Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Na náš trh prichádza najmenšie Mitsubishi

Predvlani zmodernizovaný automobil disponuje tromi úrovňami vybavenia a dvomi motormi, silnejší sa dá kombinovať aj s prevodovkou CVT.
6 2 príspevky 11.10.2018 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch sa začalo Mitsubishi profilovať ako značka výrazne zameraná na SUV. Ponuku však nechce limitovať na vozidlá trendovej kategórie, preto naďalej predáva napríklad typ Lancer dostupný ako sedan i hatchback. Aktuálne tuzemské portfólio rozširuje. Na náš trh prichádza najmenšie vozidlo tejto firmy, ktoré nesie označenie Space Star.

Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur 6 fotografií v galérii Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur Zdroj: Mitsubishi

Pod týmto menom bolo na prelome tisícročí známe kompaktné MPV, aktuálne ho nesie klasický mestský drobec predávaný na mnohých trhoch ako Mirage. Ide o jeho šiestu generáciu. Japonská automobilka ju uviedla už koncom roka 2011, nejde teda o nový produkt. Medzičasom však hatchback prešiel početným zoznamom vylepšení prezentovaných v Bruseli.

Od svojej pôvodnej verzie sa malé vozidlo odlišuje napríklad väčšou maskou chladiča obsahujúcou logo, kapotou so zdvihnutou strednou časťou či nárazníkom obsahujúcim výraznú pochrómovanú priečku. Predvlaňajší facelift sa dotkol aj zadnej časti, ponuky kolies či kabíny. Vo vybavení pribudlo viacero dovtedy neponúkaných prvkov, napríklad aj navigačný systém.

Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami 6 fotografií v galérii Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami Zdroj: Mitsubishi

Slovenskí zákazníci si môžu vyberať medzi tromi verziami. Za základ označený ako Entry zaplatia 9 490 eur, o stupeň vyššia úroveň Inform tesne podlieza 10-tisícovú hranicu. V oboch prípadoch je jedinou voľbou benzínový trojvalec s objemom jeden liter. Ide o atmosférický agregát s variabilným časovaním ventilov Mivec, ktorý dosahuje maximálny výkon 52 kW (71 k).

Test Mitsubishi Eclipse Cross: Ktoré zvoliť?

Redakčnej skúške sme podrobili dve verzie nového japonského SUV, ktoré ponúka výhradne 1,5-litrový benzínový turbomotor.

Najvyšší model sa volá Invite a dodáva sa s objemnejším 1,2-litrovým agregátom produkujúcim najviac 59 kW (80 k). S päťstupňovou manuálnou prevodovkou stojí 10 990 eur. Ako jediný ho možno kúpiť aj vo verzii CVT, cena vtedy stúpa ešte o tisícku. Sólovou opciou ponúkanou navyše k pevným zoznamov vybavenia je metalický alebo perleťový lak stojaci 450 eur.


Video
Najnovšie články
Vietor trápi Slovensko: Ako sa v ňom správať?

Na šanghajskej výstave mal premiéru elektromobil s dvojakou identitou, detailné parametre si výrobca zatiaľ necháva pre seba.

Toyota C-HR: Elektrická verzia odhalená

So Škodou Scala sme sa zoznámili už aj na vlastnej koži, poznáme jej ceny, ale i jazdné vlastnosti. Teraz sa opäť začali objavovať správy o variante RS. Čo by...

Škoda Scala RS: Prvé detaily i vizualizácia

Kórejská automobilka predviedla v New Yorku štúdiu skromného elektrického kupé, ktoré zaujme dizajnom i dvojmiestnym interiérom.

Zamieri značka Genesis medzi malé autá?

Kamera v čínskom veľkomeste zachytila vznik požiaru, ktorý zničil zaparkovaný elektromobil. Pravdepodobne vznikol spontánne.

Tesla Model S: Prečo sa vznietila v garáži?

Pravidelná sezónna údržba auta obsahuje aj čosi viac ako prezutie pneumatík, výmenu oleja alebo umytie karosérie. Hovoríme o klimatizácii, ktorá je dôležitou...

Plesne a baktérie v aute: Na toto vodiči zabúdajú

Ropné trhy chytili druhý dych a strelka kompasu vytrvalo ukazuje na sever. To síce robí radosť financmajstrom ropných krajín, u motoristov však vyvoláva presne...

Benzín a nafta: Vysoké ceny zatiaľ neustúpia
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×