Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Bentley Bentayga: Nový kráľ SUV

33 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
hape1
10.9.2015 12:50 | |
+0 -0
ved je to auto pre bohacov , ja hovorim preco nie ak ma niekto vela penazi tak pre takychto ludi je to urcene, v pohode
Xenon28
28.12.2015 19:58 | |
+2 -0
Problem je v tom, ze automobilky spla***u do kanala svoje tradicie a zacinaju vyrabat taketo humusy, este k tomu vsetky na jedno kopyto. Uz sa vraj chysta aj verzia "SUV coupe", cize dalsi hyper-neprakticky paskvil pre vychodoeuropskych pseudopodnikatelov. Kazdy kto si pozrie historiu Bentley, tak pochopi, o com su tie auta. Tato Bentayga je odporny hybrid pre ludi bez vkusu. Idealny do naseho postkomunistickeho vidlakistanu.
sleklajn
9.9.2015 14:28 | |
+2 -7
SUV som mal vždy rád, ale keď som videl ten kabriolet od Rolls Royce, tak...
Andrej841
9.9.2015 12:24 | |
+15 -4
Nikdy som nepochopil na co su dobre SUV rakety...ci uz Porsche Cayenne,Touareg V10,AUDI Q7 V12 atd...
mikosoft
9.9.2015 12:33 | |
+7 -2
Na ... pozdvihovanie ega.
MMedea
9.9.2015 13:46 | |
+2 -3
Andrej: Niesi sám, čo tento fenomén nechápe. mikosoft: Mulsanne Ti ego nepozdvihne?
FCBGabo
9.9.2015 17:58 | |
+2 -1
ľudia sa cítia nadradenejšie ked sú vyššie ako ostatný *08* okrem toho komfort pretože to má mega výška pnneumatík a nevnímaš tak jamy na ceste ale inak nič *03*
Andrej841
9.9.2015 18:27 | |
+6 -1
FCBGabo ale myslel som konkretne supervykonne SUV a nie SUV ako take...pochopim ked si niekto kupi nejaky dizlovy trojliter s 240 konmi.Ale na co mu je tam cez 500 koni,ked tie auta nemaju sportovy charakter...
FCBGabo
9.9.2015 18:40 | |
+1 -3
možno kvôli zrýchleniu *08* iný dôvod ma nenapadá fakt
nemenovanyi
10.9.2015 09:43 | |
+1 -4
Ja vam poviem ze preco taketo si kupuju...chcu byy vyssie od ostatnych myslia ze su pani potom ked ostatny su nizsie dalej pri bezpecnosti ako takej havarii skor preziju ako ktory su nizsie aufo idealne na slovenske cesty a viac tlmi jamy ci tie ***ne spomalovaky a samozrejme pohodlie pri jazde to je z tychto veci ktore su pri normalnych suv bez akeho takeho vykonu...ale naco im vykon ? V zatacke pri vykone ma vysoke tazisko takze viac ho naklana a nemusi byt take dotacave...skor im ide oto ze vyrobili nieco co iny nie dnes uz vsetko chcu predat a ten kto si to kupi chce mat vysoke ego nad ostatnymi hlucny motor a poriadny vykon aby prevetral ine osobnosti na tolko ze si mysli ze je kral na cestach.....
sepkar
10.9.2015 09:54 | |
+3 -3
Andrej, to ze takyto typ aut nevyhovuje tvojim predstavam o vlastnictve, este neznamena ze pre niekoho ineho to vyznam nema. Mam kamosa co mal autonehodu na Fabii a ked sa mu narodilo dieta, kupil radsej jazdeneho Cayenna v super stave za cenu lepsie vybavenej novej Fabie. Nejazdi ako ***, lebo tam vozi svoje dieta. S predstavou, ze ked do neho dalsi blbec na vytunovanej ***ine vpali, jeho sance pri nehode sa zvysuju.
MMedea
10.9.2015 11:39 | |
+4 -1
Nemenovanyi: Je pravda, že teoreticky je SUV bezpečnejšie v prípade nehody, avšak vynára sa otázka: Nieje pri SUV pravdepodobnejšie, že sa stanete účastníkom nehody? Podľa môjho názoru áno. Väčšina SUV sa čo do stability na ceste nemôže porovnávať s inými autami v rovnakej cenovej kategórii. Z toho sa dá predpokladať, že napríklad pri jazde na vlhkej vozovke v zákrute sa na SUV omnoho ľahšie ocitneš v šmyku, než napríklad v A8.
MMedea
10.9.2015 11:51 | |
+2 -4
sepkar: Logika, ktorú si predostrel je úplne zvrátená. Keby som sa ňou riadila, kúpim si zrejme nejaký Dodge RAM 4x4, dopredu si dám primontovať neštandardný rám z pozváraných oceľových trubiek a definitívne "zošrotujem" čokoľvek, čo mi príde do cesty, vrátane Cayenne, len aby som si zachovala vlastné bezpečie. Áno, treba myslieť na bezpečnosť, ale rozhodne nie na úkor ostatných! Uvažuj, kam by sme takto dospeli? Ja si poviem, že sa necítim na ceste bezpečne, kvôli kope SUVčiek s komplexom nezraniteľnosti, tak si kúpim trojtonový americký pickup, nechám si ho "obložiť" oceľovými rúrami spredu, zboku aj zozadu a následne pri nehode urobím z nejakého Cayenna neidentifikovateľnú placku plechu. Čo si kúpi on potom? Urobí si vodičák na kamion a kúpi si Tatru? Potom si ja zase kúpim tank? Tvoj kamoš je kus egocentrického chudáka, lebo vo svojej nadutosti zabudol, že aj on sa môže ocitnúť v koži niekoho, kto spôsobí nehodu a možno v tej Fábii do ktorej narazí budú tiež niekoho deti!
sepkar
10.9.2015 13:57 | |
+5 -2
MMedea: o com tocis? My tu rozpravame o volbe kupy auta typovo schvaleneho do cestnej premavky, chapes ten rozdiel? Ake tanky ake tyce ake ocelove trubky? O com melies? Nehodu mozes sposobit tak na Fabii ako aj na Tatrovke. Je zvratene jazdit normalne a s rozvahou aby si inym neublizila (da sa to si predstav aj na SUV, aj na Tatrovke) a pritom sa v co mozno najvacsej miere chranit pred potencialnou nehodou, ktoru sposobi niekto iny??? Kupa tupu auta je slobodny vyber kupujuceho a jeho preferencii... Ides z niekoho robit egocentrickeho chudaka a naduteho cloveka, ked ho vobec nepoznas a hadzes do vreca s primitivmi na cestach? Si normalna? Si po sebe precitaj co pises ake dristy.
MMedea
10.9.2015 15:51 | |
+3 -1
Ochranný rám z trubiek je na terénnych vozidlách celkom bežnou záležitosťou, príležitostne ho možno vidieť napríklad aj na sanitkách, kamionoch, nieje to nič, čo by bolo nelegálne a teda, keby som uvažovala podobne, ako Tvoj kamarát, nič mi nebráni si niečo takéto zakúpiť. Rovnako ako bočné, vystužené prahy. Ako som spomenula, na terénnych automobiloch to nieje nič výnimočné. Snažila som sa Ti použitím hyperboly a abstrakcie vysvetliť, že podstata princípu, ktorým uvažoval Tvoj kamarát je šialená. Žiaľ, asi si nie schopný pochopiť jazykové trópy, ktoré som použila.... Skúsim to teda "po lopate", jednoducho, tak, aby Ťa pochopenie mojej myšlienky príliš nezaťažovalo: Je vrchol sebectva, ak niekto potenciálne ohrozí druhého len preto, aby sebe zvýšil bezpečie. Kúpa SUV z dôvodu "bezpečnosti" je práve týmto prípadom, vodič SUV sám sebe zvýši mieru bezpečnosť za cenu toho, že zníži šance na prežitie posádky vozidla, s ktorým sa dostane do kolíznej situácie. Je jedno, ako Tvoj kamarát jazdí, nikto zrejme nespôsobí nehodu úmyselne a zlyhanie sa môže udiať aj tomu najzodpovednejšiemu a najskúsenejšiemu vodičovi. Nehodu môže spôsobiť aj Tvoj kamarát a v tom druhom aute, ktoré sa stane jeho obeťou môže sedieť tiež niekoho dieťa, niekoho matka, skrátka ľudské bytosti, ktoré on pripraví o život len preto, lebo on sa chcel cítiť bezpečne. Takže áno, hovorím, že je nadutý, pretože si myslí, že on nikdy nehodu nespôsobí a áno, hovorím, že je egocentrický chudák, lebo je ochotný ohroziť iných, nevinných ľudí (napr aj chodcov) len preto, aby si on zvýšil šance. Ale áno, v slobodnej, demokratickej spoločnosti má človek právo sa správať ako egocentrický chudák. To nepopieram.
FCBGabo
10.9.2015 18:02 | |
+1 -0
len doplnním MMedea: Automobilka Dodge má za príplatok officialne z fabriky tieto rámy do prednej časti aj vystužené prahy ktoré sú vystúpené do vonku (šírky vozidla) Vynikajúca vec pretože ti nnikto neobúcha lak na parkovisku kedže trafí hned ten prah.. PS: v amerike to majú aj policajti http://www.government-fleet.com/fc_images/news/M-MSP-Ram.jpg
sepkar
11.9.2015 09:45 | |
+0 -2
MMedea: ok, beriem Tvoje nazory, lisia sa uz vo svojej podstate s mojimi, ale nevadi. Robis ***a z majitela zbrane, mas predstavu "majitel SUV = sebecky egocentricky chudak". Neviem co sa Ti v zivote prihodilo, ale asi to zanechalo na Tvojom zmyslani nasledky. To uz je Tvoja vec. V mojich ociach to mas velmi pomylene.
MMedea
13.9.2015 16:10 | |
+0 -0
sepkar: Áno, preto, lebo neuvažujem ako sebecké hovädo a beriem ohľad aj na ostatných, slabších účastníkov cestnej premávky to mám určite pomýlené. Zbrane nezvyknú zabíjať náhodou, bez vedomého pričinenia majiteľa. Autá áno!
Xenon28
28.12.2015 20:00 | |
+0 -0
Q7 V12 TDI nebola prilis raketa v porovnani so svojimi benzinovymi konkurentmi. A Touareg V10 TDI uz vobec nie.
justin1976
9.9.2015 12:10 | |
+5 -3
No.kde by boli dnes britske auta keby ich nemci nedotovali?asi davno by ani pes nezabrechal...Lenze auta co spalia cisternu benzinu uz davno nie su in..To je smutne,že stym nikdo nič neurobi..
mikosoft
9.9.2015 12:32 | |
+5 -3
Na ... pozdvihovanie ega.
nemenovanyi
10.9.2015 09:44 | |
+1 -0
Briti si vychvaluju svoje auta a pritom moju suciastky od nemcov a svedov smutne :D
djalibaba
9.9.2015 11:40 | |
+12 -3
Konečne poriadne drahá a celkom k svetu "obluda" Keď už šejkovia v emirátoch nechcú utečencov *02* nech aspoň kupujú tieto drahé kary a nech VW na Slovensku má dosť zákaziek a ľudia dosť práce *07*
MMedea
9.9.2015 10:51 | |
+4 -3
Ono v podstate ani nevyzerá zle, dobre sa naň pozerá, o pohodlí a luxuse ani netreba diskutovať, ale aj tak stále nerozumiem, na čo bude vlastne dobré. Prečo toto a nie Flying Spur, alebo Mulsanne?
Xenon28
28.12.2015 20:02 | |
+1 -0
To by som sa rad spytal toho, kto si toto kupi. Akoze mam par milionov a pozeram na krasne Bentley Continental alebo Mulsanne a nic... A zrazu zbadam Bentaygu a chcem ju? Preboha! Naozaj by som rad nahliadol do mysle takeho cloveka.
nemenovanyi
9.9.2015 10:35 | |
+2 -10
Urcite krajsie ako bmw x ale zas tento brit ma nemecky motor...to nevedeli dat svoj ako davaju do astonu ? Ci aj ten nieje ich....no v mercedese ml amg ma v8 a takmer identicky vykon..a tento musi mat w12 aby dosiahol iba o par koni navyse..smutne...myslim ze x6m ma niejakych 635k a ktomu ide nad 300km nvm ci origi alebo ladeny...
MMedea
9.9.2015 10:54 | |
+8 -1
Brit má motor od Audi/Volkswagen, lebo je súčasťou koncernu. A zrejme je ekonomicky omnoho výhodnejšie navrhovať auto na koncernový motor, než na Bentleyovský 6.75 litrový osemvalec.
matoyi
9.9.2015 12:27 | |
+5 -2
Výhodnejšie je to preto lebo celá platforma je prevzatá od koncernu...
FCBGabo
9.9.2015 17:59 | |
+4 -2
V8 má možno výkon ako V12 ale nemá takú kultivovanosť chodu ani z daleka a práve kultivovanosť spojená s komfortom Bentley je to prečo ho ľudia chcú
nemenovanyi
9.9.2015 21:11 | |
+0 -4
Tak potom naco maju identicky vykon ked su tie motory rozdielne a inak kultibovane...ked chcu robit stoho suv najrychlejsie na svete tak mali z v12 zrobit tak aby mal vyssi vykon ako v8 z takeho sa da viac vymackat vykon...ked chcu robit z toho naj suv..bud robim luxus alebo sport suv
FCBGabo
9.9.2015 21:21 | |
+3 -2
V8 je viac vysoko-otáčkové,má inú krivku výkonu ale tebe je to zbytočné vysvetľovať..niekedy sa sám seba pýtam či sa fakt tak veľmi nudím po večeroch že si čítam tvoje príspevky *03* i ked je pravda že niekedy to ani nečítam iba dám palec dole no
nemenovanyi
10.9.2015 09:51 | |
+0 -2
Tak neviem naco pises ked potom ani sam nevies co mas napisat ....sa ked ja citam tvoje prispevky tak mi je smiestno s teba...pises 2 na 3 a pritom sam nevies co nato povedat co odpovedat hlavne ze je tvoj prispevok zobrazeny...naco tu chodis ked velke h...o vies o autach ;) ja sa snimi zivim takze viem co pisem preto ty sa divis a das minus ktoli tvojmu hlupemu egu ze niekto vie nieco viac ako ty nic ;)..dat minus toto robia iba deti tie minuska ma nezaujimaju chlapce ale za pravdu sa kazdy bije ;)
Xenon28
28.12.2015 20:05 | |
+0 -0
Je to W12, nie V12. Tie valce su usporiadane inak. Vygoogluj si obrazky W12 engine block a V12 engine block.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×