Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

T-Roc prešiel kúrou v dielni ABT Sportsline

Úpravca siahol po najvýkonnejšej verzii vozidla, ktorú poháňa dvojlitrový turbobenzín. Po zásahoch dosahuje parametre 168 kW (228 k) a 360 Nm.
5 12.04.2018 / Marek Pokrývka

Do obchodov prišlo najmenšie SUV nesúce logo značky Volkswagen len pred niekoľkými mesiacmi, napriek tomu sa mu už stihli pod sukňu pozrieť niektorí tuneri. Vo februári ukázala svoju verziu typu T-Roc napríklad nie veľmi známa rakúska firma LowRider. Automobil teraz prešiel kúrou v podstatne renomovanejšej dielni ABT Sportsline, ktorá sa zamerala najmä na motor.

Volkswagen T-Roc je najnovším prírastkom v portfóliu známeho tunera 5 fotografií v galérii Volkswagen T-Roc je najnovším prírastkom v portfóliu známeho tunera Zdroj: ABT Sportsline

Úpravca siahol po najvýkonnejšej verzii vozidla, ktorú poháňa dvojlitrový turbobenzín dosahujúci štandardne výkon 140 kW (190 k) a krútiaci moment 320 Nm. V danej kategórii ide aj vďaka prevodovke DSG a pohonu 4x4 o nadpriemerne svižný produkt. Ľudia z ABT ho však chceli ešte zrýchliť, preto pristúpili k zmenám v riadiacej jednotke štvorvalca. Digitálne zásahy stačili na výrazné zlepšenie čísel.

VW T-Roc na bruchu: Je to vôbec ešte SUV?

Rakúska firma vybavila novinku Volkswagen vzduchovým podvozkom, dvojfarebnou grafikou a dvadsaťpalcovými ráfikmi Dotz.

Po softvérových zásahoch dosahuje agregát parametre 168 kW (228 k) a 360 Nm. Aký vplyv to malo na údaj 0-100  km/h nevieme, už štandardný model však tento obligátny šprint zvláda za 7,2 sekundy. Volkswagen by pritom mal byť rýchlejší nielen v priamom smere. Zlepšiť sa mal aj v zákrutách, za čo môže inštalácia tuhších pružín zmenšujúcich svetlú výšku o 35, resp. 40 milimetrov. Poslednou zmenou sú disky kolies dostupné v priemeroch 18 až 20 palcov a viacerých dizajnoch.


Najnovšie články
Škody utrhnuté z reťaze: Najextrémnejšie Felicie

Elektrický pohon je v dnes silným trendom a všimol si to aj úpravca ABT. Ich najnovším dielom je totiž dvojica zelených úžitkových vozidiel.

ABT prerobilo Caddy a Transporter na elektroautá

Prezident japonskej automobilky využíva služby prototypu limuzíny, ktorá má upravený bodykit a typickú farebné schému.

Toyota Century: Dostane verziu GRMN?

Retro štylizovaný elektrický van má nosnosť 800 kilogramov, solárnu strechu a akčný rádius maximálne 500 kilometrov.

VW I.D. Buzz aj v úžitkovom vyhotovení

EXKLUZÍVNA JAZDA Plug-in hybrid vyzerá vďaka skladacej streche ešte štýlovejšie než kupé, ponúka lepší pôžitok z jazdy a neprináša zásadné obete.

BMW i8 Roadster: Frajer zo sci-fi filmu

Aktuálny variant na CNG má pod kapotou 1,5-litrový štvorvalec. Pribudol tretí zásobník plynu, ktorý však zmenšil benzínovú nádrž.

Octavia G-Tec: Celkový dojazd sklamal

V minulosti sa hovorilo, že telefonovanie je obrovským problémom za volantom. Dnes už sa rozprávame o iných činnostiach, ktoré však stále súvisia s mobilným...

Geniálna aplikácia: Na mobil už vodič nesiahne
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×