Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Hyundai Genesis: Nebezpečne blízko

62 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
ELVISnew
23.10.2014 17:23 | |
+18 -9
JA BY SOM TO AUTO BRAL HNED *02* VYZERA DOBRE AJ POHODLNO TAK POHODA *07*
randy-rhoads
23.10.2014 16:33 | |
+11 -5
Tak som si po precitani zopar prispevkov musel az napisat ten svoj lebo mi to nedalo. Takze najprv zacnem s tymi nadsencami znacky ktori pluju na Audi/MB/BMW - tieto znacky niesu nafuknute bubliny ale nieco, co za svoju existenciu dokazalo vo svete, ze k danej spicke patria. Nie zo srandy bol Mercedes legenda a dnesne modely sa drzia stale na s*** aj napriek kvalitativnej degradacii (co je ale za A) trend dnesnej doby za B) u kazdej znacky rovnako). Hyundai a KIA sice tvoria predajnostou vacsi koncern ako VW Group dokopy ale co take extra vo svete dokazali aby niekto s nimi mohol oplut Mercedes ci BMW vo svete technologii? A teraz na margo toho pridam vlastny nazor, snad sa naucite zopar novych informacii. Takze za prve - toto je v amerike dobre znamy Hyundai Equus (vid logo) ktory je na trhu uz od roku 1999 teda dost dlhu dobu na to, aby dokazal, ci 7er A8 a S-Klasse ci LS Series zosadi alebo nie. Ja ked sa pozriem dovnutra toho auta tak v nom vidim prvky kazdej znacky, sem tam lexus, sem tam Audi a takisto BMW ci Mercedes. Hold to neberiem, kopirovalo sa u kazdho so vsetkym. Tieto znacky niesu nicim nove. Ved Uz od konca 70s sa vyrabal Nissan President v tejto triede a Mitsubishi vyraba Mitsubishi Dignity rovnako ako som spominal henten Genesis/Equus je v USA od roku 1999. A? Ajtak sa na domaci Lexus nechytaju co sa tyka popoluarity.
Fabregass
23.10.2014 16:46 | |
+4 -10
Všetko fajn...ale odkiaľ berieš že patria k š*** spomínané automobilky( Audi, Bmw, Mercedes) ??? ...pokiaľ viem v š*** nikdy neboli a ani nebudú najprv by museli zosadiť japonské automobilky a to sa nestane...nehovorím že sú to zlé autá sú kvalitné sú pekné sú vynikajúce..a zároveň pekné drahé...ale chýba im niečo...a to prvenstvo...a tam je už rokmi známe že sa o prvenstvo bijú automobilky značky Toyota alebo Honda.
randy-rhoads
23.10.2014 16:50 | |
+9 -1
Staci si pozriet kvalitu Mercedesov a BMW zo 70s a 80s dokonca aj v 90s to boli kvalitne auta ktore o nic v zivotnosti nezaostavali za japoncami. Ba narozdiel od nich mali viac utulny charakter a materialy ako masovo robeni japonci. K spicke patria aj kvoli technologickym a bezpecnostnym vydobytkom ktorych maju pomerne dost za svoju existenciu.
Papito2
23.10.2014 17:35 | |
+3 -2
Toto neni Equus ale Genesis su to 2 rozdielne auta. Equus v sucasnej podobe prisiel na svet len pred 4-5 rokmi nie v 1999 .
randy-rhoads
23.10.2014 17:47 | |
+5 -3
A kto tu hovori o sucasnej podobe? Zameranie triedy daneho modelu bolo uz od pociatku to iste, tak mi tu nenahovaraj ze v 99 to azda bolo ine. To, ze americky Equus je trochu dlhsi a odlisny na veci nic nemeni, ze su z jedneho cesta. Aj Passat pre USA je dlhsi a odlisny v interieri a exterieri oproti europskemu a nikoho to nezaujima. Dokonca tusim ako tak pozeram tak sa prekryvaju aj s agregatmi.
BBxBrian
23.10.2014 15:11 | |
+8 -5
Karta sa obracia. Kedysi chudobní východ sveta sa teraz ženie vpred.. Bmw vyrábajú prednokolky a trojvalce, kým Čínania, Indovia atď skupujú zásoby zlata a majú vlastné vesmírne programy.. len tieto dva štáty tvoria tretinu svetovej populácie.. kórejci a všetcí tí naokolo tam:D idú po stopách Japonska.. ktoré ešte v 70tych rokoch bolo zaostalé bez jediného mrakodrapu.. a teraz?.. Je čas sa zmieriť s tým a uznať hold novým veciam...:)
BBxBrian
23.10.2014 15:12 | |
+2 -6
chudobní:D čínania... chudobnÝ.. svet*
marian.molnar
23.10.2014 13:32 | |
+8 -4
Vyzera to tak, ze chlapci si poplietli svetove strany. Na w.hyundai.de je Genesis s 3,8 l motorom len za "pouhych" 65 000€ s 5 rocnou zarukou. To bude musiet byt ako benefit, ked si pojde nejaky nemecky remeselnik kupovat Logan !!! *03* *03* *03*
mol1
23.10.2014 12:51 | |
+12 -9
akože auto je nadherne to hej ale prehnali to z tou cenou o im ***ee na ich pojašene hlavy či čoooo, nech si ho strčia za taku cenu
mol1
23.10.2014 12:50 | |
+9 -8
akaa hrozbaaa pre pana janaa nikto si to auto za taku cenu nekuuupi niikto iba niekto kto nevie čo z peniazmi
1soda
23.10.2014 12:39 | |
+4 -5
kym som si neklikol na obrazok,som myslel ze to je nejaka audina ...zpredu
Nikolaj1980
23.10.2014 12:22 | |
+12 -0
To: Jordanes149, Sensualist. vsetko co pisete je pravda ale auta ako Hyundai accent su konstrukcne jednoduche auta, na ktorych sa vela poruch ani ocakavat neda.teraz Hyundai vyrobil auto napchate elektronikou a len cas ukaze aka bude jeho spolahlivost a kvalita.
sensualist
23.10.2014 13:15 | |
+7 -3
Nemám úplne presný prehľad, ale model Accent už nie je v ponuke nových aut minimálne 2 roky; zato cca 4 roky(?)sú v ponuke nové a už aj znova modernizované modelové rady "i" (i10, i20,i30, i35, i40, Santa Fe ešte dlhšie), ktoré nijak nezaostávajú za mainstreamovou konkurenciou, vrátane výbavy elektronikou. A to nehovorím o výbave Genesis, Grandeur. Skrátka Hyundai maká, chcú by byť technicky na š***, ako techn. novinkami/výbavou, tak kvalitou. Osobne si myslím, že možno povedať, že "už "dobehli". A keby náhodou nie, ich potenciál a húževnatosť nasvedčujú tomu, že nebude to trvať tak dlho a nielen dobehnú - ale aj predbehnú "zafixovaných lídrov".
tlupare
23.10.2014 11:47 | |
+14 -6
Auto je to pekne a myslim si ze aj celkom spolahlive. Avsak predajnost asi nebude velka, kedze mu chyba ten povestny umelo nafuknuty punc prestiznej znacky, ktore maju napriklad znacky ako VW, BMW, AUDI a atd. I ked je pravda ze niektore modely tychto prestiznych znaciek su podpriemernej kvality, ktora velakrat nezodpoveda svojej cene. Podobne je to aj s mobilmi a PC, velke nadnarodne znacky sa predavaju za nehumanne ceny, avsak kvalitou su niekedy na tretinovej cene inych menej znamych modelov. V skratke. znacka predava, aj ked vela krat je to len priemera kvalita za vysoku cenu schovana za pseudo prestiž znacky.
jakubko4ever
23.10.2014 15:08 | |
+2 -0
Accent sa stále vyrába pod názvom i25 Accent, je ale určeny pre Ázijsky trh. http://mco-d1-p.mlstatic.com/hyundai-accent-i25-2013-4625-MCOTUC_24051706_3-F.jpg
capricorne
23.10.2014 11:30 | |
+23 -0
Na stránke www.hyundaiusa.com sa toto auto predáva za od 38000 USD (dnes cca 30000 EUR) Na stránke www.hyundai.sk sa toto auto predáva za od 59990 EUR. To si robia prdel?
kiwami
23.10.2014 12:46 | |
+3 -3
Je dost mozne ze tam su ceny bez dane akychkolvek registracnych poplatkov a bohvie coho este- aspon ja mam taku skusenost s autami v USA....ked to potom cele naspocitavas tak cena bude o dost vyssia. ale asi bude o dost nizsia ako u nas. Na druhej strane europske auta budu asi lepsie vyrobene ako tie americke - vid-ford...ktory by si v amerike nekupil ani len zufalec a u nas je to mozno solidna znacka
capricorne
23.10.2014 13:06 | |
+9 -0
Cena v USD je koncová vrátane dane pre základný model. Mám za to, že autá pre USA aj európu schádzajú z jednej linky, keďže v Európe je Genesisov ako Šafránu Inak sedel som v tom aute na autosalóne. Vyzeralo to ako solídny fake. Európske autá predávané v USA, napr. BMW sú takisto lacnejšie tam ako tu cca o tretinu. Balíky výbav sú iné ale v zásade v amerike za výrazne menej peňazí dostaneš viac identického tovaru. Nuž ale 100% predraženie?
capricorne
23.10.2014 13:07 | |
+10 -0
U nás ešte treba pripočítať cca 2000 EUR registrračnú daň... v USA neviem koľko to stojí.
capricorne
23.10.2014 13:29 | |
+5 -0
Pozerám napr. California, registračná daň je 349$ a spotrebná daň 3420$, Michigan 2280$...čiže stále veľký rozdiel blízky 100%
Animak2
23.10.2014 14:15 | |
+9 -7
v US su auta lacnejsie preto, lebo pouzivaju staru europsku techniku... ked sa pred 2-3 rokmi zacal predavat v US passat B7,tak zakladna motorizacia bola 2,5L R5(150hp) a 5st. MT... to som naposledy videl v europskej bore v highline vybave pred vyse 10 rokmi... taktiez materialy tam niesu az take ako tu, ale za tu cenu by som to bral :)
Majkljibb
23.10.2014 10:04 | |
+6 -18
nemci? :D kde moze ist tento sh1t spraveny cez kopirak? a ten predny znak a ručičkove v interieri to zabili fakt :D
A7Xgates
23.10.2014 10:05 | |
+7 -6
..a vzadu uz klasicky znak hnujdaj
999of1000
23.10.2014 09:14 | |
+17 -4
Nechapem že ked si zvolili znak ala Aston Martin , tak preco ho nemaju aj vzdadu na kufri. Keby sa nepriznavali k tomu ze je to Hyundai tak by si to mozno kupilo viac zamoznych ludí. Pri tej cenovke však v europe , nema šancu - nepreda ani to čo Lexus a už vobec sa nepribliži nemeckej trojke.
david0111
23.10.2014 08:57 | |
+17 -2
Toto je asi prvý kórejec, ktorý vyzerá fakt dobre. Ide mi hlavne o interiér - som skôr konzervatívny a tie ich kadejako tvarovane prístrojove dosky mi nikdy nepadli do oka. Vzhľadom k cenovke by som ale asi tiež volil niečo nemecké...
Nikolaj1980
23.10.2014 10:06 | |
+8 -0
Mozno to budu kupovat ludia, ktorí chcú plne vybavene luxusne auto za relativne dobru cenu, nemaju na plne vybavene auto z D3 alebo lexus a nezalezi im, že značke hyundai čosi do premie chyba. Ide o to, kolko sa takych ludi najde
Animak2
23.10.2014 14:08 | |
+7 -1
asi tolko ako pri kia optima, auto co malo slapa na krk premiovkam a nevedel v predajoch porazit ani superb...zatial som videl asi tri... za dva roky...
kuras32
23.10.2014 08:35 | |
+10 -3
osobne mu nedavam vela priestoru na trhu.. podla mna dopadne ako pokusy koncernu PSA - Citroen C6 resp Peugeot 607. velke luxusne limuziny ale nasinci sa aj tak na to vybodnu a kupia nemca. lebo ako by to vyzeralo, keby prisli na francuzovi/korejcovi. myslim, ze v US moze zahrat do karat viac ako v EU. drzim palce
275TRNAVA
23.10.2014 08:32 | |
+34 -16
Tak určite krajšie ako nemec.A kvalita bude určite špičková. Osobne radšej toto,audi sú kazové.
sebo.marian
23.10.2014 09:39 | |
+5 -18
A co si myslis ze toto je hotova dokonalos a na tychto korejskych ***kach ti bude vsetko fungovat.p.covina.
Milan.Pilar
23.10.2014 09:49 | |
+13 -41
Korejsky smejd!!!Nech sa na tom vozia doma korejci sem nech sa netisnu!Vobec to nie je kvalitne,pekne mozno len co ked odkopirovane!Presne ako samsung kvalita nulova a vsetko odkopirovane od konkurencie!Hanaba made in korea!!!!!!
Jordanes149
23.10.2014 10:58 | |
+17 -8
Zatiaľ čo viem tak zo známych majiteľov Kórejských áut Hyunday, Kia sa nikto nesťažuje na poruchovosť ! Susedovi sa na Accente prihodila prvá porucha po 10 rokoch ,že mu zhrdzavel výfuk *08*
sensualist
23.10.2014 11:30 | |
+12 -10
Kopa dristov hlupákov, s "vyhraneným" názorom! Mám Hyundai Sonata NF (model 2005) už vyše 8 rokov a nemôžem povedať jedno zlé slovo... Všetko funguje tak, ako má, solídna kvalita. Nehovorím, že mám najlepšie auto. Títo zánovite kritizujúci, až s penou na ústach pobúrení ***via by v komplexnom hodnotení svojich ľudských kvalít určite dopadli podstatne horšie, ako Hyundai v porovnaní s hociktorou značkou aut. Hyundai je 5. najväčším výrobcom aut na svete a jeho dynamika vzostupu je posledné roky najväčšia. V Nemecku už po 2. čo 3. krát bola značka vyhodnotená ako najmenej poruchová. Hyundai mal značné vykyvy v kvalite v roku cca 2000 (zaznamenané hlavne v USA), ale musel veci riešiť a prijal veľmi dôrazné opatrenia, pokiaľ ide o kvalitu. A úspešne ich plní! "Značka získala v uplynulom roku aj viacero ocenení. Okrem už spomínaného víťazstva i10 v AUTOBEST 2014 získal Hyundai aj druhé miesto v prestížnej ankete AutoBild-Qualitätsreport 2013. Pre slovenských motoristov môže byť v tejto súvislosti zaujímavá informácia, že viac ako 50 % komponentov pre továreň Hyundai v Nošoviciach je dodávaných slovenskými dodávateľmi. Medzi komponenty vyrobené na Slovensku patria okrem iného aj motory, ktoré sú v automobilovom svete známe nielen svojou výkonnosťou, ale aj špičkovou kvalitou. „Ocenenie v takejto prestížnej ankete je jasným dôkazom, že značka Hyundai vyrába vysoko kvalitné vozy. Špičkovú kvalitu chceme dosiahnuť i v úrovni poskytovaných predajných a servisných služieb. Našim jednoznačným cieľom v nasledujúcom roku je zamerať sa na ďalšie zlepšenie spokojnosti našich zákazníkov, aby sme naplnili našu dlhodobú víziu stať sa modernou prémiovou značkou,“ doplnil Martin Saitz, generálny riaditeľ Hyundai Slovensko."
Animak2
23.10.2014 14:04 | |
+6 -10
sexualist dakujeme za PR, ale chcem sa ta spytat: aky vykon? Iba tak na papiery, ak sa nejedna o dizle s turbom... tie ich atmosferi su rovnako naprd ako FSI od VW(vo VW si to ale uvedomili a prestali ich vyrabat, myslim tie do 2 litrov) tieto motory su lenive, treba ich vytacat ako VTEC, lenze pritom uz zeru... skus nosit 3 ci 4 ludi v tom uzastnom 1.6GDi a budes ten tvoj vykon hladat a hladat az pokial sa nato nevykasles... Jazde vlastnosti tiez nestoja za slovo. Kvalita materialov je fakt slaba a vdaka nej uz aj u inych automobiliek, aby vedeli s nimy drzat krok... preco asi tak uz nemaju nove VW tapacirovanu vypln dvery? Vsade same tvrde plasty, aby vedeli cenou konkurovat tymto ksuntom z Korei... Sa spytaj kolko zarabaju ludia v normalych automobilkach... clovek z KIA moze zabudnut, ze niekedy bude pri pase zarabat v cistom 1000e... predpokladam, ze jediny benefit co v KIA dostanes, je pracovna obuv a kopanec do riti... Nemci aspon vedia zaplatit ludi(nehovorim, ze platia, tak ako nemcom), ono sa lahko kopiruje ovladanie, dizajn alebo dava zamestnancom trosku viac ako je minimalna mzda... ale skus to vymysliet, navrhnut a zaplatit a potom chod na trh s tym, ze ides konkurovat tym, co ich vyvoj a vyroba stoji polovicu... sa velmi rychlo zobudis
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×