Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Na náš trh prichádza najmenšie Mitsubishi

Predvlani zmodernizovaný automobil disponuje tromi úrovňami vybavenia a dvomi motormi, silnejší sa dá kombinovať aj s prevodovkou CVT.
6 2 príspevky 11.10.2018 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch sa začalo Mitsubishi profilovať ako značka výrazne zameraná na SUV. Ponuku však nechce limitovať na vozidlá trendovej kategórie, preto naďalej predáva napríklad typ Lancer dostupný ako sedan i hatchback. Aktuálne tuzemské portfólio rozširuje. Na náš trh prichádza najmenšie vozidlo tejto firmy, ktoré nesie označenie Space Star.

Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur 6 fotografií v galérii Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur Zdroj: Mitsubishi

Pod týmto menom bolo na prelome tisícročí známe kompaktné MPV, aktuálne ho nesie klasický mestský drobec predávaný na mnohých trhoch ako Mirage. Ide o jeho šiestu generáciu. Japonská automobilka ju uviedla už koncom roka 2011, nejde teda o nový produkt. Medzičasom však hatchback prešiel početným zoznamom vylepšení prezentovaných v Bruseli.

Od svojej pôvodnej verzie sa malé vozidlo odlišuje napríklad väčšou maskou chladiča obsahujúcou logo, kapotou so zdvihnutou strednou časťou či nárazníkom obsahujúcim výraznú pochrómovanú priečku. Predvlaňajší facelift sa dotkol aj zadnej časti, ponuky kolies či kabíny. Vo vybavení pribudlo viacero dovtedy neponúkaných prvkov, napríklad aj navigačný systém.

Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami 6 fotografií v galérii Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami Zdroj: Mitsubishi

Slovenskí zákazníci si môžu vyberať medzi tromi verziami. Za základ označený ako Entry zaplatia 9 490 eur, o stupeň vyššia úroveň Inform tesne podlieza 10-tisícovú hranicu. V oboch prípadoch je jedinou voľbou benzínový trojvalec s objemom jeden liter. Ide o atmosférický agregát s variabilným časovaním ventilov Mivec, ktorý dosahuje maximálny výkon 52 kW (71 k).

Test Mitsubishi Eclipse Cross: Ktoré zvoliť?

Redakčnej skúške sme podrobili dve verzie nového japonského SUV, ktoré ponúka výhradne 1,5-litrový benzínový turbomotor.

Najvyšší model sa volá Invite a dodáva sa s objemnejším 1,2-litrovým agregátom produkujúcim najviac 59 kW (80 k). S päťstupňovou manuálnou prevodovkou stojí 10 990 eur. Ako jediný ho možno kúpiť aj vo verzii CVT, cena vtedy stúpa ešte o tisícku. Sólovou opciou ponúkanou navyše k pevným zoznamov vybavenia je metalický alebo perleťový lak stojaci 450 eur.


Video
Najnovšie články
Volkswagen Golf: Číslo osem na fotkách

Volkswagen spúšťa celokoncernovú akciu, ktorou chce povzbudiť motoristov, aby svoje staré diesely vymenili za nové. Program je určený pre 14 najviac...

VW chce motivovať Nemcov k predaju starých dieselov

Jaguar Land Rover už čoskoro oficiálne spustí plnú prevádzku nitrianskej fabriky. Prvým modelom bude Land Rover Discovery, ročne by malo linky opustiť 150 000...

Land Rover už čoskoro spustí prevádzku v Nitre

Rovnica, že ten, kto často porušuje predpisy, rovnako často spôsobuje aj nehody, nemusí platiť vždy. Spochybňuje ju aj najnovšie porovnanie automobilových...

Pokuty a nehody: Ktoré autá ich majú najviac?

Na slovenský trh prichádza kórejský elektromobil, dostupný bude s dvomi verziami techniky. Silnejšie ponúkne na výber aj medzi úrovňami vybavenia.

Hyundai Kona: Koľko stojí elektrické SUV?

Obor stojaci na pôdoryse 5 151 x 2 000 milimetrov ponúka sedem alebo šesť miest, v Európe bude k dispozícii s tromi motormi.

BMW X7: Goliáš bavorských ulíc a lesov

Osemvalcové srdce Američana dostalo väčší kompresor a odolnejšie vnútornosti, vďaka tomu zvládne Jeep zhltnúť štvrť míle za 9,66 sekundy.

Hennessey: Vyše 1 200 koní pre Trackhawk
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×