Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Test Citroën C4 Cactus: Magické pruženie v praxi

VIDEO
Citroën C4 Cactus prešiel na jeseň minulého roka faceliftom, ktorý uhľadil jeho dizajn a spravil z neho atraktívnejšie auto. To však rozhodne nie sú jediné zmeny. Tie najväčšie totiž nájdete hlboko pod povrchom.
13 príspevkov 05.06.2018 / Filip Kadlečík

Ak si aspoň raz za čas pustíte televíziu, určite ste sa v nej nevyhli reklame na nový Citroën C4 Cactus. Francúzi v nej oznamujú, že ich kompakt patrí k najkomfortnejším v triede a to najmä vďaka akýmsi magickým tlmičom s progresívnymi hydraulickými dorazmi. Reklama síce znie fajn, no zakladá sa skutočne na pravde?

Aby sme to zistili, pozvali sme si do redakcie faceliftovaný Cactus a podrobili ho tvrdej skúške na rozbitej asfaltovej ceste. Zároveň sme sa vo videoteste hlbšie pozreli aj na to, čo sa vlastne skrýva pod označením “tlmiče s progresívnymi hydraulickými dorazmi” a ako sa táto novinka prejaví v praxi.

To, že Citroën C4 Cactus dokáže jazdiť komfortne, sme zistili už počas prvého zoznámenia na medzinárodnej prezentácii. Teraz však prišiel čas vozidlo konfrontovať s našimi cestami. Vybrali sme jednu z najhorších široko-ďaleko, starú poľnohospodársku komunikáciu vyskladanú z betónových panelov plných dier a výtlkov.

Citroën C4 Cactus: Misia komfort splnená

PRVÁ JAZDA Kaktus stratil v rámci faceliftu svoje pichliače. Nie je už taký originálny, no pôsobí elegantnejšie a prináša podstatne viac pohodlia.

Vo videoteste sme hľadali odpoveď na to, ako sa Cactus vysporiada s prostredím, ktoré by mohlo byť za hranicou jeho komfortnej zóny. A aký je výsledok? To zistíte v priloženom videu… Mimochodom, veľkej francúzskej novinke sa samozrejme budeme venovať aj detailnejšie, štandardný rozsiahly test môžete na našich stránkach očakávať už o týždeň.


Najnovšie články
Peugeot 206: Bestseller oslavuje 20. narodeniny

Elektromobil stojaci na platforme MEB sa veľkosťou zmestí medzi typy Q5 a Q7, má výkon 300 kW (408 k) a na jedno nabitie má prejsť 400 kilometrov.

Audi predstavilo elektrické SUV e-tron

Česi odhalili detaily výkonnej novinky. Ukazujú disky a obutie s mierami 235/45 R20 či zadný nárazník, ktorý obsahuje dvojicu koncoviek výfuku.

Škoda Kodiaq RS: Striptíz SUV pokračuje

Rakúsko v súčasnosti testuje rýchlosť 140 km/h na dvoch úsekoch diaľnic. Ak sa projekt osvedčí, minister dopravy by chcel vyššiu rýchlosť zaviesť plošne...

Rakúsko chce zvýšiť rýchlosť na diaľniciach

K čisto benzínovej dvojici motorov sa pridáva vyhotovenie s označením e-Boxer. Počas budúceho roka bude údajne realitou aj v Európe.

Subaru XV dostalo hybridný variant

Obytné automobily či prívesy sú, prinajmenšom čo sa dizajnu a pôdorysu týka, už roky relatívne konzervatívne. Na trh prichádza firma Romotow, ktorá by...

Nahradí aj chatu: Prvý karavan svojho druhu

Elektrický poháňané SUV má kontroverzný dizajn, kabínu vytvárajúcu uvoľnenú atmosféru a schopnosť plne autonómneho fungovania.

BMW Vision iNext: Vo výrobe od roku 2021
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×