Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ako bude vyzerať Chevrolet Corvette C8?

Kórejskí grafici vytvorili vizualizáciu, ktorej základom sa stala fotografia maskovaného prototypu. Obrázok nie je ďaleko od reálnej verzie.
1 1 príspevok 21.09.2018 / Marek Pokrývka

Chevrolet momentálne pripravuje automobil, ktorý nepochybne nahnevá mnohých konzervatívnych fanúšikov značky. V poradí ôsma generácia ikonického typu Corvette dostane motor uložený uprostred. Dlhá predná kapota sa stane minulosťou, proporcie amerického športovca prejdú kompletnou premenou. Ako bude vyzerať výsledok radikálnej zmeny?

Od tejto vizualizácie by sa reálny model nemal veľmi odlišovať

Túto otázku si od definitívneho potvrdenia revolučných úprav položili mnohí, zatiaľ najlepšiu odpoveď naň pripravili kórejskí grafici z KKS Studio. Nevarili totiž z vody. Vytvorili vizualizáciu, ktorej základom sa stala fotografia maskovaného prototypu zachyteného na Nürburgringu. Obrázok preto nie je ďaleko od reálnej verzie pravdepodobne pripravovanej na januárový Detroit.

Corvette C8 si zachová ostrý tvar svetlometov i štyri koncové svetlá, no inak sa zmení takmer všetko. Výrazne skrátená predná časť by mala obsahovať agresívne tvarovaný nárazník. V bočných partiách sa objavia trojuholníkové otvory, ktoré budú viesť vzduch k centrálne ukotvenému osemvalcu. Natiahnutý zadok zakončí komplikované prítlačné krídlo.

Corvette ZR1 má na konte svoj prvý rekord

Beštia zvládla zvlnenú technickú trať v čase 2:37,25 a pokorila tak Ford GT o vyše sekundu. Vylúčiť nemožno ani jej útok na Nürburgring.

Podľa záberov vývojových exemplárov už dnes vieme aj to, že Chevrolet opustí centrálnu pozíciu štyroch výfukových koncoviek. Tú používali ostatné tri generácie vozidla. Nástupca bude mať komíny umiestnené po bokoch, dýchať by cez ne malo viacero rôznych motorov s konfiguráciou V8. Špičková verzia by mala parametrami aktuálny model ZR1 absolútne zatieniť.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×