Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Autokamery: Vodičom hrozia likvidačné tresty

83 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
slimakmato
4.8.2015 20:08 | |
+13 -0
to je tiež nezmysel... kamera nasíma zlodeja čo ukradne starej babke peňaženku a vy to nemožete poskytnut polícii ako dokaz len preto lebo nejaky *** sa pozera na hodinky a zmrzlinár dáva zmrzlinu malemu chlapcovy ktoremu ju chela zaplatit. ***na ... suhlasím že nedat na internet ale máte dokaz a nemožte ho poskytnut lebo vam hrozí 10000 pokuta
Kapitan-DANKO
16.5.2018 07:50 | |
+3 -0
Hlúposť, ved mnoho krát aj v televízií pustia záznam kmery čo zaznamenala krádež, a vyzývajú občanov kto pozná a vie identifikovať páchateľov.
Vettis
23.7.2015 10:31 | |
+0 -1
občiansky zákonník 40/1964 Ochrana osobnosti § 11 Fyzická osoba má právo na ochranu svojej osobnosti, najmä života a zdravia, občianskej cti a ľudskej dôstojnosti, ako aj súkromia, svojho mena a prejavov osobnej povahy. § 12 (1) Písomnosti osobnej povahy, podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkajúce sa fyzickej osoby alebo jej prejavov osobnej povahy sa smú vyhotoviť alebo použiť len s jej privolením. (2) Privolenie nie je potrebné, ak sa vyhotovia alebo použijú písomnosti osobnej povahy, podobizne, obrazové snímky, zvukové alebo obrazové a zvukové záznamy na úradné účely na základe zákona. (3) Podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež na vedecké a umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo. Ani také použitie však nesmie byť v rozpore s oprávnenými záujmami fyzickej osoby.
marinak53
18.7.2015 16:15 | |
+35 -0
kazdy den v TV pocuvame ako je Rusko nedemokratycke a pritom je v Rusku autokamera povolena ba dokonca od urciteho casu povinna ak cena auta prekracuje urcitu hodnotu. Je chore ak mozeme natacat rucnov kamerov ako turista a nemozeme natacat autokamerov, toto moze vymyslet len sfetovany poslanci v EU parlamente., Autokamera by mala byt povinost, problem je ze nasi poslaci chodia nadrbany ako prasata a boja sa aby sme ich nenatocili.
martinT12
7.6.2015 21:44 | |
+28 -2
podla mna kamera v aute by mala byt bud povinostou alebo aspon dobrovolne, ale trestat za nieco kde inde vo svete je to bezna vec je chore a vela by sa vyriesilo ci uz priestupky alebo pri rieseni problemov ohladne poistovne ale zrejme su urcite skupinky ludi co im to vadi
mrazik.59
24.5.2015 16:50 | |
+17 -3
Nechápem, prečo sa tých kamier tak boja, veď na základe nich by sa mohlo viac priestupkov vyriešiť, je to predsa rukolapný dôkaz porušovania pravidiel cestnej premávky, ktorých je na našich cestách čím ďalej tým viac. Alebo by mohli poukázať na nekalé praktiky niekoho ... ?
tlupare
28.4.2015 01:45 | |
+42 -0
A co online kamery ktore su v mestach a vsade mozne na budovach, tam je tiez potrebne povolenie osob ktore su na zaznamoch a teda v zabere tychto kamier? Podla tejto logiky ano. Ja si tiez neprajem aby ma snimala nejaka kamera ked si idem po ulici ! Takze na buduce nabehnem ku spravcovi takejto kamery a poviem mu ze ci ma odomna povolenie snimat ma ked idem po ulici ! Aj ked samozrejeme chapem bezpecnostny vyznam kamier na budovach, ale taktiez chapem rovnaky vyznam kamier v autach. Takze bud sa zakazu vsetky kamery, alebo ziadna.
stefi309
23.4.2015 05:56 | |
+3 -0
v dnesnej dobe sme kamerovany skoro vsade, a na kazdom mieste ,a snb nas na utajenych autach nielen kameruju ale pocas jazdy lustruju .kameru v aute sa kôli prírode neoplati mat -lebo ak niekoho nechtiac natocite ,môzete mat problem!
strasnesmrdis
1.4.2015 15:09 | |
+26 -1
A ake su postihy za fotografie a pamatovy zaznam? Napriklad sa na dovolenke prejdem po ulici a urobim si momentku, pricom je na nej vidno aj chodcov aj auta. Zverejnim fotku an nete a som v problemoch? Co ak si zapamatam SPZtky a na nete zverejnim, ze "V Bratislave presli po ceste auta s tymito cislami ...". Zase eproblem? Nezda sa vam, ze uz statu aj policajtom uplne e.be?
eugen.suchy
1.4.2015 07:53 | |
+10 -0
Neviem co obycajny clovek vycita z SPZ ak tam nema fakt peknu vyzitku za to ze si to zaplatil. v zahranici sa da z SPZ zistit vsetko o aute ale na slovensku jedine poniektorych len IQ.
autovia.novak
31.3.2015 13:28 | |
+5 -0
fakticka: preco nepostihuju aziskych turistov, ktori kameruju este aj h... v lufte ? ha? pravnickí ***, co hladaju obmedzenia tam kde nemusia. som za kamery.
blacklemon4
31.3.2015 13:21 | |
+1 -2
asi ako funguje ochrana osobných údajov: http://www.***/britska-spolocnost-obchoduje-s-osobnymi-udajmi-obcanov-spojeneho-kralovstva­/588953 a tu sa idú hrať na ochrancov osobných údajov ak zverejním video s ŠPZ *03*
karolzh
31.3.2015 12:19 | |
+16 -1
A čo ochrana osobných údajov ked reportéri na športových stretnutiach natáčajú divákov,tiež si od každého pýtali povolenie? Podla vyjadrenia policajného prezidenta môžete natáčať konanie policajta ked vás na ceste zastaví. A čo ten záznam čo dávali v telke ako zatýkali tú ženu,ktorá si nechcela dať nasadiť putá? Tam ochrana osobných údajov neplatí????????
madagascar05
31.3.2015 10:14 | |
+7 -0
v tomto skorumpovanom štáte Vám nepomože ani kamera vážený priatelia zaleží s kým ste v tom spore každý den to vidíte v televízii lebo kto má peniaze si kúpi všetko alebo silnejší pes j.... len tolko
ahojp
31.3.2015 09:59 | |
+3 -3
cele je to o tom ze snimate verejne priestranstvo. tak isto k aj na dome kamera nesmie snimat verejne priestranstvo len sukromne a musi byt oznacene upozornenie ze je tam kamera. a taky zaznam sa musi zmazat do tyzdna ci ako to je... a ak chces snimat z auta mas polepene po aute upozornenie ze mas tam kameru? a mazes zaznam do 7 dni?
strasnesmrdis
1.4.2015 15:11 | |
+6 -0
Tu nejde o literu zakona, ale o jeho nezmyselnost.
Kapitan-DANKO
16.5.2018 07:56 | |
+1 -0
dobre hlúpy zákon- . Logicky by to malo byť tak, že ak sa na niečo môžeme pozerať, nie je to ukryté pred zrakom a vidieť to môže každý, tak to môžeme aj filmovať a fotiť.
lubossmen83
31.3.2015 09:45 | |
+12 -0
Pred par mesiacmi mi z kamiona odletel kamen do celneho skla, ktore dnes je sakra draha zalezitost a uz pri posudku sa ma znalec pytal, ci to mam natocene aby som mal dokaz pre poistovnu...To iste sa ma pytali aj policajti ked prisli na miesto "cinu"ci viem dokazat,ze to bol kamen z predmetneho kamionu,ktory som im na ustredni nahlasil este zajazdy. Mat kameru je fantasticka vec aby sa clovek ako tak dovolal pravdy i ked samozrejme treba respektovat ochranu osobnych udajov.
SHARK787
1.4.2015 07:28 | |
+8 -0
áno presne o tom to je mať kameru ale mnohý si to neuvedomujú a berú to len ako spôsob ktorým natočia chyby niekoho iného a potom to mohli zavesiť na net
santaclause1
31.3.2015 08:01 | |
+20 -0
Kedze moj komentar bol vymazany pisem ho znova. na SPZ sa nevztahuje ochrana osobnych udajov a ten zaznam kamery nemoze byt pouzity policajnym zborom ak je z youtube. Ak kameraman televizie nataca dav tiez nepotrebuje od kazdeho povolenie na zverejnenie v mediach. Su to dristy.
posscnt
31.3.2015 09:06 | |
+12 -2
presne tak. cislo OP ani RC nenosim vycapene na skle, ale SPZ je dostupna kazdemu
SHARK787
31.3.2015 07:36 | |
+7 -4
Akože čítal niekto z vás ten článok? Je to úplne na smiech čo tu píšete. Nikde nie je písané že nemôžete mať kameru v aute okrem jednej spolkovej krajiny v Nemecku. Jediné čo sa nemôže je zverejniť záznam na internet pokiaľ je na ňom vidieť ŠPZ alebo tvár druhých ľudí. ani vám by sa nepáčilo keby vás niekto natočil v chúlostivej situácii alebo že ste boli na mieste o ktorom by ste nechceli aby niekto vedel a o tom je tá ochrana osobných údajov. Naviac z ŠPZ si veľmi jednoducho zistím meno a už len stačí poslať pokutu chceli by ste aby vám posielali pokuty za STOPKy a zlé parkovanie, predchádzanie len z takýchto záznamov. a k problematike verejných kamier k ich záznamu sa nikto len tak nedostane a sú určené na ochranu okolia a riešenie problémov a kriminálnikov (nevravím že sa to deje)
poklad10
31.3.2015 06:59 | |
+32 -0
že pracujeme pod kamerami to nieje trestné? aj bez nášho súhlasu
Corrado
30.3.2015 23:16 | |
+27 -1
Zas nejaký novinár hodil do gúgle prekladaču, čo? V Rakúsku vážení, je mať autokameru pri havarijnom poistení povinnosť !
brainiac30
30.3.2015 22:40 | |
+22 -0
No mna by zaujimalo odkedy je poznavacia znacka osobnym udajom, co sa z nej da vycitat. Osobny udaj by nemal byt podla mna na verejne dostupnom mieste, co poznavacia znacka je.
FCBGabo
30.3.2015 22:47 | |
+1 -5
to by si sa čudoval čo sa z nej dá vyčítať..napr: odkedy vlastníš auto,akú máš poistovnu,VIN kod,kedy bolo naposledy na STK,kompletný výpis výbavy to je ako sen pre zlodejov áut...o aute vedia všetko ešte predtým než ho ukradnú
brainiac30
30.3.2015 22:51 | |
+6 -0
FCBGabo: to je v poriadku, ale co z toho sa dozvie normalny clovek o mne? To je o evidencii vozidla, ale nieje to moj osobny udaj. Moje osobne udaje su v preukazoch, nie na ECV.
FCBGabo
30.3.2015 22:59 | |
+6 -0
brainiac:konkrétne o osobe teda majiteľovi nič *07* o aute 90% vecí
brainiac30
30.3.2015 23:01 | |
+4 -0
FCBGabo: Suhlasim s tebou :-), no ale potom sa nejedna o osobny udaj, alebo sa mylim?
hopsahop
30.3.2015 23:03 | |
+10 -0
brainiac, tiez sa nad tym zamyslam. ci si mam pytat suhlas od tych ludi, ked chodim po ulici a vidim bezne spz. alebo ludia sa dopustili pochybenia voci mne, ked si vonku precitaju moju spz?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×