Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Hennessey ukazuje kupé Venom F5 zvnútra

Karbónom obsypaný interiér hyperšportu bude americký výrobca ponúkať v dvoch konfiguráciách, ktoré sa odlišujú volantom a prístrojovým panelom.
3 21.11.2017 / Marek Pokrývka

Začiatkom mesiaca odhalila spoločnosť Hennessey Performance dlho avizovaný hyperšport Venom F5, pri ktorom prezentovala ohromné parametre. Zatiaľ ich reálne nepodložila. Namiesto toho teraz ukazuje svoju pýchu zvnútra, keďže prototyp prezentovaný v Las Vegas ešte hotovým interiérom nedisponoval. Jeho vzhľad naznačujú profesionálne vizualizácie.

Kokpit amerického kupé má pomerne jednoduché tvary 3 fotografie v galérii Kokpit amerického kupé má pomerne jednoduché tvary Zdroj: Hennessey Performance

Ako môžeme vidieť, kokpit bude americký výrobca ponúkať v dvoch konfiguráciách. Obrázky zachytávajú sploštený volant s integrovanou obrazovkou a množstvom tlačidiel. Alternatívou je dielec bez obrazovky, pri ktorom je digitálna prístrojovka umiestnená na svojom tradičnom mieste. Uprostred palubnej dosky nechýba ďalší zobrazovací panel multimediálneho systému.

Venom F5: Maximálka presahuje 482 km/h

Hennessey predstavuje kupé s výkonom 1 600 koní a hmotnosťou 1 338 kilogramov. Jeho najvyššie tempo zatiaľ existuje len na papieri.

Kabína kupé obsahuje priehrštia uhlíkových vlákien, ktoré tvoria gro jej konštrukcie. Dopĺňa ich ozdobne prešívaná žltá koža a tmavá alcantara pokrývajúca aj dvojicu škrupinových sedadiel. Tie sú pravdepodobne zapustené do karbónového monokoku. Vnútro hyperšportu je tvarovo pomerne jednoduché, nájdeme v ňom niekoľko výduchov ventilácie, centrálny tunel obsahujúci ovládače a panely dverí s remienkami nahradzujúcimi kľučky. Dôležitú rolu hrala hmotnosť. V súčasnosti nie je jasné, kedy by mohli prví záujemcovia do tohto interiéru skutočne usadnúť.


Najnovšie články
Test Kodiaq Sportline: Najlepšia Škoda

Štýlové kórejské vozidlo patrí ku kvalitným členom triedy B-SUV. S litrovým srdcom je príjemne svižné, motor by však mohol byť lepšie odizolovaný.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDi: Trojvalcová osa

Kompletne otvorený roadster odkazuje na stroje z povojnového obdobia. Existujú dve verzie, pri oboch je základom kupé 812 Superfast.

Ferrari Monza má najsilnejší motor značky

Ford do Európy definitívne prináša Ranger Raptor a spolu s ním i ďalšie novinky. Oznámil to na autosalóne úžitkových vozidiel v Hannoveri. Tešiť sa po novom...

Premiéry Fordu: Ranger Raptor i Custom PHEV

Nemecko chcelo s pomocou stimulov a dotácií dostať na svoje ciele milión áut do roka 2020. Tento cieľ však nie je reálny a určite sa nenaplní.

Milión e-áut na nemeckých cestách tak skoro nebude

Jeseň na cestách prináša po suchom a teplom lete viaceré nové riziká. Jedno z nich však nesúvisí priamo s počasím. Práve v tomto období totiž stúpa riziko...

Zrážka so zverou: Čo robiť a ako jej zabrániť?

Samotný názov Lexus LS je už značka, ktorá má cveng po celom svete. My sme dostali možnosť otestovať schopnosti verzie v špecifikácii 500h. Môže exotický...

Test Lexus LS 500h: Zatieni nemeckú trojku?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×