Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Suzuki SX4 1.6 Navi 4x4: Kompaktný multitalent

18 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
garminbreak
29.8.2014 10:28 | |
+0 -0
Dost silne sa zaujimam o toto auto, za akciovych 11990 je to velmi dobra cena. Trochu ma ale dorazila informacia, ze na patku to pri 130 toci 3500 otacok. Ved v tych otackach ma motor iba nejakych 145 Nm, takze akykolvek kopec a musi tam ist stvorka a plyn na podlahu. To iste potom v 90-tke - 2500 otacok, krutiak slabych 140 Nm. Nie je to malo ? Taketo otacky mam na patke s motorom 2.0 107kW/185 Nm a pri hmotnosti o 100kg vacsej sa mi to stale zda primalo. Ako to vlastne ide ? Skusal som zopar bazarovych starsich 79kW verzii, tam bola dynamika dost mizerna, od tejto silnejsej 88kW verzie ocakavam viac. Nebudem sklamany ?
StopyBeznoheho
5.1.2014 22:57 | |
+4 -0
Mam SX4 v presne takej vybave. Za 2 roky 25tisic km, zatial maximalna spokojnost. Z mojho pohladu nevyhody: hruby A-stlpik dost to prekaza vo vyhlade, prepinanie palubneho pocitaca a odhlucnenie. Myslim nielen od motora ale aj celkovo od kolies, tych velkych zrkadie...(aj ked vacsie zrkadla su na druhej strane vyhodou). Dalsia vec ktora by mohla prekazat je kufor. Pre niekoho maly ale mne vyhovuje. Treba si uvedomit ze vsetko je na ukor niecoho. Keby bol pri tychto rozmeroch vacsi kufor tak sa zmensi priestor v zadnom rade. A pridanie kazdeho cm do razvoru je na ukor ´terennych´ schopnosti. Nie je to auto na cestovanie, inak ok :)
StopyBeznoheho
9.1.2014 08:45 | |
+2 -0
Este podotknem, kufor je sice maly a po sklopeni sedadiel vznika schod ale sedaky sa este daju vyklopit a vznika rovna podlaha. http://0.tqn.com/d/cars/1/0/w/W/ag_07SX4_seatfold.jpg
PaToq1
15.2.2013 15:23 | |
+2 -0
Dobré autíčko... (Y)
peterxxx862
15.3.2012 11:16 | |
+0 -0
suzuki nerobilo nahodou aj 1.6 diesel ? v niektorich bazaroch take ponukaju preco ich nema v ponuke inporter ? neviete nahodou aky je to motor myslim si ze to je HDI od psa no nie som si isty ma celkom dobry krutak taky vhodny pre tento typ auta dik za odpovede
sotnemem
7.10.2014 08:56 | |
+0 -0
od fiatu
drevokocur1
14.3.2012 21:02 | |
+0 -15
Typicky test ktory bol zaplateny importerom (N) . A ked tu citam vami uvadzane spotreby paliva v realnom zivote tak som rad ze som sa nedal ukecat na ziadnu z tychto kvazi stvorkoliek a kupi Pajero. 3.2l diesel,200k,441Nm krutaku,takze aj napriek svojej hmotnosti tah jak lokomotiva.Spotreba v meste cca 10l,priemer okolo 9l ale zajazdil som v pohode aj za 8.
RobZombie
15.3.2012 09:35 | |
+8 -0
Ako možeš porovnávať Pajero a toto mestské vozítko?? Jhaaaaj, jasnééé, niekto sa potreboval pochváliť a tým si zvýšiť svoje zrejme veľmi nízke ego...
drevokocur1
15.3.2012 10:14 | |
+0 -0
RobZombie nechcel som sa chvalit(sme v diskusii tak som chcel pridat svoj pohlad,je na tom nieco zle?),myslel som to uprimne, by si neveril ake tlaky dokaze okolie(rodina) vyvinut ked doslo na diskutovanie o spotrebe ked videli velkost motora.Na ich velke sklamanie sa ziadny horor nekonal.
RobZombie
16.3.2012 13:12 | |
+4 -0
Ja Ti len chcem povedať že nemá zmysel porovnávať dve úplne odlišné autá, určené na rozdielne použitie, ešte k tomu benzín a diesel... Tá Tvoja predposledná veta mi prišla vyslovene primitívna.
polyhistor42
14.3.2012 14:53 | |
+1 -6
Aby to bola korektna recenzia (nezaplatena predajcom Suzuki), pripisal by som tam poznamku, ze toto iste auto, len s kozmetickymi zmenami, sa predava aj ako Fiat Sedici a samozrejme sa vyraba aj v tej istej fabrike.
tajnostkar36
14.3.2012 16:32 | |
+1 -4
keby do toho dali ale motory fiat,ako to robia s dieslami,tak by to bolo lepsie,lebo fiatacke benzinove turba su na taketo auto iste vhodnejsie. ako je tu napisane inde,motor od suzuli netaha a na takyto druh auta je absolutne nevhodny
ivogroz
14.3.2012 13:53 | |
+0 -2
mal som SX 4, 1600, spotreba zima leto okolo 7 l, motor slabý nemal rád kopce a ani malé, vzadu mohli sedieť iba ludia s dobrým chrupom, plomby by vypadali, inak celkom normálne , ale vela penazí za málo muziky, je to auto pre dvoch..nikdy viac.
tajnostkar36
14.3.2012 13:24 | |
+3 -7
toto auto je nepodarok.. a trepat do toho 1,6 motor bez krutaku,tak to chce naozaj odvahu. spotreba je v dvojkolke realne za 8 priemer. bez priestoru,bez kufra,bez poriadneho motora.. cim toto auto zaznamenava uspech?
martinfekiac
14.3.2012 19:04 | |
+1 -1
ja mám na dlhšie trate podľa palubného 5,7 no v skutočnosti je to 6,3 a v meste ukazuje palubný 8,5 ale realita podľa natankovania 9.4! - ten počítač stojí za .....
1soda
14.3.2012 11:52 | |
+4 -1
Mne zase nevonia podvozok ktory sa javi navonok super ,no od 90kmh na nerovnostiach skace to auto a je citit zle rozlozenie sily podvozku,zadok je tuhsi ako predok a auto je dost nekludne.
Pribik
14.3.2012 11:32 | |
+1 -2
4x4, 5st, 1700kg kasna, to vsetko trosku hraje proti tej atmosfere 1,6, bohuzial mam zle skusenosti s motorm 1,6 ( netaha a zere) takze asi nie.
KomarD-Jeay
14.3.2012 17:16 | |
+5 -0
1700kg kasna??? Akoze s tebou, ako obeznym typom s 400kg zivej vahy, ci ako si dospel k tomu cislu?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×