Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Karma Revero: Bavorská technika pod kapotou

Už onedlho predstaví Karma Automotive nové Revero. Hybridný sedan si môže vypožičať techniku z modelu BMW i8.
1 14.04.2019 / Redakcia AUTO BILD

Pred necelým mesiacom sme informovali o plánoch čínsko-americkej značky Karma pre šanghajský autosalón. Prezentovať tam chce omladený typ Revero, ktorému bolo dopriate vynovené pohonné ústrojenstvo kombinujúce elektrinu aj benzín. Keďže na jeho vývoji už od roku 2015 spolupracuje nemecké BMW, nebolo by prekvapením, keby vnútornosti sčasti pochádzali z plug-in hybridu i8.

Omladený model Revero prezentuje svoje rysy na nejasnej fotke

Bavorská technika pod kapotou má svoj rodný list zatiaľ nepopísaný. Automobilka doposiaľ zverejnila iba časový údaj zrýchlenia z 0 na 60 míľ za hodinu (96 km/h), ktorý sa má pohybovať na úrovni 4,5 sekundy. Zabezpečiť to má kombinácia dvojice vzadu uložených elektromotorov spriahnutých s trojvalcovým agregátom, ktorý bude slúžiť ako generátor. S najväčšou pravdepodobnosťou sa na scéne objaví 1,5-litrový motor z BMW i8. V každom prípade s deklarovanou akceleráciou nepôjde o žiadneho slimáka.

Karma avizuje pre Šanghaj dve premiéry

Americká spoločnosť plánuje na autosalóne predstaviť omladenú verziu existujúceho vozidla i nový koncept, ktorý nesie podpis Pininfarina.

Hybridný sedan bude svoje výkonné srdce prezentovať v novom šate. Dizajnovými zmenami majú prejsť hlavne svetlomety a predná maska. Pohľad do interiéru nám bude dopriaty pravdepodobne až na výstavisku v Šanghaji, kde Karma Automotive odhalí okrem omladeného aktuálneho produktu aj koncept s podpisom talianskej dielne Pininfarina. Po facelifte sa má Revero dostať do predaja už v druhej polovici tohto roka.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×