Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Hyundai Genesis Coupe 3.8 AT: Surovec

12 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
RamoS
8.8.2013 06:25 | |
+3 -2
Tuším za podobný peniaz sa dá zohnať Toyota GT86 / Subaru BRZ. Čo je lepšie? Isto títo dvaja "Japonci" nemajú 347K, ale "len" 200K -otázne je však, či to nestačí. Navyše pri Toyote a Subaru sa všade v testoch spomínajú ich perfektné jazdné vlastnosti. Nič proti Hyundaiu - Genesis sa mi páči, ale za tie prachy by som si zvolil jedno auto zo spomínaných "Japoncov" :).
seriovy_vrah
7.8.2013 16:45 | |
+11 -1
Pre mna osobne je ten dizajn onicom, sama hrča, vlnovka a hlavne neznasam negativne obluky vo svetlach, teda vyrezy smerom dovnutra, fuj. O 5 rokov to cele uz bude nemoderne. Ale to, ze robia atmosferu, cize bez turba a ze to ma zadny pohon, to je parada. Nie len kvoli pocitu z jazdy alebo driftom, lepsiemu rezaniu zakrut, ale aj pre lepsie parkovanie (bez homokinetickych klbov vpredu sa daju viac vytocit kolesa). S europskymi autami to v tomto smere ide dole vodou, zacinaju davat motory zo sekaciek na travu (2-valec, 3-valec) a napchaju k tomu astmaticke turbo. Aj take znacky ako Volvo, jedna z poslednych znaciek, ktore robili nie V6 ale I6, teda radovy 6-valec, nie 3+3 do Véčka. Aj oni uz podlahli bruselskym chrapunom a prechadzaju na 4-valce. Je mi fuk, ze maju rovnaky vykon, lebo ich "napichaju" steroidmi, ale uz to nie je ta premiovka, co byvala. 4-valce ma hocijaky dedo v Dacii ci Fabii. Uvidime, ako dlho sa s I6 udrzi BMW, ale to hadam nezlomia, lebo to je ich posvatna tradicia, radovy 6-valec (hoci uz nie atmosfericky) a zadny pohon. Mercedes takisto.
TechSeaman
7.8.2013 15:07 | |
+5 -0
a co takto pridat aj video so zvukom toho ospevovaneho zvuku motora?
airoh
7.8.2013 14:17 | |
+7 -0
pokial dobre viem a vidim tak je aj manual nie len automat .... a dohadovat sa o otom ake je je cista kravina ved kazdemu sa paci nieco ine a nech si kazdy kupi to na co ma prachy a co sa mu paci ... interier je fajn aj na omak je uplne v pohode
BigSoul
7.8.2013 13:22 | |
+9 -29
Nikdy by som nemca nevimenil za korejca. To može iba ***.
EXXXO
7.8.2013 15:18 | |
+10 -2
ale mal by si zmeniť učiteľku slovenčiny
seriovy_vrah
7.8.2013 16:54 | |
+12 -3
Zalezi aj od toho, aky nemec. Napriklad VW/Audi s trapnym prednym pohonom a chrochtakom TDI pre mna nie je nijaka premiovka. Vtedy by som vazne uvazoval nad benzinovym V6 so zadnym nahonom, aj ked je to korejec.
vistahp
11.8.2013 16:07 | |
+1 -2
a sedel si už niekedy v "kerojcovi" keď tu tak ospevuješ nemca ?
duri678
7.8.2013 10:53 | |
+9 -5
mat tie prachy hned ho berem, nepotrbujem nemecke technicke vymysly.. len interier treba preglgnut, hlavne volant a zabava s 347 konmi sa zacina!
seriovy_vrah
7.8.2013 16:35 | |
+12 -0
Hlavne sa mi paci, ze je to ATMOSFERICKY motor a ZADNY NAHON. Z toho by si mali brat priklad aj take znacky, co sa hraju na sportove, ako Alfa Romeo a pod. Ale viem, ze je to politika EU, do vsetkeho napchat turbo a nechat iba 4 valce. A predny nahon robia, lebo je to lacnejsie. Aspon ze Mercedes a BMW si to drzia a potom samozrejme vacsie americke auta.
radomaser00
7.8.2013 19:24 | |
+2 -1
Ano presne.Okrem volantu nadhera.Este by som tam dal moznost 4x4.A HLAVNE vonkajsie spätne zrkadla su tam kde maju byt.Nie ako pri mnohych znackach su posunute prilis do zadu a tato malickost priam likvyduje krasu mnohych aut
rodix1
7.8.2013 09:26 | |
+10 -2
ako tie "prieduchy" na kapote to si mohli odpustiť... čistý gýč *07*
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×