Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Brabus šľachtí Mercedes-Benz G500

Svetoznámy tuner naordinoval osemvalcu prídavnú riadiacu jednotku, no svoju pozornosť sústredil najmä na karosériu terénnej legendy.
27 1 príspevok 18.08.2018 / Marek Pokrývka

Začiatkom roka uviedol Mercdes-Benz druhú generáciu triedy G, ktorej predchodca existoval takmer štyri desaťročia. Vozidlo komplexne prepracoval s dôrazom na zachovanie jeho charakteru. Cieľ sa podarilo splniť stopercentne, o čom sme sa presvedčili počas prvej jazdy. Teraz sa nový off-road pomaly dostáva na cesty. Neuniklo to úpravcom, medzi prvými sa hlási o slovo Brabus.

V kabáte od firmy Brabus vyzerá off-road poriadne drsne 27 fotografií v galérii V kabáte od firmy Brabus vyzerá off-road poriadne drsne Zdroj: Brabus

 

Svetoznámy tuner z Bottropu aktuálne šľachtí model G500. Jeho dvakrát prepĺňanému štvorlitrovému osemvalcu naordinoval prídavnú riadiacu jednotku, ktorá prináša výrazné zlepšenie parametrov. Maximálny výkon sa posunul z 310 kW (421 k) na okrúhlych 368 kW (500 k). Výrazne sa zvýšil aj krútiaci moment, jeho maximum stúplo približne o stovku na konečnú úroveň 710 Nm. Vďaka tomuto posilneniu zvládne Géčko zdolať disciplínu 0-100 km/h v priebehu 5,7 sekundy.

Renomovaný špecialista na trojcípu hviezdu sústredil svoju pozornosť najmä na karosériu terénnej legendy. V prednej časti dostal hranatý obor okrem obligátnych označení Brabus podnárazník s diódovými linkami, lesklé dielce z verzie AMG a karbónový nadstavec kapoty, ktorý obsahuje falošný vstup vzduchu. Z rovnakého materiálu je strešný komponent hostiaci ďalšie dva LED moduly.

Mercedes triedy G: Citlivo vyšľachtený tank

PRVÁ JAZDA Druhá generácia terénnej legendy si zachovala svoje kľúčové vlastnosti i terénny talent, no je luxusnejšia a omnoho lepšia na ceste.

Okrem osvetlenia pripomínajúceho modely G63 a G500 4x42 sa na streche objavilo aj mohutné krídlo, ktoré pozostáva z troch častí. Nárazník tu taktiež dostal pochrómované pásiky evokujúce variant AMG. Zadné partie sú inak pôvodné, rovnako ako tie bočné. Výnimkou sú iba disky kolies vlastnej výroby. Na výber je viacero rozmerov, predstavený exemplár má 23-palcové kúsky. Interiér disponuje typickou bižutériou v podobe koberčekov, kovových pedálov či podsvietených prahových líšt. Samozrejme, za správnu cenu toho Brabus dokáže urobiť aj podstatne viac.


Video
Najnovšie články
Ford očakáva v tomto roku stratu

Je známa vec, že vkus motoristov v jednotlivých krajinách sa líši. A dokonca aj v rámci kontinentov. Dokazuje to najnovšia analýza najpredávanejších modelov...

Bestsellery: Ktoré autá vládnu Európe a svetu?

Volkswagen plánuje elektrickú ofenzívu. Otázka znie, koľko nových elektromobilov z triedy malých áut vôbec predá, nakoľko cenou presiahnu súčasnú strednú...

Malé elektromobily VW budú stáť desiatky tisíc eur

Priaznivé vyhliadky svetovej ekonomiky a rokovania USA a Číny o ukončení obchodnej vojny vyvolávajú na trhoch optimizmus. Ten pochopiteľne zasiahol aj ceny...

Ceny palív: Na lacnejšie tankovanie zabudnite

WLTP negatívne ovplyvnilo predaj väčšiny európskych automobiliek. Jedným z mála koncernov, ktorý z tohto výpadkov profitoval, bol francúzsky PSA Peugeot...

Koncern PSA vlani predal rekordný počet áut

Japonci naznačujú konceptom QX Inspiration svoje ďalšie smerovanie. Dáva zbohom konvenčnému pohonu a zároveň víta futuristický dizajn.

Infiniti QX Inspiration: Snúbenie prístupov

Za problémy európskej dcéry Fordu podľa odborárov spôsobili vážne manažérske chyby, napríklad, vedenie nerozpoznalo dôležité trendy v preferenciách zákazníkov.

Problémy Fordu v Európe spôsobili manažérske chyby
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×