Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Klasický Challenger s motorom z Hellcatu

Kúpa veteránu so sebou okrem radostí prináša aj množstvo starostí. Jedným zo spôsobov, akými sa im dá vyhnúť, je obohatiť klasiku o modernú výbavu. Tak tomu je aj v prípade tohto ikonického Challengera.
12 16.04.2018 / Redakcia AUTO BILD

Preferujete klasický dizajn, no nevonia vám zastaraná technika? Moderné prerábky veteránov sa objavujú čoraz častejšie a patrí medzi ne aj tento Dodge. Ikonický svalniak z roku 1970 dostal druhý dych v podobe niekoľkých komponentov. Obrovské zmeny nastali aj pod dlhočiznou kapotou.

Charakteristický vzhľad ostal zachovaný, hlavná zmena sa skrýva pod kapotou 12 fotografií v galérii Charakteristický vzhľad ostal zachovaný, hlavná zmena sa skrýva pod kapotou Zdroj: Mecum Auctions

Pôvodný dizajn typický pre muscle cars zostal až na niekoľko maličkostí zachovaný. Challenger však má nové svetlá a zadný spojler. Interiér prešiel niekoľkými zmenami. Okrem novej kože dostal aj športové sedačky, karbónovú riadiacu páku či multimediálny systém. O kvalitnejšie odpruženie sa postarala značka RideTech a brzdy dodala spoločnosť Wilwood. Problémov so zastaranými súčiastkami sa tak obávať nemusíte.

Svoj agresívny vzhľad Challenger odôvodňuje brutálnou silou pod kapotou. Pracuje totiž pod ňou 6,2-litrový agregát s kompresorom, ktorý je známy z vrcholných variantov Hellcat. Osemvalec produkuje 527 kW (716 k) a aktuálny Challenger pošle na stovku za menej ako 4 sekundy. V prípade tejto vynovenej klasiky to bude podobné číslo. Dražiť sa bude 19. Mája spoločnosťou Mecum.

Lincoln Continental: Najštýlovejší Američan?

Americká automobilová história je plná výnimočných vozidiel, ktoré vo svete prakticky nemajú obdobu. Lincoln Continental Convertible k nim rozhodne patrí. Pozrite si ho v nevídane štýlovej úprave.


Video
Najnovšie články
Test Subaru XV 1.6: Pre pokojných vodičov

Na autosalóne v New Yorku predviedla kórejská automobilka svoje najmenšie SUV, ktoré dĺžkou len tesne prerastá štyri metre. Pohon 4x4 neponúkne.

Hyundai Venue: SUV lacnejšie než Kona

Roadster s núdzovou textilnou strechou má ostrý atmosférický motor s objemom štyri litre, dostupná je výhradne manuálna prevodovka.

Porsche 911 Speedster: Exkluzívne zbohom

Mercedes-Benz GLS svojimi rozmermi či sebavedomým dizajnom na cestách budí rešpekt odjakživa. Teraz Stuttgart ešte nafúkol jeho rozmery, vylepšil však aj...

Mercedes-Benz GLS: Autobus ešte narástol

Na európskych trhoch končí benzínový šesťvalec, nahradil ho obdobný motor TDI s elektrickým kompresorom a mikrohybridnou technológiou.

Audi ide opäť proti prúdu: Zmena aj v S5

Cyklisti a chodci sú najzraniteľnejší účastníci premávky. A to aj z hľadiska niečoho, čo je síce všeobecne známe, málokto však na tento faktor berie ohľad...

Tichý zabijak: Mŕtvy uhol už nemusí byť hrozbou

Angličania uviedli na šanghajskom autosalóne liftback, pod ktorého kapotou sa namiesto dvanásťvalca nachádza batéria s kapacitou 65 kWh.

Rapide E: Prvý elektromobil Aston Martin
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×