Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Audi Q7: Nemecká oceľ z Bratislavy

31 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Martin1219
27.1.2016 10:25 | |
+1 -0
Inak mate tam chybu s tou hmotnostou tych 2135 je uz aj s eurovodicom. A mohli by ste si dat na tom viac zalezat lebo niektoremu autu nenapisete eurovodica a niektoremu, ktore ho uz ma v hmotnosti este raz priratate a to robi rozdiel uz 150kg co nie je malo aj pri takychto velkych autach...
dusan000110
24.1.2016 06:53 | |
+0 -0
Nič sa nebojte, čoskoro príde aj verzia V8
dunciii
21.1.2016 08:00 | |
+0 -2
preco ved dopredu si da 19 tky a dozadu 20 ny ne ?? .-) gabo :-)
FCBGabo
20.1.2016 12:48 | |
+0 -3
"Volvo vyjde aj v plnke výrazne lacnejšie." Myslím že radaktor moto stránky by mal vedieť že také ako plna neexistuje kedže vždy sa budú nejaké veci navzájom vylučovať a nikdy nemôžete mať všetky napr športové a komfortné sedačky
A7Xgates
20.1.2016 15:28 | |
+2 -0
je pravda ze plna vybava neexistuje, ale vzdy existuje konecna cena za dane auto, to znamena ze si tam das najdrahsie priplatky ake sa daju dat. a myslim ze autori mysleli prave na toto ;)
m.pokryvka
20.1.2016 17:23 | |
+4 -0
Dobrý deň. Použitý výraz "v plnke" je všeobecne zaužívaný na autá s veľmi bohatým vybavením, nikto nehovorí o zaškrtnutí každej jednej možnosti z cenníka. Je úplná samozrejmosť, že nemožno mať naraz dva rôzne typy sedačiek, rovnako ani metalízu a perleťový lak, alebo príplatkové disky s priemerom 19 a 20 palcov... :-)
janomrkva
20.1.2016 12:10 | |
+2 -1
Preplastovaný hliníkový šmejd!!!
GASTIK001
20.1.2016 12:10 | |
+1 -2
Mne sa autíčko páči, a keby som mal dačo zmeniť tak by som hodil zadný stierač hore (ako range rover) aby tam nezavadzal, možno by som kúsok pozmenil zadné svetlá ale musel by som to vidieť naživo lebo z fotky sa dá ťažko usúdiť skutočný dojem aký auto vzbudzuje :)
Juraj818
20.1.2016 09:25 | |
+3 -0
Nove Audi Q7 je naopak krasne auto, mal som tu moznost ho vidiet v reale a chlapcom sa robota podarila, dokonca je krajsie ako predchodza verzia, najmä tie ostre hrany hraju prim, urcite je krajsia ako Porsche Cayenne alebo tuctovy VW Touareg ktoremu uz zobrali aj V8 s objemom 4.2L. V pripade Q7 by som urcite volil jednoznacne benzin, ma agresivnejsi tah, rychle zohriatie motora, ziadny problem s emisiami a po 4 rokoch to predal, lebo taketo auta sa nekupuju dovezenky ale len cisto nove a so zarukou a k tomu oplastovaniu motora, dnes je bezne ze automobilky davaju na svoje nove auta rozsirene zaruky, konkretne Audi teraz dava 5 rocnu, za tie peniaze ktore za toto auto date mate plny garantovany servis, uz zaplatenu zakonnu a havarijnu na rovnako dlhe obdobie a este vam zaplatia aj registracnu dan, tu proste nie je o com, to proste nie je ulozenka/dovezenka VW hnoj Passat ktoremu pri rocniku 2012 hniju pri motore kable a navyse je bez zaruky. Luxusne auta sa prosto kupuju zasadne iba nove alebo minimalne jazdene a so zarukou priamo od vyrobcu.
radlentak
20.1.2016 09:04 | |
+7 -14
Taaak a zlodeji,rýchlozbohatlyitzi otvárajú peňaženky...Obrazne,len virtuálne.Za poctivé peniaze sa toto auto nekúpi.A nielen na SK!
FCBGabo
20.1.2016 12:46 | |
+9 -2
Takéto autá nemajú ľudia ktorý pracujú na smeny :) Takéto autá si kupujú tvoji šéfovia
rover075
20.1.2016 00:45 | |
+16 -4
Mne sa osobne vôbec nepáči ! Za tie prachy je to dizajnový paškvil ! Zadné svetlá ako z roku 1980, vo vnútri pocitovo malé a lancné !!! Predok je v celku OK, ale za tie prachy ani náhodou ! To isté platí aj pre Volvo XC90, ku ktorému ho stále prirovnávajú!!!
Fantinus
19.1.2016 23:24 | |
+1 -0
Aká oceľ??? Veď polovica toho vraku je hliník a plast!!!
RandyRimer
19.1.2016 23:08 | |
+7 -2
Prvá poznámka smeruje na redakciu.V základnej cene modelu máte v číslach chybu,treba to potom opraviť.Chcel som sa ale vyjadriť k dizajnu.Je mi jasné,že dizajn je subjektívnou vecou vkusu,predsa len sa ale dá objektívne hodnotiť.Prvá generácia Q7 mi pripadala dosť oblá,profil oblý,maska oblá,svetlomety oblé.To mi snáď dajú viacerí za pravdu.Chlapi v Audíne si ale asi povedali,že majú takých oblín dosť,takže ich nahradia hranami.Lenže teraz má to auto zase veľmi veľa hrán.Človek by čakal,že v dizajne sa hrany budú v správnom pomere striedať s oblinami.No a v Audíne to pojali akosi príliš skokovo...
breakaway7
20.1.2016 00:12 | |
+12 -3
AUDI vyrobilo jeden trápny neproporčný dizajn, kedy masívna karoséria je zrazu useknutá a nasledujú kolesá..Ako Leninove sane :) Prvá Q7 bola síce oblejšia, ale proporčne to bolo vyvážené auto. Tento psí zvratok na prvú Q7 nemá.
samanta3
19.1.2016 21:53 | |
+6 -21
Audi je rovnaké, trápne a tuctové vozidlo ako každé nemecké,každý druhý sedlák má zo tri pred barabizňou a hlavne, sú ich plné ulice, rovnako ako škodoviek a iných krápov z číny a kórei. Absolútny nevkus a humus, značka sedláka
RandyRimer
19.1.2016 23:00 | |
+6 -0
Takže odporúčaš kupovať len autá,ktoré sú výnimočné,však?
djalibaba
20.1.2016 10:19 | |
+11 -0
Vychádza mi pri tebe uz len francuz, alebo Lada, Dacia :) :)
gillan
19.1.2016 19:04 | |
+2 -9
Tá digi palubovka sa mi fakt páči, palec hore. Ten oplastovaný motor to je zase extrém ako hora. Fakt že tam si človek nemôže pomaly už ani naliať nemrznúcu zmes do ostrekovačov. To je všetko kšeft pre servisy, ale zase na druhej strane, ten kto má a dá za auto vyše 100 litrov, tak pre neho je toto brnkačka.
pribi1986
19.1.2016 20:03 | |
+14 -0
a co si tam chces sam menit tesnenie pod hlavou? Ak by si sa vyznal tak ta krytka je na takych gulatych stuplikoch ktore staci silnejsie potiahnut a zjavi sa ti hadickovo kablovy chaoz.
djalibaba
19.1.2016 19:03 | |
+9 -6
Dizajn, hlavne exteriéru je veľmi malo odvážny a ničím nezaujme. Ideálom by bolo mať auto dizajnu Volvo XC90 a technikou Q7 :)
dunciii
19.1.2016 19:30 | |
+2 -10
co je na volve dizajn ' :-) ???
rover075
20.1.2016 00:42 | |
+2 -7
To čo si písal o Q7, je pravda, ale Volvo XC 90 ?? Tak to je ďalší humus , čo sa týka dizajnu. Krabice pre USA !! Neviem či dizajnéri študujú v Koreji, alebo Číne !
djalibaba
20.1.2016 07:46 | |
+13 -0
Tak volvo XC90 je určite krajšie ako Q7. Q7 vyzerá skôr ako nafúknutá A6 a nie ako SUV. A osobne nemám nič proti korejskému dizajnu (minimálne tomu ktorý napr. pre Hyundai/Kia robia v Nemeckej dizajnovom centre) Napr. nový Tucson patrí v súčastnosti medzi najkrajšie SUV a tieto kórejské automobilky urobili najväčší pokrok za poslednú dobu aj čo sa týka dizajnu, aj spoľahlivosti.
RandyRimer
20.1.2016 11:23 | |
+2 -0
Aby bolo auto zaujímavé,mal by zo svetlometov,ktoré sú brané ako "oči" auta,vyžarovať akýsi agresívny,sústredený,dravý pohľad.Pretože to je to,čo na prvý pohľad zaujme najviac.No a Volvu také niečo chýba...
pribi1986
19.1.2016 17:57 | |
+7 -1
Prekvapuje ma ze v ponuke nie je 4.2 TDI ako napr. pri touaregu. Tam ale zase nemaju v ponuke benzinovy agregat V6. POdstatne je co ponuka q7 v zaklade. Zo skusenosti je ale vykon aj najzakladnejsieho agregatu viac ako dostacujuci ( minimalne na svk cesty). Dat plnku za 100k je cisty fetish - a to len 10 000 eur za paket a 21ky kolesa.
BBxBrian
19.1.2016 18:13 | |
+9 -1
mne zas príde zrejmé aj to, že sa šetrí na materiáloch aj tu. Pojem lacné plasty sa už dá aplikovať na bársjakú značku, mierim napr na tie plasty sedadiel. A ten motor aký je zakrytý..:D tie plasty sú tam načo vlastne? Povedzte to cloveku co sa prebral po 20 rokoch spánku.. redukujú hluk?zohrávajú nejakú úlohu v nárazovej zóne? Alebo sú tam len na to aby človek pri výmene žiarovky navštívil autorizovaný servis lebo ak ho nenavštívi stráca záruku?.. Ale inak 200kw na také auto za 6,5sek nie je zlé. Je to predsa len masa..
svlucas
19.1.2016 18:46 | |
+0 -1
Tá 4.2 TDI by mala byť vo verzii SQ7.
dunciii
19.1.2016 19:30 | |
+0 -3
ved mozes to nechat nahate :-)
dunciii
19.1.2016 19:31 | |
+1 -14
mercedes ak nema amg püaket vsetok jeto grc ponorka .-) preco by si potom nedali aj audi zaplatit .-)
Martin1219
27.1.2016 10:21 | |
+0 -1
mal by prist aj osemvalec ale uz nie 4,2 ale len 4,0 a myslim ze aj s elektrickym turbom a vykonom viac ako 300kW to pri hmotnosti cca 2200kg moze byt zaujimave zvezenie :)
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×