Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Maserati Levante: Druhý raz s osemvalcom

Talianske SUV dostalo špecificky naladenú 3,8-litrovú jednotku montovanú v Maranelle, maximálny výkon je tentokrát 404 kW (550 k).
5 2 príspevky 13.07.2018 / Marek Pokrývka

Od svojho uvedenia disponovalo Maserati Levante výhradne šesťvalcovými motormi. Mnohí fanúšikovia to automobilke vyčítali a naplnenia svojich prosieb sa dočkali na aprílovom New Yorku. Do sveta tam prišiel variant Trofeo s agregátom V8. Ešte pred jeho premiérou sa hovorilo aj o vyhotovení GTS, k jeho odhaleniu však nakoniec nedošlo. Vozidlo dorazilo až teraz do Goodwoodu.

Vo verzii GTS zrýchľuje Levante na stovku za 4,2 sekundy 5 fotografií v galérii Vo verzii GTS zrýchľuje Levante na stovku za 4,2 sekundy Zdroj: Maserati

Festival rýchlosti priniesol nové vyhotovenie talianskeho SUV. Druhý raz prichádza s osemvalcom, opäť ide o 3,8-litrovú jednotku montovanú v Maranelle. Ide však o špecifické naladenie. Maximálny výkon je tentokrát 404 kW (550 k), kým krútiaci moment vrcholí na hodnote 730 Nm. Oproti vrcholnej verzii je teda novinka jasne slabšia. Stále však má úctyhodné dynamické parametre: tradičný šprint z 0 na 100 km/h zvládne za 4,2 sekundy a dosiahne najviac 292 km/h.

Maserati Levante Trofeo: 434 kW a V8 od Ferrari

Maserati Levante dostalo nové vyhotovenie, ktoré ho katapultuje do prvej ligy športových SUV. Trofeo má pod kapotou osemvalec z Ferrari ladený na takmer 600 koní. Čo všetko sa ešte zmenilo?

Levante GTS disponuje rovnakým ostro tvarovaným predným nárazníkom ako Trofeo. Má však kapotu bez dvojice otvorov, taktiež disponuje odlišne štylizovanými diskami kolies. Zadná časť sa pravdepodobne nemenila. Na fotografiách nám ju Maserati neukázalo, no naše oči pustilo do červeno-čierneho interiéru obsahujúceho karbónové obklady. K ničomu zásadnému tu nedošlo. Akú čiastku budú musieť zákazníci zaplatiť za to, aby si doň mohli sadnúť, sme sa zatiaľ nedozvedeli.


Video
Najnovšie články
“Šokujúco dostupné”: Dacia chystá elektroauto

Nemecký sedan dostal prepracovanú karosériu i interiér, platforma však zostala zachovaná. Jedinou voľbou je prepĺňaný dvojliter.

VW Passat: Nová generácia pre Ameriku

Mustang dostal vrcholný variant, ktorý poháňa osemvalec s kompresorom produkujúci vyše 700 koní. Presné číslo nepoznáme.

Shelby GT500: Svalnatá legenda je späť

NIssan neustále ubezpečuje, že trvá na zachovaní aliancie s Renaultom a Mitsubishi. Šéf automobilky Hiroto Saikawa by neurobil nič, čo by mohlo spojenie...

Nissan chce pokračovať v aliancii

Kritické obdobie koncom leta a začiatkom jesene minulého roka, keď začal platiť nový testovací cyklus WLTP sa podpísalo aj na predaji Mercedesu.

WLTP zbrzdilo aj predaj Mercedesu

Američania vypĺňajú medzeru vo svojom portfóliu, predstavili veľké SUV s tromi radmi sedadiel využívajúce platformu menšieho typu XT5.

Cadillac XT6: Escalade má menšieho brata

Mníchovský kabriolet vyrábaný do roku 2013 zmenila firma Everytimer Automobile na reinkarnáciu typu 2002 s výborným šesťvalcom.

ETA 02: Retro kabriolet s dušou BMW 135i
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×