Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Ako sa sťažovať na technika pri STK a EK

29 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
reptilianskacvarga
15.3.2017 13:26 | |
+0 -2
A to ešte niekto chodí na stk bez známosti?Môj kamoš,ktorý pracuje na stk má svoj vlastný poradovník:-)To,že denne zarobí viac,ako mnohí za mesiac,je samozrejmé.Dnes je to najlepšia práca.Štát vám dohadzuje prácu a vy za to skasírujete známych.A známych ich známych atď...
mol1
10.11.2015 13:15 | |
+2 -0
nemam vo vozidle abs preto mi stači použiť brzdiacu kvapalinu DOT 3 hned pred STK som dal dokonca DOT 4, a jemu ma pc vyhodilo že niečo nemam spravne urobene že mam použiť DOT 5 , okamžite by mu mali odobrať licenciu, ked ja mám doklad že som pred stk vymenil novu brzdovu a jemu tam hned chyba vypisuje ? cisto mafor
mirozv
27.3.2015 20:05 | |
+2 -0
By som rozbil ciferník tomu blbovi na úrade, čo mi do TP zapísal nesprávny rozmer pneumatík. To je tiež jedna z vecí, za ktoré vyhadzujú z STK.
udgule
26.3.2015 12:39 | |
+0 -1
Vytiahneš ho von a rozbiješ mu 3,14ču.
stopkazv1
25.3.2015 15:07 | |
+6 -2
U zubára a na STK sa nikdy nesťažuj.Vždy to pocítiš.
ANDY-69
25.3.2015 12:26 | |
+15 -2
u nas na slovensku to funguje tak ked prides na STK aj z hnojom prejdes das prachy a si tip tpo prodes z 3 rocnym autom nic mu nedas si skoncil kazdy jeden znich kde kolvek na slovensku domov odchadza z prace a mam vo vrecku 300 ecek to je slovensko ...korupcia a uplatky je to na grcku..
Gitarista-Pista
14.4.2016 19:10 | |
+0 -0
každý radšej strčí 20€ do vrecka, aj ja tak isto, ako mám mať problémy na STK.
ramboch
25.3.2015 09:37 | |
+11 -9
vy ovce , dobre sa tu porozpisujte ako to a kde funguje a hlavne adresne .
FCBGabo
25.3.2015 09:40 | |
+12 -1
ale prosím ťa *03* všetci vedia ako to funguje len sa o tom nahlas nehovorí
janomrkva
25.3.2015 10:09 | |
+11 -4
ramboch a prečo by sme aj adresne nepoukázali na to ako to u nás funguje? Možno sa tým nič nevyrieši a možno sa všetci budeme diviť a konečne s tým niekto niečo urobí. Svoju nasledujúcu STK mienim celú nahrať na skrytú kameru a tak isto aj činnosť technikov STK na nemonitorovaných vonkajších priestoroch pri odovzdávaní protokolov STK a preberaní úplatkov a celé to zverejním. Bude to veľmi zaujímavé. *07*
Alfik223
25.3.2015 10:41 | |
+6 -2
NO len nahrávaj... A až potom budeš pozerať jak puk že za takú hovadinu ta z Technickej vyhodia . Naštuduj si zákon 725/2004 a až potom zistíš začo všetko ta môže technik z TK a EK vyhodiť. A budeš sa čudovať aké to sú kraviny. A ty chceš prejsť nie technik.. myslím že technikovi nerobí problém ti dať nespôsobilé.
starafantomasova
25.3.2015 09:27 | |
+9 -1
STK v súčasnej slovenskej podobe je len ďalšia nepriama daň za vlastníctvo auta pre obyvateľov SR.Občania si musia uvedomiť že väčšia časť poplatku za vykonanie STK putuje do štátnej kasy. Štát udeľuje licencie na vykonávanie STK, štát predáva za veľké prachy nálepky o vykonaní STK a EK majiteľom STK. A v neposlednom rade štát obmedzuje vstup konkurencie do tohoto biznisu.Napríklad právo vykonávať STK má napr. v Rakúsku takmer každý väčší autoservis. Bola som svojho času na STK v Luxembursku a keď som uvidela tú radu tak sa mi zatočila hlava. A čuduj sa svete za 40 min som bola vybavená! STK bola vykonávaná sériovo ( každé pracovisko stk obsluhoval jeden zamestnanec) čiže za čas strávený na STK bolo vybavených asi 50 aut!!! U nás by to bolo maximálne na jednej linke 3 až 4.
tenete
25.3.2015 11:34 | |
+8 -1
Problém je vtom že v Rakúsku technik nie je odkázaný na tvoj bakšiš a nemusí hľadať niečo aby ťa vyhodil! Ďalšia vec je stav ciest v Rakúsku a vek aut
martinco145
25.3.2015 18:47 | |
+1 -1
Reagujem na poslednú vetu: Ani tie 3-4 autá sú neni reálne v niektorých STKáčkach, tam kde chodím to mám za 20min vybavené aj s tým, že mi hneď nastavia svetlá tak ako majú byť podľa noriem. Inak štátom je predpísaná doba kontroly, za ktorú by mala byť kontrola vykonaná. tj. prvá fotka auta s predu a fotka auta zozadu.
janomrkva
25.3.2015 08:35 | |
+15 -1
Bol som pár krát na STK v SlovDekre na Poliankach v Bratislave. Vždy som prešiel na prvý krát a bez problémov a dokonca som ani nedával technikovi žiadny "bakšiš". Samozrejme aj tam sa upláca a to tak okato, že človek by musel byť slepý aby to nevidel. Je pravda že vnútorné priestory kde sa vykonáva STK sú prísne monitorované kamerami ale vonkajší areál a parkovacie priestory už nie. Tam sa odohráva skutočný "úplatkový cvrkot" a obálky a tašky s "pozornosťami" pre technikov menia svojich majiteľov.
tenete
25.3.2015 08:13 | |
+13 -4
Ja to riešim po slovensky, dám doklady kamošovi, + lóve a na druhý deň mám STK jak na novom aute.
martinco145
25.3.2015 08:27 | |
+5 -1
Aj tak sa dá, potom ale nevieš čo tam máš zlé, aj keď ti to povie, ale zasa nemáš z toho stresy, že či ti auto prejde alebo nie. Takto to rieši jeden moj kamarát.
janomrkva
25.3.2015 08:44 | |
+5 -2
tenete, aj to je jedna z možností ale ak máš rodinu a často vozievaš svojich blízkych, členov svojej rodiny a priateľov, nie je na škodu veci poznať skutočný a "bezúplatkový" technický stav svojho auta a vedieť v akom je stave. Je to tak trochu aj o zodpovednosti a ako sa hovorí, náhoda je blbec.
janomrkva
25.3.2015 09:11 | |
+6 -3
tenete, aj to je jedna z možností ale ak máš rodinu a často vozievaš svojich blízkych, členov svojej rodiny a priateľov, nie je na škodu veci poznať skutočný a "bezúplatkový" technický stav svojho auta a vedieť v akom je stave. Je to tak trochu aj o zodpovednosti a ako sa hovorí, náhoda je *b*l*b*e*c*. ODKAZ PRE *J*E*B*N*U*T*É*H*O* ADMINA. SLOVO *B*L*B*E*C* NIE JE VULGÁRNE A NEBOLO POTREBNÉ HO CENZUROVAŤ!!!
tenete
25.3.2015 10:06 | |
+3 -2
Martinco o čom to hovoríš, však si sám povedal, že cez jedno STK prejdeš cez druhé nie. Iné by to bolo, keď spravíš haváriu a dokážu STK že určili zle technický stav vozidla. Ale takto je to všetko o ničom. Nie o ničom, o peniazoch vytiahnutých od teba. Ešte poznámka: za socíku bolo pre šPpovinné posielať vozidlá na STK, tak som poslal autá po celkovej GO. neprešlo ani jedno.Ani ja som neprešiel u šéfa, že či som normálny kontrolovať kvalitu štátnych podnikov.
Gitarista-Pista
14.4.2016 19:15 | |
+0 -0
JE štatisticky zistené, že len 2% dopravných nehôd je spôsobených zlým technickým stavom vozidla. Zvyšných 98% zapríčiní človek ! Teda väčšinou vodič, niekedy aj chodec...
martinco145
25.3.2015 07:47 | |
+11 -2
Ja mám skúsenosti z STK také, že na jednej kontrole mi bolo vytýkané strašne veľa a neprešiel som cez STK a keď som išiel dodatočne urobiť STK na inú technickú stanicu tak tam mi bolo povedané, že je to v rámci noriem, že za to je maximálne upozornenie. Evidentne na tej danej STK stanici chcú zarobiť ale odomňa už žiadne €€€ neuvidia, pretože tam nikdy nepôjdem ani keby to bola posledná možnosť. Nie je to len môj úsudok, že chcú len zarobiť, pretože keď som čakal na kontrolu tak bol tam jeden pán z dovezenou motorkou, ktorá mala 1000km mala upravený výfuk od známeho výrobcu, ktorý splnal parametre a kvoli domnienke, že to moc hučí ho nepustili cez TK. Už vtedy som si povedal, že to bola chyba vôbec tam ísť. *07* AK nedáš min 20€ úplatok tak aj na novom aute nájdu chybu.
artur38
25.3.2015 07:36 | |
+17 -2
Su to p o j e b a n y uplatny z***i,,,,nevzdelany majstri sveta v zelenych monterkach,ktory sa hraju na bohov,,,,,zaplatis,prejdes,,,,,aj s vrakom,,,nedas mas smolu ako v zdravotnictve...
novafabia
25.3.2015 07:25 | |
+15 -4
A kde sa stazovat na takých ***ov co tocia diesel cez 5000 tis otacok a este vytiahne tabulky ze tak ma byt hoci auto ma max otacky 4500 a najlepsie ak rovno klepne ventilom o valec a posle vas prec ze auto dymi ..
FCBGabo
25.3.2015 07:32 | |
+7 -6
Rieš to vytlačeným papierom priamo od výrobcu (s radostou ti to pošlú) že sa to nesmie točiť a strkaj mu to pod nos...
FCBGabo
25.3.2015 07:16 | |
+12 -6
Niekedy ešte vy musíte technika učiť že ako má robiť svoju prácu *03* že automaty sa na P-čku nemajú vytáčať dlho lebo tam niečo odpáli pretože on ani netuší o čom rozprávate *06* a kľudne by to točil na 5000 otáčok aj 10 sekúnd
vmozdik
25.3.2015 09:02 | |
+18 -2
jemu *** záleží na tom či ti niečo v aute načne a potom sa to odpáli.... Bohužiaľ. Celá STK je zbytočnosť a výpalníctvo. Len 2% dopravných nehôd vznikne v dôsledku zlého technického stavu vozidla. Zvyšok (98%;) má na svedomí človek - neprimeraná rýchlosť, nevenovanie pozornosti, prediehanie na nepredvídaných miestach, únava, alkohol atd........
psychokid
25.3.2015 10:46 | |
+2 -7
Technik postupuje pri vykonávaní kontroly podľa metodiky, ktorá sa x rokov nemenila. Treba si tú metodiku prečítať a potom niekoho niečo učiť.
FCBGabo
25.3.2015 10:53 | |
+5 -1
psychokid:ja im ale seriem na ich metodiku pretože JA si platím repas automatu za 2000eur *07* Maximální časy a otáčky pro vůz se zařazeným P 2500 otáček ----------------------- 15minut ,3000 otáček ----------------------- 60 sekund ,5000 otáček ----------------------- 1,2 sekundy slovy - JEDNACELÁDVĚ sekundy *07* je to kvôli tlaku na strane jednej a strane druhej bez tlaku...niekedy proste ten pretlak neunesie prevodovka a "pokazí sa"
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×