Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Porsche odhalilo dvojicu modelov 718 GTS

Vrcholový variant príbuzných nesie známe označenie. Prináša odlišný dizajn, 20-palcové disky a výkon zvýšený oproti verzii S o 11 kW (15 k).
16 7 príspevkov 19.10.2017 / Redakcia AUTO BILD

Keď Porsche minulý rok predstavilo modelový rad 718 s prepĺňanými štvorvalcami pod kapotou, automobilový svet sa chytal za hlavu. Po čase si ale väčšina fanúšikov zvykla a dvojicu malých športových áut si opäť obľúbili. Svojimi schopnosťami totiž nijak nezaostávajú za predchodcami, ktorí mali atmosférické šesťvalce. Po roku na trhu výrobca predstavil vrcholový model oboch príbuzných. Nesie známe označenie GTS a prináša viac-menej klasické zmeny.

Oba modely GTS sú navonok agresívnejšie štylizované 16 fotografií v galérii Oba modely GTS sú navonok agresívnejšie štylizované Zdroj: Porsche

O agresívnejší dizajn nového variantu sa postarali upravené nárazníky i početné čierne detaily v exteriéri. V tejto farbe sú okrem dielcov karosérie odeté v strede umiestnené koncovky výfukov či  označenie verzi, svetlomety dostali čierne pozadie. Exteriérové zmeny uzatvárajú 20-palcové disky s korešpondujúcim odtieňom. V kokpite sa diali iba drobné zmeny materiálov. Na viacerých miestach pribudla alcantara, vrátane volantu. Samozrejmosťou sú špecifické logá modelu. 

Porsche spúšťa modernú požičovňu áut

Držitelia pomyselného cestovného pasu budú mať nárok na neobmedzené užívanie flotily vozidiel, na vodičovi je len tankovanie paliva.

Keďže sa jedná o najšportovejšieho člena radu, svojich súrodencov musí GTS prekonávať aj výkonom. Ten bol zvýšený o 11 kW (15 k) oproti verzii S. Štvorvalec s objemom 2,5 litra vďaka upravenému nasávaniu a optimalizovanému turbodúchadlu teraz produkuje 269 kW (365 k). Krútiaci moment dosahuje v rozmedzí 1 900 až 5 000 otáčok najvyššiu hodnotu 430 Nm. Boxster i Cayman majú naďalej v základe šesťstupňový manuál, v ponuke je však aj prevodovka PDK.

Volant čalúnený alcantarou sa v rukách menej šmýka 16 fotografií v galérii Volant čalúnený alcantarou sa v rukách menej šmýka Zdroj: Porsche

S tromi pedálmi zrýchlite na stovku za 4,6 sekundy, v prípade voľby dvojspojkovej skrine a balíka Sport Chrono sa čas skracuje na 4,1 s. Maximálka je v oboch prípadoch identických 290 km/h. Pre obidva varianty karosérie platia rovnaké rýchlostné údaje, výkonnostné i rýchlostné. Cayman GTS sa v Nemecku začína predávať za približne 76-tisíc eur a pokiaľ si chcete užívať vietor vo vlasoch, za Boxster si budete musieť priplatiť dve tisícky.


Video
Najnovšie články
Hyundai Kona: Koľko stojí elektrické SUV?

Obor stojaci na pôdoryse 5 151 x 2 000 milimetrov ponúka sedem alebo šesť miest, v Európe bude k dispozícii s tromi motormi.

BMW X7: Goliáš bavorských ulíc a lesov

Osemvalcové srdce Američana dostalo väčší kompresor a odolnejšie vnútornosti, vďaka tomu zvládne Jeep zhltnúť štvrť míle za 9,66 sekundy.

Hennessey: Vyše 1 200 koní pre Trackhawk

Športovejšie odetý medveď bude dostupný s dvomi naladeniami benzínového motora 2.0 TSI, no výhradne na čínskom trhu.

Kodiaq GT: Škoda predstavila SUV-kupé

Po modeli s manuálnou prevodovkou do našej garáže Hyundai i30 Fastback zavítal i so samočinnou skriňou. Dvojspojky sú dnes v móde a Kórejci tento trend...

Test i30 Fastback: Ktorá konfigurácia je ideálna?

Najprv razia, teraz povinné zvolávanie áut. Nemecké úrady chcú preskúmať softvérovú výbavu tisícov vozidiel značky Opel.

Opel musí pre vyšetrovanie zvolať 100 000 áut

V najbližších rokoch má Maranello uviesť kontroverzný model s päťdverovou karosériou, jeho línie sa snažil predpovedať ruský grafik.

Ferrari Purosangue: Ako by mohlo vyzerať?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×