Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Myslíte, že zabezpečenie vášho auta zabezpečovacím systémom nie je potrebné?

Vyvraciame 6 najčastejších protiargumentov.
4 22.09.2017 / inzercia

Už ste síce počuli o zabezpečovacích systémoch do áut, ale povedali ste si, že na jeho namontovanie nie je dôvod? Ak však chcete, aby vaše vozidlo zostalo vaším, mali by ste sa zamyslieť aj nad touto možnosťou. Prejdime si teda najbežnejšie protiargumenty.

 

Protiargument číslo 1: Moje vozidlo je už z výroby zabezpečené proti krádeži.

Odpoveď: Nie dostatočne. Vozidlo z výroby je síce štandardne zabezpečené imobilizérom, avšak toto zabezpečenie nie je postačujúce a nezaručuje, že vám vozidlo neukradnú.

foto: VAM systém 4 fotografie v galérii foto: VAM systém Zdroj: VAM systém

Protiargument číslo 2: Ak si dám namontovať zabezpečovací systém, stratím nárok na záruku vozidla.

Odpoveď: Určite nie. Montáž zabezpečovacieho systému VAM nemá žiadny negatívny vplyv na záruku auta. Spoločnosť VAM systém navyše preberá záruku na všetky nimi zasiahnuté časti vo vozidle.

foto: VAM systém 4 fotografie v galérii foto: VAM systém Zdroj: VAM systém

Protiargument číslo 3: Mám poistku proti krádeži, zabezpečovací systém nepotrebujem.

Odpoveď: Poistka proti krádeži má oproti zabezpečovaciemu systému zopár nevýhod. V prvom rade sa musíte zmieriť s tým, že svoje milované auto pravdepodobne už nikdy neuvidíte. V druhom rade, ak vám aj poisťovňa poistnú udalosť uzná, vyplatí vám len zostatkovú hodnotu vozidla. Za ňu si však auto rovnakého typu a výbavy kúpite iba ťažko. Pripravte sa tiež na to, že si na vyplatenie peňazí počkáte okolo pol roka.

foto: VAM systém 4 fotografie v galérii foto: VAM systém Zdroj: VAM systém

Protiargument číslo 4: Dám si namontovať zabezpečovací systém, ale zlodeji ukradnú moje vozidlo aj tak.

Odpoveď: Ak by sa to stalo, bolo by to prvýkrát za celú 15-ročnú históriu firmy. Zlodeji sa síce auto s namontovaným zabezpečovacím systémom VAM pokúsili ukradnúť až v 500 prípadoch, nepochodili však ani raz.

 

Protiargument číslo 5: Montáž zabezpečovacieho systému bude zdĺhavá.

Odpoveď: Montáž zabezpečovacieho systému VAM vám technici vedia spraviť do niekoľkých hodín. Navyše, v prípade záujmu, vedia vycestovať aj za vami a namontovať vám tento systém napríklad vo vašej garáži.

 

Protiargument číslo 6: Budem musieť na to, že si mám aktivovať zabezpečovací systém, neustále myslieť a bude to zaberať veľa času.

Odpoveď: Aktivácia a deaktivácia zabezpečovacieho systému VAM je až detsky jednoduchá. V rámci montáže vám technici do palubnej dosky namontujú časť, do ktorej len jednoducho vložíte kazetku a idete. Pri vystupovaní z auta ju zase vyberiete. Bez použitia kazetky vozidlo nebude možné žiadnym spôsobom naštartovať.

foto: VAM systém 4 fotografie v galérii foto: VAM systém Zdroj: VAM systém

Na akom princípe teda zabezpečovací systém VAM funguje, že ho nie je možné prekonať?

Unikátny VAM systém funguje na princípe elektromechanického zabezpečenia. Ochráni tak vaše vozidlo pred akýmkoľvek spôsobom krádeže - použitím rušičiek GPS/GSM/GPRS signálu, čítačky kódov či diaľkových ovládaní, výmenou spínacej skrinky, riadiacej jednotky motora či palubnej dosky, ale aj pred použitím duplikátu kľúča.

 

Viac výhod zabezpečovacieho systému VAM nájdete na webe: www.autoalarm-vamos.sk, alebo u nášho predajcu na čísle 0902 846 888.

-- inzercia platená --


Najnovšie články
Milión e-áut na nemeckých cestách tak skoro nebude

Jeseň na cestách prináša po suchom a teplom lete viaceré nové riziká. Jedno z nich však nesúvisí priamo s počasím. Práve v tomto období totiž stúpa riziko...

Zrážka so zverou: Čo robiť a ako jej zabrániť?

Samotný názov Lexus LS je už značka, ktorá má cveng po celom svete. My sme dostali možnosť otestovať schopnosti verzie v špecifikácii 500h. Môže exotický...

Test Lexus LS 500h: Zatieni nemeckú trojku?

Najdostupnejší model je vybavený obdobnou technikou ako o stupeň vyšší exemplár, zrýchlenie na stovku je vecou 4,9 sekundy.

Mercedes-AMG: Pribudol základ GT 43

Na parížskom autosalóne pravdepodobne spoznáme štúdiu, ktorá bude evokovať ikonický typ 504. Prinesie retro štýl s modernými prvkami.

Peugeot chystá  reinkarnáciu kupé 504

Tretia generácia terénneho stroja známeho ako KLTV evokuje ikonický Hummer, poháňa ju turbodiesel s výkonom 165 kW (225 k).

Kia vyrába aj off-road, no len pre armádu

Volkswagen chce urýchliť prechod na elektrický pohon. Už o tri roky plánuje spustiť výrobu 27 elektrických modelov a do vývoja investuje desiatky miliárd eur.

VW pripravuje 27 elektrických modelov
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×