Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Volkswagen T-Cross: Zo všetkého niečo

INZERCIA
Pripomína malý Touareg, je šikovný ako Polo, ale vo vnútri ponúkne priestor Golfu. Volkswagen T-Cross ukazuje, ako sa dá čarovať s priestorom.
5 24.04.2019 / PR článok

Najmenší člen rodiny crossoverov a SUV Volkswagenu vstupuje medzi riadne ťažku konkurenciu. Má však niekoľko es v rukáve a dokonca aj v rámci vlastnej „rodiny“ sa modelu T-Cross darí byť jedinečný a ponúkať niečo nové.

Ilustračné foto 5 fotografií v galérii Ilustračné foto Zdroj: Volkswagen

Ukážte sa!

Volkswagen T-Cross je mestské auto. V meste je hustota áut veľká a preto sa oceňuje možnosť vyniknúť a vybrať si auto podľa svojich predstáv. Týka sa to rovnako ponuky farieb karosérie a rôznych diskov, ako aj možnosti na mieru si upraviť interiér, zobrazenie prístrojov, čalúnenie a podobne. T-Cross toto všetko do bodky spĺňa. Ponúka 12 farieb karosérie, disky s priemerom 16-18 palcov v rôznych farbách, individuálny interiér a digitálny prístrojový štít. Ďalej je dôležitý imidž. Tu tiež T-Cross nezaostáva. Spredu vyzerá ako malý Touareg s prvkami T-Rocu. Je elegantný a zároveň svalnatý. Zboku mu dodávajú šmrnc ostré prelisy na karosérii. Vzadu zas nájdeme pre Volkswagen netradičný dizajnový prvok – LED svetlomety, ktoré sú opticky prepojené reflexným pásom. Vyzerá to veľmi štýlovo. Interiér je ozvláštnený pekným náladovým osvetlením a moderným infotainmentom. Konektivita s Apple aj Androidom je samozrejmosťou, multimediálny systém môžete ovládať aj tabletom či mobilom. Kto chce, môže si dopriať audiosystém od Beats.

Ilustračné foto 5 fotografií v galérii Ilustračné foto Zdroj: Volkswagen

Viac, než sa zdá

V tejto triede je však imidž na nič, ak nie je doplnený o využiteľnú praktickú stránku. T-Cross našťastie nie je len štýlový, ale aj praktický a bezpečný. V karosérii s dĺžkou iba 4,11 m ponúka nadpriemerne veľa priestoru aj na zadných sedadlách. Tie sú totiž posuvné v rozsahu až 14 centimetrov. Keď vzadu veziete útlejších pasažierov, môžete ich zas posunúť dopredu a získať tak batožinový priestor s objemom až 455 litrov. To je o 10 viac, než má väčší T-Roc! Tam sa praktickosť T-Crossu však nekončí. Ak totiž potrebujete previezť nezvyčajne dlhé predmety, T-Cross vám to umožní vďaka dopredu sklápateľnému sedadlu spolujazdca. To odhalí ložný priestor dlhý až 2,4 metra. Z bezpečnostných systémov je tu k dispozícii už klasické kombo autonómneho brzdenia a rozpoznávania chodcov, avšak v základe doplnené aj o asistent udržiavania v jazdnom pruhu, či manévrovaciu brzdu. Posledná menovaná vás ušetrí o škrabance a ťukance pri manévrovaní v nízkych rýchlostiach.

Ilustračné foto 5 fotografií v galérii Ilustračné foto Zdroj: Volkswagen

Sofistikovaný

Pri jazde s T-Crossom vás prekvapí dobré odhlučnenie od obtekania vzduchu a od kolies. Uznanie si zaslúži aj naladenie podvozka. T-Cross je príjemne poddajný, ale pritom v zákrutách sebaistý, ako keby ani nemal zvýšenú karosériu. Ak si ho objednáte s motorom 1,0 TSI s výkonom 85 kW (115 k), zistíte, že je aj celkom svižný a nemá problém držať krok s ostatnými autami v meste ani na diaľnici.
Ak sa chcete o T-Crosse dozvedieť viac, navštívte náš oficiálny blog, kde nájdete aj video z prvej jazdy s T-Crossom na Malorke. Cena nového T-Crossu sa začína na úrovni 14 990 € a naživo si ho môžete pozrieť aj na bratislavskom autosalóne.

 


Video
Najnovšie články
Opel Corsa: Neoficiálny debut generácie F

Hyundai i20 pred rokom prešiel faceliftom, ktorý ho vylepšil najmä z technologickej stránky. Okrem bezpečnostných systémov však pokrok dorazil aj inam. Mestské...

Test Hyundai i20 DCT7: Konečne s automatom

Limitovaná verzia nabrúseného kompaktu dosiahla rovnaký čas ako Bugatti Veyron, konkrétne detaily o nej zatiaľ automobilka neprezradila.

Mégane R.S. má späť žezlo z Nürburgringu

Dovážané európske vozidlá a autodiely sú americkému prezidentovi Donaldovi Trumpovi stále tŕňom v oku a neustále chce zvýšiť clá. Hoci rozhodnutie o ich...

Jednostranné kvóty ani dovozné clá nevyriešia spory

Núdzový brzdový asistent pri jazde vzad môže zabrániť neraz ťažkým kolíziám vozidla s chodcom či cyklistom. Nemecký autoklub ADAC preveril tieto systémy...

Brzdový asistent: Dá sa na neho ozaj spoľahnúť?

Ešte pred príchodom ďalšej generácie sme si vyskúšali terénne kombi, ktoré je na slovenskom trhu najpredávanejším autom japonskej firmy.

Test Subaru Outback: Dovidenia, bestseller

Konzorcium, ktoré stavia obchvat Bratislavy, nesúhlasí s výsledkami nedávneho ekoauditu. Podľa spoločnosti ide o zaujatú správu, ktorá nezodpovedá skutočnosti.

Stavbu D4 a R7 sprevádza množstvo špekulácií
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×