Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tesla Model S P85D: Test reálneho dojazdu

17 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Vidicon
9.11.2015 14:05 | |
+1 -0
A kolko nabijacich cyklov bateria vydrzi, kolko rokov? Co sa stane so starou bateriou? A sme neboli vyteseni ako s prichodom ortutovej setrnej ziarivky...
jamts
9.10.2015 22:59 | |
+0 -5
sportovní sázení, velmi spolehlivé informace : www.salveto.blogspot.cz
dunciii
8.10.2015 08:37 | |
+0 -0
a hej hej aj ja Mama rad 500-600 koni vyfuky silu v aute a hukot motora benzinoveho ale urcite raz tesla alebo neico podobne *03* *03*
dunciii
8.10.2015 08:37 | |
+1 -1
mozno keby nameisto nariekania ste zacali im radit a napisali do tesky zu by to aj mali vylepsene hehehee kua to je budicnost ktora sa zu nastartovala zu ma nejaky smer zu vidime realne krasne auta jazdit a funguje to ziadne verne sny tak drzte im palce a ne kolotoce reci .-) *03* *03* *03* *03*
djalibaba
7.10.2015 07:16 | |
+5 -1
Tesla by mala čím skôr prísť s autom ktoré bude zapadať do nižšej strednej triedy, kde by to bolo fajn mať auto na dochádzanie do práce (na vzdialenosti napr. 15-20 km). Kde by bola potreba nabíjať tak raz za týždeň napr. v pohodli domova *02* , predsa len s takmer 5 metrov dlhým autom ako je Tesla S to v meste nie je ideálne. Tesla S je super auto, na to že táto firma nikdy auta nevyrábala ma super jazdné vlastnosti ale min. na Slovensku chýba širšia ponuka nabíjacích staníc. A tak isť napr. z KE do BA, tak ako prvé si musíte zisťovať kde sa dá vaše auto nabiť, lebo min. jeden krát Vám ho bude treba nabíjať. Ale fandím Tesle, lebo je veľmi sympatické čo robí a ako to robí, určite je to budúcnosť automobilizmu *02*
udgule
6.10.2015 19:29 | |
+10 -4
Toto je budúcnosť automobilov.
FCBGabo
6.10.2015 16:00 | |
+8 -8
To zase bude chytrákov že to má dojazd len 367 km ale ukážte mi iné 700konové auto na palivo ktoré má väčší dojazd zaručujem že veľa ich nenájdete a ak tak všetky pod 500 dajú max.Inak tesla je úžasná bol som odmietavý voči nej ale odporúčam skvelé auto i ked mi ten zvuk chýbal. PS:požičajte si ju dajte si do google "požičaj si teslu" stojí 51 eur na hodinu bohužiaľ iba tá slabšia 362 konová verzia ale pre predstavu stačí
mikey166
6.10.2015 16:54 | |
+1 -1
Úplne súhlasím. Bolo by zaujímavé urobiť porovnávací test s napríklad Audi RS6 z hľadiska dynamiky, komfortu dojazdu pri využívaní potenciálu a podobne. *08*
matoyi
6.10.2015 17:19 | |
+2 -3
Ani ta silnejsia tych 700 nema ani ked je bateria plne nabita.
peugeot2002
6.10.2015 19:09 | |
+4 -1
Gabo-nechcem byt chytrak ale aj tak by som prial vacsi dojazd,stale si myslim ze ten vykon je tam zbytocny a zbytocne vybija baterie,takych 200-300ponikov by stacilo a preco?Lebo ten vykon dokaze okamzite vyuzit a zo zrychlenim nema problem a urcite sa na nu nechyti ziaden spalovaci motor...Len keby cena nebola taka vysoka a doba nabijania kratsia bral by som to :) inak je to auto luxusne a dizajn krasa :)
pribi1986
6.10.2015 20:17 | |
+1 -10
lenze pri elektromotore je jedno ci to ma max 700 hp alebe menej. Ci to uz ubdes mat obmedzene na mensi vykon bude tam taka ista spotreba baterii a je jedno ake je kW maximum daneho agegatu.
MMedea
7.10.2015 12:09 | |
+7 -7
Aby dokázalo klasické auto podobnej triedy ako Tesla pri dynamickej jazde podliezť jej "neuveriteľných" 200km, muselo by dosiahnuť priemernú spotrebu, podčiarkujem PRIEMERNÚ spotrebu 45l/100km (vychádzajme z toho, že takéto autá mávajú nádrž na 90l). Dosiahnuť takúto priemernú spotrebu pri akokoľvek dynamickej jazde na bežných cestách si neviem celkom prakticky predstaviť. Pri maximálne ekonomickej jazde dokážu aj veľmi výkonné spaľovacie autá dvojnásobne prekonať Teslu čo do dojazdu. Samozrejme, nemajú 700 koní, ale aké má opodstatnenie získať necelú sekundu na zrýchlení oproti 500 koňovému Audi, ak na každom tankovaní stratíte oproti benzínu aj pol hodinu? Nehovoriac o tom, že tých tankovaní bude dvojnásobok. Samozrejme pri bežnom dochádzaní do práce to nemusí predstavovať problém, ale je otázne, aký má zmysel kupovať si tak veľké a výkonné auto, ak ho nehodláš využívať aj na dlhé cesty. Riešiť ekonomické hľadisko pri tak drahom aute asi nemá zmysel, ak chcem riešiť ekonomiku prevádzky pri luxusnom aute, siahnem po 520d, ktorému môžem za rozdiel v cene oproti Tesle nakúpiť dostatok nafty na niekoľko rokov. Tesla by mala zmysel a prínos, keby namiesto týchto "zázrakov" vyrábala auto s tretinovým výkonom, o pol metra kratšie a o polovicu lacnejšie. Inštaláciou menšieho elektromotora mohli pri rovnakej batérii dosiahnuť lepší dojazd a zároveň by menšou karosériou vytvorili auto, ktoré je praktickejšie do mesta (práve v meste môže mať elektromobil prínos pre spoločnosť). To by ale majiteľ musel premýšľať hlavou a nie genitáliami. Toto celé je len obrovská marketingová bublina ktorá zatiaľ nadobro nespľasla len vďaka tomu, že jej majiteľ má dostatok financií z iných zdrojov.
Lovap1
7.10.2015 14:21 | |
+4 -0
MMedea: ehm ... bol tu taký výrobca, čo sa riadil tvojou radou ohľadne dostupnejších, menších elektromobilov. Tá firma sa volala Coda ... skrachovala. Asi tá tvoja rada za moc nestojí. Môžem aj povedať prečo: nové technológie (iste, elektromotor v aute nie je apriori nová technológia, ale viac použiteľné el. autá sú relatívne nové) kupujú predovšetkým bohatí ľudia a preto je výhodnejšie postaviť produkt pre nich. Z ich nákupov sa potom zaplatí vývoj menších áut. Niečo podobné sa deje v automobilovom priemysle už dávno - prečo si myslíš, že všetky nové vychytávky sa uvádzajú najprv v najdrahších modeloch? Môžeš argumentovať Nisanom Leaf a podobnými - ale tam je PODSTATNÝ rozdiel - ich výrobcovia na odbyte elektromobilov nezávisia, ak by sa neuchytili, prosto ich prestanú vyrábať a nič sa nedeje, majú na predaj spústu modelov klasických áut.
Lovap1
7.10.2015 14:31 | |
+2 -0
MMedea: BMW 5, nádrž na 70 l, Mercedes E, nádrž na 66 l (dá sa kúpiť 80 l), Audi RS6, nádrž na 75 l. Ad každé tankovanie: ty robíš potrebu do auta? Ješ v aute?
MMedea
7.10.2015 21:08 | |
+3 -4
Lovap: Ty tráviš na potrebe pol hodinu? Máš svoje biologické potreby zosynchronizované s dojazdom svojho auta? K nádržiam: Audi S8 - 82 litrov, Maserati Quattroporte - 80 litrov, BMW M5 - 80 litrov. Hlboko sa ospravedlňujem, samozrejme, takže auto by nemuselo mať spotrebu 45 litrov, ale len 40 (respektíve kúsok pod 40 v Tvojich prípadoch), čo samozrejme úplne mení význam celej myšlienky...... Nebyť silného finančného zázemia majiteľa Tesly, zrejme by tiež pomaly ale isto putovala ku krachu. Dá sa nájsť mnoho článkov o tom, že zatiaľ nedosiahla zisk a je v mínuse. Ale o to nejde, to je práve otázka, ktorú som sa snažila navodiť: Aký racionálny dôvod môže mať niekto, kto disponuje viac ako sto tisícami eur na auto na to, aby chcel Teslu? Aby chcel auto, ktoré ho bude obťažovať svojimi častými zastávkami, auto, ktorého výkon je v prevádzke nestály. Prečo Tesla a nie BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Lexus, Maserati, Dodge, Volvo? Ľubovoľné iné auto, ktorého užívanie nieje obmedzené malým dojazdom, obmedzenými možnosťami nabíjania a zdĺhavými zastávkami?
Lovap1
8.10.2015 08:22 | |
+3 -1
MMedea: opäť sa pýtam - robíš potrebu v aute, JEŠ v aute? Ja mám napríklad normálny benzíniak a aj tak pri dlhších jazdách zastavujem nielen na tankovanie. Aj najesť sa treba, poprechádzať, rozhýbať atď. Ad zisk Tesly - ukážeš mi jedinú NOVÚ automobilku, ktorá vyrába JEDEN typ auta (Model X sa zatiaľ neráta, je tesne po predstavení), ktorá by bola v zisku? Bežne sú novozaložené podniky nejakú dobu v strate ... Ad dôvod na kúpu Tesly: vieš, budeš možno prekvapený, ale dôvod samozrejme JE - lacná prevádzka, ktorá pre tých, ktorý to kupujú zmysel asi dáva, že ... Okrem toho - nerob z ľudí hlupákov - ak by im tie autá nevyhovovali, nekupovali by ich. To, že TY dôvod nevidíš, je irelevantné.
garminbreak
22.9.2016 09:10 | |
+1 -0
FCBGabo : Ine 700 HP auto v pripade potreby zajde na najblizsiu pumpu a behom 5 minut ma opat plnu nadrz. Kdezto s Teslou si zatial musim kua dobre premysliet, kadial, kedy a ako pojdem, aby som nezostal niekde s prazdnou baterkou, do ktorej tie kW z bandasky nenalejem. Takisto musim zaratat aj dobu nabijania baterky - za pol hodinu sa nabije na tak 80%. Cize zatial elektromobil na 100% NIE. Ani super Teslu, ani mestsku krabicu Leaf. Uvazovat by sa dalo o hybride, no stale je to prilis drahe. Ked bude elektromobil stat porovnatelne ako fosilia, da sa o tom uvazovat. No az po vyrieseni dojazdu, pretoze pokial ma ma auto vyslovene obtazovat prestavkami na dobijanie, cena byu mala zohladnit prave toto obtazovanie.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×