Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Dvojdverovú triedu C facelift neobišiel

Inovované modely budú mať premiéru v New Yorku. Rolu základu zverí Stuttgart štvorvalcu s objemom 1,5 litra, ktorému má asistovať elektromotor.
34 21.03.2018 / Marek Pokrývka

Mercedes-Benz mal na tohtoročnom ženevskom autosalóne najpočetnejšiu skupinu noviniek. V rámci nej sa objavilo aj Céčko, ktoré prešlo polčasovou modernizáciou. Automobilka o nej pôvodne hovorila ešte uprostred februára. Na pôde výstaviska prezradila viac, no stále spomínala iba sedan a kombi. Facelift však neobišiel ani ďalšie karosárske vyhotovenia.

V rýchlom slede modernizuje Mercedes-Benz ďalšie varianty Céčka 34 fotografií v galérii V rýchlom slede modernizuje Mercedes-Benz ďalšie varianty Céčka Zdroj: Mercedes-AMG

Už čoskoro uvidíme v omladenej forme aj dvojdverovú triedu C. Inovované modely budú mať premiéru v New Yorku, ktorý otvára svoje brány o týždeň. Debut neprinesie na prvý pohľad žiadne prekvapenia.  Kupé a kabriolet prídu s lepšími LED svetlometmi obsahujúcimi 84 segmentov, jemne upravenými nárazníkmi a maskou chladiča, ale tiež novými farbami karosérie či diskami kolies. Snáď najvýraznejšou vizuálnou úpravou prešiel zadný nárazník vyhotovenia Mercedes-AMG C43, ktorý dostal výrazný difúzor a kvarteto okrúhlych koncoviek výfukového potrubia.

Interiér dvojdverových modelov privítal volant disponujúci dotykovým ovládaním, digitálny prístrojový panel i väčšiu obrazovku multimediálneho systému. Zmenilo sa tiež ovládanie infotainmentu. Hlasovému rozhraniu sa rozšírili možnosti, náladové osvetlenie disponuje paletou 64 farieb, Mercedes okrem toho oprášil ponuku vnútorných materiálov a pridal ďalšiu verziu ozvučenia.

Okrem kozmetických zmien dostal interiér nový volant a obrazovky 34 fotografií v galérii Okrem kozmetických zmien dostal interiér nový volant a obrazovky Zdroj: Mercedes-Benz

Stuttgart aktuálne hovorí o troch pohonných jednotkách. Rolu základu zverí do rúk kompletne novému prepĺňanému štvorvalcu so zdvihovým objemom 1,5 litra a najvyšším výkonom 135 kW (184 k), ktorému má asistovať elektromotor dosahujúci 10 kW (14 k). Dôležitejší je však jeho krútiaci moment 160 Nm dopĺňajúci hodnotu 280 Nm produkovanú benzínovou jednotkou.

Mercedes CLS: Rysuje budúcnosť značky

PRVÁ JAZDA Tretie vydanie kupé-sedanu má dravý vzhľad, interiér evokujúci triedu E a špičkovú techniku, ktorá využíva aj elektrickú asistenciu.

Zážihový agregát označený ako C200 možno kombinovať s pohonom zadných kolies i systémom 4Matic, jeho naftová alternatíva C 220d zatiaľ štvorkolku nedostane. Výkon vznetového dvojlitra vrcholí na úrovni 143 W (194 k). Krútiaci moment dosahuje 400 Nm, elektrická pomoc EQ Boost sa v tomto prípade nekoná. Disponovať ňou nebude ani vrcholný variant C43. Jeho trojlitrový šesťvalec je však o niečo silnejší, po facelifte má špičkové parametre 284 kW (390 k) a 520 Nm.

Pod kapotou kupé i kabrioletu budú zatiaľ dva benzíny a jedna nafta 34 fotografií v galérii Pod kapotou kupé i kabrioletu budú zatiaľ dva benzíny a jedna nafta Zdroj: Mercedes-Benz

Dané motory budú dostupné pre kupé i kabriolet. Konkrétne dynamické parametre jednotlivých modelov sa mierne líšia, čo vychádza z odlišnej hmotnosti i aerodynamických vlastností. Nasadenie základného 1,5-litrového motora však očakávame aj do sedanu a kombi. Inovované modely budú mať premiéru v New Yorku. Ich predaj sa začne v júli, ceny zatiaľ nepoznáme.


Najnovšie články
Mercedes-AMG: Pribudol základ GT 43

Na parížskom autosalóne pravdepodobne spoznáme štúdiu, ktorá bude evokovať ikonický typ 504. Prinesie retro štýl s modernými prvkami.

Peugeot chystá  reinkarnáciu kupé 504

Tretia generácia terénneho stroja známeho ako KLTV evokuje ikonický Hummer, poháňa ju turbodiesel s výkonom 165 kW (225 k).

Kia vyrába aj off-road, no len pre armádu

Volkswagen chce urýchliť prechod na elektrický pohon. Už o tri roky plánuje spustiť výrobu 27 elektrických modelov a do vývoja investuje desiatky miliárd eur.

VW pripravuje 27 elektrických modelov

Pod kapotu dvojice príbuzných S-Max a Galaxy sa nasťahoval štvorvalec EcoBlue, dostupný je v štyroch verziách. Pribudol aj osemstupňový automat.

Moderný turbodiesel pre veľké MPV Ford

Systém štart-stop mnohí vodiči neznášajú, často síce funguje správne, inokedy však agregát auta vypne v úplne nevhodnej chvíli. Aká je teda pravda o tejto...

Na rovinu o štart-stop systéme: Šetrí palivo?

Vďaka aerodynamike, kvalitnej streche, priestoru a komfortným prvkom je tento kabriolet schopný zastávať rolu auta na každý deň.

Test Mercedes E400 Cabriolet: Len na leto?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×