Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

AC Schnitzer si vzal do parády BMW radu 8

Mníchovské kupé dostalo sadu exteriérových komponentov z karbónu a sklolaminátu, tuner nezabudol ani na motory.
9 1 príspevok 03.12.2018 / Marek Pokrývka

Uprostred končiaceho sa roka došlo k znovuzrodeniu bavorského radu osem. Svoje špičkové kupé predviedlo BMW vo výkonnej verzii M850i s benzínovým osemvalcom, no zároveň spomenulo dostupnosť civilnejšieho naftového exemplára 840d. Obe verzie sa dostali do hľadáčika firmy AC Schnitzer. Tá zároveň ukázala, ako si predstavuje exteriérové úpravy vozidla.

Bavor prešiel zmenou exteriérového štýlu a má tiež vyšší výkon 9 fotografií v galérii Bavor prešiel zmenou exteriérového štýlu a má tiež vyšší výkon Zdroj: AC Schnitzer

Na motoristickej výstave v nemeckom Essene predviedol tuner vozidlo, ktoré označil za dizajnovú štúdiu. Komponenty použité na ňom však vyzerali byť pripravené na predaj. Je preto pravdepodobné, že sa vo finále nebudú od prezentovanej formy veľmi líšiť. Platí to pre súpravu karbónových spojlerov na prednom nárazníku, ale tiež otvory na kapote a upravené odvetrávanie blatníkov.

V bočnej časti sa objavili  kryty spätných zrkadiel z uhlíkových vlákien, kým nadstavce prahov sú sklolaminátové. Vzadu je prítomné krídlo a tiež mohutný difúzor s centrálnou hmlovkou v štýle motoršportu. Karbón sa nachádza aj na štvorici výfukových koncoviek, ktoré spolu so špecifickými diskami kolies a kratšími pružinami završujú exteriérovú stránku balíka.

BMW radu 8: Luxusný kabriolet je na svete

Otvorený model má plátennú skladaciu strechu, oproti kupé je ťažší o 125 kilogramov. Ponúkne naftový šesťvalec alebo benzínový motor V8.

AC Schnitzer si vzal do parády model M850i, pri ktorom nezabudol ani na pohonnú sústavu. Jeho biturbo osemvalec vyladil na maximálny výkon 441 kW (600 k). Presne tak trafil údaj pripravovaného variantu M8, krútiacim momentom 850 Nm ho však už vopred prekonal. Ladeniu podrobil tiež naftové kupé. BMW 640d dosahuje po jeho úpravách čísla 279 kW (380 k) a 780 Nm, v budúcnosti očakávame aj tuning ďalších chystaných verzií. Ceny nateraz nie sú predmetom debaty.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×