Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tichý zabijak v aute: Opotrebované tlmiče

47 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
mrazkova
22.10.2018 13:50 | |
+0 -0
Musím souhlasit, zrovna tlumiče by se určitě neměly podceňovat. Já je před nedávnem měnil a dost mi s tím pomohl tenhle návod - http://automanual.sk/ako-vymenit-tlmice/ - se kterým jsem to zvládl během chvilky. Tak když tak doporučuji mrknout.
Marlaod
9.3.2016 18:31 | |
+1 -2
Zas jeden "nezavisli" test "nezavisleho " auto bild-u.
raycer
19.1.2016 06:10 | |
+2 -4
Auto s "opotrebovanymi" tlmicmi na videu ich nemalo urcite namontovane! Take auto co tam odprezentovali by sa ani neudrzalo na vozovke pri beznych rychlostiach a jemnych nerovnostiach. Zavadzajuca reklama na urcitu znacku.
palko95
18.1.2016 23:31 | |
+0 -0
samozrejme ze starsie vybehane tlmice spravia svoje ale toto co odprezentovali je extrem Tiez som menil uplne rozbyte tlmice za nove naraz vsetke 4 mal som dojem ze idem na voze..... neskutocny rozdiel v tuhosti a naklone vozidla
BBxBrian
18.1.2016 20:23 | |
+8 -3
Sachs?? nie, chystám sa kúpiť Kayaba Ultra SR .. 2x lacnejsie a 2x lepsie
FCBGabo
18.1.2016 20:30 | |
+2 -6
pretože azijské tlmiče budú určite kvalitnejšie než nemecký Sachs ktorý mimochodom je hlavný dodávateľ tlmičov pre BMW a Jaguár (v minulosti)
BBxBrian
19.1.2016 07:39 | |
+1 -0
FCGabo.. bola pri pre bavorskú automobilku hanba dat tam nieco iné, nie? Ano Kayaba sú jedni z top tlmicov. Keby si dal tie Ultra SR KYB do tvojich BMW tak ich jazdne vlastnosti posunies este dalej. Navyse kayaba dlhsie aj vydrzí.. ( aspon to tak bývalo) v podstate rovnaka uroven vyhotovenia - kvality a sachs si pýta o dost viac. Ja si myslím ze uz 90€ za predny tlmic je dost, nepotrebujem za 120-130€ tej istej kvality.. samozrejme nikto nepotrebuje noname tlmic za 40€ a ak áno tak to aj tak vypadá potom..
FCBGabo
19.1.2016 08:03 | |
+1 -1
vtipné je že tu píšeš o tlmičoch za 40 eur ale ked som si hodil na nete cenu tlmičov Kayaba na BMW tak stáli 41 euro pričom moje Bilstein B8 stáli 147 eur kus
BBxBrian
19.1.2016 16:16 | |
+1 -0
FCB Gabo nebud kepkavý a hod si tam prosimta KAYABA ULTRA SR!!! a nie verziu Excel G alebo nemaju noname Kayabu.. joj nestvi:) len na moju almeru stoja 85-95 euro.. neviem odkial to beries asi od dílera z turecka taku cenu .D
FCBGabo
20.1.2016 18:18 | |
+0 -0
poslal som ti do správy link..mám ultra SR a stoja toľko čo som napísal
punto638
18.1.2016 20:03 | |
+15 -2
ked budem zarabat jak nemec tak si budem tlmiče menit aj každy rok
FCBGabo
18.1.2016 20:30 | |
+3 -13
všetci vidíte iba ich platy ale pozri sa na tie poplatky čo tam majú...
allstpidab
18.1.2016 21:28 | |
+1 -3
Srandista ...problem vyhodit par stovak za kvalitne tlmice na dlhsiu dobu ? Pre slovakov asi hej
Odin-16
18.1.2016 21:32 | |
+6 -1
Gabo a to ze maju lacnejsie potraviny ako u nas nevidiš asi zas ty že maju kvalitne dialnice bez poplatkov a dalsie veci ...
Si.niekde.tu
18.1.2016 19:12 | |
+11 -0
Ale hlavne že tam bolo vidieť všade SACHS ,na tom aute zadné tlmiče ani neboli namontované,presne tak sa hojdá keď sú demontované ,neraz som to v práci robil,auto ktoré má na 25% účinné tlmiče sa zhupne po zatlačení max tak 2x aj to len trochu ale neskáče ako koza,pri jazde je to citeľnejšie hlavne v zákrutách,koleso odskakuje,auto sa nakláňa a má tendenciu "plávať",prečo to neukazoval na predku auta ? lebo tam sa tlmiče nedajú demontovať aby auto zostalo na kolesách,zadné áno,to video je dobré pre hlupáčikov aby kúpil jedny z najdrahších tlmičov ,aj keď sú fakt dobré,to treba uznať ,ale za cenu jedného SACHSu sa dajú vymeniť všetky 4 nejakej inej značky,a na takú starú šunku ako ja aj ten golf to bohate stačí :-)
Designed
18.1.2016 13:24 | |
+17 -3
Úlohou tlmičov ani nieje tak to, aby sa karoséria nehýbala, aj keď jasné že toto zabezpečujú tiež. Ich úloha je predovšetkým tlmenie pruženia (preto sa volajú tlmiče pruženia), tj. eliminujú klasické pružinové (strunové správanie) pérovania - znamená to, že kolesá po náraze od nerovnosti nebudú ešte 5 minút skákať hore-dole, ale ihneď sa bez vibrácií vrátia do svojej pôvodnej polohy. Absorbujú nárazy a vibrácie, pohltia rezonovanie nápravy, atď. Má to obrovský vplyv hlavne na kontakt s vozovkou - s dobrým tlmičom sa koleso vráti do polohy a tlačí na vozovku, s vybitými tlmičmi koleso pruží ako struna a odskakuje od vozovky, čiže žiadny kontakt. Chytiť s vybitým tlmičom výtlk v ostrej zákrute je asi najhorší pocit, aký môže byť. Je úplne jedno, či tlmič bude obmedzovať hýbanie sa karosérie, keď bude za zákrutou prevrátená cez strechu kvôli tomu, že vybitý tlmič nemal funkciu a koleso sa nevedelo dohodnúť s asfaltom na spolupráci. :)
peugeot2002
18.1.2016 13:04 | |
+21 -0
Tichý zabijak v aute je dobrý kapustovo-fazulový prd :D Keď už má niekto hentak vylágrované tlmiče tak to zbadá keď prejde cez niečo že sa hompála aj po 200metroch,ale keď sa niekto motá po meste tak to nevadí.
dunciii
18.1.2016 12:02 | |
+0 -20
inac v stredu idem zase skolu smyku dat, na transportery vw, som zvedavy dlho som tam nebol heeh sranda bude
peugeot2002
18.1.2016 12:57 | |
+17 -0
s Transporterom na školu šmyku? :D keď tam pôjdeš s Tatrou 148 mi daj vedieť :P
dunciii
18.1.2016 14:29 | |
+0 -9
Peugeot nejazdim na tatre hehe zu si tam niekedy bol hehe ?? :-)
dunciii
18.1.2016 11:30 | |
+0 -7
1nio takze vies ako zadne Pneu a teda aj tlmice su dolezite :-=) tam ta to ucili a si si to skusal
allstpidab
18.1.2016 11:18 | |
+2 -17
Sak jasne primitivcov to absolutne nezaujima ...maju sroty behaju nanich a potom to aj tak vyzera
allstpidab2
18.1.2016 11:47 | |
+4 -13
Presne primitívi na desloch a na francuzskych autách to hrôza nechápem ako si niekto môže kúpiť také dačo to nie ako moja T 5000 HP HTP, včak brachu :)
dunciii
18.1.2016 11:52 | |
+5 -1
tebe hrabe heeh
allstpidab
18.1.2016 21:29 | |
+0 -2
Takeho cloveka len utratit ktory pise hluposti a kopiruje nick ...
1soda
18.1.2016 10:57 | |
+16 -2
Test fajn,ale pri brzdnej drahe v takej nizkej rychlosti,by nemali zadne tlmice az taky extremny vplyv na brzdnu drahu. To auto so zlymi tlmicmi brzdilo evidentne menej a neskor ,nakolko pri zlych zadnych tlmicoch by mu predok klesol este viac ako tomu s dobrymi tlmicmi a nic take sa neudialo. Takze ako ukazka OK,ale inak to je podvod v tom videu. Vacsi vplyv na brzdnu drahu maju predne tlmice a to hlavne na nerovnom povrchu za sucha,alebo na vode. Podobny efekt zlych tlmicov ale prichadza aj ked su uplne nove,ale chlapci si nahodia znizene pruziny,ktore nemaju ani zdaleka taku kapacitu a pracovnu "silu" ako povodne a na vode sa chovaju podobne ako by malo vozidlo zle tlmice.
dunciii
18.1.2016 11:17 | |
+3 -3
vsetky tlmice skus ist do skoly smyku a zistis ze pri brzdeni je dolezitejsie mat aj lepsie Pneu v zadu .-)
1nio
18.1.2016 11:24 | |
+0 -6
ja mam certifikat skoly smyku uz par rokov a co sa tyka podvozkov mam snad viac odskusane ako ten vo videu.
1soda
18.1.2016 11:26 | |
+3 -0
Jo,tie zadne pneu mas pravdu ...a na skole smyku som uz bol
Designed
18.1.2016 13:15 | |
+21 -0
Dunčo, celú diskusiu si zafloodoval svojou školou šmyku. Teraz neviem, či si nasadený marketingový pracovník firmy. Alebo si proste tak nadšený zo svojej skúsenosti, že tým potrebuješ zaťažovať celý zvyšok tejto malej krajiny...
dunciii
18.1.2016 14:30 | |
+0 -10
designed aj ty si tu dal som ti plusko .-)
artus14
18.1.2016 10:56 | |
+14 -8
Perfektná reklama, už si idem polamať hnaty a utekám do servisu nech mi menia všetko čo je staršie ako dva roky! Chodím pravidelne do značkového servisu a ten má predsa v popise servisných úkonov čo má kontrolovať a tlmiče patria tam tiež. a ten, kto vyhľadáva iba dedinských vodoinštalatérov, ktorí sa rozumejú aj do kastrácii koní, ten vám na tlmiče serie, do kostola a na vianočný nákup mu to stačí
x3m666
18.1.2016 14:27 | |
+8 -1
Dufam, ze rozumies rozdielu medzi "ma kontrolovat" a "naozaj skontroloval" :) A znackovi servis znamena akurat, ze platis nehorazne peniaze za znacku. Dobry "dedinsky" servisak je vzdy lepsi ako znackovy.
dunciii
18.1.2016 14:31 | |
+2 -1
jasne hlavne ak ti upgrade na aute robi z plejaku hehe
Vidicon
18.1.2016 09:05 | |
+20 -0
Podla mojho skromneho nazoru, to auto, ktore v teste malo akoze stare tlmice, sa spravalo, akoby ziadne nemalo. Hojdalo sa to ako hojdacka. Takyto extrem sa na nasich cestach najde malokde, urcite nie 15%. Takze take priemerme opotrebovanie tlmicov nebude asi az take nebezpecne. Inak nechapem ludi, co na takejto hojdacke mozu jazdit, musi to byt strasne neprijemne. Pritom staci vymenit gufera a naliat olej.
dunciii
18.1.2016 09:08 | |
+3 -9
zu si niekedy bol na teste tlmicov na kooko percent su v poriadku ? .-) a to zistis ked musis prudko zabrzdit a na zlej ceste kolko je percent hento bol extrem a na nasich cestach necakajme ze tlmice vydrzia 200 000km hej hej vydrzia ale ako su funkcne a to sa netestuje tak ze ako skacka Kukas na Auto pred tebou .-)
mppm1
18.1.2016 11:12 | |
+8 -3
testy tlmičov sa robia každé dva roky na STK. tak kde je problém? a ak sú vyhovujúce, tak vydržia dalšie dva roky určite pri aspoň dostačujúcich parametroch.
Vidicon
18.1.2016 11:32 | |
+8 -0
Duncii: to auto v teste, ked ho zatlacil a pustil, kyvalo sa hore dole hore dole hore dole atd. Ja na zeninom civicu 1999 a 195 000km ked zatlacim, tak ide hore, jemne dole a mozno este tak "neviditelne" hore, ale to uz ani nie. Takze tie tlmice mam OK aj po "200 000km". Samozrejme nie su ako nove, ale pochybujem, ze spoznas rozdiel v brzdnej drahe, na ktory je clanok zamerany.
dunciii
18.1.2016 11:53 | |
+2 -7
vidicon ako tak si otestoval tlmice hej a zena moze ist .-) super no .-)po 200 000km ziadne zu tlmice nejsu dobre a ne na nasich cestach neverim .-)
dunciii
18.1.2016 08:11 | |
+11 -5
preto mam rad ak niekto mi povie ze audi so 170 000km je lepsie ako golf co ma 30 000km .-) vsetci riesia Motor ale Auto nie je iba Motor tu mame priklad :-) potom skackaju ako kozy po ceste hehe
allstpidab
18.1.2016 11:22 | |
+1 -7
Porovnavaa nove auto zo starym ? No ide ti ale niekedy abo skor vecsina audin starsich su schopnejsie ako vw mal som jedno aj druhe ...audi sa nekazilo predal som kupil vw kazil sa a to malo menej km nabehanych a teraz mam zas audi a bez chybycky ..aj ked radsej by som chcel medaka ten je top amg
dunciii
18.1.2016 11:31 | |
+0 -2
bez chybicky hej ale tlmice netlmily .-9 tak na 60 percent .-)
dunciii
18.1.2016 11:32 | |
+2 -3
a co si nekupis toho medaka amg ' .-) podla mna by si potom bol najstastnejsi na svete a strasne by si nam tu nalozil jezis by sme nevydrzali potom stebou :-)
allstpidab
18.1.2016 21:31 | |
+1 -0
Vidis jak to ked clovek nieco napise k veci a ty taketo detinske veci nic nerobia len spamujes a pises hluposti naco je to dobre
whiteangeltt
18.1.2016 07:42 | |
+10 -14
chu-jo-viny...hlavne s tými pneumatikami...
1soda
18.1.2016 11:46 | |
+2 -2
Niesu to ch.viny. Vo videu ukazali realne opotrebovanie pneumatik pri zlych tlmicoch. Su ale aj vozidla ako napr. civic 7G type R,ktore svojim nastavenim odklonov a makkeho zavesu na zadnej naprave dokazu osekat pneu aj ked maju tlmice vporiadku.
Rock30
19.1.2016 10:27 | |
+2 -1
presne tak, nie su to ziadne hluposti. To co predviedli na videu je pravda. A co je smutne tak na cestach vidim strasne vela aut s takto znicenymi tlmicmi! Majitel sa veselo a spokojne vezie az kym sa nezavesi niekde o strom. Nechapem niektorych ludi, ze nedaju doslova par € za nove tlmice. Ver alebo never, takto to moze vyzerat s tlmicmi uz po 100tis km. Niektore male auta maju tlmice KO po 50tis km! Niet sa comu cudovat kedze na Slovensku nie su cesty, ale tankodrom.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×