Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Seat Tarraco naživo: V čom je lepší než Kodiaq?

Z PARÍŽA
Španielska automobilka prednedávnom nasadila korunu svojej ponuke, svetu predstavila sedemmiestne SUV Tarraco. My sme si teraz vlajkovú loď značky po prvýkrát prezreli v priestoroch parížskeho expa. Predčí novinka koncernových bratov?
20 3 príspevky 05.10.2018 / Filip Kadlečík

Automobilky koncernu Volkswagen pomaly kompletizujú ponuku SUV. Prvým sedemmiestnym kúskom postaveným na kompaktnej platforme bol model Kodiaq, ktorý onedlho doplnil Tiguan Allspace. Trojica sa teraz uzatvára, Španieli totiž svetu predstavili model Tarraco.

Tarraco má podarený dizajn, svedčia mu najmä úzke predné reflektory s efektnou architektúrou 20 fotografií v galérii Tarraco má podarený dizajn, svedčia mu najmä úzke predné reflektory s efektnou architektúrou Zdroj: Filip Kadlečík

O vlajkovej lodi Seatu sme informovali už pred niekoľkými týždňami, tentokrát sme si ju však mohli poobzerať naživo. Tarracu v realite veľmi prospieva svieži dizajn, ktorý čoskoro preberú i ostatné modely automobilky. Za kľúčové možno označiť úzke LED svetlomety, ktoré prednú časť opticky zmenšujú a automobil tak pôsobí agilným dojmom.

Profil sa, najmä v porovnaní s Tiguanom Allspace, príliš nezmenil, originálna je však zadná časť. Koncové svetlá odkazujú na menšiu Aronu, majú však plne diódovú architektúru a sú opticky prepojené červeným pásom. Pri Tarracu po prvom zoznámení považujeme za hlavnú výhodu v porovnaní s koncernovými bratmi jeho interiér. Vystavený exemplár disponoval výbavou Xcellence, ide teda o vrchol ponuky.

Interiér Španiela na prvý pohľad pôsobí veľmi solídnym dojmom 20 fotografií v galérii Interiér Španiela na prvý pohľad pôsobí veľmi solídnym dojmom Zdroj: Filip Kadlečík

Vďaka bohatej výbave Tarracu nechýbal digitálny prístrojový štít, veľký displej centrálnej konzoly či kompletná technologická výbava vrátane adaptívneho tempomatu či štandardných asistentov. Samozrejmosťou je i veľký vnútorný priestor. Podstatná v tomto prípade bola emócia, ktorú v nás sedemmiestne SUV vzbudzovalo. Tarraco pôsobilo luxusnejšie než Kodiaq či Tiguan Allspace, čo by mohlo presvedčiť veľa potenciálnych zákazníkov španielskej značky.

Seat má novú vlajkovú loď: Privítajte Tarraco

Seat kompletizuje trojicu svojich SUV. Po Atece a Arone včera spadla plachta z modelu Tarraco. Sedemmiestny kráľ španielskeho portfólia útočí na Kodiaq či Tiguan Allspace a ukazuje, kam sa značka...

Interiér bol obsypaný plastmi s povrchovým prevedením Soft Touch, nechýbali tu však ani dielce z dreva. Netradičné hnedé zafarbenie prispievalo k prémiovému dojmu plynúcemu z vozidla. Škoda len, že sa Seat viac nevyhral s panelom klimatizácie, ktorý sa od koncernových súperov nijak zvlášť nelíši. Ak by sme však po prvom zoznámení s vozidlom mali niečo vyzdvihnúť, bol by to práve luxusný dojem plynúci z jeho interiéru, ktorým by Tarraco mohlo Kodiaq či Tiguan Allspace predčiť.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×