D-čka na iné režim máš automaticky deštrukciu prevodovky a repas za 2000eur!!! Preto je mimoriadna hlúposť dať M režim POD D-čko a správne to má byť z D-čka do strany ako píše redaktor.Pokial to máš z D-čka do strany tak jediné čo pokazíš že si vypneš M-mod a dáš D-čko to ej celé ale v prípade tejto prevodovky ak dáš z M-modu do R-ka napr lebo prejdeš cez jamu a újde ruka tak odpáliš celý automat
Nikolaj1980
16.2.2016 15:05 | |
+1 -0
FCBGabo: Ty pocas jazdy kvedlujes s volicom rezimov na automate?
Nikolaj1980
16.2.2016 15:20 | |
+5 -0
FCBGabo: okrem toho z rezimu "D" mozes kludne zaradit manualny rezim a nic sa automatu nestane.
FCBGabo
16.2.2016 16:54 | |
+3 -2
Nikolaj:Anno ja osobne často počas obiehania viac áut za sebou dám D-čko do DS a radím si manualne z dôvodu aby mi v strede obiehania automat nedal vyšší stupen :) ..Ale ja hovorím ked z režimu M vraciaš do D-čka a ak sa sekneš o políčko tak dáš pri lepšom N-ko a pri horšom R
Capy18
17.2.2016 16:57 | |
+9 -0
Ja ten automat mám, takže sedela som, a keď je D-čku kľudne môžeš podradiť aj pádlami pod volantom pri predbiehaní, vôbec netreba radiť s pákou.
Nikolaj1980
18.2.2016 09:52 | |
+1 -0
FCBGabo: Neviem aky mas v aute automat ale ja toto nepoznam. Priznam sa nepocul som este takomto pouzivani automatu pri predbiehani ale je to mozne, kedze niektore automaty zvyknu "zblbnut". Myslim, ze moderny automat ta do pozicie "R" pocas jazdy ani nepusti. No ved uvidime, co napisu ludia neskor pri pouzivani tohto automatu v Suzuki.
StopyBeznoheho
15.2.2016 22:03 | |
+7 -1
Suzuki to umí, na to aka je to mala automobilka. Dizajn je super, auto ako celok az na slaby motor podla mna dobré... Nechapem ale na co tam dali analogove hodiny na pristrojovu dosku ked hodiny su na palubnom pocitaci aj na displeji navigacie :-D
StopyBeznoheho
15.2.2016 22:03 | |
+3 -0
Suzuki to umí, na to aka je to mala automobilka. Dizajn je super, auto ako celok az na slaby motor podla mna dobré... Nechapem ale na co tam dali analogove hodiny na pristrojovu dosku ked hodiny su na palubnom pocitaci aj na displeji navigacie :-D
cucuki144
15.2.2016 18:49 | |
+12 -0
neviem sice aky je automat vo Vitare,ale mozem skutocne potvrdit,ze manual a 1.6 benzin su fajn.Toto auto,aj ked zvonka vyzera ze je dost male, je zvnutra neuveritelne super,pre bezneho motoristu,aj napriek zdanlivo strohemu interieru-uplne OK.Dizajn je vec pohladu,osobne som porovnaval Vitaru s Mitsubishi Outlanderom,VW Golfom.Mozete verit,urcite sa nestrati,niektore veci su dokonca lepsie a komfortnejsie ako v ovela drahsich autach.Komunikacny system-je neskutocne super.Pohodlie-sedacky-OK,podvozok a odpruzenie trochu tvrde,ale manevrovatelnost,rozhlad,jazdne vlastnosti,to vsetko na 1. Vobec som nelutoval,ze som kupil.V jednej veci si vsak myslim,ze predajca hovoril fakt pravdu:v tomto aute sa nema co pokazit-ziadne turbo,nic.Obycajny hladky benzin,ak tam nenatankuje clovek naftu,tak vydrzi 500.000 km ako nic.....
pokemon5
15.2.2016 16:48 | |
+3 -6
exterier auta sa mi paci taka kombinaca co zas interier my velmi nevyhovuje dost nudny oproti inym autam v tejto kategorii ..uz len santa fe v predoslom clanku je krajsie a vystiznejsie co sa tyka motorov ako pisal auto clanku 1.6 benzin a aj diesel ma rovnaky vykon ale auto zabudol dodat ze diesel ma turbo taak jasne ze ma 320nm a atmosfera len 156nm ale zas ma rovnaky vykon bez turba..takze vyhody nevyhody...diesel zas ma nizsiu spotrebu a nemusi tak tocit do vyssich otaciek takze diesel je urcite lepsia alternativa kedze ma tahat 4x4 a ktomu auto vazi 1700kg+ atmosferak by sa len trapil a musel by stale tahat do vyssich otacok a nehovorim keby bol nalozeny
romankusnir
15.2.2016 18:44 | |
+2 -3
Auto váži 1260+vodič dokopy je to cca. 1350. 1700kg je celková hmotnosť.
mrvs
15.2.2016 19:05 | |
+4 -1
Naco to takemu incestu vysvetlovat on si clanok nikdy neprecita lebo nevie citat pozrie obrazky a napise priblbly koment je to vemeno
StopyBeznoheho
15.2.2016 22:04 | |
+2 -0
bez vodiča váži 1185kg, naučte sa obaja čítať
Nikolaj1980
16.2.2016 07:33 | |
+1 -0
presne tak hmotnosť auta je 1185 Kg..udaj 1260 Kg je hmotnosť auta s vodičom a batožinou (+75 kg)
pokemon5
16.2.2016 11:36 | |
+0 -0
Ano je to moja chyba som to prehliadol bolo mi divne ze tak vela...nevadi stava sa ...mrvs my vieme ze ta robili cez ponozku nam to nemusis vysvetlovat :D
pokemon5
16.2.2016 11:39 | |
+0 -0
Rmvs mas prazdniny tak oxidujes ? Nikde nic nepises len mne a ktomu priblbe poznamky presne ten co vsetko vie vsetko videl ty radsej ani nepises lebo sam nic nevies ale kritizovat by ta bolo na prvom mieste uz davno si mal dostat perban dieta
seraphim_79
15.2.2016 16:42 | |
+6 -0
zvonku pekné, akurát dnes som ho videl zblízka, zvnútra až tak nie. Ale však fajn.
BBxBrian
15.2.2016 16:24 | |
+5 -6
Autíčko ma upútalo keď som ho zazrel a ešte som ani nevedel čo to je.. čiže z vonka pekne.. ten interiér je už ako z inej dimenzie.. mali tam dat farby nejaké.. take tmavé, "šupácke" mi to príde vsetko tam
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×