Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Raritný Golf G60 mal aj digitálnu prístrojovku

FOTO
Volkswagen do sveta vypúšťa rôzne verzie modelu Golf aj dnes a inak tomu nebolo ani v minulosti. Špeciálny rely variant G60 mal už pred tridsiatimi rokmi 210 koní a digitálnu prístrojovku.
9 11.04.2019 / Filip Kadlečík

V Nemecku sa aktuálne predáva jedno výnimočné auto. Ide o Volkswagen Golf G60, ktorý pochádza z 5 000-kusovej limitovanej rely edície potrebnej na homologizáciu skutočného pretekárskeho špeciálu. Len 50 áut z tejto várky opustilo továreň bez strešného okna a práve sa pozeráte na jeden z tohto jedného percenta. Raritka prešla v roku 2014 kompletnou obnovou a odvtedy najazdila len 5 200 kilometrov. Majiteľ si ju cení na 49 000 eur.

Raritný Volkswagen Golf G60 má poriadne mastnú cenovku, ponúkne však exkluzivitu limitovanej série s vyladeným agregátom a takmer novým exteriérom i interiérom 9 fotografií v galérii Raritný Volkswagen Golf G60 má poriadne mastnú cenovku, ponúkne však exkluzivitu limitovanej série s vyladeným agregátom a takmer novým exteriérom i interiérom Zdroj: Auto Bild

Cenu youngtimera zdvíha nielen príslušnosť k limitovanej edícii, ale aj jeho mechanická stránka. Pod kapotou tu pracuje 1,8-litrový štvorvalec s prepĺňaním ladený na 154 kW (210 k). Agregát v pôvodnom nastavení produkoval 118 kW (160 k), pri renovácii sa však mechanici pohrali s vnútornosťami a nastavením kompresoru. Okrem toho auto teraz jazdí na 17” diskoch kolies X-Zero Extreme a disponuje podvozkom KW Variante 3.

Exteriér vozidla má bezchybný červený lak, ktorý kompletne pokrýva aj čelnú masku. Za zmienku okrem zliatinových ráfikov stojí aj rozšírenie blatníkov, ktoré musia hostiť veľké kolesá. Karoséria je trojdverová, vnútri sa však usadí štandardný počet pasažierov. Zadná časť je jednoduchá, odlišnosť od bežného Golfu prezrádza najmä označenie či výrazná koncovka výfukového potrubia.

Dizajn ôsmeho Golfu prezrádzajú nové fotky

Volkswagen plánuje nástupcu aktuálneho Golfu ukázať už o niekoľko mesiacov, online svet však už jeho podobu pozná. Po starších videách sa teraz na internete objavili fotky, ktoré novinku zachytávajú...

Fakt, že vozidlo je v top technickom stave, prezrádza aj pohľad pod kapotu. Všetko tam je pedantne vyčistené. Lákavo pôsobí aj interiér, ktorý kombinuje plast, textíliu a kožu. Medzi jeho najväčšie vychytávky patria sedadlá Recaro s výrazným bočným vedením či vtedy pokroková plne digitálna prístrojovka. Stál by vám pekný kúsok za takmer päťdesiatisíc eur?


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×