Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Omladené BMW radu 3: Prvýkrát s trojvalcom

19 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
kidon
10.5.2015 00:37 | |
+6 -0
BMW s trojvalcom... Dobre už bolo, zachráň sa kto môžeš *03*
rendly
10.5.2015 23:58 | |
+4 -0
masaker...toto uz nie je mozne, co robia s autami. Suseda si kupila rapidku 1.2MPI s trojvalcekom, otvorila kapotu a smiechu som sa nezdrzal
Nikolaj1980
11.5.2015 11:55 | |
+1 -0
Tak pokial maju v ponuke aj sestvalec, je to stale v poriadku..kazdy si vyberie co sa mu paci. Horsie bude, ak budu v ponuke uz iba tieto smiesne motorceky
djalibaba
9.5.2015 20:32 | |
+2 -1
Autá aj u nás začínajú byť spotrebný tovar, kúpiš po 5 rokoch predáš berieš ďalšie, tak to už všade funguje. A preto aj tieto nové auta sa robia v tomto duchu, čo bude po 5-6 rokoch výrobcu nezaujíma on potrebuje predávať. Horšie je keď si niekto takú 5 ročnú jazdenku kúpi, je to už len jeho trápenie. A práve tou cestou sa vybralo aj BMW a vlastne už hádam nie je výrobca ktorý by nemal trojvalce dopovaný turbom (niekto to celkom dobre vie spravit napr EcoBoost od Fordu, niekto nie TSI od VW *08* ) Ruku k tomu priložila aj EU, ktorá dávam nezmyselné limity na emisie, ktoré poľahky všetci obchádzajú hlavne údajmi o spotrebe (ktorú hádam je možné dosiahnuť len v super ideálnych podmienkach *07* ) Čo je najviac smutné že práve výrobcovia lux. áut (MB, BMW, Audi) ktorí si pýtajú horibilne peniaze za ich autá sa uberú týmto smerom, lebo človek práve od nich čaká za tie prachy kus poriadného autá. Je smutné keď už toto 100 kW na ceste natrie nejaká Fabia so silnejším motorom *02*
Juraj818
9.5.2015 19:30 | |
+8 -1
Priznajme si otvorene ze dnesne auta su az na par premioviek za nemale miliony len cisty bakelit, plast a hlinik, ako sa krasne vie d_kurvit auto ukazalo spickovo Audi so svojim "topmodelom" Q7 ktore starej Q7 nesiaha ani po clenky, ako to je vazne humus a este sa odvazia zato pytat 70000€. Tie pochybne trojvalce mi uz vazne lezu krkom a tiez to umele nahananie koni cez elektroniku, ked sa to s prepacenim d_*** zakaznik v tom lepsom pride domov, v tom horsom jasna odtahovka a cvaka krasne love. To je ozaj taky problem davat do dnesnych aut standartne 4 a 6 valce? Americania maju bezne 8 valcove motory, poctive to srdce auta pocut z vyfukov ako si spokojne pradie a tu v Europe nato montuju imaginarny umely zvukovy zlepsovak lebo tieto decove motory nemaju prosto zvuk a vykon. Trojvalec je trapnost nad trapnostou a pevne verim ze zaujemca o BMW nevyhodi svoje prachy za takyto nepodarok ale priplati si na 4 az 6 valec, sa im nakopi tych uzasnych motorov a nakoniec to predaju v Opli a ktovie akom smejde. Kde su tie motory 1.8L 20V kde na valec bolo 5 plynom plnenych ventilov a islo to hravo cipnut na 200/250 koni, este poctive lanko z pedalu na skrtiacu klapku a iba jedna lambda sonda, to boli poctive motory, dnes ked chce clovek podobnu kvalitu nestaci mu 30000€ za nove.
tysi5
9.5.2015 16:57 | |
+8 -4
ako vyzera sportovo hrozivo auto a ked sa otvori kapota tak polka z motora chyba :D ..tieto dnesne bavoraky su fakt na velke ***
Papito2
9.5.2015 03:57 | |
+1 -8
Povedal by som ze BMW ma krajsi interier ako Mercedes C ale vonkajsim dizajnom sa nan nechyta a posobi archaicky .Strecha spolu s oknami posobi ako bublina.
RandyRimer
9.5.2015 00:03 | |
+3 -1
Tie kolesá na Touringu.Jáááááááááááj....
Sredan
8.5.2015 23:21 | |
+1 -8
vyzardili 8 valce zatial čo mercedes má v ponuke 12 valce :D AMG forever
FCBGabo
9.5.2015 09:26 | |
+5 -2
BMW má tiež V12 v 7er pokial viem
Nikolaj1980
11.5.2015 11:59 | |
+2 -0
to co je za blbost, ze vyradili 8 valce?? stale ich maju v ponuke a nielen tie.Ponukaju aj 12 valcove motory..Najskor si overim informacie, kym nieco napisem predsa!!
stanox1
8.5.2015 21:15 | |
+11 -1
Už to nie je M - motošport ale M - marketing. ....
borischaloupsky
8.5.2015 21:05 | |
+6 -1
Hlavny designer Chris Bangle odisiel uz pred par rokmi, ale zda sa ze BMW stale zostava pri jeho designe. Snad novy designer prinesie do BMW novy vietor a nove, pritazlivejsie auta. Inac to znizovanie objemu a poctu valcov je smiesne, ale v poslednych rokoch bolo takychto uletov viac - prve diesel u sportovych aut, SUV a Crossovery od firiem kde by to nikto necakal, atd. - dokonca zmeny v technologickej spicke u F1 takze bohvie coho sa este dockame.
A7Xgates
8.5.2015 20:01 | |
+24 -3
´´uprimne gratulacie´´ posielam do najviac premiovej znacky na svete a blahozelam k 3-valcu v aute strednej triedy
FCBGabo
8.5.2015 20:13 | |
+30 -7
je BMW ešte prémiovka? *03* však 5tka (taká slabšia výbava) sa dá kúpiť za cenu lepšieho passatu..BMW je BMW už len cenami mám pocit...3 valce,oturbené M-ko či vyradenie 8 valcov z ponuky,predný náhon *03* *03* možno získali zákazníkov ale rozhodne stratili fanúšikov
A7Xgates
8.5.2015 20:37 | |
+8 -4
FCBGabo snazil som sa to napisat sarkasticky, snad si to pochopil spravne *07*
FCBGabo
8.5.2015 20:40 | |
+16 -5
pochopil..BMW ide dole vodou *08* možno nie výbavou ale rozhodne voľbou motora áno
majo.gregus
9.5.2015 14:12 | |
+3 -1
Návrat k výmenám motorov po 200 000km.
mikey166
10.5.2015 23:09 | |
+4 -0
FCBGabo, ešte k tvojmu prvému postu. Teraz si polož otázku, sú pre automobilku dôležitejší tí čo autá kupujú (zákazníci) alebo tí čo ich majú na PC na pozadí (fanúšikovia) ? *07*
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×