Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Lož? Kvôli tomuto máte vždy vyššiu spotrebu

47 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
natalia524
13.11.2015 05:41 | |
+0 -2
predtym, ako auta za cnu seriovo vyrabat tak ich automobilky testuju v beznej prevadzke. Nevidim dovod aby z tohto testovania x vozidiel ktore maju v beznej prevadzke neurobili predsa priemer!!!
ivanvas
12.11.2015 10:06 | |
+1 -1
celkom nemáš pravdu, mal som staršie autá napr. fabiu z 2002 roku a tam nebol problém dosiahnúť deklarovanú spotrebu a ak som si dal záležať tak ju aj podliesť. Od vtedy som mal viac nových aut a tam pri najväčšej snahe si treba k deklarovanej spotrebe pripočítať 1l a pri normálnej aj 2 l a teraz som starší, tak by som povedal že teraz jazdím menej dynamicky...
Lovap1
12.11.2015 08:46 | |
+4 -0
Zrejme ste jednoduchšieho myslenia, že? Automobilky uvádzajú spotrebu presne takú aká im vyjde pri normovanom teste. Preto je to norma aby bola pre všetkých rovnaká. Nie je mysliteľné aby s uvádzala spotreba z bežnej premávky, pretože tá je neopakovateľná - každý jazdí inak, za iných podmienok (hustejšia - menej hustá premávka, sucho - mokro, sneh atď). Okrem toho normu presadila EU a, ako to je uvedené v článku, ktorý ste asi len prebehla, pokutuje výrobcov za nadmernú spotrebu. Ak by uvádzali skutočnú spotrebu, čo by to znamenalo? Automobilky by platili OVEĽA viac na pokutách, čo by zdraželo autá - a to celkom podstatne. Čo by znamenalo nižšie predaje, čo by znamenalo prepúšťanie, čo sa ovšem nikomu nepáči - najmä nie politikom a preto zatiaľ držia hubu ...
kelimko
12.11.2015 04:27 | |
+1 -0
Ja tu v Kanade robim v servise a mozem s kludom povedat, ze priemerna spotreba vsetkych aut, ktora je napisana na stitkoch, ked si auto ludia kupuju, je velmi blizka realnej spotrebe. Ci uz je to F150, alebo Raptor, alebo Mustang, ci C-max hybrid, na vsetkych vidim viacmenej tu spotrebu, ako je deklarovana vyrobcom. Tak koho a naco chce teda EU klamat? (zase na druhej strane, tu sa malokedy udava vykon, ako parameter pri kupe auta- vacsinou je to len udavane typom motora, napriklad V6, ci V8)
denisa_21
11.11.2015 20:06 | |
+4 -6
Vecsiu blbost som necitala..... No hádzať vinu len na automobilky by bolo scestné, či minimálne nespravodlivé. Tie totiž robia len to, čo im predpisuje, alebo povoľuje norma. Takuto blbost moze napisat len ***.Aka norma kaze automobilkam neuvadzat skutocnu spotrebu ktoru presne vedia ale lepsie je klamat aj za pomoci noriem a pisalkov co im to zeru a zavadzaju spotrebitelov.Tak ze sa spytam autora clanku znovu aka norma to zakazuje uviest pravdivo spotrebu ktoru vedia vyrobcovia velmiiii presne a nestoji to ziadne naklady navyse...My citatelia radi uvitame link od autora na tu normu kde je zakazane uviest presnu spotrebu.Autor pravdepodobne zije podla normy.Moralka,Cest,Dobre meno firmy mu nic nehovori ale hlavne ze je norma podla ktorej mozem klamat aj ked viem aka je skutocnost.Money Money Money Money.Americke sudnictvo a za tyzden je po probleme so spotrebou aj normou.. *07*
trud123
11.11.2015 17:13 | |
+4 -3
"reprezentovať skutočnú prevádzku auta"? To vazne? "Reprezentovat" znamena zastupovat niekoho/nieco. Situacia sa podla mna simuluje, nie reprezentuje.
jar-18
11.11.2015 17:13 | |
+6 -3
Najviac na to vplíva valivý odpor pneumatík a váha vozidla...a hlavne ako radíte ,na akých prevodových stupňoch jazdíte v meste.Všetko záleží na vodičovi....
havo52
12.11.2015 07:42 | |
+1 -0
Tiež som chcel napísať jedno auto a dvaja šoféri,jeden jazdí za 6l a druhý v pohode 8lna 100km,takže spotrebu by mala určiť nezávislý medzinárodný úrad v optimálnych podmienkach laboratória, aby boli autám zaistené rovnaké podmienky!Auta v počte 3ks by mali odobrať automobilkám náhodne priamo z pásu počas jedného týždňa!Kupujúci by mal jednoduchú úlohu vybrať auto,samozrejme na spotrebu udávanú by sa nikdy nedostal,ale mal by zaručené že v tých podmienkach akých jazdí má jeho auto najnižšiu spotrebu! *04*
aladdin1
11.11.2015 16:49 | |
+1 -6
pri oleji ARAL 0w-40 mi na STK namerali nižšie emisie ako udáva TP
aladdin1
11.11.2015 16:46 | |
+2 -6
do auta dávam 8 rokov hlavne v-power a občas v-power racing, musím povedať, že pri v-power mám nižšiu spotrebu, ale akonáhle dám racing tak sa zvýši
J.Profo
11.11.2015 15:24 | |
+1 -29
neviem prečo stale niekto pozerá na tú spotrebu niektorý výrobca dá presnejšiu a iný úplne mimo ja mám VW Touran 1.9 TDI 77KW 2010 a spotreba sa dá v pohode na 4,5l/100km a to aj keď ho tlačím 150 km/h *03*
ednitt
11.11.2015 17:13 | |
+28 -1
J.PROFO Prosim ta taketo kidy si nechaj pre svojich 15rocnych kamaratov ktory ta pocuvaju s otvorenými ustami Mam presne ten isty motor len na hodne mensom a lahchsom aute a mestky ciklus cca. 6.7L dialnica plus mimo mesto 5.8L a to auto zbytocne nevytacam a dialnica je 130/135km/hod.Konzultoval som moju spotrbu s viacerými co maju rovnake motory a rozdiel mozno deci A este rok vyroby 2008 takze presne ten isty motor Takze sa mlady muz upokoj a zacni zit v realite
allstpidab
11.11.2015 14:43 | |
+0 -7
Presna spotreba sa neda urcit ...ved stale je ina ppdla stylu jazdy toho kde sa nachadzame mesto mimo kombi alebo kolko je nalozene v aute...to su iba priblizne udaje ...mne ukazuje na mojom aute 7.5l mimo mesta stala rychlost 100kmh ked dam 100oct omv co je samozrejme najlepsie palivo ake dodavaju a svk tak vykon je vyssi hlucnejsi vyfuk lepsie auto acc ci menej huci motor a spotreba sa zvyhne len o 1l pri 100kmh rychlosti no a aj tak vychadza priblizne spotreba na 100km ked som mimo mesta ...kombi je cez 9-10l a v meste aj 12l tankujem len omv 100oct jednoznacne najlepie palivo podla slovenskych vysledkov....lukoil 98 ma v sebe okolo 100oct benzin takze je to cudo no ale zas ma tolko malo zmiesaneho vzduchu sebe ze ze sa sprava ako 98oct ...najlepsi bol vo vysledkoch omv kde mal skor maximalne parametre vzduchu a octanu tym padom je najkvalitn
allstpidab
11.11.2015 14:47 | |
+0 -4
Potom shell v power 3. Agip ktory uz ukradla slovnaftka takze asi tu mozeme zrusit ...4.slovnaft evo kde ma tiez pekny prisun octanu ale ostatne hodnoty slabsie ako tie 3 prednim no co sa tyka kvality je asi na urovni lukoil...raz som tankoval este do desla slovnaft bol drahsi o 0.10eu na 1l a spotreba vyssia o niejaky 1l na 100km otras to iste aj pri benzine ....ja odporucam na spotrebu a udrzanie motora co najkvalitn
allstpidab
11.11.2015 14:47 | |
+2 -3
Omv shell agip ....
Terradyn
11.11.2015 15:09 | |
+1 -2
OMW uz nikdy, ked som ho natankoval, tak sa mi stalo, ze nenaskocil na prvy krat... Agip mi bude chybat... Shell ma nizsie oct cislo ako pisu a bezna 95 u OMW to iste... 95 mala realne niekde okolo 93... Mozno tie 100oc maju kvalitnejsie, ale mainstreamova 95 nieje kvalitna, aspon podla toho co som si o testoch cital a aj videl na mojom aute...
Edison1988
11.11.2015 19:54 | |
+1 -1
ja zas čapujem jedine na OMV, ale zas mam auto čo má skoro 30 rokov, Slovnaft to je odpad, Shell tam ma asi moc aditiv abo čo, tomu motoru to až tak nechutí, ani mojej motorke, ako som prešiel na OMV tak mi stroje jazdia lepšie aj spotreba je o niečo nižšia ako na Shell, o rozdieloch spotreby OMV vs Slovnaft ani nehovorím, tam niekedy aj 2 litre na 100 rozdiel
allstpidab
11.11.2015 20:30 | |
+0 -3
Teradyn to nebude omvckom ale tvojim autom...nikdy sa mi nestalo nic pri okv benzine....no desel ma problem hlavne v zime ale proste je to desel stym stale treba pocitat...ja ked capujem 100vecku tak mi ide este lepsie ako pri 95oct a to mam len o 1l vyssu spotrebu ale zvuk motora je hne mohutnejsi a vyfuk seriovy ma odlisny hluk pri nizkych otach o 2db je hlucnejsi...takze aj celkom krajsi ....na omv a shell nedopustim nikdy v zivote ani jeden jediny problem
MichaelPribula
11.11.2015 14:30 | |
+10 -1
Zaujimave je že zmeniť spôsob merania skutočnej spotreby v EU je skoro nemožne a obtiažne, ale emisne predpisy a buzeraciu na občanov vedia rychlo a pružne každy rok sprisnovať len za jednym a tym istym učelom až tak že to vyrobca skoro nevie splniť tak potom su tu take podvodiky z emisiami ktore možno nie su až tak nebezpečne ako sa to zda na prvy pohľad. Proste nič sa tu nedeje len tak a všetko ma svoj dôvod a učel aj ked nie vždy každemu to je hned jasne!
perfe11
11.11.2015 14:07 | |
+2 -2
nieje to pri vsetkach takto. Priklad Mercedes ML 250 CDI. Tuna video a spotreba skoro ako predpisana takze aj nove auta to vedia dosiahnut. Aj ked nie pri vsetkych vyrobcoch. https://www.youtube.com/watch?v=DgVQ4Pi5vo4 Len ludia musia vediet jazdit a netreba zabudnut ze ked si clovek nalozi miesto 195, 215 alebo sirsie pneu tak je jasne ze spotreba bude ina. A taktiez ked jazdi clovek sam alebo traja + kufor je to zase ine.
MichaelPribula
11.11.2015 14:36 | |
+2 -3
vozim na aute v zime 195-ky a v lete 225-ky a žiaľ to nema až taky vplyv na spotrebu ako si z vás väčšina mysli! V zime motor je dlhšie studeny a preto je tam vyššia spotreba ako v lete a to aj napriek tomu že sú tam 195-kam, naproti tomu zase v lete je trocha nižšia, ale občas klima ale aj širšie 225-ky my dovoľuju jazdiť trocha lepšie a v zatačkach aj kvoli lepšim vlastnostiam aj trocha rychlejšie a hlavne o dosť bezpečnejšie! Spotrebu mam tymto dlhodobo rovnaku bez rozdielu ake tam mám pneu!
dunciii
11.11.2015 12:40 | |
+0 -4
ja som rad ze mi zere len 17 hehe *03* *03* *03*
Edison1988
11.11.2015 12:40 | |
+4 -4
ja som mal vyššiu spotrebu len koli tomu že som tankoval na slovnafte :D a v TP mám vyššiu spotrebu akú reálne dosahujem :D
allstpidab
11.11.2015 14:35 | |
+5 -4
Slovnaaft je odpad :D odkuoila znacku agip aby sa rozsiruli a capovali tam odpad :D nie jeden povedal ze slovnaft viac zerie a slabsie ide
maugli2
11.11.2015 12:26 | |
+5 -1
Mňa skôr zaráža, že všetci vedia, že uvedené spotreby v TP nie sú celkom reálne, ale všetci sa zároveň tvárime, ako že im veríme. Samozrejme okrem daňového úradu, ten chce v nákladoch vidieť len spotrbu podľa TP. No žiadny problém-rozpíšeme na kilometre... :-) A zbohom zdravý rozum!
dunciii
11.11.2015 12:39 | |
+0 -1
to stymi odpismi mas pravdu Kokos .-) *03*
Adobe
11.11.2015 14:31 | |
+2 -4
divne ja som jazdil fabiu 2004 tuším 3valec všetci vo firme plakali ze sa nedostanú do limitu a už vtedy som si ušetril . Potom zvýšili normovanú spotrebu tuším skoro o liter a nevedel som co z benzínom . mimochodom NEJAZDÍM VÔBEC POLAMI !!!!
mna_neumlcite
11.11.2015 10:46 | |
+7 -2
Mitsubishi Lancer 1,6 benzín, r.v. 2013. Výrobca udáva priemer 5,8l, ja dlhodobo 5,4l. Jazda mesto, mimo mesta aj dialnice. Niečo robím zle?
MichaelPribula
11.11.2015 14:09 | |
+2 -4
Robiš jedine zle to že nemaš EU auto! *08*
m_ledo
11.11.2015 15:47 | |
+3 -2
moja mazda tak isto, 2.0i spotreba podla vyrobcu 8,5l a dlhodobo ju drzim na 8l. ked idem na dlhsiu trasu tak aj okolo 7-7,5, a to nejdem dochodcovskym stylom. nuz ale to pre nemecke koncernove krabice asi neplati, ti radsej napisu krasnu spotrebu a potom ludia stresuju ked maju o liter viac, a chodia 40 mesto 60 mimo mesta aby usetrili :)
FCBGabo
11.11.2015 10:39 | |
+14 -10
spotreba spotreba vám už *** z tej spotreby 2 litre hore dole to je toho tak budete jazdiť za 2eurá na 100km viac zabije vás to? Iba gumy stoja 600eur nové,repas turba 300 nové okolo 1200eur,tlmiče nové 400eur,ramená...iba sprostá výmena oleja stojí vyše 100eur ale sa tu všetci opičia nech jazdia za 5 litrov namiesto 6 *03* *03* ked chcem šetriť chodím autobusom
BBxBrian
11.11.2015 10:42 | |
+0 -2
kde dávas vymienat olej za 100eur? či rátas asi dokopy aj olej, práca a filtre? tak to áno..
FCBGabo
11.11.2015 10:52 | |
+1 -3
výmenu mám zdarma inak je to filtre + 7 litrov oleja raz za 60 tisíc km 300eur za výmenu v automate
FCBGabo
11.11.2015 10:56 | |
+2 -3
Ono sa t nezdá ale rátaj si 7euro za liter to máš 49eur + olejovy filter - 6€ kabinovy filter s akt. uhlím - 19€ palivovy filter - 12€ vzduchový filter - 20€ a hned si nna 100vke *08*
dunciii
11.11.2015 12:43 | |
+0 -1
gabo to mas dodavku ale :-) *03* *03*
Edison1988
11.11.2015 12:44 | |
+0 -1
ty si z dákeho drahého kraja :D ja nakupujem diely za polovicu az tretinu zhruba a nieje to ziaden poliat ci cina :D
FCBGabo
11.11.2015 13:47 | |
+1 -3
Skúste lacnejšie zohnať na 300C Hemi 2007 také kvalitnejšie filtre a objednám odtial *08*
allstpidab
11.11.2015 14:56 | |
+1 -3
Ja chodim iba do autorizovaneho servisu ..cela vymena prehliadka kazdy rok ma vinde na necelych 100eu..problem s motorom absolutne ziaden ...zatial ani raz som nemenil ziadnu suciastku na aute som zatial rad malo to byt aj nadalej...auto ma uz 5r nieje to extra vela ale aj tak...jak hovoris spotreba o 2l hore dole to nic nezmeni ...skor sa ukaze v servise ked zistia ze nieje nieco dobre
dunciii
11.11.2015 16:14 | |
+0 -1
za 100 eurr len Swift je servis hehe *03* *03* *03*
allstpidab
11.11.2015 20:31 | |
+0 -1
Dunci to je preto lebo neview ako to chodi :D
BBxBrian
11.11.2015 10:31 | |
+1 -3
:D či mám len radosť opäť.. ale aj smútok nad ... nad.. Vami :D Moja spotreba s 2.2 motom medzimesto: http://s3.postimg.org/nu1j1fkgz/11654_fotografia_0045.jpg .. 4,5l/100 ( pre tých čo si to neotvoria) .. iba poznamenám že výrobca udáva 4,9 mimo mesto. Ja naozaj emozem za to ze dokola a dokola mi nesotáva nic ine iba demonstrovat to isté.. pri týchto článkoch sa iné ani nedá
BBxBrian
11.11.2015 10:39 | |
+1 -3
nové auto v dnešnej dobe? Nikdy..
Terradyn
11.11.2015 15:13 | |
+2 -0
Brian, bez si laskavo namontovat filter pevnych castic a necmud tu... ty si musis v jazde s tym autom aj vyhonit, pretoze vzdy nezabudnes dodat moja 2.2 dizel toyota ak si dobre pamatam?
A7Xgates
11.11.2015 18:43 | |
+0 -0
datsun :D a este k tomu motor z rencka, gratulujem ti
rv135
11.11.2015 09:28 | |
+14 -1
Bolo dokazane ze ak chcete pri downsizingovych motoroch dosiahnut rovnaku pruznost ako u ich väcsich objemovych bratoch musite downsizingove motory prosto vytacat a potom dosahuju spotrebu 9 - 11L/100Km, teda este viac, automobilky samozrejme klamu ale fyziku/gravitaciu prosto neoklamu, ked ma motor 3 valce alebo mensi zdvihovy objem je logicke predpokladat ze to zhltne viac paliva nakolko vaha auta, s tym pasazieri a naklad sa prosto rozhybat musi, downsizingovy motor sa prosto musi viac nachltat, EKO efekt ako vysity.
cincibus
11.11.2015 11:36 | |
+5 -2
a ja dodam, ze taketo maloobjemove motory sa prave preto viac opotrebovavaju. Ak clovek jazdi minimalne na 2-litri, tak ten motor vytaca malokedy a preto nie je problem na nom urobit 300 alebo aj 500tisic km bez GO. Skuste to urobit na nejakej trojvalcovej 0,9ccm ???
MichaelPribula
11.11.2015 14:11 | |
+5 -2
Smart benzin 0.7l je už pri 120tkm súci akorát na generalku motora! *07*
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×