Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Turbo ponúkne Honda HR-V vo verzii Sport

Nová odroda malého japonského SUV má rovnaký motor ako Civic, disponuje tiež upraveným podvozkom a ostrejším bodykitom.
5 1 príspevok 05.12.2018 / Marek Pokrývka

Honda HR-V absolvovala niekoľko mesiacov dozadu polčasové osvieženie. Omladený model nedávno prešiel našimi rukami, testovali sme dobre známy variant 1.5 i-VTEC. Pri zverejnení detailov o facelifte však automobilka spomínala aj prepĺňanú verziu benzínového štvorvalca. Aktuálne reči pretavila do reality, turbo ponúkne toto malé SUV vo verzii Sport.

Okrem silnejšieho motora došlo pri SUV aj na kolesá a tvary karosérie 5 fotografií v galérii Okrem silnejšieho motora došlo pri SUV aj na kolesá a tvary karosérie Zdroj: Honda

Pod kapotu vozidla sa nasťahoval agregát, ktorý poháňa napríklad Civic. Jeho parametre sa nezmenili. Dosahuje maximálny výkon 134 kW (182 k) a krútiaci moment 240 Nm, v prípade použitia prevodovky CVT je druhá hodnota obmedzená na 220 Nm. Štandardom je šesťstupňový manuál. Dynamické parametre nepoznáme, no nepochybne pôjde o slušný krok vpred oproti atmosfére.

Popri silnejšom motore má Honda HR-V Sport aj mierne upravený podvozok disponujúci technológiou Performance Damper. Malo by ísť o adaptívne stabilizátory, ktoré prinášajú lepšie jazdné vlastnosti. Zmenami prešiel tiež posilňovač riadenia s variabilným prevodom. Volant zostal spolu s väčšinou interiéru zachovaný, na scénu však prišla lepšie tvarovaná hlavica radiacej páky a trio kovových pedálov. V predstavenej verzii došlo aj na červené časti čalúnenia na viacerých vnútorných plochách.

Test Honda HR-V: Aktuálnejší make-up

Druhá generácia jedného z pionierov populárnej kategórie prešla iba drobným omladením, na najdôležitejšiu novinku sa ešte čaká.

Športová odroda japonského SUV disponuje aj čiernymi detailmi namiesto pochrómovaných, čo zahŕňa aj mohutnú priečku medzi svetlami. Rovnakú farbu má ostrejší bodykit. Zahŕňa to predný spojler, nadstavce prahov i zadného nárazníka, spod ktorého vykúkajú dve výfukové koncovky. V lakovaných blatníkoch sa krútia 18-palcové disky kolies s tmavým finišom. Honda zatiaľ neprezradila, aké peniaze bude za prepĺňanú verziu typu HR-V požadovať.


Video
Najnovšie články
GM ustúpil tlaku, mieni investovať aj v USA

Slovenský Volkswagen sa rozhodol vypomôcť maďarským kolegom v Audi Hungaria, kam poslal vyše stovku ľudí. Tí však zostávajú zamestnanci VW Slovakia so všetkými...

VW Slovakia vyslal časť zamestnancov do Maďarska

Madrid sa stal ukážkou, ktorá ženie vodu na mlyn mestám zvažujúcim zákaz vjazdu vozidiel do kritických oblastí. Španieli však z centra vykázali komplet všetky...

Keď Madrid vykázal autá z centra, emisie klesli o 38 %

Hot-Hatch so šikovnou úpravou od Mountune zdolá stovku pod šesť sekúnd. Jeho výkon si môžete nastaviť v aplikácii na smartfóne.

Ford Fiesta ST: Smart tuning od Mountune

Tesla Model Y dostane nového súpera, ktorý by mal ponúknuť dojazd takmer 500 kilometrov. Predávať sa začne až v druhej polovici roka 2021.

Fisker pripravuje výrobu elektrického SUV

Policajt s radarom pre nejedného motoristu veští problémy. Aké prístroje polícia vlastne používa? Pripravili sme pre vás prehľad toho, čím vám môžu dopravné...

Technika našej polície: Čím nám meria rýchlosť?

SUV-kupé má šikmejšie čelné sklo a prepracovanú zadnú časť, na veku kufra sa objavilo aktívne krídlo. Na výber budú zatiaľ dva motory.

Porsche Cayenne Coupé: Ďalšia „imidžovka“ z BA
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×