Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Obrovské zmeny vo VW: Príde aj nové logo?

VIDEO
Agentúra Bloomberg uvádza, že Volkswagen prejde obrovskými zmenami. Skloňuje sa markantné vylepšenie imidžu či dokonca aj obmena známeho loga. Čo presne nás čaká?
1 4 príspevky 17.04.2018 / Filip Kadlečík

Volkswagenu sa napriek pošramotenej povesti naďalej darí. Obrovskú kauzu Dieselgate zatiaľ Wolfsburg dokázal ako-tak ustáť a aktuálna výkonnosť automobilky nie je zlá. Napriek tomu však Jochen Sengpiehl, marketingový šéf značky, vidí priestor na výraznú zmenu k lepšiemu.

Vzhľad nového loga automobilky by mohol naznačovať napríklad dizajn konceptu I.D. Vizzion

Pre agentúru Bloomberg sa vyjadril, že značka nie je v takej dobrej kondícii, ako tomu bolo v minulých rokoch. V poslednom čase vraj stratila emocionálnu stránku, ktorá by v aktuálnych či nových klientoch mohla vyvolávať túžbu vlastniť Volkswagen. Sengpiehl povedal na rovinu, že VW sa snaží byť až príliš nemecký, čo v globálnom merítku zjavne nemusí fungovať.

Prerod na automobilku, ktorá nebude vnímaná len ako producent vynikajúcich, no až strojovo presných automobilov, ktoré sú v mnohých prípadoch “bez duše”, si vyžiada viacero veľkých zásahov. Hovorí sa o väčšej rozlišnosti, farebnosti a akomsi útoku na emócie užívateľa. Preložené do ľudskej reči - Volkswageny by už čoskoro mali byť zábavnejšie. Veľkú úlohu zohrá aj zvýšená aktivita na sociálnych sieťach a ďalších moderných marketingových kanáloch.

Koncept I.D. Vizzion: Phaeton budúcnosti?

Autonómna elektrická limuzína vyniká minimalistickým dizajnom, ovládacím rozhraním i parametrami svojho pohonu.

Aby marketingovo výrobca fungoval čo najlepšie, chystá po šiestich rokoch zmenu loga. Radikálnu úpravu tu pravdepodobne očakávať netreba - dve véčka sa majú zmeniť len tak, aby lepšie napĺňali dnešné štandardy a pôsobili atraktívnejšie i v digitálnom prevedení. Čiastočným dôvodom transformácie VW má byť okrem veľkej aféry či pošramoteného imidžu aj príchod elektrických vozidiel. Tie majú odštartovať novú éru histórie tradičnej nemeckej automobilky.


Volkswagen už svoje logo zmenil niekoľkokrát. Jeho kompletnú evolúciu nájdete zachytenú v priloženom videu. Ako radikálne sa vlastne zmenilo od roku 1933? Príliš nie.


Najnovšie články
Škody utrhnuté z reťaze: Najextrémnejšie Felicie

Elektrický pohon je v dnes silným trendom a všimol si to aj úpravca ABT. Ich najnovším dielom je totiž dvojica zelených úžitkových vozidiel.

ABT prerobilo Caddy a Transporter na elektroautá

Prezident japonskej automobilky využíva služby prototypu limuzíny, ktorá má upravený bodykit a typickú farebné schému.

Toyota Century: Dostane verziu GRMN?

Retro štylizovaný elektrický van má nosnosť 800 kilogramov, solárnu strechu a akčný rádius maximálne 500 kilometrov.

VW I.D. Buzz aj v úžitkovom vyhotovení

EXKLUZÍVNA JAZDA Plug-in hybrid vyzerá vďaka skladacej streche ešte štýlovejšie než kupé, ponúka lepší pôžitok z jazdy a neprináša zásadné obete.

BMW i8 Roadster: Frajer zo sci-fi filmu

Aktuálny variant na CNG má pod kapotou 1,5-litrový štvorvalec. Pribudol tretí zásobník plynu, ktorý však zmenšil benzínovú nádrž.

Octavia G-Tec: Celkový dojazd sklamal

V minulosti sa hovorilo, že telefonovanie je obrovským problémom za volantom. Dnes už sa rozprávame o iných činnostiach, ktoré však stále súvisia s mobilným...

Geniálna aplikácia: Na mobil už vodič nesiahne
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×