Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Na náš trh prichádza najmenšie Mitsubishi

Predvlani zmodernizovaný automobil disponuje tromi úrovňami vybavenia a dvomi motormi, silnejší sa dá kombinovať aj s prevodovkou CVT.
6 2 príspevky 11.10.2018 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch sa začalo Mitsubishi profilovať ako značka výrazne zameraná na SUV. Ponuku však nechce limitovať na vozidlá trendovej kategórie, preto naďalej predáva napríklad typ Lancer dostupný ako sedan i hatchback. Aktuálne tuzemské portfólio rozširuje. Na náš trh prichádza najmenšie vozidlo tejto firmy, ktoré nesie označenie Space Star.

Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur 6 fotografií v galérii Japonský drobec sa na Slovensku začína predávať od 9 490 eur Zdroj: Mitsubishi

Pod týmto menom bolo na prelome tisícročí známe kompaktné MPV, aktuálne ho nesie klasický mestský drobec predávaný na mnohých trhoch ako Mirage. Ide o jeho šiestu generáciu. Japonská automobilka ju uviedla už koncom roka 2011, nejde teda o nový produkt. Medzičasom však hatchback prešiel početným zoznamom vylepšení prezentovaných v Bruseli.

Od svojej pôvodnej verzie sa malé vozidlo odlišuje napríklad väčšou maskou chladiča obsahujúcou logo, kapotou so zdvihnutou strednou časťou či nárazníkom obsahujúcim výraznú pochrómovanú priečku. Predvlaňajší facelift sa dotkol aj zadnej časti, ponuky kolies či kabíny. Vo vybavení pribudlo viacero dovtedy neponúkaných prvkov, napríklad aj navigačný systém.

Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami 6 fotografií v galérii Hatchback je dostupný výhradne s atmosférickými trojvalcami Zdroj: Mitsubishi

Slovenskí zákazníci si môžu vyberať medzi tromi verziami. Za základ označený ako Entry zaplatia 9 490 eur, o stupeň vyššia úroveň Inform tesne podlieza 10-tisícovú hranicu. V oboch prípadoch je jedinou voľbou benzínový trojvalec s objemom jeden liter. Ide o atmosférický agregát s variabilným časovaním ventilov Mivec, ktorý dosahuje maximálny výkon 52 kW (71 k).

Test Mitsubishi Eclipse Cross: Ktoré zvoliť?

Redakčnej skúške sme podrobili dve verzie nového japonského SUV, ktoré ponúka výhradne 1,5-litrový benzínový turbomotor.

Najvyšší model sa volá Invite a dodáva sa s objemnejším 1,2-litrovým agregátom produkujúcim najviac 59 kW (80 k). S päťstupňovou manuálnou prevodovkou stojí 10 990 eur. Ako jediný ho možno kúpiť aj vo verzii CVT, cena vtedy stúpa ešte o tisícku. Sólovou opciou ponúkanou navyše k pevným zoznamov vybavenia je metalický alebo perleťový lak stojaci 450 eur.


Najnovšie články
Test Lexus RX 450h: Samurajova obývačka

Mercedes-Benz triedy X sa v rukách známeho tunera ocitol v novej dimenzii. Zhmotnenie divokej predstavy zatiaľ ostáva otázne.

Carlex Design EXY 6x6: Zdolá aj mesačnú krajinu

Automobilka prezentovala systém, ktorý môže do minulosti poslať termíny hlavná a vedľajšia cesta i svetelnú signalizáciu.

Sú semafory minulosť? Ford si to myslí

Pohon kombinujúci akumulátor a dieselový štvorvalec dostali triedy C a E, druhý menovaný automobil k nemu ponúkne aj benzínovú alternatívu.

Mercedes vracia do hry naftový hybrid

Po teste zážihovej i vznetovej motorizácie do našej redakčnej garáže zavítal vrcholný agregát Ultimate. Grandland X má okrem vysokej výbavy i motor s výkonom...

Test Opel Grandland X: Ako za starých čias

Tuner zaoberajúci sa najmä riadiacimi jednotkami motorov ponúka pre naftovú strelu BMW dve úpravy, silnejšia posúva výkon na 515 koní.

McChip-DKR: Ešte viac sily pre M550d

Okrem novej výplne masky chladiča a 18-palcových kolies dostalo vozidlo červenú kožu či turbodiesel Smartstream dostupný v dvoch verziách.

Hyundai i40 prechádza balíkom zmien
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×