Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Na náš trh prichádza najmenšie Mitsubishi

Predvlani zmodernizovaný automobil disponuje tromi úrovňami vybavenia a dvomi motormi, silnejší sa dá kombinovať aj s prevodovkou CVT.
6 2 príspevky 11.10.2018 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch sa začalo Mitsubishi profilovať ako značka výrazne zameraná na SUV. Ponuku však nechce limitovať na vozidlá trendovej kategórie, preto naďalej predáva napríklad typ Lancer dostupný ako sedan i hatchback. Aktuálne tuzemské portfólio rozširuje. Na náš trh prichádza najmenšie vozidlo tejto firmy, ktoré nesie označenie Space Star.

Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur 6 fotografií v galérii Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur Zdroj: Mitsubishi

Pod týmto menom bolo na prelome tisícročí známe kompaktné MPV, aktuálne ho nesie klasický mestský drobec predávaný na mnohých trhoch ako Mirage. Ide o jeho šiestu generáciu. Japonská automobilka ju uviedla už koncom roka 2011, nejde teda o nový produkt. Medzičasom však hatchback prešiel početným zoznamom vylepšení prezentovaných v Bruseli.

Od svojej pôvodnej verzie sa malé vozidlo odlišuje napríklad väčšou maskou chladiča obsahujúcou logo, kapotou so zdvihnutou strednou časťou či nárazníkom obsahujúcim výraznú pochrómovanú priečku. Predvlaňajší facelift sa dotkol aj zadnej časti, ponuky kolies či kabíny. Vo vybavení pribudlo viacero dovtedy neponúkaných prvkov, napríklad aj navigačný systém.

Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami 6 fotografií v galérii Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami Zdroj: Mitsubishi

Slovenskí zákazníci si môžu vyberať medzi tromi verziami. Za základ označený ako Entry zaplatia 9 490 eur, o stupeň vyššia úroveň Inform tesne podlieza 10-tisícovú hranicu. V oboch prípadoch je jedinou voľbou benzínový trojvalec s objemom jeden liter. Ide o atmosférický agregát s variabilným časovaním ventilov Mivec, ktorý dosahuje maximálny výkon 52 kW (71 k).

Test Mitsubishi Eclipse Cross: Ktoré zvoliť?

Redakčnej skúške sme podrobili dve verzie nového japonského SUV, ktoré ponúka výhradne 1,5-litrový benzínový turbomotor.

Najvyšší model sa volá Invite a dodáva sa s objemnejším 1,2-litrovým agregátom produkujúcim najviac 59 kW (80 k). S päťstupňovou manuálnou prevodovkou stojí 10 990 eur. Ako jediný ho možno kúpiť aj vo verzii CVT, cena vtedy stúpa ešte o tisícku. Sólovou opciou ponúkanou navyše k pevným zoznamov vybavenia je metalický alebo perleťový lak stojaci 450 eur.


Video
Najnovšie články
Najvtipnejšie video roka rúca internet: O čo ide?

Každému vodičovi sa aspoň raz za život pritrafí situácia, keď mu polícia nechá odtiahnuť vozidlo. Ak sa tak stane vo Viedni, môže to poriadne narušiť rodinný...

Neriskujte s parkovaním: Vianočné trhy u susedov

Nemecký automobilový priemysel má kľúčový vplyv na vývoj hospodárstva krajiny. Centrálna banka je vo svojich prognózach pesimistická a očakáva, že táto branža...

Nemecký automobilový priemysel si na zotavenie počká

Úpravca pripravuje pre nové kupé typickú čierno-zlatú schému, väčšie spojlery a 21-palcové kolesá. Neobíde ani motor verzie M850i.

Manhart si brúsi zuby na kupé BMW M850i

K vlani predstavenému modelu ES8 sa pridáva o niečo menšie vozidlo, ktoré má rovnakú DNA a taktiež ponúkne miesto pre siedmich.

NIO ES6: SUV na elektrinu má 544 koní

Nemecká spolková krajina Bádensko-Württembersko chce od Volkswagenu získať odškodné pre manipuláciu s emisiami. S týmto cieľom zvažuje žalobu.

Nemecká spolková krajina zažaluje VW

Najnovšia modernizácia tretej generácie veľkého SUV od Kie priniesla 8-stupňovú automatickú prevodovkou aj športovo vyzerajúci variant GT-Line. Bližšie sme sa...

Test Kia Sorento: Komfortné vlajkové SUV
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×