Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Elektrifikujeme svet aj pomocou sociálnych médií

INZERCIA
V súčasnom svete je šírenie povedomia a informácií použitím médií a elektronických komunikačných kanálov rovnako dôležité ako samotné inovácie.
2 20.02.2017 / inzercia

Ak niekto vytvorí niečo prospešné pre všetkých, no nik sa o tom nedozvie, tak je to rovnako užitočné, akoby to zavrel doma v pivnici a zamkol dvere. Preto je nesmierne dôležitá tvorba komunikačných kanálov a nachádzanie spôsobov, akými budú ľudia informovaní o každej novej zmene aj v oblasti elektromobilov.

foto: Nissan 2 fotografie v galérii foto: Nissan Zdroj: Nissan

Aký je lepší spôsob ako ukázať ľuďom, čo ste pre nich vytvorili, ako cez sociálne siete? Sociálne siete ponúkajú dokonalú súhru podávania informácií, vnímania informácií, interagovania s informáciami a ich ďalšieho zdieľania s ľuďmi v našom okolí. Ak teda máme niečo, čo je zaujímavé a prospešné pre ľudí aj životné prostredie, niečo inovatívne, podané virálnym spôsobom, je zaručené, že sa o tom dozvie obrovský počet ľudí. A presne o to ide. Šíriť povedomie o zelenej energii.

Spoločnosť Nissan už minulý rok predstavila novú digitálnu komunitnú platformu zameranú na zvýšenie povedomia a angažovanosti v oblasti elektromobilov a udržateľného životného štýlu. Program Elektrifikujme svet je stelesnením vízie inteligentnej mobility a povzbudzuje vytváranie chytrejších, lepšie prepojených komunít vyznávajúcich udržateľnejší životný štýl.

Video, ktoré predstavuje sociálnu platformu:

Program Elektrifikujme svet si kladie za cieľ zaujať publikum po celej Európe a inšpirovať ho, aby sa pripojilo k elektrickej revolúcii a vyznávalo chytrejší a udržateľnejší životný štýl. Program tvoria štyri hlavné okruhy: Elektrický životný štýl, Zelené technológie, Udržateľná energia a Čo funguje – téma skúmajúca aktuálne inovácie.

foto: Nissan 2 fotografie v galérii foto: Nissan Zdroj: Nissan

Prostredníctvom sociálnych sietí a webových stránok chce Nissan inšpirovať nové debaty o udržateľnosti a čistejšom životnom štýle. Táto platforma tiež poskytne používateľom fórum na zapojenie sa do diskusií, komunikáciu so značkou a predkladanie svojich názorov. Spustené sú facebookové fanpage zatiaľ pre najväčšie európske štáty a do diskusie sa zapája už takmer pol milióna ľudí.

Gereth Dunsmore, riaditeľ divízie elektromobilov v spoločnosti Nissan Europe, bližšie vysvetľuje zámery aktivít na sociálnych sieťach: „Naša nová platforma Elektrifikujme svet si kladie za cieľ vytvoriť hnutie idúce nad rámec automobilov, ktoré spája ľudí rozhodnutých využívať nové technológie a zelenú energiu na vytváranie udržateľnejších a energeticky účinnejších komunít. Chceme podnecovať diskusie o prínosoch elektrického životného štýlu a demonštrovať našim priaznivcom, ako môžu nové technológie zlepšiť ich životy už dnes, rovnako ako prispievať k lepšiemu životu budúcich generácií.“

-- inzercia platená --

Focus Media

Video
Najnovšie články
Nissan avizuje Juke druhej generácie

Rakúsko prvýkrát prekonalo päťmiliónovú hranicu v počte registrácií nových vozidiel za jeden polrok.

V Rakúsku bolo zaregistrovaných vyše päť miliónov áut

Jedinou potešujúcou správou v súčasnom vývoji cien palív je asi fakt, že stále tankujeme lacnejšie než pred rokom. Všetko však naznačuje tomu, že to dlho...

Benzín a nafta: Všetky faktory tlačia ceny nahor

Hannover je z hľadiska počtu obyvateľov podobne veľký ako Bratislava a rovnako ako ostatné nemecké mestá stavil na elektrickú mobilitu. Už čoskoro bude...

Hannover bude mať najviac verejných nabíjacích staníc

Na budúcoročnom ženevskom autosalóne spoznáme druhé moderné vydanie hatchbacku, zo začiatku ráta spoločnosť s ročnou kapacitou 80-tisíc kusov.

Fiat 500: Nástupca bude čisto elektrický

Spomedzi piatich vozidiel hodnotených v ostatnom čase dostal päť hviezdičiek opäť iba elektromobil, čistotou výfukových plynov však zaujal Mercedes-Benz triedy...

Green NCAP: Diesel si sčasti napráva meno

Slovenský Volkswagen má kadoročne dvojtýždňovú celozávodnú dovolenku, keď sa na dva týždne zastavia výrobné linky. Tento rok sa začína už dnes.

Slovenský Volkswagen začína celozávodnú dovolenku
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×