Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Na náš trh prichádza najmenšie Mitsubishi

Predvlani zmodernizovaný automobil disponuje tromi úrovňami vybavenia a dvomi motormi, silnejší sa dá kombinovať aj s prevodovkou CVT.
6 2 príspevky 11.10.2018 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch sa začalo Mitsubishi profilovať ako značka výrazne zameraná na SUV. Ponuku však nechce limitovať na vozidlá trendovej kategórie, preto naďalej predáva napríklad typ Lancer dostupný ako sedan i hatchback. Aktuálne tuzemské portfólio rozširuje. Na náš trh prichádza najmenšie vozidlo tejto firmy, ktoré nesie označenie Space Star.

Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur 6 fotografií v galérii Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur Zdroj: Mitsubishi

Pod týmto menom bolo na prelome tisícročí známe kompaktné MPV, aktuálne ho nesie klasický mestský drobec predávaný na mnohých trhoch ako Mirage. Ide o jeho šiestu generáciu. Japonská automobilka ju uviedla už koncom roka 2011, nejde teda o nový produkt. Medzičasom však hatchback prešiel početným zoznamom vylepšení prezentovaných v Bruseli.

Od svojej pôvodnej verzie sa malé vozidlo odlišuje napríklad väčšou maskou chladiča obsahujúcou logo, kapotou so zdvihnutou strednou časťou či nárazníkom obsahujúcim výraznú pochrómovanú priečku. Predvlaňajší facelift sa dotkol aj zadnej časti, ponuky kolies či kabíny. Vo vybavení pribudlo viacero dovtedy neponúkaných prvkov, napríklad aj navigačný systém.

Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami 6 fotografií v galérii Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami Zdroj: Mitsubishi

Slovenskí zákazníci si môžu vyberať medzi tromi verziami. Za základ označený ako Entry zaplatia 9 490 eur, o stupeň vyššia úroveň Inform tesne podlieza 10-tisícovú hranicu. V oboch prípadoch je jedinou voľbou benzínový trojvalec s objemom jeden liter. Ide o atmosférický agregát s variabilným časovaním ventilov Mivec, ktorý dosahuje maximálny výkon 52 kW (71 k).

Test Mitsubishi Eclipse Cross: Ktoré zvoliť?

Redakčnej skúške sme podrobili dve verzie nového japonského SUV, ktoré ponúka výhradne 1,5-litrový benzínový turbomotor.

Najvyšší model sa volá Invite a dodáva sa s objemnejším 1,2-litrovým agregátom produkujúcim najviac 59 kW (80 k). S päťstupňovou manuálnou prevodovkou stojí 10 990 eur. Ako jediný ho možno kúpiť aj vo verzii CVT, cena vtedy stúpa ešte o tisícku. Sólovou opciou ponúkanou navyše k pevným zoznamov vybavenia je metalický alebo perleťový lak stojaci 450 eur.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×