Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Brabus vyšperkoval svalnatý off-road G63

Dvorný úpravca Mercedesu z Bottropu je známy pre jeho extrémne počiny. Najnovšie si prichystal k monštruóznemu výkonu aj špičkový luxus s dotykom amerického módneho návrhára.
40 4 príspevky 19.11.2017 / Redakcia AUTO BILD

Legendárna trieda G sa postupom času stala viac štýlovou ikonou než pravým terénnym autom, namiesto dobrodruhov sú jej majiteľmi skôr rôzne celebrity či šejkovia. Čoraz populárnejšie sú aj úpravy tohto vozidla. Dvorný tuner trojcípej hviezdy Brabus ich ponúka hneď niekoľko a svoju ponuku teraz opäť rozširuje. Nová limitovaná edícia by mala byť určená práve pre milovníkov štýlu a dizajnérskej obuvi.

Zlaté detaily sú typickým prvkom Johna Buscemiho 40 fotografií v galérii Zlaté detaily sú typickým prvkom Johna Buscemiho Zdroj: Brabus

Z dielne renomovanej firmy nedávno vyšiel špeciál označený štítkami 850 Buscemi. Nepoužíva priezvisko známeho hollywoodskeho herca, vznikol totiž v spolupráci americkým návrhárom luxusných tenisiek. Jon Buscemi má vo svojom módnom fachu ešte väčší cveng než jeho menovec na striebornom plátne.

Tvorba návrhára obuvi sa vyznačuje zlatými detailmi, čo sa odzrkadľuje aj na svalnatom off-roade nesúcom jeho meno. V tejto farbe totiž nájdeme množstvo prvkov v exteriéri, no najmä vo vnútri. Samozrejmosťou je agresívny bodykit Widestar, známy z predošlých počinov úpravcu. Zovňajšok auta okrem množstva karosárskych dielcov zdobia aj 23-palcové kované disky, zlaté brzdové strmene či kryt pre náhradné koleso v rovnakej farbe.

Takýto interiér si s bežným Géčkom určite nepomýlite 40 fotografií v galérii Takýto interiér si s bežným Géčkom určite nepomýlite Zdroj: Brabus

V interiéri je taktiež noviniek viacero. Zlatú farbu nájdeme na volante, pedáloch, tlačidlách a mnohých ďalších miestach. Sedačky boli prečalúnené do čiernej teľacej kože s ozdobným prešívaním a celý interiér lemuje kontrastná červená niť. Pre zadných pasažierov je k dispozícií systém na ovládanie vyhrievania a ventilácie sedadiel či hlasitosti audia. Maximálny luxus uzatvára imitácia nočnej oblohy na strope.

Posaidon G63 RS 850: Žltý kulturista

Hlavným chodom v prípade ikonického Géčka bola posilňovacia kúra. Off-road údajne zrýchli na stovku za 3,6 sekundy a dokáže dosiahnuť 299 km/h.

Dôležitá aktivita sa odohrala aj pod kapotou. Osemvalcu od AMG v Bottrope zvýšili objem, a to na 5,9 litra. No to ani zďaleka nebolo všetko. Prepĺňaný agregát po úpravách produkuje až 625 kW (850 k), krútiaci moment dosahuje maximálnu hodnotu 1 449 Nm. Vďaka týmto číslám vystrelí dva a pol tony vážiace Géčko na stovku za štyri sekundy a zastaví ho až obmedzovač pri rýchlosti 260 km/h. Cena za hotový kus sa v Nemecku začína na sume 410-tisíc eur. Táto suma zahŕňa aj dva páry tenisiek s označením modelu a trojdielnu sadu originálnej batožiny.


Najnovšie články
Test Kodiaq Sportline: Najlepšia Škoda

Štýlové kórejské vozidlo patrí ku kvalitným členom triedy B-SUV. S litrovým srdcom je príjemne svižné, motor by však mohol byť lepšie odizolovaný.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDi: Trojvalcová osa

Kompletne otvorený roadster odkazuje na stroje z povojnového obdobia. Existujú dve verzie, pri oboch je základom kupé 812 Superfast.

Ferrari Monza má najsilnejší motor značky

Ford do Európy definitívne prináša Ranger Raptor a spolu s ním i ďalšie novinky. Oznámil to na autosalóne úžitkových vozidiel v Hannoveri. Tešiť sa po novom...

Premiéry Fordu: Ranger Raptor i Custom PHEV

Nemecko chcelo s pomocou stimulov a dotácií dostať na svoje ciele milión áut do roka 2020. Tento cieľ však nie je reálny a určite sa nenaplní.

Milión e-áut na nemeckých cestách tak skoro nebude

Jeseň na cestách prináša po suchom a teplom lete viaceré nové riziká. Jedno z nich však nesúvisí priamo s počasím. Práve v tomto období totiž stúpa riziko...

Zrážka so zverou: Čo robiť a ako jej zabrániť?

Samotný názov Lexus LS je už značka, ktorá má cveng po celom svete. My sme dostali možnosť otestovať schopnosti verzie v špecifikácii 500h. Môže exotický...

Test Lexus LS 500h: Zatieni nemeckú trojku?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×