Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Škoda Scala: Revolučná zmena v interiéri

FOTO
Škoda Scala sa odhaľuje čoraz viac. O jej exteriéri už máme celkom presnú predstavu, interiér bol však zatiaľ zahalený rúškom tajomstva. Najnovšia vizualizácia z dielne Mladej Boleslavi ho však ukazuje úplne dokonale.
5 4 príspevky 07.11.2018 / Filip Kadlečík

Škoda dnes svetu ukázala prvú vizualizáciu reálneho interiéru nastupujúceho modelu Scala. Ide síce len o skicu, v podstate však zachytáva všetko podstatné a odhaľuje všetky revolučné zmeny. Nie je dôvod domnievať sa, že interiér reálneho auta bude akýmkoľvek spôsobom odlišný - vizualizácia ho ukazuje do detailov.

Takto má interiér Scaly vyzerať v plnej kráse 5 fotografií v galérii Takto má interiér Scaly vyzerať v plnej kráse Zdroj: Škoda

Členenie palubovky bude, tak ako to už dnes je zvykom, horizontálne, čo podtrhujú i jej základné tvary a línie. Zaujímavým prvkom z hľadiska dizajnu by mohli byť výduchy klimatizácie vyčnievajúce z rámu palubovky, akými dnes disponuje napríklad Mazda6. Pred spolujazdcom sa bude nachádzať veľký panel s kryštalickou štruktúrou povrchu, ktorého farba sa spolu s dekormi dverí s veľkou pravdepodobnosťou bude dať prispôsobovať individuálnemu vkusu majiteľa.

Volič smeru jazdy samočinnej prevodovky DSG tu naproti futuristickému konceptu Vision RS zostáva i naďalej štandardný. Šestica tlačidiel na stredovom tuneli by mohla slúžiť na ovládanie základných funkcií vozidla. Priaznivcov starej školy určite poteší fakt, že i v prípade dvojspojkovej radiacej skrine bude Scala disponovať klasickou ručnou brzdou.

Volant zostáva tradičný, za ním sa však za príplatok usídli i moderný digitálny prístrojový štít 5 fotografií v galérii Volant zostáva tradičný, za ním sa však za príplatok usídli i moderný digitálny prístrojový štít Zdroj: Škoda

Nad odkladacím priestorom stredového tunela sa bude nachádzať jednoduchá konzola určená na ovládanie dvojzónovej automatickej klimatizácie. Počíta sa tu zjavne i s tlačidlom pre vyhrievanie sedadiel. Najväčšou zmenou bude veľký dotykový displej umiestnený na samom vrchole centrálnej časti palubnej dosky - priamo v zornom poli vodiča. Ani ten však s uhlopriečkou 9,2” nebude najväčšou zobrazovacou plochou v kokpite.

Ešte rozmernejšiu uhlopriečku totiž má príplatkový digitálny prístrojový štít. Jeho 10,25” ponúkne dostatok priestoru pre plné zobrazenie mapy, dvojice digitálnych budíkov či iného prispôsobiteľného obsahu. Čo sa týka softvéru, Scala by mala využívať infotainment vychádzajúci z najnovšej generácie modulárnej stavebnice MIB.

Veľká 5 fotografií v galérii Veľká "plávajúca" obrazovka - to má byť cesta, ktorou sa vydajú aj ďalšie modely značky Zdroj: Škoda

Samozrejmosťou má byť aj prítomnosť štandardných asistenčných systémov či prístupu na internet, tu však Škoda zatiaľ do detailov nezachádza. Dátami sa však nešetrilo na poli rozmerov interiéru. Batožinový priestor ponúkne kapacitu 467 litrov, po sklopení zadných sedadiel pritom tento údaj vzrastie až na 1 410 litrov.

Škoda Scala odhalená? Takto jazdila po diaľnici

VÁŠ TIP Premiéra Škody Scala sa blíži a s ňou stúpa i frekvencia zverejňovaných informácií. Tentokrát však detaily o novinke nepochádzajú priamo z automobilky. Prototyp vo fáze testovania totiž...

Vďaka rázvoru 2 649 mm má Scala ponúknuť na vlas rovnaký priestor pre kolená pasažierov vzadu než väčšia Octavia. Oficiálna premiéra modelu sa uskutoční 6. decembra 2018, do showroomov by mohol prísť v prvej polovici budúceho roka. Scala by mala byť v oblasti interiéru pre Škodu akýmsi revolucionárom - očakáva sa, že na podobnú koncepciu kabíny po nej nabehnú aj ďalšie modely značky.


Video
Najnovšie články
Hyundai Palisade: Vlajkové SUV značky

Nová zmluva medzi bratislavským magistrátom a firmou, ktorá má zabezpečovať zimnú údržbu, nie je podpísaná. Otázka znie, či ju podpíše súčasný alebo nový...

Nad zimnou údržbou v Bratislave visia otázniky

Subaru si pred prichádzajúcou derniérou modelu WRX STI pripravilo limitovanú lahôdku. Hovorí jej TC 380 a dostupná bude len pre japonský trh.

Subaru WRX STI TC 380: Špeciálna edícia kultovky

Sú elektromobily naozaj tak ekologické? Na známu dilemu dnešných dní sa pozrel i známy youtuber Jason Fenske. Kontroverzné riešenie otázky dáva logiku,...

Mýtus vs. realita: Sú elektroautá naozaj eko?

Z dvojdverového športového kupé by sa razom mohol stať tvrdý oriešok pre Teslu Model 3. Aspoň to sa aktuálne hovorí o novej generácii Audi TT, ktoré úplne...

Revolučná zmena: Audi TT konkurentom Tesly?

Nová M8 od BMW bude osadená osemvalcom s výkonom minimálne 600 koní. Napriek pohonu štyroch kolies nebude o zábavu núdza.

BMW M8: Štart rakety potvrdený

Je to paradox. Kým výrobcovia osobných áut kritizujú čoraz prísnejšie emisné limity, výrobcovia kamiónov a logistické firmy ich pre nákladné vozidlá požadujú.

Výrobcovia kamiónov žiadajú prísnejšie limity emisií
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×